Показати схожі тендери
Закупівля Камери відеоспостереження тип 1, камери відеоспостереження тип 2, камери відеоспостереження тип 3 (Джерело фінансування: кошти Пенсійного фонду України. Орган соціального страхування - Пенсійний фонд України. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування"(зі змінами)) від Головне управління Пенсійного фонду України в Харківській області.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-08-002441-a
Id Tender 9b8b1ad1201f4472b4b48ec6113190ce
План UA-P-2025-09-08-001693-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 08.09.2025 10:44
Остання зміна 17.09.2025 14:01
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
243 400 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.09.2025 10:44 до 16.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 08.09.2025 10:44
до 13.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.09.2025 10:44
до 13.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.09.2025 00:00
до 17.09.2025 14:01
Залишилось 4 днів 3 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.09.2025 14:01
до 23.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 17.09.2025 14:01
-
Період уточнень
з 08.09.2025 10:44 до 13.09.2025 00:00
Період оскарження
з 08.09.2025 10:44 до 13.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.09.2025 00:00 до 17.09.2025 14:01
Період кваліфікації
з 16.09.2025 00:00 до 17.09.2025 14:01
Основні параметри
Камери відеоспостереження тип 1, камери відеоспостереження тип 2, камери відеоспостереження тип 3 (Джерело фінансування: кошти Пенсійного фонду України. Орган соціального страхування - Пенсійний фонд України. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування"(зі змінами))
Відповідно до очікуваних асигнувань на 2025 рік. Орган соціального страхування- Пенсійний фонд України. Джерело фінансування - кошти Пенсійного фонду України
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
243 400 грн.
Камери відеоспостереження тип 1, камери відеоспостереження тип 2, камери відеоспостереження тип 3
Назва предмета закупівлі
Камери відеоспостереження тип 1, камери відеоспостереження тип 2, камери відеоспостереження тип 3
Очікувана вартість
243 400 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2434,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 21 (штуки)
Камери відеоспостереження тип 1
Опис предмета закупівлі
Камери відеоспостереження тип 1
Код ДК 021:2015
32234000-2 - Камери відеоспостереження
Кількість
21
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61022, Україна, Харківська область, м. Харків, майдан Свободи, Держпром, 3 під., 2 пов.
Дата постачання по
15.10.2025 10:47
Позиція : №2 10 (штуки)
Камери відеоспостереження тип 2
Опис предмета закупівлі
Камери відеоспостереження тип 2
Код ДК 021:2015
32234000-2 - Камери відеоспостереження
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61022, Україна, Харківська область, м. Харків, майдан Свободи, Держпром, 3 під., 2 пов.
Дата постачання по
15.10.2025 10:47
Позиція : №3 9 (штуки)
Камери відеоспостереження тип 3
Опис предмета закупівлі
Камери відеоспостереження тип 3
Код ДК 021:2015
32234000-2 - Камери відеоспостереження
Кількість
9
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61022, Україна, Харківська область, м. Харків, майдан Свободи, Держпром, 3 під., 2 пов.
Дата постачання по
15.10.2025 10:47
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за поставлений Товар проводяться протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту поставки Товару на підставі рахунку та накладної в безготівковій формі в національній грошовій одиниці України.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
Пропозиція:
242 202 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.09.2025 10:44
Оголошення про проведення закупівлі
08.09.2025 10:42
Тендерна документація
08.09.2025 10:42
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ільметова Валерія Олександрівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380577062545
Факс
+380577051796
Замовник
ЄДРПОУ
14099344
Повна назва
Головне управління Пенсійного фонду України в Харківській області
Поштовий індекс
61022
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
місто Харків
Адреса
майдан Свободи, Держпром, 3 під'їзд, 2 поверх
Кваліфікація
Лот № 1 Камери відеоспостереження тип 1, камери відеоспостереження тип 2, камери відеоспостереження тип 3
Період вимог/скарг з 17.09.2025 14:01 по 23.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.09.2025 00:00 по 24.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.09.2025 14:01
Довідка НАЗК
17.09.2025 14:01
Повідомлення про рішення
17.09.2025 13:56
Пропозиція, що перемогла
16.09.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.09.2025 10:42
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.09.2025 10:42
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (затверджена Протоколом уповноваженої особи від 16.09.2025 № 54) Вимога про усунення невідповідностей: Розділом 9 Додатка 1 до тендерної документації визначено перелік іншої інформації, яка подається учасником процедури закупівлі. Пункт 9 «Інша інформація» Згідно з абзацом 2 підпункту 9.4 пункту 9 Розділ 1 Додатка 1 до тендерної документації вимагається надати «лист/скановані оригінал або копія листа учасника в якому обов’язково зазначається код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи». Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції, документи надані не були. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, лист/скановані оригінал або копія листа учасника в якому обов’язково зазначається код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи.
Створено
16.09.2025 13:21
Надати до
17.09.2025 13:21
Договір
UA-2025-09-08-002441-a-c1
Очікує підписання
242 202 грн.
242 202 грн.
З ПДВ
Номенклатура
21 (штуки)
Камери відеоспостереження тип 1
Номенклатура
Камери відеоспостереження тип 1
Кількість
21
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 15 жовтня 2025 р.
Номенклатура
10 (штуки)
Камери відеоспостереження тип 2
Номенклатура
Камери відеоспостереження тип 2
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 15 жовтня 2025 р.
Номенклатура
9 (штуки)
Камери відеоспостереження тип 3
Номенклатура
Камери відеоспостереження тип 3
Кількість
9
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 15 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Головне управління Пенсійного фонду України в Харківській області
Повна назва
Головне управління Пенсійного фонду України в Харківській області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
14099344

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
Повна назва
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30256061

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
243 400 грн.
Період подання пропозицій
до 16.09.2025 00:00
Замовник:
Головне управління Пенсійного фонду України в Харківській області
Контактний телефон:
+380577062545
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
243 400 грн.
Період подання пропозицій
до 16.09.2025 00:00
Замовник:
Головне управління Пенсійного фонду України в Харківській області
Контактний телефон:
+380577062545
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності