Показати схожі тендери

Закупівля Реконструкція міжнародного пункту пропуску для автомобільного сполучення “Лужанка”. Коригування від Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Закарпатській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-08-003143-a
Id Tender 2eef86eac1fd45dab45d59160a9c9a6f
План UA-P-2025-09-08-003307-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 08.09.2025 11:16
Остання зміна 28.10.2025 11:47
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
232 427 550 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.09.2025 11:16 до 27.09.2025 15:00
Завершено
Період уточнень
з 08.09.2025 11:16
до 24.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.09.2025 11:16
до 24.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.09.2025 15:00
до 07.10.2025 17:23
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.10.2025 17:23
до 13.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 07.10.2025 17:23
до 28.10.2025 11:47
Період уточнень
з 08.09.2025 11:16 до 24.09.2025 00:00
Період оскарження
з 08.09.2025 11:16 до 24.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.09.2025 15:00 до 07.10.2025 17:23
Період кваліфікації
з 27.09.2025 15:00 до 07.10.2025 17:23
Основні параметри
Реконструкція міжнародного пункту пропуску для автомобільного сполучення “Лужанка”. Коригування
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
232 427 550 грн.
Реконструкція міжнародного пункту пропуску для автомобільного сполучення “Лужанка”. Коригування
Назва предмета закупівлі
Реконструкція міжнародного пункту пропуску для автомобільного сполучення “Лужанка”. Коригування
Очікувана вартість
232 427 550 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2324275,5
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
1 162 137.75
Позиція
Опис предмета закупівлі
Реконструкція міжнародного пункту пропуску для автомобільного сполучення “Лужанка”. Коригування
Код ДК 021:2015
45200000-9 - Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Оплата Робіт Підрядника за виконані будівельні роботи проводиться в межах виділеного фінансування по фактично виконаних та прийнятих обсягах Робіт згідно «Акту приймання виконаних будівельних робіт» (форми № КБ-2в) та «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (форма № КБ-3) шляхом поетапної оплати протягом 10 (десяти) банківських днів у разі надходження відповідних коштів на рахунок Замовника
Порядковий номер: 1
Подання заявки
Тип оплати: Аванс
Період: 3 банківські днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Використання попередньої оплати підтверджується «Актами приймання виконаних будівельних робіт» (форми № КБ-2в) та «Довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (форма № КБ-3), що підписані уповноваженими представниками. Підрядник зобов’язаний повернути невикористану суму попередньої оплати на рахунок Замовника не пізніше трьох банківських днів з дня закінчення визначеного у Рішенні строку, незалежно від того, з чиєї вини така сума не була використана. Невиконання зазначених зобов’язань є самостійною підставою для розірвання Договору Замовником в односторонньому порядку. У випадку не повернення Підрядником невикористаної суми попередньої оплати на рахунок Замовника, Підрядник сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення, з моменту закінчення терміну повернення попередньої оплати (авансу).
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ ПБС
Пропозиція:
230 900 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.09.2025 16:27
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
08.09.2025 11:15
Тендерна документація
08.09.2025 11:15
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ковш Норберт Федорович
Електронна пошта
Телефон
380504446001
Замовник
ЄДРПОУ
25449824
Назва (англійською мовою)
Sluzhba vidnovlennya ta rozvitku infrastrukturi u Zakarpatskii oblasti
Повна назва
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Закарпатській області
Повна назва (англійською мовою)
Sluzhba vidnovlennya ta rozvitku infrastrukturi u Zakarpatskii oblasti
Поштовий індекс
88000
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
Ужгород
Адреса
ВУЛИЦЯ СОБРАНЕЦЬКА, будинок 39
Кваліфікація
Лот № 1 Реконструкція міжнародного пункту пропуску для автомобільного сполучення “Лужанка”. Коригування
Період вимог/скарг з 07.10.2025 17:23 по 13.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.09.2025 15:00 по 25.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
07.10.2025 17:23
Довідка НАЗК
07.10.2025 17:22
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
03.10.2025 12:02
Електроний протокол про продовження строку
Скарги та рішення
27.09.2025 15:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.09.2025 11:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.09.2025 11:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Згідно пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 10 статті 29 Закону в якому зазначено, що строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що наявна достатньо велика завантаженість в роботі, тому продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій.
Дата продовження строку розгляду
03.10.2025 10:06
Дата кінця розгляду
25.10.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1). Перелік виявлених невідповідностей: 1. У складі тендерної пропозиції учасником надано скан-копію Статуту, частина сторінок якого має неналежну якість зображення, що не дозволяє ідентифікувати зміст документа. 2. За результатами перевірки документів, наданих на підтвердження кваліфікаційного критерію “Наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору”, встановлено, що в актах виконаних робіт (форми КБ-2в, КБ-3) відсутнє підтвердження виконання усіх основних видів робіт, передбачених тендерною документацією, а саме - благоустрій та озеленення, влаштування асфальтобетонного покриття 2). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1. Щодо належної якості документів: пункт 1 розділу ІІІ тендерної документації - “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції”, яким передбачено, що документи повинні бути належного рівня якості, чіткими та розбірливими для читання, що гарантує їх правильне розуміння Замовником 2. Щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору: пункт ІІІ Додатку 2 до тендерної документації “Інформація та/або документи, що підтверджують відповідність учасника встановленим кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону”, яким визначено перелік основних видів робіт, що учасник повинен підтвердити у складі тендерної пропозиції, зокрема: підготовчі роботи; земляні роботи та влаштування фундаментів; зведення несучих конструкцій; монтаж інженерних мереж; фасадні роботи та оздоблення; внутрішні оздоблювальні роботи; благоустрій та озеленення; влаштування асфальтобетонного покриття 3). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1. Надати якісну скан-копію Статуту в повному обсязі з розбірливим зображенням усіх сторінок. 2. Надати додаткові документи, які підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (згідно пункту ІІІ Додатку 2 до тендерної документації) .
Створено
06.10.2025 16:38
Надати до
07.10.2025 16:38
Договір
UA-2025-09-08-003143-a-c1
Підписаний і діє
Номер
РПП-45
230 900 000 грн.
230 900 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
24.10.2025
Строк дії договору з
24.10.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
Реконструкція міжнародного пункту пропуску для автомобільного сполучення “Лужанка”. Коригування
Номенклатура
Реконструкція міжнародного пункту пропуску для автомобільного сполучення “Лужанка”. Коригування
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Закарпатській області
Повна назва
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Закарпатській області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25449824

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ ПБС
Повна назва
ТОВ ПБС
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
32872788

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
28.10.2025 11:47
-
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
232 427 550 грн.
Період подання пропозицій
до 27.09.2025 15:00
Замовник:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Закарпатській області
Контактний телефон:
380504446001
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
232 427 550 грн.
Період подання пропозицій
до 27.09.2025 15:00
Замовник:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Закарпатській області
Контактний телефон:
380504446001
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності