Показати схожі тендери

Закупівля Абонентська плата до супутникового інтернету від Starlink від Млинівська селищна рада Дубенського району Рівненської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-08-003984-a
Id Tender 36f3008eed144bb5b2c4da190bb29ef0
План UA-P-2025-09-08-004647-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 08.09.2025 12:08
Остання зміна 17.09.2025 15:18
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
600 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.09.2025 12:07 до 16.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 08.09.2025 12:07
до 13.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.09.2025 12:07
до 13.09.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 16.09.2025 00:00
-
Період уточнень
з 08.09.2025 12:07 до 13.09.2025 00:00
Період оскарження
з 08.09.2025 12:07 до 13.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.09.2025 00:00
Основні параметри
Абонентська плата до супутникового інтернету від Starlink
Категорія Замовника: пункт 1 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
600 000 грн.
Абонентська плата до супутникового інтернету від Starlink
Назва предмета закупівлі
Абонентська плата до супутникового інтернету від Starlink
Очікувана вартість
600 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Абонентська плата до супутникового інтернету від Starlink (Код ДК 021:2015 72411000-4 - Постачальники Інтернет-послуг)
Код ДК 021:2015
72410000-7 - Послуги провайдерів
Кількість
40
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
35100, Україна, Рівненська область, Млинів, вул. Народна, 1
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Лахнова Лілія Вікторівна
Пропозиція:
588 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.09.2025 12:08
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Приступа
Електронна пошта
Телефон
+380365965484
Сайт:
https://mlunivrada.rv.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
04386338
Повна назва
Млинівська селищна рада Дубенського району Рівненської області
Поштовий індекс
35100
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
Млинів
Адреса
вул. Народна, 1
Кваліфікація
Лот № 1 Абонентська плата до супутникового інтернету від Starlink
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.09.2025 00:00 по 24.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.09.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.09.2025 11:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.09.2025 11:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до додатку №1 тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1) На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - довідку з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Довідка повинна містити інформацію про предмет договору, вартість договору, номер та дату його укладення, найменування контрагента, дані контактних осіб контрагента (прізвище та ініціали, контактний номер телефону). Додаток №1 тендерної документації містить довідку, відповідно до якої повинно бути зазначена інформація щодо аналогічного договору: «Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник _________ (зазначається інформація про назву учасника) на виконання вимог тендерної документації замовника надає інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: «№ Найменування замовника за договором Номер та дата договору Документ(и), що підтверджують виконання договору» Учасником надано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) ВИХ № 345 від 12.09.2025, проте надана довідка не відповідає вимогам, що вказані в документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: - довідку з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Довідка повинна містити інформацію про предмет договору, вартість договору, номер та дату його укладення, найменування контрагента, дані контактних осіб контрагента (прізвище та ініціали, контактний номер телефону) та формою, що вказана в додатку №1 тендерної документації.
Створено
17.09.2025 14:47
Надати до
18.09.2025 14:47
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
600 000 грн.
Період подання пропозицій
до 16.09.2025 00:00
Замовник:
Млинівська селищна рада Дубенського району Рівненської області
Контактний телефон:
+380365965484
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
600 000 грн.
Період подання пропозицій
до 16.09.2025 00:00
Замовник:
Млинівська селищна рада Дубенського району Рівненської області
Контактний телефон:
+380365965484
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності