Показати схожі тендери

Закупівля 16340000-0 Збиральні та обмолочувальні машини (Комбайн зернозбиральний) від Вище професійне училище №24 м.Корець Рівненської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-08-005370-a
Id Tender 0d094c929d564a279dd71d84123f182e
План UA-P-2025-09-08-006358-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 08.09.2025 12:31
Остання зміна 02.10.2025 13:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
9 862 031 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.09.2025 12:29 до 19.09.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 08.09.2025 12:29
до 16.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.09.2025 12:29
до 16.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.09.2025 15:07
до 24.09.2025 12:09
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.09.2025 12:09
до 30.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 24.09.2025 12:09
до 02.10.2025 13:00
Період уточнень
з 08.09.2025 12:29 до 16.09.2025 00:00
Період оскарження
з 08.09.2025 12:29 до 16.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.09.2025 15:07 до 24.09.2025 12:09
Період кваліфікації
з 22.09.2025 15:07 до 24.09.2025 12:09
Основні параметри
16340000-0 Збиральні та обмолочувальні машини (Комбайн зернозбиральний)
Закупівля здійснюється відповідно до вимог?Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), вимог Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, яка ратифікована Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX (далі - Рамкова угода) та Порядку управління, моніторингу та контролю за виконанням Плану України, затвердженого Постановою КМУ від 15 листопада 2024 р. № 1318. Предмет закупівлі, який закуповується має походити із прийнятних країн, зазначених у пункті 1(a) та (b) статті 5 Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility ратифікована Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX (далі - Рамкова угода). Товар має містити емблему Європейського Союзу, яка розміщується на видному місці, та текст: “Цей крок співфінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility”
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
9 862 031 грн.
16340000-0 Збиральні та обмолочувальні машини (Комбайн зернозбиральний)
Назва предмета закупівлі
16340000-0 Збиральні та обмолочувальні машини (Комбайн зернозбиральний)
Примітки
Закупівля здійснюється відповідно до вимог?Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), вимог Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, яка ратифікована Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX (далі - Рамкова угода) та Порядку управління, моніторингу та контролю за виконанням Плану України, затвердженого Постановою КМУ від 15 листопада 2024 р. № 1318. Предмет закупівлі, який закуповується має походити із прийнятних країн, зазначених у пункті 1(a) та (b) статті 5 Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility ратифікована Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX (далі - Рамкова угода). Товар має містити емблему Європейського Союзу, яка розміщується на видному місці, та текст: “Цей крок співфінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility”
Очікувана вартість
9 862 031 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
49310,16
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
22.09.2025 14:38
Закінчення аукціону
22.09.2025 15:07
Позиція
Опис предмета закупівлі
Комбайн зернозбиральний
Код ДК 021:2015
16340000-0 - Збиральні та обмолочувальні машини
Кількість
1
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
34700, Україна, Рівненська область, місто Корець, вулиця Незалежності, 39
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
Проект договору
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Полетехніка"
Пропозиція:
8 989 999.99 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕКТР-АГРО"
Пропозиція:
8 250 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Техноторг"
Пропозиція:
8 990 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 22.09.2025 14:38
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.09.2025 12:31
Оголошення про проведення закупівлі
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олександр Данилюк
Електронна пошта
Телефон
+380986649241
Сайт:
https://vpu24korec.rv.ua
Замовник
ЄДРПОУ
02547180
Повна назва
Вище професійне училище №24 м.Корець Рівненської області
Поштовий індекс
34700
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
місто Корець
Адреса
вул. Незалежності, 39
Кваліфікація
Лот № 1 16340000-0 Збиральні та обмолочувальні машини (Комбайн зернозбиральний)
Період вимог/скарг з 24.09.2025 12:09 по 30.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.09.2025 15:07 по 30.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.09.2025 12:09
Довідка НАЗК
24.09.2025 12:09
Повідомлення про рішення
22.09.2025 15:07
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-09-08-005370-a-b1
Підписаний і діє
Номер
437/25-САТ
8 250 000 грн.
6 875 000 грн.
З ПДВ
Підписано
30.09.2025
Строк дії договору з
30.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (Одиниця)
Комбайн зернозбиральний
Номенклатура
Комбайн зернозбиральний
Кількість
1
Одиниця виміру
Одиниця
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Вище професійне училище №24 м.Корець Рівненської області
Повна назва
Вище професійне училище №24 м.Корець Рівненської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02547180

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕКТР-АГРО"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕКТР-АГРО"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36348550

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
02.10.2025 13:00
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-15-000014
Дата створення проекту
15.10.2025 12:18
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
15.10.2025 17:09
Дата публікації висновку про результати
06.11.2025 17:12
Дата завершення усунення порушень
21.11.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
06.11.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 68) 573-67-94
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Дніпро
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 14.10.2025 №272 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби від 07.10.2025 №003100-18/12419-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 14.10.2025 № 272 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 7 UA-2025-09-08-005370-a 08.09.2025 Вище професійне училище №24 м.Корець Рівненської області Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель; Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга КОВАЛЬОВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
14.10.2025 00:00
Документи рішення
15.10.2025 17:09
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 05 листопада 2025. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, зі змінами (далі Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції, що діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляд тендерної пропозиції, дотримання законодавства під час укладання договору та його оприлюднення, своєчасності укладання договору відповідно до Закону № 922-VIII із урахуванням Особливостей та Рамкової угоди, надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу закупівлі проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік UA-P-2025-09-08-006358-a Вищого професійного училища №24 м. Корець Рівненської областія (далі замовник), тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи замовника від 08.09.2025 №8, тендерну пропозицію учасника закупівлі ТОВ "СПЕКТР-АГРО", протокол розкриття тендерних пропозицій від 22 вересня 2025 року б/н, протокольне рішення про визнання переможцем та прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ "СПЕКТР-АГРО" від 24.09.2025 року № 11, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 24 вересня 2025 року, договір про закупівлю від 30 вересня 2025 року № 437/25-САТ, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 22 жовтня 2025 року та 04 листопада 2025 року. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено, що відповідно до норм пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі відповідно до Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922-VIII з урахуванням цих Особливостей. Згідно з пунктом 1 частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Моніторингом встановлено, що у пунктах 8.2 розділу 8 та пункту 15.5 розділу 15 проєкту договору Додаток № 4 до тендерної документації Замовником здійснено посилання на Господарський кодекс України (далі – Кодекс). При цьому, на момент оголошення процедури закупівлі UA-2025-09-08-005370-a (08.09.2025) Кодекс втратив чинність (28.08.2025) на підставі Закону України «Про особливості регулювання діяльності юридичних осіб окремих організаційно-правових форм у перехідний період та об’єднань юридичних осіб від 09 січня 2025 року № 4196-IX. Однак, Замовником при складанні тендерної документації не враховані зміни до діючого законодавства, чим порушено вимоги абзацу першого пункту 28 Особливостей, пункту 1 частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII. Моніторингом встановлено, що тендерна пропозиція учасника, який визначений переможцем закупівлі ТОВ "СПЕКТР-АГРО" має невідповідність в інформації та/або документах, а саме: - для підтвердження в учасника процедури закупівлі наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, необхідно надати аналогічний договір з усіма додатками до нього та документ(и), що підтверджують його виконання в повному обсязі, тендерна пропозиція учасника закупівлі ТОВ "СПЕКТР-АГРО" містить в собі договір №353/22-CAT від 17.05.2022 року, проте який не містить додатку в якому зазначено найменування товару, його кiлькiсть, номенклатура, асортимент, цiна, строк та базис поставки, строк оплати та який є невід’ємною частиною договору, що не відповідає вимозі пункту 1 розділу Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження Додатку № 2 до тендерної документації. Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Разом з цим, Замовник на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у його пропозиції, чим не надав можливість учаснику ТОВ "СПЕКТР-АГРО" усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї пропозиції. На запит Східного офісу Держаудитслужби, який оприлюднено через електронну систему закупівель 30.10.2025 року, щодо вищезазначених невідповідностей, Замовником опубліковано пояснення, яке не спростовує встановленого порушення. За результатами аналізу питання відповідності умов договору про закупівлю умовам Рамкової угоди встановлено наступне. З метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій, між Україною та Європейським Союзом підписана Рамкова угода, яку ратифіковано Законом України від 06.06.2024 №3786-ІХ. Для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18.03.2024 № 244-р схвалено План України. Згідно з Постановою Кабінету України від 15.11.2024 № 1318, Держаудитслужбу визначено органом, який здійснює в установленому законодавством порядку державний фінансовий контроль за видатками, передбаченими у межах виконання Плану України, зокрема під час здійснення публічних закупівель, виплати компенсацій та кредитів. Під час проведення моніторингу встановлено, що закупівля здійснюється в рамках виконання заходів Плану України, що схвалений для реалізації фінансування Європейського Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility (далі -інструмент Ukraine Facility), передбаченого Рамковою Угодою укладеною між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованою Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX (далі – Рамкова угода). Статтею 7 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо внутрішньої системи управління та контролю України, а також зобов’язання щодо протидії неналежному управлінню коштами: участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, пропозиція яких не містить інформації про найменування підрядника та субпідрядника (імен, прізвищ та дат народження бенефіціарних власників реципієнта коштів, підрядника або субпідрядника) як визначено у Статті 3(6) Директиви Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2015/849 від 20 травня 2015 року (підпункти іі. та ііі. Пункту 5 статті 7 Рамкової угоди). Моніторингом встановлено, що Замовником в тендерній документації та укладеному договорі про закупівлю від 30.09.2025 № 437/25 CAT не враховані вимоги, встановлені статтею 7 Рамкової угоди. Враховуючи викладене, за результатами закупівлі Замовником укладено договір про закупівлю від 30.09.2025 № 437/25 CAT з порушенням вимог підпунктів іі. та ііі. пункту 5 статті 7 Рамкової угоди.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям установлено порушення частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ "СПЕКТР-АГРО" встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації та договору про закупівлю умовам Рамкової угоди встановлено порушенням вимог підпунктів іі. та ііі. пункту 5 статті 7 Рамкової угоди. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання законодавства під час укладання договору та його оприлюднення, своєчасності укладання договору відповідно до Закону № 922-VIII із урахуванням Особливостей, надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо приведення у відповідність умов договору про закупівлю від 30.09.2025 № 437/25 CAT до вимог статті 7 Рамкової угоди, а також недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
05.11.2025 00:00
Дата публікації
06.11.2025 17:12
Документи висновку
06.11.2025 17:12
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
Запит міститься у прикріпленому файлі
Рішеня
16.10.2025 17:54
Орган перевірки
22.10.2025 00:00
Документи повідомлення
16.10.2025 17:54
-
16.10.2025 17:54
-
Відповідь
Відповідь на запит про надання пояснень по процедурі закупівлі № UA-2025-09-08-005370-a.
Додаток до протокольного рішення від 22.10.2025 №15 Відповідь на запит про надання пояснення по процедурі закупівлі за кодом ДК 021:2015: 16340000-0 Збиральні та обмолочувальні машини (Комбайн зернозбиральний) № UA-2025-09-08-005370-a. Відповідь 1. Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі за кодом ДК 021:2015: 16340000-0 Збиральні та обмолочувальні машини (Комбайн зернозбиральний) становить 9862031 грн. з урахуванням ПДВ та інших податків і зборів та визначена з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275. Так, з метою визначення вартості предмета закупівлі, здійснено аналіз загальнодоступної інформації щодо цін та асортименту товарів, робіт і послуг, яка міститься у відкритих джерелах ( у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель “Prozorro” та аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань офіційних статистичних видань тощо). Крім того, Замовником було надіслано електронною поштою письмові запити цінових пропозицій постачальникам відповідної продукції, а саме: ТОВ”IN FORCE GROUP”, ТОВ”ТЕХНОТОРГ”, ТОВ”УКРАВТОЗАПЧАСТИНИ”. Зокрема, на надані запити, було отримано цінові пропозиції від слідуючих постачальників: ТОВ” IN FORCE GROUP ” з ціновою пропозицією в сумі 9586093 грн, ТОВ”ТЕХНОТОРГ” з ціновою пропозицією в сумі 10000000 грн., ТОВ"УКРАВТОЗАПЧАСТИНИ" з ціновою пропозицією в сумі 10000000 грн. На підставі наданих цінових пропозицій було розраховано середньоарифметичне значення для одиниці товару - 9862031 грн. (цінові пропозиції додаються). Відповідь 2. На закупівлю за кодом ДК 021:2015: 16340000-0 Збиральні та обмолочувальні машини (Комбайн зернозбиральний) номер закупівлі UA-2025-09-08-005370-a надано фінансування на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року №244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility і кошторисних призначень на 2025 рік, що стверджується випискою з рахунку за 21.10.2025 року (додається). Відповідь 3. Закупівля за кодом ДК 021:2015: 16340000-0 Збиральні та обмолочувальні машини (Комбайн зернозбиральний) фінансується за рахунок Державного бюджету України у відповідності до виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року №244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility (п.7.12 додатку до розпорядження), Наказу Міністерства освіти від 08.04.2025 №551 з додатками (додається), кошторисних призначень на 2025 рік КПКВК 0611222 – виконання заходів щодо реалізації публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору за рахунок субвенції (листи, додатки, кошторис додається). Юрист-консульт _____________ Олександр ДАНИЛЮК (посада уповноваженої особи) (підпис) (ім’я та прізвище)
Рішеня
22.10.2025 10:28
Замовник
Запит
Запит про надання пояснень
Запит у файлі
Рішеня
30.10.2025 17:07
Орган перевірки
05.11.2025 00:00
Документи повідомлення
30.10.2025 17:07
-
30.10.2025 17:07
-
Відповідь
Відповідь на запит про надання пояснення по процедурі закупівлі за кодом ДК 021:2015: 16340000-0 Збиральні та обмолочувальні машини (Комбайн зернозбиральний) № UA-2025-08-01-002014-a.
Додаток до протокольного рішення від 04.11.2025 №20 Відповідь на запит про надання пояснення по процедурі закупівлі за кодом ДК 021:2015: 16340000-0 Збиральні та обмолочувальні машини (Комбайн зернозбиральний) № UA-2025-08-01-002014-a. Запитання 1. Пояснення (інформацію та документи) щодо невідповідності тендерної пропозиції учасника TOB «Спектр-Агро» кваліфікаційним критеріям, а саме для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, учасником TOB «Спектр-Агро» надано договір №353/22-CAT від 17.05.2022, який не містить додатку в якому зазначено найменування товару, його кiлькiсть, номенклатура, асортимент, цiна, строк та базис поставки, строк оплати та який є невід’ємною частиною договору, що не відповідає вимозі пункту 1 розділу Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження Додатку № 2 до тендерної документації? Відповідь 1. Отримавши запит про надання відповіді на вищезазначене питання уповноважена особа звернулась до учасника ТОВ «СПЕКТР-АГРО» про надання пояснень. 03.11.2025 від учасника ТОВ «СПЕКТР-АГРО» надійшла відповідь за №460 в якій зазначено, що відповідно до ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасника процедури закупівлі подання ним документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (п.п.3ч.2 ст.16 Закону). Згідно пункту 1 розділу Кваліфікаційних критеріїв Додатку №2 на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати аналогічний договір з усіма додатками до нього та документ(и), що підтверджують його виконання в повному обсязі. Виконанням договору в повному обсязі є надання видаткових накладних та/або актів приймання-передачі та/або актів наданих послуг та/або актів виконаних робіт, які підтверджують кількість (обсяг) товарів/робіт/послуг та суму, які визначені в аналогічному договорі. На виконання зазначеного вище та задля підтвердження наявності досвіду продажу аналогічного Товару у складі тендерної документації було надано довідку за формою3 (№403 від 17.09.2025), якою учасник закупівель стверджує про наявність такого досвіду та до неї додано копію договору№353/22-САТ від 17.05.2022 разом з видатковою накладною №25228 від 08.06.2022, яка саме і є документом, що підтверджує його виконання в повному обсязі. При опрацюванні уповноваженою особою документів, поданих учасником ТОВ «СПЕКТР-АГРО» враховано приписи п.п.3 ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» та прийнято рішення про достатність поданих учасником ТОВ «СПЕКТР-АГРО» договору №353/22-САТ від 17.05.2022 разом з видатковою накладною №25228 від 08.06.2022 для підтвердження наявності у компанії ТОВ «СПЕКТР-АГРО» досвіду з виконання аналогічних тендерній закупівлі операцій. Юрист-консульт _____________ Олександр ДАНИЛЮК (посада уповноваженої особи) (підпис) (ім’я та прізвище)
Рішеня
04.11.2025 16:58
Замовник
Документи повідомлення
04.11.2025 17:03
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
9 862 031 грн.
Період подання пропозицій
до 19.09.2025 09:00
Замовник:
Вище професійне училище №24 м.Корець Рівненської області
Контактний телефон:
+380986649241
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
9 862 031 грн.
Період подання пропозицій
до 19.09.2025 09:00
Замовник:
Вище професійне училище №24 м.Корець Рівненської області
Контактний телефон:
+380986649241
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності