Показати схожі тендери

Закупівля "Заходи з енергозбереження:будівництво сонячної електростанції на артсвердловині "СМУ" №4489 по вул. Зарічна в с.Троїцьке Одеського району Одеської області.Коригування". від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЯСЬКИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-08-003499-a
Id Tender 61478ab825f649b6a139a8a22020f153
План UA-P-2025-09-08-003623-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 08.09.2025 11:24
Остання зміна 24.10.2025 18:26
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 874 338 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.09.2025 11:18 до 01.10.2025 17:26
Завершено
Період уточнень
з 08.09.2025 11:18
до 28.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.09.2025 11:18
до 28.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.10.2025 14:56
до 08.10.2025 14:08
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.10.2025 14:08
до 14.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 08.10.2025 14:08
до 24.10.2025 18:26
Період уточнень
з 08.09.2025 11:18 до 28.09.2025 00:00
Період оскарження
з 08.09.2025 11:18 до 28.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.10.2025 14:56 до 08.10.2025 14:08
Період кваліфікації
з 02.10.2025 14:56 до 08.10.2025 14:08
Основні параметри
"Заходи з енергозбереження:будівництво сонячної електростанції на артсвердловині "СМУ" №4489 по вул. Зарічна в с.Троїцьке Одеського району Одеської області.Коригування".
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 874 338 грн.
"Заходи з енергозбереження:будівництво сонячної електростанції на артсвердловині "СМУ" №4489 по вул. Зарічна в с.Троїцьке Одеського району Одеської області.Коригування".
Назва предмета закупівлі
"Заходи з енергозбереження:будівництво сонячної електростанції на артсвердловині "СМУ" №4489 по вул. Зарічна в с.Троїцьке Одеського району Одеської області.Коригування".
Очікувана вартість
2 874 338 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
14371,69
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
14 371
Аукціон
Cтарт аукціону
02.10.2025 14:33
Закінчення аукціону
02.10.2025 14:56
Позиція
Опис предмета закупівлі
"Заходи з енергозбереження:будівництво сонячної електростанції на артсвердловині "СМУ" №4489 по вул. Зарічна в с.Троїцьке Одеського району Одеської області.Коригування".
Код ДК 021:2015
45251000-1 - Будівництво електростанцій і теплових станцій
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
67642, Україна, Одеська область, Троїцьке, Зарічна
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Шаблон договору
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТОП ФАЄР"
Пропозиція:
2 590 317.17 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛК ЕНЕРДЖИ ГРУП"
Пропозиція:
2 440 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 02.10.2025 14:33
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.09.2025 17:32
Оголошення про проведення закупівлі
22.09.2025 11:35
-
18.09.2025 13:05
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Валерій Цибуля
Електронна пошта
Телефон
+380972829253
Замовник
ЄДРПОУ
38057907
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЯСЬКИ"
Поштовий індекс
67642
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
с. Яськи
Адреса
ВУЛ. ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 78
Інформація про підписанта
IBAN
UA838201720344320002000081906
ПІБ підписанта
Цибуля Валерій Олександрович
Посада підписанта
Директор
Діє на підставі
Статуту
Телефон
+380972829253
Електронна пошта
Кваліфікація
Лот № 1 "Заходи з енергозбереження:будівництво сонячної електростанції на артсвердловині "СМУ" №4489 по вул. Зарічна в с.Троїцьке Одеського району Одеської області.Коригування".
Період вимог/скарг з 08.10.2025 14:08 по 14.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.10.2025 14:56 по 10.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
08.10.2025 14:08
Довідка НАЗК
08.10.2025 14:08
Повідомлення про рішення
02.10.2025 14:56
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-09-08-003499-a-c1
Підписаний і діє
Номер
26
2 440 000 грн.
2 033 333.33 грн.
З ПДВ
Підписано
24.10.2025
Строк дії договору з
24.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
"Заходи з енергозбереження:будівництво сонячної електростанції на артсвердловині "СМУ" №4489 по вул. Зарічна в с.Троїцьке Одеського району Одеської області.Коригування".
Номенклатура
"Заходи з енергозбереження:будівництво сонячної електростанції на артсвердловині "СМУ" №4489 по вул. Зарічна в с.Троїцьке Одеського району Одеської області.Коригування".
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
Підтверджено
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЯСЬКИ"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЯСЬКИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38057907

Постачальник

Статус
Підтверджено
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛК ЕНЕРДЖИ ГРУП"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛК ЕНЕРДЖИ ГРУП"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45323348

Інформація про підписанта

IBAN
UA838201720344320002000081906
ПІБ підписанта
Цибуля Валерій Олександрович
Посада підписанта
Директор
Діє на підставі
Статуту
Номер телефону
+380972829253
Електронна пошта

Інформація про підписанта

IBAN
UA 953805820000026008010337556
ПІБ підписанта
Михайлів Юрій Богданович
Посада підписанта
Директор
Діє на підставі
Статут
Номер телефону
380674829082
Електронна пошта
Шаблон договору
Документи договору
24.10.2025 18:26
-
24.10.2025 18:22
-
24.10.2025 18:22
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-13-000073
Дата створення проекту
13.10.2025 17:20
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
13.10.2025 17:32
Дата публікації висновку про результати
31.10.2025 15:38
Дата завершення усунення порушень
15.11.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
04.11.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 719-35-16
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477150
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Одеса
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 13.10.2025 Одеса № 199 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), та згідно з пунктом 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 13.10.2025 № 199 Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та / або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідальні особи за проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель унікальний номер дата оприлюднення 6 UA-2025-09-08-003499-a 08.09.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
13.10.2025 00:00
Документи рішення
13.10.2025 17:32
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 31 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до ТД, надання замовником роз’яснень щодо змісту ТД, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та нормам законодавства, надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Яськи» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 08.09.2025 № 7, ТД (зі змінами), затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 18.09.2025 № 7, ТД (зі змінами), затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 22.09.2025 № 7, ТД (зі змінами), затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 26.09.2025 № 7, переліки змін до ТД, оприлюднені 18.09.2025, 22.09.2025, 26.09.2025 в електронній системі закупівель, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЛК Енерджи Груп» (далі – ТОВ «ЛК Енерджи Груп»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 08.10.2025 № 12, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 08.10.2025 в електронній системі закупівель, договір від 24.10.2025 № 26 (далі – Договір), пояснення та документи, надані Замовником 20.10.2025, 29.10.2025 та 30.10.2025 на запити Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до вимог пункту 18 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначається у тому числі вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг. Проте Замовником у ТД не вказано вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, чим не дотримано вимоги пункту 18 частини другої статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей. Також відповідно до вимог пункту 16 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються у тому числі умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати). Відповідно до розділу 5 Додатка 1 до ТД замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю у розмірі 5 відсотків від суми договору, визначеної за результатами аукціону, не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Проте Замовник не вказав у ТД умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю, чим не дотримав вимоги пункту 16 частини другої статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено. Відповідно до пункту 26 Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до вимог пункту 7 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити умови оплати. Замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначив такі умови оплати: післяоплата у розмірі 100 відсотків протягом 5 робочих днів з дня виконання робіт. Натомість у пункті 4.5 проєкту договору, який міститься у Додатку 3 до ТД, та у пункті 4.5 Договору, укладеного за результатами проведеної процедури закупівлі, зазначено, що оплата виконаних робіт здійснюється Замовником протягом 15 робочих днів з дня підписання відповідних документів про виконання та приймання всіх передбачених договором робіт, а також за умови реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації або видачі сертифіката, згідно з Планом фінансування робіт, у разі надходження відповідних коштів із визначених для Замовника джерел фінансування на рахунок Замовника. Таким чином Замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів вказав інформацію про умови оплати, яка не відповідає інформації, вказаній у проєкті договору та Договорі, укладеному за результатами проведеної процедури закупівлі, чим не дотримав вимоги пункту 26 Особливостей та пункту 7 частини другої статті 21 Закону. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 27.10.2025 щодо вказаного порушення Замовник 30.10.2025 оприлюднив в електронній системі закупівель пояснення, у якому зазначив зокрема про таке: «Під час завантаження текстової інформації, Замовником була допущена технічна помилка. Під час виконання договору Учасник виконує роботи відповідно до тієї інформації, що викладена Замовником в електронних полях та має першочергове значення». Дане пояснення не спростовує факту виявленого порушення. За результатами аналізу питання надання замовником роз’яснень щодо змісту ТД встановлено. Відповідно до абзацу другого пункту 54 Особливостей фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель Замовник на звернення за роз’ясненнями від 08.09.2025 надав відповідні роз’яснення 18.09.2025, тобто на десятий день з дати оприлюднення звернення за роз’ясненнями, чим не дотримав вимоги абзацу другого пункту 54 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено. Відповідно до вимог пункту 1.1 розділу 1 Додатка 1 до ТД учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника за формою 1, в якій обов'язково зазначається наявність, зокрема, преса гідравлічного з електроприводом. Учасник ТОВ «ЛК Енерджи Груп» на виконання вказаної вимоги надав у складі тендерної пропозиції довідку про наявність необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 01.10.2025 № 17-1 (далі – Довідка № 17-1), у якій зазначив про наявність власного обладнання «Прес гідравлічний з електроприводом» у кількості 1 одиниці. Крім того, відповідно до пункту 1.1 розділу 1 Додатка 1 до ТД для підтвердження підстави володіння та/або користування учасник процедури закупівлі має надати документ, що підтверджує право власності, або інший документ, який підтверджує право володіння, який підтверджує наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, визначених у довідці. Проте учасник ТОВ «ЛК Енерджи Груп» не надав у складі тендерної пропозиції документ, що підтверджує право власності, або інший документ, який підтверджує право володіння, який підтверджує наявність обладнання «Прес гідравлічний з електроприводом» (1 од.), який є власним обладнанням учасника відповідно до Довідки № 17-1, наданої учасником у складі тендерної пропозиції, чим не дотримав вимог пункту 1.1 розділу 1 Додатка 1 до ТД. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 24.10.2025 щодо вказаної невідповідності Замовник 29.10.2025 оприлюднив в електронній системі закупівель пояснення, у якому зазначив зокрема про таке: «Повідомляємо, що для виконання робіт за предметом закупівлі «Прес гідравлічний з електроприводом» є додатковим обладнанням, що виконує допоміжну роль. В довідці, що надав Учасник, а саме - №17-1 від 01.10.2025р. Учасник підтвердив, що дане обладнання є власним». Дане пояснення не спростовує факту виявленої невідповідності, оскільки учасник не надав у складі тендерної пропозиції документ, що підтверджує право власності, або інший документ, який підтверджує право володіння, що підтверджує наявність вказаного обладнання, зазначеного у Довідці № 17-1. Відповідно до вимог пункту 17 розділу 3 Додатка 1 до ТД учасником в тендерній документації надається проєкт наказу про відповідальну особу учасника з вказівкою за які саме роботи відповідає дана особа, ПІБ, номер телефону; дана особа у подальшому буде призначена відповідальною особою на будівництві. Проте учасник процедури закупівлі ТОВ «ЛК Енерджи Груп» надав у складі тендерної пропозиції проєкт наказу про призначення відповідальної особи від 01.10.2025 № 36-1, яким призначається відповідальна особа на будівництві «Заходи з енергозбереження: будівництво сонячної електростанції на артсвердловині "МТФ" № 5127/924 по вул. Севастопольська в с. Яськи Одеського району Одеської області. Коригування», тоді як Замовник здійснює закупівлю за предметом: «Заходи з енергозбереження: будівництво сонячної електростанції на артсвердловині "СМУ" № 4489 по вул. Зарічна в с. Троїцьке Одеського району Одеської області. Коригування», чим не дотримав вимог пункту 17 розділу 3 Додатка 1 до ТД. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 27.10.2025 щодо вказаної невідповідності Замовник 30.10.2025 оприлюднив в електронній системі закупівель пояснення, у якому зазначив про таке: «…помилка, що була допущена Учасником була розглянута як формальна відповідно до переліку формальних помилок, так як у відповідному проекті наказу (вих.№36-1 від 01.10.2025р.) вказано номер та ідентифікатор оголошення закупівлі, що дає змогу ідентифікувати відповідний документ». Дане пояснення не спростовує факту виявленої невідповідності, оскільки проєкт наказу повинен містити вказівку за які саме роботи відповідає особа. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник розглянув тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЛК Енерджи Груп» (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 08.10.2025 № 12, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 08.10.2025 в електронній системі закупівель), проте невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ЛК Енерджи Груп» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник не виявив. Зважаючи на зазначене, Замовник не встановив невідповідності в інформації та/або документах учасника ТОВ «ЛК Енерджи Груп» та на порушення вимог пункту 43 Особливостей не надав можливості вказаному учаснику виправити вищезазначену невідповідність. За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено. Відповідно до абзацу четвертого пункту 49 Особливостей Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. Замовник 08.10.2025 оприлюднив протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.10.2025 № 12, а також повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Однак станом на 23.10.2025, тобто на п’ятнадцятий день з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, Замовник не оприлюднив договір про закупівлю. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 24.10.2025 щодо укладання договору про закупівлю за результатами проведеної процедури закупівлі Замовник 29.10.2025 оприлюднив в електронній системі закупівель пояснення, у якому зазначив зокрема про таке: «Договір від 24.10.2025р. №26 заключено у відповідності до п.49 Постанови від 12.10.2022р. №1178 та Закону України «Про публічні закупівлі» у відповідні строки, що передбачено законодавством». Проте договір від 24.10.2025 № 26 між Замовником та переможцем процедури закупівлі ТОВ «ЛК Енерджи Груп» був укладений на шістнадцятий день з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю (08.10.2025), чим порушено вимоги абзацу четвертого пункту 49 Особливостей. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено. Вимогами абзацу першого пункту 17 Особливостей передбачено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. Згідно із пунктом 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) – протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Відповідно до абзацу другого частини першої статті 41 Закону до таких договорів про закупівлю належать договори із закупівлі послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об'єкта будівництва. Згідно з пунктом 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення № 835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML, для структурованих даних - RDF, XML, JSON, CSV, XLS(X), ODS, YAML. Також пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893, договір про закупівлю, додаток (додатки) до договору про закупівлю, зміна (зміни) до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), змін до договору про закупівлю (відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктами 10 і 11 частини першої статті 10 Закону. За результатами проведеної процедури закупівлі між Замовником та переможцем процедури закупівлі ТОВ «ЛК Енерджи Груп» був укладений Договір. Проте станом на 31.10.2025 Договір та додатки до нього Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель у тільки у форматі PDF. Отже, на порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі протягом трьох робочих днів з дня його укладення. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 27.10.2025 щодо вказаного порушення Замовник 30.10.2025 надав пояснення, яке не спростовує факту виявленого порушення. За результатами аналізу питання відповідності умов договору про закупівлю нормам законодавства встановлено. Вимогами абзацу першого пункту 17 Особливостей передбачено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. Відповідно до вимог частини першої статті 41 Закону Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. У документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію. Проте Договір, укладений між Змовником та переможцем процедури закупівлі ТОВ «ЛК Енерджи Груп», не містить інформації про ціни на матеріальні ресурси, чим не дотримано вимог частини першої статті 41 Закону. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 27.10.2025 щодо вказаного порушення Замовник 30.10.2025 надав пояснення, у якому зазначив зокрема про таке: «В Договорі, що був укладений (№26 від 24.10.2025р.) інформація про матеріальні ресурси зазначена у підсумковій відомості ресурсів в кошторисній частині документації до договору». Дане пояснення не спростовує факту виявленого порушення, оскільки інформація про ціни на матеріальні ресурси повинна містити інформацію про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог пунктів 16, 18 частини другої статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог пункту 26 Особливостей та пункту 7 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання надання замовником роз’яснень щодо змісту ТД встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 54 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу четвертого пункту 49 Особливостей. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання відповідності умов договору про закупівлю нормам законодавства встановлено порушення вимог частини першої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, внесення змін до ТД, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом приведення Договору у відповідність до вимог частини першої статті 41 Закону, оприлюднення Договору у повному обсязі з усіма додатками у машинозчитувальному форматі, недопущення встановлених порушень у подальшому зокрема шляхом складання оголошення про проведення відкритих торгів та ТД відповідно до вимог Закону з урахуванням Особливостей, надання роз’яснень щодо змісту ТД, розгляду тендерних пропозицій та укладання договорів про закупівлю відповідно до вимог Особливостей, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
31.10.2025 00:00
Дата публікації
31.10.2025 15:38
Документи висновку
31.10.2025 15:38
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Порушення усунено всі файли підгружено
Дата публікації
07.11.2025 15:53
Документи інформації про усунення порушення
07.11.2025 15:56
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
-
Результат
Усунуто
Дата публікації
12.11.2025 09:25
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
12.11.2025 09:26
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме: 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
16.10.2025 16:05
Орган перевірки
22.10.2025 00:00
Документи повідомлення
16.10.2025 16:06
-
Відповідь
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
посилання на публікацію:https://yaskivska-gromada.gov.ua/news/1760950474/,програма енергоефективності, рішення сесії щодо енергоефективності,експертний звіт.
Рішеня
20.10.2025 12:09
Замовник
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме: 1. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ЛК Енерджи Груп» (далі – ТОВ «ЛК Енерджи Груп») вимогам пункту 1.1 розділу 1 Додатка 1 до тендерної документації (далі – ТД), тоді як вказаний учасник не надав у складі тендерної пропозиції документ, що підтверджує право власності, або інший документ, який підтверджує право володіння, який підтверджує наявність обладнання «Прес гідравлічний з електроприводом» (1 од.), який є власним обладнанням учасника відповідно до довідки про наявність необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 01.10.2025 № 17-1, наданої учасником у складі тендерної пропозиції? 2. Надайте вичерпну інформацію та відповідне документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «ЛК Енерджи Груп» вимог про надання забезпечення виконання договору про закупівлю, передбачених пунктом 5 розділу 6 ТД та розділом 5 Додатка 1 до ТД. 3. Чи укладено Замовником договір про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі у строк, передбачений абзацом четвертим пункту 49 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами)? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
24.10.2025 15:59
Орган перевірки
30.10.2025 00:00
Документи повідомлення
24.10.2025 15:59
-
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме: 1. Як Замовник може пояснити розбіжність між інформацією, вказаною в оголошенні про проведення відкритих торгів, та умовами проекту договору, викладеного у Додатку 3 до тендерної документації, а також умовами договору від 24.10.2025 № 26, укладеного за результатами проведеної процедури закупівлі (далі – Договір), в частині умов оплати за виконані роботи, а саме: в оголошенні про проведення відкритих торгів вказано, що оплата здійснюється протягом 5 робочих днів з дня виконання робіт, натомість у пункті 4.5 проекту договору та Договору вказано, що оплата виконаних робіт здійснюється Замовником протягом 15 робочих днів з дня підписання відповідних документів про виконання та приймання всіх передбачених договором робіт. 2. Як Замовник може пояснити не зазначення в оголошенні про проведення відкритих торгів інформації стосовно розміру мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях, всупереч вимогам пункту 11 частини другої статті 21 Закону. 3. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ЛК Енерджи Груп» вимогам пункту 17 розділу 3 Додатка 1 до тендерної документації, тоді як вказаний учасник надав у складі тендерної пропозиції проект наказу про призначення відповідальної особи від 01.10.2025 № 36-1, яким призначається відповідальна особа на будівництві «Заходи з енергозбереження: будівництво сонячної електростанції на артсвердловині "МТФ" № 5127/924 по вул. Севастопольська в с. Яськи Одеського району Одеської області. Коригування», тоді як Замовник здійснює закупівлю за предметом: «Заходи з енергозбереження: будівництво сонячної електростанції на артсвердловині "СМУ" № 4489 по вул. Зарічна в с. Троїцьке Одеського району Одеської області. Коригування». 4. Як Замовник може пояснити не оприлюднення в електронній системі закупівель Договору та всіх додатків до нього (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону та з урахуванням Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 року № 835. 5. Як Замовник може пояснити відсутність у Договорі, укладеному за результатами проведеної процедури закупівлі, документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, всупереч вимогам абзацу другого частини першої статті 41 Закону. Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
27.10.2025 16:28
Орган перевірки
31.10.2025 00:00
Документи повідомлення
27.10.2025 16:28
-
Відповідь
Надаємо відповідь на звернення двума файлами
1. Повідомляємо, що для виконання робіт за предметом закупівлі «Прес гідравлічний з електроприводом» є додатковим обладнанням, що виконує допоміжну роль. В довідці, що надав Учасник, а саме - №17-1 від 01.10.2025р. Учасник підтвердив, що дане обладнання є власним. 2. Учасник закупівлі надав забезпечення у вигляді банківської гарантії для подальшого заключення договору. (забезпечення додається). 3. Договір від 24.10.2025р. №26 заключено у відповідності до п.49 Постанови від 12.10.2022р. №1178 та Закону України «Про публічні закупівлі» у відповідні строки, що передбачено законодавством.
Рішеня
29.10.2025 14:41
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Під час завантаження текстової інформації, Замовником була допущена технічна помилка.
Під час завантаження текстової інформації, Замовником була допущена технічна помилка. Під час виконання договору Учасник виконує роботи відповідно до тієї інформації, що викладена Замовником в електронних полях та має першочергове значення
Рішеня
30.10.2025 16:56
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 874 338 грн.
Період подання пропозицій
до 01.10.2025 17:26
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЯСЬКИ"
Контактний телефон:
+380972829253
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 874 338 грн.
Період подання пропозицій
до 01.10.2025 17:26
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЯСЬКИ"
Контактний телефон:
+380972829253
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності