Показати схожі тендери

Закупівля Монокуляри згідно ДК 021:2015: 38630000-0 – Астрономічні та оптичні прилади від ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-08-010810-a
Id Tender beb398e0aec54e5da1a1fca11c52cd7a
План UA-P-2025-09-08-010615-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 08.09.2025 16:02
Остання зміна 30.09.2025 09:07
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 803 000 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.09.2025 16:01 до 16.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 08.09.2025 16:01
до 13.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.09.2025 16:01
до 13.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.09.2025 14:40
до 24.09.2025 15:28
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.09.2025 17:46
до 30.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 24.09.2025 15:28
до 30.09.2025 09:07
Період уточнень
з 08.09.2025 16:01 до 13.09.2025 00:00
Період оскарження
з 08.09.2025 16:01 до 13.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.09.2025 14:40 до 24.09.2025 15:28
Період кваліфікації
з 16.09.2025 14:40 до 24.09.2025 15:28
Основні параметри
Монокуляри згідно ДК 021:2015: 38630000-0 – Астрономічні та оптичні прилади
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 803 000 грн.
Монокуляри згідно ДК 021:2015: 38630000-0 – Астрономічні та оптичні прилади
Назва предмета закупівлі
Монокуляри згідно ДК 021:2015: 38630000-0 – Астрономічні та оптичні прилади
Очікувана вартість
1 803 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
9015,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
16.09.2025 14:11
Закінчення аукціону
16.09.2025 14:40
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 10 (штуки)
Монокуляр нічного бачення
Опис предмета закупівлі
Монокуляр нічного бачення
Код ДК 021:2015
38632000-4 - Прилади нічого бачення
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, м. Чернігів
Дата постачання по
03.10.2025 16:04
Позиція : №2 10 (штуки)
Монокуляр тепловізійний
Опис предмета закупівлі
Монокуляр тепловізійний
Код ДК 021:2015
38630000-0 - Астрономічні та оптичні прилади
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, м. Чернігів
Дата постачання по
03.10.2025 16:04
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "АРМО ВІЖН"
Пропозиція:
1 736 750 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОГІКЛАБГРУПА"
Пропозиція:
1 545 900 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Атлант Інвест Кепітал"
Пропозиція:
1 550 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 16.09.2025 14:11
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
09.09.2025 16:23
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Мельник Альона Володимирівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Chechotka Inesa Ihorivna
Електронна пошта
Телефон
+380462619232
Факс
+380462619062
Замовник
ЄДРПОУ
40108651
Назва (англійською мовою)
THE MAIN DEPARTAMENT OF THE NATIONAL POLICE IN THE CHERNIGIV REGION
Повна назва
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Повна назва (англійською мовою)
THE MAIN DEPARTAMENT OF THE NATIONAL POLICE IN THE CHERNIGIV REGION
Поштовий індекс
14000
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
місто Чернігів
Адреса
проспект Перемоги,74
Кваліфікація
Лот № 1 Монокуляри згідно ДК 021:2015: 38630000-0 – Астрономічні та оптичні прилади
Період вимог/скарг з 18.09.2025 17:46 по 24.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.09.2025 14:40 по 24.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
18.09.2025 17:46
Повідомлення про рішення
18.09.2025 17:45
Пропозиція, що перемогла
16.09.2025 14:40
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.09.2025 15:59
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.09.2025 15:59
Період вимог/скарг з 22.09.2025 10:17 по 28.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.09.2025 17:46 по 26.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Документи кваліфікації
22.09.2025 10:17
Повідомлення про рішення
22.09.2025 10:13
Пропозиція, що перемогла
18.09.2025 17:46
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.09.2025 15:59
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.09.2025 15:59
Період вимог/скарг з 24.09.2025 15:28 по 30.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.09.2025 10:17 по 30.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.09.2025 15:28
Довідка НАЗК
24.09.2025 15:28
Повідомлення про рішення
24.09.2025 15:26
Пропозиція, що перемогла
22.09.2025 10:17
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-09-08-010810-a-c1
Підписаний і діє
Номер
703
1 736 750 грн.
1 736 750 грн.
Без ПДВ
Підписано
30.09.2025
Строк дії договору з
30.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
10 (штуки)
Монокуляр нічного бачення
Номенклатура
Монокуляр нічного бачення
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
89 775
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 3 жовтня 2025 р.
Номенклатура
10 (штуки)
Монокуляр тепловізійний
Номенклатура
Монокуляр тепловізійний
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
83 900
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 3 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Повна назва
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40108651

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "АРМО ВІЖН"
Повна назва
ТОВ "АРМО ВІЖН"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45391308

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
30.09.2025 09:07
Повідомлення про договір
30.09.2025 09:05
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-06-000154
Дата створення проекту
06.10.2025 17:04
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
06.10.2025 17:16
Дата публікації висновку про результати
17.10.2025 14:28
Дата завершення усунення порушень
23.10.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
28.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 46) 267-72-67
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919597
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернігів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 46) 267-72-67
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919597
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернігів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області НАКАЗ 06.10.2025 № 67-З Чернігів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з Додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу процедур закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2025-09-08-010810-a 08.09.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків (sas24-3-2, sas24-3-5)
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
06.10.2025 00:00
Документи рішення
06.10.2025 17:16
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 17 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції, чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Головного управління Національної поліції в Чернігівській області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 08.09.2025 № 115, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «ЛОГІКЛАБГРУПА», ТОВ «Атлант Інвест Кепітал» та ТОВ «АРМО ВІЖН», протоколи уповноваженої особи від 18.09.2025 № 121 щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛОГІКЛАБГРУПА», від 22.09.2025 № 124 щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Атлант Інвест Кепітал, від 24.09.2025 № 127 про визначення переможця ТОВ «АРМО ВІЖН», повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 24.09.2025, договір на закупівлю товарів від 30.09.2025 № 703, укладений Замовником з ТОВ «АРМО ВІЖН», пояснення та документи, оприлюднені Замовником в електронній системі закупівель 09.10.2025 на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови а № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
17.10.2025 00:00
Дата публікації
17.10.2025 14:28
Документи висновку
17.10.2025 14:28
-
Повідомлення
Запит
Запит щодо надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі монокулярів згідно ДК 021:2015: 38630000-0 – Астрономічні та оптичні прилади, очікуваною вартістю 1 803 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-08-010810-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень. 1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)? 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 3. Повідомити про фактичний стан виконання договору, укладеного з ТОВ «АРМО ВІЖН». У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
07.10.2025 12:43
Орган перевірки
11.10.2025 00:00
Документи повідомлення
07.10.2025 12:43
-
Відповідь
Пояснення на запит
1. Відповідно до рапорту батальйону поліції особливого призначення (стрілецький) про нагальну потребу в забезпеченні підрозділу майном та наявних кошторисних призначень було проведено аналіз ринку щодо цін та необхідних технічних характеристик для оголошення процедури закупівлі монокулярів. В результаті чого було отримано комерційні пропозиції від потенційних постачальників та визначено очікувану вартість процедури закупівлі. 2. Посилання на сторінку власного вебсайту: https://cn.npu.gov.ua/diyalnist/derzhavni-zakupivli/obgruntuvannya-tehnichnih-harakteristik-ta-ochikuvanoyi-vartosti-zakupivel/monokuliary-zghidno-dk-0212015-38630000-0-astronomichni-ta-optychni-prylady 3. В результаті проведеної процедури закупівлі укладений договір з ТОВ "АРМО ВІЖН" №703 від 30.09.2025 року. Наразі товар отриманий, що підтверджується видатковою накладною №286/1 від 02.10.2025. Документи, що додаються: 1. Результати опрацьованих даних цінових пропозицій. 2. Цінові пропозиції від постачальників. 3. Видаткова накладна.
Рішеня
09.10.2025 15:28
Замовник
Документи повідомлення
09.10.2025 15:28
-
09.10.2025 15:33
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 803 000 грн.
Період подання пропозицій
до 16.09.2025 00:00
Замовник:
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380462619232
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 803 000 грн.
Період подання пропозицій
до 16.09.2025 00:00
Замовник:
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380462619232
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності