Показати схожі тендери

Закупівля Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІЗЯСЛАВВОДОКАНАЛ" ІЗЯСЛАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-08-004008-a
Id Tender be2f925d53d34af9a24c7f92c6ba2a72
План UA-P-2025-09-08-002850-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 08.09.2025 11:38
Остання зміна 09.10.2025 16:26
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 205 859 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.09.2025 11:35 до 23.09.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 08.09.2025 11:35
до 20.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.09.2025 11:35
до 20.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.09.2025 12:17
до 30.09.2025 12:01
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.09.2025 13:40
до 06.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 30.09.2025 12:01
до 09.10.2025 16:26
Період уточнень
з 08.09.2025 11:35 до 20.09.2025 00:00
Період оскарження
з 08.09.2025 11:35 до 20.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.09.2025 12:17 до 30.09.2025 12:01
Період кваліфікації
з 24.09.2025 12:17 до 30.09.2025 12:01
Основні параметри
Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
4 205 859 грн.
Реконструкція систем електропостачання із застосуванням відновлювальних чи альтернативних джерел енергії на об’єкті: каналізаційні очисні споруди повної біологічної очистки
Назва предмета закупівлі
Реконструкція систем електропостачання із застосуванням відновлювальних чи альтернативних джерел енергії на об’єкті: каналізаційні очисні споруди повної біологічної очистки
Очікувана вартість
4 205 859 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
42058,59
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
24.09.2025 11:54
Закінчення аукціону
24.09.2025 12:17
Позиція
Опис предмета закупівлі
Реконструкція систем електропостачання із застосуванням відновлювальних чи альтернативних джерел енергії на об’єкті: каналізаційні очисні споруди повної біологічної очистки КП «Ізяславводоканал» за адресою: Хмельницька область, Шепетівський район, с.Михля
Код ДК 021:2015
45261215-4 - Встановлення на дахах сонячних панелей
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
30300, Україна, Хмельницька область, Ізяслав, Шевченка, 19
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата виконаних робіт проводиться після прийняття Замовником закінчених робіт, протягом 10-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТОП ФАЄР"
Пропозиція:
3 793 780 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-МОНТАЖНИЙ ЦЕНТР "ТЕПЛОЦІЛЬ""
Пропозиція:
3 751 720 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 24.09.2025 11:54
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.09.2025 11:38
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
08.09.2025 11:35
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Алла Хом'як
Електронна пошта
Телефон
+380969894480
Замовник
ЄДРПОУ
14151760
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІЗЯСЛАВВОДОКАНАЛ" ІЗЯСЛАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
30300
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
м. Ізяслав
Адреса
вул. Шевченка, 19
Кваліфікація
Лот № 1 Реконструкція систем електропостачання із застосуванням відновлювальних чи альтернативних джерел енергії на об’єкті: каналізаційні очисні споруди повної біологічної очистки
Період вимог/скарг з 25.09.2025 13:40 по 01.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.09.2025 12:17 по 02.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
25.09.2025 13:40
Повідомлення про рішення
24.09.2025 12:18
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.09.2025 11:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.09.2025 11:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 30.09.2025 12:01 по 06.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.09.2025 13:40 по 03.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.09.2025 12:01
Довідка НАЗК
30.09.2025 12:01
Повідомлення про рішення
25.09.2025 13:40
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-09-08-004008-a-c1
Підписаний і діє
Номер
433
3 793 780 грн.
3 161 483.33 грн.
З ПДВ
Підписано
09.10.2025
Строк дії договору з
09.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Реконструкція систем електропостачання із застосуванням відновлювальних чи альтернативних джерел енергії на об’єкті: каналізаційні очисні споруди повної біологічної очистки КП «Ізяславводоканал» за адресою: Хмельницька область, Шепетівський район, с.Михля
Номенклатура
Реконструкція систем електропостачання із застосуванням відновлювальних чи альтернативних джерел енергії на об’єкті: каналізаційні очисні споруди повної біологічної очистки КП «Ізяславводоканал» за адресою: Хмельницька область, Шепетівський район, с.Михля
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
3 161 483.33
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІЗЯСЛАВВОДОКАНАЛ" ІЗЯСЛАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІЗЯСЛАВВОДОКАНАЛ" ІЗЯСЛАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
14151760

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ТОП ФАЄР"
Повна назва
ТОВ "ТОП ФАЄР"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42082117

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
09.10.2025 16:26
-
Додатки до договору
Додатки до договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-14-000020
Дата створення проекту
14.10.2025 10:34
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
14.10.2025 13:28
Дата публікації висновку про результати
29.10.2025 15:29
Дата завершення усунення порушень
13.11.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
05.11.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 93) 548-46-23
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 218-10-00
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 93) 548-46-23
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 13.10.2025 № 343 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2025-09-08-004008-a 08.09.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
13.10.2025 00:00
Документи рішення
14.10.2025 13:28
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 29 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 у чинній редакції на дату оголошення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 08.09.2025 б/н, (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 24.09.2025, тендерні пропозиції ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-МОНТАЖНИЙ ЦЕНТР «ТЕПЛОЦІЛЬ» та ТОВ «ТОП ФАЄР», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо дискваліфікації ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-МОНТАЖНИЙ ЦЕНТР «ТЕПЛОЦІЛЬ» від 25.09.2025 № б/н, повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «ТОП ФАЄР» від 30.09.2025, договір підряду від 09.10.2025 № 433, додаткову угоду від 13.10.2025 №1, пояснення та документи надані Замовником від 21.10.2025 на запит органу державного фінансового контролю. Моніторингом встановлено, що тендерну пропозицію ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-МОНТАЖНИЙ ЦЕНТР «ТЕПЛОЦІЛЬ» відхилено Замовником (протокольне рішення уповноваженої особи від 25.09.2025 № б/н) на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178. Перевіркою підстав відхилення зазначених в протоколі від 25.09.2025 № б/н, порушень не встановлено. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем процедури закупівлі обрано ? ТОВ «ТОП ФАЄР» з остаточною ціною пропозиції 3 793 780,00 гривень та укладено договір підряду від 09.10.2025 № 433. Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. Згідно з пунктом 17 Особливостей № 1178 визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону № 922-VIII, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону № 922-VIII, та цих особливостей. Відповідно пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII, установлено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Разом з тим, згідно з пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зі змінами (далі – Порядок № 1082) Замовник розміщує в електронній системі закупівель у форматі PDF та машинозчитувальному форматі текстових даних (TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML) договір про закупівлю, зазначений в частини першої статті 41 Закону № 922-VIII, додаток (додатки) до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси). З огляду на викладене, Замовник повинен був оприлюднити в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до договору про закупівлю (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, а також розмістити їх у машинозчитувальному форматі протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Однак, моніторингом встановлено, що Замовником 09.10.2025 оприлюднено укладений за результатами процедури закупівлі договір підрядувід 09.10.2025 № 433 та додатки до нього у форматі PDF, та разом з тим Додаток № 1 (Договірна ціна) оприлюднено у машинозчитувальному форматі. Поруч з тим, Замовником 15.10.2025 в електронній системі закупівель оприлюднено Додаток № 4 (Інформація про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі, тобто на четвертий робочий день з дня укладання договору (09.10.2025), чим, відповідно недотримано вимоги пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII та пункту 15 Порядку № 1082. Однак, Замовником в порушення вимог пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII не оприлюднено договір від 09.10.2025 № 433 у машинозчитувальному форматі, а також додатки до нього, а саме: Додаток №2 (Календарний план виконання робіт) та Додаток №3 (План фінансування робіт) у машинозчитувальному форматі.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при оприлюдненні інформації щодо закупівлі, встановлено недотримання вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII та пункту 15 Порядку № 1082. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерних пропозицій ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-МОНТАЖНИЙ ЦЕНТР «ТЕПЛОЦІЛЬ» та ТОВ «ТОП ФАЄР», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесені змін до договору - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо оприлюднення договору підряду від 09.10.2025 № 433 та додатків до нього, а саме: Додаток №2 (Календарний план виконання робіт) та Додаток №3 (План фінансування робіт) у машинозчитувальному форматі, та притягнути до відповідальності винних осіб (шляхом притягненням до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб), а також здійснити заходи щодо недопущення виявлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
29.10.2025 00:00
Дата публікації
29.10.2025 15:29
Документи висновку
29.10.2025 15:29
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Для виконання висновку Висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ результатів моніторингу закупівлі «Реконструкція систем електропостачання із застосуванням відновлювальних чи альтернативних джерел енергії на об’єкті: каналізаційні очисні споруди повної біологічної очистки КП «Ізяславводоканал» за адресою: Хмельницька область, Шепетівський район, с. Михля, ДК 021:2015 45261215-4 Встановлення на дахах сонячних панелей» від 29 жовтня 2025 року. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби здійснюємо заходи щодо оприлюднення договору підряду від 09.10.2025 № 433 та додатків до нього, а саме: Додаток №2 (Календарний план виконання робіт) та Додаток №3 (План фінансування робіт) у машинозчитувальному форматі. Фахівця з публічних закупівель Хом’як Аллу Станіславівну притягнуто до відповідальності за порушення трудової дисципліни, а саме невиконання своїх посадових обов’язків та безпосередніх вказівок директора Підприємства. З метою усунення причин виявлених порушень та підвищення професійної компетентності для недопущення повторних порушень у подальшому, фахівця з публічних закупівель Хом’як Аллу Станіславівну направлено на загальний курс навчання у сфері державних закупівель «Prozorro Публічні Закупівлі»
Дата публікації
03.11.2025 16:15
Документи інформації про усунення порушення
03.11.2025 16:15
-
03.11.2025 16:41
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є закупівля робіт, а саме «Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи», за кодом ДК 021:2015: 45261215-4 — Встановлення на дахах сонячних панелей (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-09-08-004008-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів. 1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
16.10.2025 17:00
Орган перевірки
22.10.2025 00:00
Документи повідомлення
16.10.2025 17:01
-
Відповідь
Відповідь на Запит «Про надання пояснень» від 16.10.2025 року
У відповідь на запит Північного офісу ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 16.10.2025 р. щодо надання інформації (пояснення), поданий в межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція систем електропостачання із застосуванням відновлювальних чи альтернативних джерел енергії на об’єкті: каналізаційні очисні споруди повної біологічної очистки», на виконання норми частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляємо наступне: закупівля робіт зі встановлення сонячної електростанції (СЕС) регулюються Законом України «Про публічні закупівлі» (№ 922-VIII від 25.12.2015, зі змінами), Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (про особливості закупівель на період воєнного стану). Відповідно до Розділу ІІІ п. 4 ПРИМІРНОЇ МЕТОДИКИ визначення очікуваної вартості предмета закупівлі: «Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції (крім тих, що стосуються автомобільних доріг загального користування) визначається з урахуванням кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації». Замовник може використовувати альтернативні методи обґрунтування (наприклад, комерційні пропозиції чи аналіз ринку), якщо вони забезпечують ринковість і прозорість (п. 1.2 Методики). КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ІЗЯСЛАВВОДОКАНАЛ" ІЗЯСЛАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ розмір витрат, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до розробленої та затвердженої в установленому порядку проєктно-кошторисної документації на об’єкт «Реконструкція систем електропостачання із застосуванням відновлювальних чи альтернативних джерел енергії на об’єкті: каналізаційні очисні споруди повної біологічної очистки КП «Ізяславводоканал» за адресою: Хмельницька область, Шепетівський район, с. Михля» (далі – проєктно-кошторисна документація), що має позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації на будівництво від 03.03.2025 № 21/25- ГАЛ, виданий філією ТОВ «Консалтингова агенція «Галілео». У проєктно-кошторисній документації матеріали, устаткування та обладнання містять посилання на конкретного виробника товару, патент, торгову марку тощо, так як саме таким чином визначається вартість об’єкта будівництва та очікувана вартість предмета закупівлі. Тому технічне завдання містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва щодо обладнання, устаткування, інвентарю, матеріалів тощо для того аби розуміти з якими технічними, функціональними та якісними характеристиками повинно бути те чи інше обладнання, устаткування, інвентар, матеріал тощо. Адже, роботи між собою пов’язані і заміна матеріалів, устаткування та обладнання в одному випадку може призвести до несумісності в іншому, що в свою чергу може спричинити неякісне виконання робіт, що передбачені проєктно-кошторисною документацією. Очікувану вартість предмета закупівлі розраховано на підставі кошторисної частини проєктно-кошторисної документації, з урахуванням Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (зі змінами та доповненнями). При визначенні очікуваної вартості використовували зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта, згідно якого загальна кошторисна вартість складає 4 205 859,00 гривень, у тому числі будівельні роботи – 1 406 083,00 гривень, устаткування, меблі, інвентар – 1 931 804,00 грн., інші витрати – 867 972, 00 грн. Очікувана вартість робіт розрахована відповідно до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ. Уповноважена особа може використовувати один або кілька методів для визначення очікуваної вартості робіт, серед яких: метод порівняння ринкових цін. Також, для визначення очікуваної вартості пропозиції ми використовували метод порівняння ринкових цін. Було проведено аналіз попередніх аналогічних публічних закупівель із встановлення СЕС із потужністю 100 кВт, наприклад: Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-28-009133-a (Нове будівництво гібридної сонячної електростанції з системою накопичення потужністю 100 кВт у с. Солотвино (Закарпатська обл.) – ціна закупівлі 4 273 927 грн. з ПДВ.; Ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-06-013215-a (Комплекс робіт "проектуй-будуй" з будівництва сонячної електростанції ~100 кВт (гібридна). – ціна закупівлі – 6 300 000,00 грн. з ПДВ; Ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-27-012051-a (Придбання джерел резервного живлення (сонячна електростанція потужністю 100 кВт – тільки придбання/поставка, без монтажу) – 3 500 000,00 грн. з ПДВ; Ідентифікатор закупівлі UA-2025-07-10-011858-a (Сонячна електростанція (збірно-розбірна) потужністю 100 кВт для Медичного центру "Нові Санжари" НГУ (ДК 09330000-1). – 3 680 000,00 грн. Для визначення очікуваної вартості пропозиції нами було проведено аналіз середньоринкових цін на матеріально-технічні ресурси/обладнання устаткування, використовуючи інформацію щодо вартості обладнання у продавців, вказаних у відкритих джерелах мережі інтернет. Наприклад: сонячна панель: PV модуль JA Solar JAM72D40-595/LB 595 Wp, Bifacial N-type (далі – панель), згідно проектно-кошторисної документації ціна становить – 4619,68 грн. Ціна Панелі на сайті продавця Sanica complex становить - 5 472, 00 грн.(https://sanika.com.ua/pv-modul-ja-solar-jam72d40-595-lb-595-wp-bifacial-n-type/?srsltid=AfmBOopyjQa0KeEH3oOd4X3B-oP6bhQ8hFd66EprMGhDIA3WrQ3JtioM). Ціна Панелі на сайті Продавця 220 VOLT становить –4 136,00грн. (https://220volt.com.ua/ua/solnecnaya_panel_ja_solar_jam72d40_595lb_595_wp_bifacial_n_type/?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=google_Soniachni_Paneli_P-Max_conv_kyiv&gad_source=1&gad_campaignid=21254393752&gbraid=0AAAAA9pka_zns-2YVm5wf_Q91h1hR0DPY&gclid=CjwKCAjwmNLHBhA4EiwA3ts3mTuKdbV7n333WbQKRam5EdVR5-LLhuWDF2fRfNKc9LC8x93qZ_eS_RoCwGQQAvD_BwE ). Ціна Панелі на сайті Теплоціль Інженерно-монтажний центр становить – 5 250,00 грн. (https://teplocel.com.ua/fotoelektrychni-moduli/fotoelektrychnyj-modul-monokrystalichnyj-ja-solar-jam72d40-595-vt-bifacial-n-type/ ) Ціна на сайті продавця STABLE-ENERGY становить – 102,32 дол. США (https://stable-energy.com.ua/product/soniachna-panel-ja-solar-jam72d40-595-lb-595-wp-bifacial-n-type/?srsltid=AfmBOopbpn28oZyrfsy1Ys6JJfTu_uRJhyOxADv0PLZcsDoRp9BJwXdt ). Наприклад: Інвертор мережевий Fronius Tauro 50-3-D (50 кВт, 3 фази, 3 MPPT, 14 входів) (далі – Інвертор), згідно проектно-кошторисної документації становить 273 641,70 грн. Ціна Інвертора на сайті SOLAR ENERGY SYSTEMS становить 287 980, грн. (https://solensys.com.ua/ua/p1298350645-invertor-setevoj-fronius.html). Ціна на сайті AVANTE.ua – 248 551,00 грн. (https://www.avante.ua/shop/fronius-tauro-50-3-d-50-3-1-mppt-14-1903 ). Ціна Інвертора на сайті Продавця Зелений тариф становить – 310 380,00 грн (https://zelenuy-tarif.com.ua/invertor-merezhevyj-fronius-tauro-eco-50-3-d-fu-spd-12-multicoreac-50-kvt-3-fazy-1-mppt-14-vhodiv?srsltid=AfmBOorr88C8oiSLP6g8bfW6_3anh9TKQSFvzjMSkvKW0CZKBffNyCKF). Отже, після проведення аналізу ринкових цін на обладнання/матеріальні ресурси – вказані у зведеному кошторисному розрахунку ціни на обладнання не завищені, а є середньоринковими. Просимо врахувати наведені обставини при проведенні аудиту. У разі потреби готові надати додаткові документи. Щодо другого питання надаємо посилання на сторінку сайту КП «Ізяславводоканал» Ізяславської міської ради на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://sites.google.com/view/izyaslavvod1/%D0%BE%D0%B1%D0%B3%D1%80%D1%83%D0%BD%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%96%D0%B2%D0%B5%D0%BB%D1%8C Комунальне підприємство “Ізяславводоканал” Ізяславської міської ради відповідно до Вашого Запит «Про надання пояснень» від 16.10.2025 року (далі – Запит) надає документи щодо закупівлі UA-2025-09-08-004008-a «Реконструкція систем електропостачання із застосуванням відновлювальних чи альтернативних джерел енергії на об’єкті: каналізаційні очисні споруди повної біологічної очистки» за посиланням https://zakupivli.pro/gov/tenders/ua-2025-09-08-004008-a/lot-536f1b836dd743e9b3dc750df2fbf8b4, а саме: 1. Копію Витягу з реєстру будівельної діяльності щодо інформації про завдання на проектування Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва; 2. Копію Витягу з реєстру будівельної діяльності щодо інформації про проектні документації Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва; 3. Копія Експертного звіту (позитивний) «Щодо розгляду кошторисної частини проектної документації» від 03.03.2025 року; 4. Копія Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва «Реконструкція систем електропостачання із застосуванням відновлювальних чи альтернативних джерел енергії на об’єкті: каналізаційні очисні споруди повної біологічної очистки КП «Ізяславводоканал» Ізяславської міської ради за адресою: Хмельницька область, Шепетівський район, с.Михля» від 13.02.2025 року; 5. Копія Кошторисної документації; 6. Копія Проекту «Реконструкція систем електропостачання із застосуванням відновлювальних чи альтернативних джерел енергії на об’єкті: каналізаційні очисні споруди повної біологічної очистки КП «Ізяславводоканал» Ізяславської міської ради за адресою: Хмельницька область, Шепетівський район, с.Михля». На сайті Ізяславської міської ради розміщенні: - Рішення шістдесят сьомої сесії Ізяславської міської ради восьмого скликання від 23.01.2025 року № 2 «Про внесення змін до бюджету Ізяславської міської територіальної громади на 2025 рік» (копія додається) за посиланням https://izyaslav-miskrada.gov.ua/docs/1900643/ пункт 2; - Рішення сімдесят п’ятої сесії Ізяславської міської ради восьмого скликання від 26.09.2025 року № 16 «Про внесення змін до бюджету Ізяславської міської територіальної громади на 2025 рік», яким кошти направили на проведення наступних видатків: за посиланням https://izyaslav-miskrada.gov.ua/docs/2131002/ пункт 16. Документи, що стосуються закупівлі вище можна переглянути на сайті за посиланням https://zakupivli.pro/gov/tenders/ua-2025-09-08-004008-a/lot-536f1b836dd743e9b3dc750df2fbf8b4. Документи, що стосуються обгрнтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі на сайті за посиланням https://sites.google.com/view/izyaslavvod1/%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0.
Рішеня
21.10.2025 16:29
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Відповідь на Запит «Про надання пояснень» від 16.10.2025 року
У відповідь на запит Північного офісу ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 16.10.2025 р. щодо надання інформації (пояснення), поданий в межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція систем електропостачання із застосуванням відновлювальних чи альтернативних джерел енергії на об’єкті: каналізаційні очисні споруди повної біологічної очистки», на виконання норми частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляємо наступне: закупівля робіт зі встановлення сонячної електростанції (СЕС) регулюються Законом України «Про публічні закупівлі» (№ 922-VIII від 25.12.2015, зі змінами), Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (про особливості закупівель на період воєнного стану). Відповідно до Розділу ІІІ п. 4 ПРИМІРНОЇ МЕТОДИКИ визначення очікуваної вартості предмета закупівлі: «Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції (крім тих, що стосуються автомобільних доріг загального користування) визначається з урахуванням кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації». Замовник може використовувати альтернативні методи обґрунтування (наприклад, комерційні пропозиції чи аналіз ринку), якщо вони забезпечують ринковість і прозорість (п. 1.2 Методики). КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ІЗЯСЛАВВОДОКАНАЛ" ІЗЯСЛАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ розмір витрат, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до розробленої та затвердженої в установленому порядку проєктно-кошторисної документації на об’єкт «Реконструкція систем електропостачання із застосуванням відновлювальних чи альтернативних джерел енергії на об’єкті: каналізаційні очисні споруди повної біологічної очистки КП «Ізяславводоканал» за адресою: Хмельницька область, Шепетівський район, с. Михля» (далі – проєктно-кошторисна документація), що має позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації на будівництво від 03.03.2025 № 21/25- ГАЛ, виданий філією ТОВ «Консалтингова агенція «Галілео». У проєктно-кошторисній документації матеріали, устаткування та обладнання містять посилання на конкретного виробника товару, патент, торгову марку тощо, так як саме таким чином визначається вартість об’єкта будівництва та очікувана вартість предмета закупівлі. Тому технічне завдання містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва щодо обладнання, устаткування, інвентарю, матеріалів тощо для того аби розуміти з якими технічними, функціональними та якісними характеристиками повинно бути те чи інше обладнання, устаткування, інвентар, матеріал тощо. Адже, роботи між собою пов’язані і заміна матеріалів, устаткування та обладнання в одному випадку може призвести до несумісності в іншому, що в свою чергу може спричинити неякісне виконання робіт, що передбачені проєктно-кошторисною документацією. Очікувану вартість предмета закупівлі розраховано на підставі кошторисної частини проєктно-кошторисної документації, з урахуванням Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (зі змінами та доповненнями). При визначенні очікуваної вартості використовували зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта, згідно якого загальна кошторисна вартість складає 4 205 859,00 гривень, у тому числі будівельні роботи – 1 406 083,00 гривень, устаткування, меблі, інвентар – 1 931 804,00 грн., інші витрати – 867 972, 00 грн. Очікувана вартість робіт розрахована відповідно до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ. Уповноважена особа може використовувати один або кілька методів для визначення очікуваної вартості робіт, серед яких: метод порівняння ринкових цін. Також, для визначення очікуваної вартості пропозиції ми використовували метод порівняння ринкових цін. Було проведено аналіз попередніх аналогічних публічних закупівель із встановлення СЕС із потужністю 100 кВт, наприклад: Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-28-009133-a (Нове будівництво гібридної сонячної електростанції з системою накопичення потужністю 100 кВт у с. Солотвино (Закарпатська обл.) – ціна закупівлі 4 273 927 грн. з ПДВ.; Ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-06-013215-a (Комплекс робіт "проектуй-будуй" з будівництва сонячної електростанції ~100 кВт (гібридна). – ціна закупівлі – 6 300 000,00 грн. з ПДВ; Ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-27-012051-a (Придбання джерел резервного живлення (сонячна електростанція потужністю 100 кВт – тільки придбання/поставка, без монтажу) – 3 500 000,00 грн. з ПДВ; Ідентифікатор закупівлі UA-2025-07-10-011858-a (Сонячна електростанція (збірно-розбірна) потужністю 100 кВт для Медичного центру "Нові Санжари" НГУ (ДК 09330000-1). – 3 680 000,00 грн. Для визначення очікуваної вартості пропозиції нами було проведено аналіз середньоринкових цін на матеріально-технічні ресурси/обладнання устаткування, використовуючи інформацію щодо вартості обладнання у продавців, вказаних у відкритих джерелах мережі інтернет. Наприклад: сонячна панель: PV модуль JA Solar JAM72D40-595/LB 595 Wp, Bifacial N-type (далі – панель), згідно проектно-кошторисної документації ціна становить – 4619,68 грн. Ціна Панелі на сайті продавця Sanica complex становить - 5 472, 00 грн.(https://sanika.com.ua/pv-modul-ja-solar-jam72d40-595-lb-595-wp-bifacial-n-type/?srsltid=AfmBOopyjQa0KeEH3oOd4X3B-oP6bhQ8hFd66EprMGhDIA3WrQ3JtioM). Ціна Панелі на сайті Продавця 220 VOLT становить –4 136,00грн. (https://220volt.com.ua/ua/solnecnaya_panel_ja_solar_jam72d40_595lb_595_wp_bifacial_n_type/?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=google_Soniachni_Paneli_P-Max_conv_kyiv&gad_source=1&gad_campaignid=21254393752&gbraid=0AAAAA9pka_zns-2YVm5wf_Q91h1hR0DPY&gclid=CjwKCAjwmNLHBhA4EiwA3ts3mTuKdbV7n333WbQKRam5EdVR5-LLhuWDF2fRfNKc9LC8x93qZ_eS_RoCwGQQAvD_BwE ). Ціна Панелі на сайті Теплоціль Інженерно-монтажний центр становить – 5 250,00 грн. (https://teplocel.com.ua/fotoelektrychni-moduli/fotoelektrychnyj-modul-monokrystalichnyj-ja-solar-jam72d40-595-vt-bifacial-n-type/ ) Ціна на сайті продавця STABLE-ENERGY становить – 102,32 дол. США (https://stable-energy.com.ua/product/soniachna-panel-ja-solar-jam72d40-595-lb-595-wp-bifacial-n-type/?srsltid=AfmBOopbpn28oZyrfsy1Ys6JJfTu_uRJhyOxADv0PLZcsDoRp9BJwXdt ). Наприклад: Інвертор мережевий Fronius Tauro 50-3-D (50 кВт, 3 фази, 3 MPPT, 14 входів) (далі – Інвертор), згідно проектно-кошторисної документації становить 273 641,70 грн. Ціна Інвертора на сайті SOLAR ENERGY SYSTEMS становить 287 980, грн. (https://solensys.com.ua/ua/p1298350645-invertor-setevoj-fronius.html). Ціна на сайті AVANTE.ua – 248 551,00 грн. (https://www.avante.ua/shop/fronius-tauro-50-3-d-50-3-1-mppt-14-1903 ). Ціна Інвертора на сайті Продавця Зелений тариф становить – 310 380,00 грн (https://zelenuy-tarif.com.ua/invertor-merezhevyj-fronius-tauro-eco-50-3-d-fu-spd-12-multicoreac-50-kvt-3-fazy-1-mppt-14-vhodiv?srsltid=AfmBOorr88C8oiSLP6g8bfW6_3anh9TKQSFvzjMSkvKW0CZKBffNyCKF). Отже, після проведення аналізу ринкових цін на обладнання/матеріальні ресурси – вказані у зведеному кошторисному розрахунку ціни на обладнання не завищені, а є середньоринковими. Просимо врахувати наведені обставини при проведенні аудиту. У разі потреби готові надати додаткові документи. Щодо другого питання надаємо посилання на сторінку сайту КП «Ізяславводоканал» Ізяславської міської ради на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://sites.google.com/view/izyaslavvod1/%D0%BE%D0%B1%D0%B3%D1%80%D1%83%D0%BD%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%96%D0%B2%D0%B5%D0%BB%D1%8C Комунальне підприємство “Ізяславводоканал” Ізяславської міської ради відповідно до Вашого Запит «Про надання пояснень» від 16.10.2025 року (далі – Запит) надає документи щодо закупівлі UA-2025-09-08-004008-a «Реконструкція систем електропостачання із застосуванням відновлювальних чи альтернативних джерел енергії на об’єкті: каналізаційні очисні споруди повної біологічної очистки» за посиланням https://zakupivli.pro/gov/tenders/ua-2025-09-08-004008-a/lot-536f1b836dd743e9b3dc750df2fbf8b4, а саме: 1. Копію Витягу з реєстру будівельної діяльності щодо інформації про завдання на проектування Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва; 2. Копію Витягу з реєстру будівельної діяльності щодо інформації про проектні документації Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва; 3. Копія Експертного звіту (позитивний) «Щодо розгляду кошторисної частини проектної документації» від 03.03.2025 року; 4. Копія Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва «Реконструкція систем електропостачання із застосуванням відновлювальних чи альтернативних джерел енергії на об’єкті: каналізаційні очисні споруди повної біологічної очистки КП «Ізяславводоканал» Ізяславської міської ради за адресою: Хмельницька область, Шепетівський район, с.Михля» від 13.02.2025 року; 5. Копія Кошторисної документації; 6. Копія Проекту «Реконструкція систем електропостачання із застосуванням відновлювальних чи альтернативних джерел енергії на об’єкті: каналізаційні очисні споруди повної біологічної очистки КП «Ізяславводоканал» Ізяславської міської ради за адресою: Хмельницька область, Шепетівський район, с.Михля». На сайті Ізяславської міської ради розміщенні: - Рішення шістдесят сьомої сесії Ізяславської міської ради восьмого скликання від 23.01.2025 року № 2 «Про внесення змін до бюджету Ізяславської міської територіальної громади на 2025 рік» (копія додається) за посиланням https://izyaslav-miskrada.gov.ua/docs/1900643/ пункт 2; - Рішення сімдесят п’ятої сесії Ізяславської міської ради восьмого скликання від 26.09.2025 року № 16 «Про внесення змін до бюджету Ізяславської міської територіальної громади на 2025 рік», яким кошти направили на проведення наступних видатків: за посиланням https://izyaslav-miskrada.gov.ua/docs/2131002/ пункт 16. Документи, що стосуються закупівлі вище можна переглянути на сайті за посиланням https://zakupivli.pro/gov/tenders/ua-2025-09-08-004008-a/lot-536f1b836dd743e9b3dc750df2fbf8b4. Документи, що стосуються обгрнтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі на сайті за посиланням https://sites.google.com/view/izyaslavvod1/%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0.
Рішеня
21.10.2025 16:37
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Лист про надання відповіді
Для виконання висновку Висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ результатів моніторингу закупівлі «Реконструкція систем електропостачання із застосуванням відновлювальних чи альтернативних джерел енергії на об’єкті: каналізаційні очисні споруди повної біологічної очистки КП «Ізяславводоканал» за адресою: Хмельницька область, Шепетівський район, с. Михля, ДК 021:2015 45261215-4 Встановлення на дахах сонячних панелей» від 29 жовтня 2025 року. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби здійснюємо заходи щодо оприлюднення договору підряду від 09.10.2025 № 433 та додатків до нього, а саме: Додаток №2 (Календарний план виконання робіт) та Додаток №3 (План фінансування робіт) у машинозчитувальному форматі. Фахівця з публічних закупівель Хом’як Аллу Станіславівну притягнуто до відповідальності за порушення трудової дисципліни, а саме невиконання своїх посадових обов’язків та безпосередніх вказівок директора Підприємства. З метою усунення причин виявлених порушень та підвищення професійної компетентності для недопущення повторних порушень у подальшому, фахівця з публічних закупівель Хом’як Аллу Станіславівну направлено на загальний курс навчання у сфері державних закупівель «Prozorro Публічні Закупівлі»
Висновку
03.11.2025 16:12
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 205 859 грн.
Період подання пропозицій
до 23.09.2025 09:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІЗЯСЛАВВОДОКАНАЛ" ІЗЯСЛАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380969894480
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 205 859 грн.
Період подання пропозицій
до 23.09.2025 09:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІЗЯСЛАВВОДОКАНАЛ" ІЗЯСЛАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380969894480
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності