Показати схожі тендери

Закупівля Реконструкція міжнародного пункту пропуску для автомобільного сполучення “Лужанка”. Коригування від Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Закарпатській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-08-003143-a
Id Tender 2eef86eac1fd45dab45d59160a9c9a6f
План UA-P-2025-09-08-003307-a link
Статус Очікування пропозицій
Дата публікації оголошення 08.09.2025 11:16
Остання зміна 15.09.2025 16:15
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
232 427 550 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Залишилось 6 днів 11 год. )
з 08.09.2025 11:16 до 23.09.2025 15:00
Залишилось 2 днів 20 год.
Період уточнень
з 08.09.2025 11:16
до 20.09.2025 00:00
Залишилось 2 днів 20 год.
Період оскарження
з 08.09.2025 11:16
до 20.09.2025 00:00
Період уточнень
з 08.09.2025 11:16 до 20.09.2025 00:00
Період оскарження
з 08.09.2025 11:16 до 20.09.2025 00:00
Основні параметри
Реконструкція міжнародного пункту пропуску для автомобільного сполучення “Лужанка”. Коригування
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
232 427 550 грн.
Реконструкція міжнародного пункту пропуску для автомобільного сполучення “Лужанка”. Коригування
Назва предмета закупівлі
Реконструкція міжнародного пункту пропуску для автомобільного сполучення “Лужанка”. Коригування
Очікувана вартість
232 427 550 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2324275,5
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
1 162 137.75
Аукціон
Cтарт аукціону
24.09.2025 15:15
Позиція
Опис предмета закупівлі
Реконструкція міжнародного пункту пропуску для автомобільного сполучення “Лужанка”. Коригування
Код ДК 021:2015
45200000-9 - Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Оплата Робіт Підрядника за виконані будівельні роботи проводиться в межах виділеного фінансування по фактично виконаних та прийнятих обсягах Робіт згідно «Акту приймання виконаних будівельних робіт» (форми № КБ-2в) та «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (форма № КБ-3) шляхом поетапної оплати протягом 10 (десяти) банківських днів у разі надходження відповідних коштів на рахунок Замовника
Порядковий номер: 1
Подання заявки
Тип оплати: Аванс
Період: 3 банківські днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Використання попередньої оплати підтверджується «Актами приймання виконаних будівельних робіт» (форми № КБ-2в) та «Довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (форма № КБ-3), що підписані уповноваженими представниками. Підрядник зобов’язаний повернути невикористану суму попередньої оплати на рахунок Замовника не пізніше трьох банківських днів з дня закінчення визначеного у Рішенні строку, незалежно від того, з чиєї вини така сума не була використана. Невиконання зазначених зобов’язань є самостійною підставою для розірвання Договору Замовником в односторонньому порядку. У випадку не повернення Підрядником невикористаної суми попередньої оплати на рахунок Замовника, Підрядник сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення, з моменту закінчення терміну повернення попередньої оплати (авансу).
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.09.2025 11:18
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
08.09.2025 11:15
Тендерна документація
08.09.2025 11:15
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ковш Норберт Федорович
Електронна пошта
Телефон
380504446001
Замовник
ЄДРПОУ
25449824
Назва (англійською мовою)
Sluzhba vidnovlennya ta rozvitku infrastrukturi u Zakarpatskii oblasti
Повна назва
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Закарпатській області
Повна назва (англійською мовою)
Sluzhba vidnovlennya ta rozvitku infrastrukturi u Zakarpatskii oblasti
Поштовий індекс
88000
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
Ужгород
Адреса
ВУЛИЦЯ СОБРАНЕЦЬКА, будинок 39
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
232 427 550 грн.
Період подання пропозицій
до 23.09.2025 15:00
Замовник:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Закарпатській області
Контактний телефон:
380504446001
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
232 427 550 грн.
Період подання пропозицій
до 23.09.2025 15:00
Замовник:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Закарпатській області
Контактний телефон:
380504446001
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності