Показати схожі тендери

Закупівля код за ДК 021:2015-30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина); Персональні комп’ютери від Петровецька сільська рада Чернівецького району Чернівецької області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-07-000339-a
Id Tender 6fd9ba41ee464f1887adcc6e68d8c985
План UA-P-2025-09-07-000331-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 07.09.2025 19:35
Остання зміна 09.10.2025 11:43
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
511 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.09.2025 19:33 до 15.09.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 07.09.2025 19:33
до 12.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.09.2025 19:33
до 12.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.09.2025 08:00
до 17.09.2025 11:28
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.09.2025 11:28
до 23.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 17.09.2025 11:28
до 09.10.2025 11:43
Період уточнень
з 07.09.2025 19:33 до 12.09.2025 00:00
Період оскарження
з 07.09.2025 19:33 до 12.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.09.2025 08:00 до 17.09.2025 11:28
Період кваліфікації
з 15.09.2025 08:00 до 17.09.2025 11:28
Основні параметри
код за ДК 021:2015-30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина); Персональні комп’ютери
Джерело фінансування – місцевий бюджет та грантові кошти. Закупівля відбувається для потреб закладів освіти Замовника. Місцезнаходження замовника: вул. Буковинська, 129, село Верхні Петрівці, Чернівецький район, Чернівецька область, Україна, 59034., категорія замовника – юридична особа розпорядник бюджетних коштів. Закупівля здійснюється відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
511 000 грн.
Персональні комп’ютери
Назва предмета закупівлі
Персональні комп’ютери
Очікувана вартість
511 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2555,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 11 (комплект)
Персональний комп’ютер №1
Опис предмета закупівлі
Персональний комп’ютер №1
Код ДК 021:2015
30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
11
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
59034, Україна, Чернівецька область, Верхні Петрівці, Буковинська,129
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 11 (комплект)
Персональний комп’ютер №2
Опис предмета закупівлі
Персональний комп’ютер №2
Код ДК 021:2015
30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
11
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
59034, Україна, Чернівецька область, Верхні Петрівці, Буковинська,129
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
4.1.Замовник оплачує вартість фактично отриманого товару згідно з накладними, відповідно до умов даного договору протягом 10 робочих днів або по мірі надходження відповідних коштів. 4.5. Для оплати додаються видаткові накладні на поставку товару та всі інші документи оформлені належним чином. 4.6. Датою оплати вважається дата зарахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4.7. Підсумована вартість партій товару поставленого за заявками Замовника протягом строку дії цього договору не може перевищувати загальної суми договору передбаченої у п. 3.1. даного договору, якщо інше не передбачено додатковими угодами між Сторонами. 4.8. Всі розрахунки на підставі даного договору здійснюються у Національній валюті України.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ГУЛЬПЕ ЛІЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА
Пропозиція:
445 500 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
07.09.2025 19:35
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Роман Шарейчук
Електронна пошта
Телефон
+380501562393
Сайт:
http://zakupki.prom.ua
Замовник
ЄДРПОУ
04418067
Повна назва
Петровецька сільська рада Чернівецького району Чернівецької області
Поштовий індекс
59034
Країна
Україна
Область або регіон
Чернівецька область
Населений пункт
Сторожинецький район
Адреса
с. Верхні Петрівці
Кваліфікація
Лот № 1 Персональні комп’ютери
Період вимог/скарг з 17.09.2025 11:28 по 23.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.09.2025 08:00 по 23.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.09.2025 11:28
Довідка НАЗК
17.09.2025 11:28
Повідомлення про рішення
15.09.2025 08:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-09-07-000339-a-a1
Підписаний і діє
Номер
4
445 500 грн.
445 500 грн.
Без ПДВ
Підписано
25.09.2025
Строк дії договору з
25.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
11 (комплект)
Персональний комп’ютер №1
Номенклатура
Персональний комп’ютер №1
Кількість
11
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
11 (комплект)
Персональний комп’ютер №2
Номенклатура
Персональний комп’ютер №2
Кількість
11
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Петровецька сільська рада Чернівецького району Чернівецької області
Повна назва
Петровецька сільська рада Чернівецького району Чернівецької області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04418067

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП ГУЛЬПЕ ЛІЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА
Повна назва
ФОП ГУЛЬПЕ ЛІЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2973611262

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
09.10.2025 11:43
-
09.10.2025 11:42
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-06-000097
Дата створення проекту
06.10.2025 15:13
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
06.10.2025 15:57
Дата публікації висновку про результати
20.10.2025 11:49
Дата завершення усунення порушень
04.11.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
28.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 37) 255-28-80
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913650
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернівці
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 426-52-57
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913650
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернівці
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 06.10.2025 № 82-З Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 06 жовтня 2025 року № 82-З № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 2. UA-2025-09-07-000339-a від 07.09.2025 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Інна МОШУК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
06.10.2025 00:00
Документи рішення
06.10.2025 15:57
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 20 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю; дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю; виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (із змінами) (далі – Постанова № 710); відповідності тендерної документації та проєкту договору про закупівлю вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі; дотримання вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця; своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Петровецької сільської ради Чернівецького району Чернівецької області (далі – Замовник) на 2025 рік (ID: UA-P-2025-09-07-000331-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 05.09.2025, протокол № 2-ш (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій від 15.09.2025; тендерну пропозицію учасника Фізичної особи-підприємця ГУЛЬПЕ ЛІЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА (далі – ФОП ГУЛЬПЕ Л.В.); протокол уповноваженої особи від 17.09.2025 № 5-Ш; повідомлення про намір укласти договір від 17.09.2025; договір про закупівлю товарів від 25.09.2025 № 4 (далі – Договір № 4); пояснення (інформація, документи) Замовника, надані 13.10.2025 через електронну систему закупівель. Відповідно до пункту 28 Особливостей № 1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною другою статті 22 Закону визначені відомості, які зазначаються у тендерній документації. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (частина третя статті 22 Закону). За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 встановлено наступне: - у пункті 2.3 розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації Замовник не зазначив електронну адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками, чим не дотримав вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону; - у пункті 1 розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник не зазначив дату кінцевого терміну подання тендерних пропозицій, чим не дотримав вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону. Крім того, у проєкті договору про закупівлі (Додаток 3 тендерної документації) та в договорі про закупівлю товарів від 25.09.2025 № 4 при описі випадків, за яких істотні умови договору про закупівлю можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, Замовник не врахував зміни, внесені до пункту 19 Особливостей № 1178 постановою Кабінету Міністрів України від 1 вересня 2025 року № 1067 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», чим не дотримав вимог пункту 19 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання дотримання вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП ГУЛЬПЕ Л.В. встановлено наступне. Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи сканованих копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (далі ? КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа), код згідно з ЄДРПОУ юридичної особи-учасника (для юридичної особи) або реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті).У випадку відсутності даної інформації або у випадку не накладення учасником КЕП відповідно до умов тендерної документації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП ГУЛЬПЕ Л.В. встановлено, що документи учасника, які завантажені в електронну систему закупівель оприлюднено та підписано з накладанням удосконаленого електронного підпису, який перевірено на сайті центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України за посиланням https://czo.gov.ua/verify та отримано такі дані щодо електронного підпису: тип носія особистого ключа – «Незахищений», тип підпису – «Удосконалений», сертифікат – «Кваліфікований». Отже, тендерна пропозиція ФОП ГУЛЬПЕ Л.В. не відповідає вимогам, установленим Замовником в пункті 1 розділу 3 тендерної документації, позаяк, підписана удосконаленим електронним підписом, а не кваліфікованим електронним підписом. Відповідно до абзацу першого пункту 43 Особливостей № 1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Абзацом другим пункту 43 Особливостей № 1178 визначено, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Однак, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП ГУЛЬПЕ Л.В. не було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані зазначеним учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, та не було розміщено у визначений законодавством строк повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, чим не дотримано вимог пункту 43 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення договору про закупівлю встановлено наступне. Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Так, Замовником та учасником ФОП ГУЛЬПЕ Л.В. укладено договір про закупівлю товарів від 25.09.2025 № 4 (далі - Договір № 4) на суму 445 500,00 грн без ПДВ. Проте, укладений 25.09.2025 Договір № 4 Замовник оприлюднив в електронній системі 09.10.2025, тобто, на 10-ий робочий день з дня його укладення, чим порушив вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами розгляду питання відповідності тендерної документації та проєкту договору про закупівлю вимогам Закону та Особливостей № 1178 встановлені порушення вимог пунктів 14 та 17 частини другої статті 22 Закону, пунктів 19 та 28 Особливостей № 1178. За результатами розгляду питання дотримання вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП ГУЛЬПЕ Л.В. встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей № 1178. За результатами розгляду питання своєчасності оприлюднення договору про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю; виконання Постанови № 710; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця; своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом направлення на навчання осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
20.10.2025 00:00
Дата публікації
20.10.2025 11:49
Документи висновку
20.10.2025 11:49
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Код за ДК 021:2015-30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина); Персональні комп’ютери» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-07-000339-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань: 1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надайте інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті (офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). У разі оприлюднення - надайте посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3. У річному плані закупівель (UA-P-2025-09-07-000331-a) вами зазначено, що джерелом фінансування даної закупівлі є: місцевий бюджет - ТПКВКМБ: 7700 – Реалізація програм допомоги і грантів Європейського Союзу, урядів іноземних держав, міжнародних організацій, донорських установ в сумі 25 550,00 грн та Грантові кошти Румунії в сумі 458 450,00 грн. Надайте підтвердні документами (рішення, розпорядження, листування тощо) стосовно джерела фінансування даної закупівлі. 4. Чи враховувалось Вами під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП ГУЛЬПЕ ЛІЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА те, що документи пропозиції зазначеного учасника підписані з накладенням удосконаленого електронного підпису (УЕП), а не кваліфікованого електронного підпису (КЕП), що не відповідає вимогам, встановленим Вами у пункті 1 розділу 3 тендерної документації? 5. Чи укладався договір про закупівлю з учасником ФОП ГУЛЬПЕ ЛІЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА, якого Вами визначено переможцем торгів та оприлюднено 17.09.2025 повідомлення про намір укласти договір в електронній системі закупівель? Якщо так, надайте копію такого договору. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
08.10.2025 12:15
Орган перевірки
14.10.2025 00:00
Документи повідомлення
08.10.2025 12:15
-
Відповідь
Щодо надання пояснення Замовником по закупівлі UA-2025-09-07-000339-a:
Петровецька сільська рада Чернівецького району Чернівецької області (далі – Замовник) на підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до пункту 23 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», повідомляє наступне. 07 вересня 2025 року Замовник опублікував інформацію про проведення закупівлі за назвою «код за ДК 021:2015-30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина); Персональні комп’ютери» згідно з ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина) (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-09-07-000339-a) у порядку відкритих торгів із особливостями, яка проведена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням вимог Постанови № 1178. Процедура закупівлі проведена із дотриманням вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та принципів здійснення публічних закупівель, зокрема: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість і прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об'єктивне та неупереджене визначення переможця; запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовник надає відповідь на запитувану інформацію, на підставі моніторингу процедури закупівлі Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-07-000339-a) Питання 1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі був проведений з урахуванням Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 (зі змінами) за допомогою методу порівняння та аналізу ринкових цін, а також на основі роз’яснень Мінекономіки «Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі» № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 року. Система електронних закупівель Prozorro надає відкритий доступ до публічних закупівель, що дозволяє аналізувати не тільки власні попередні закупівлі ідентичного або аналогічного товару, але й угоди купівлі-продажу інших Замовників з урахуванням індексу інфляції. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі в сумі 511 000,00 грн з ПДВ полягають у тому, що замовник провів аналіз ринкових цін на аналогічні товари через мережу Інтернет, зокрема на сайті агрегатора цін https://hotline.ua/ станом на 05.09.2025, застосовуючи метод порівняння ринкових цін відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі - Методика № 275). Відповідно до пункту 4.1 Методики № 275 встановлено, що для визначення очікуваної вартості можна використовувати інформацію з відкритих джерел, таких як інтернет-сайти, спеціалізовані торговельні майданчики та агрегатори цін, а тому використання сайту https://hotline.ua/, який агрегує пропозиції від численних постачальників і надає актуальні ціни на комп'ютерну техніку, є законним і достатнім для обґрунтування, оскільки цей ресурс охоплює широкий спектр ринку та дозволяє порівняти ціни від різних продавців, що посилює нашу юридичну позицію в разі оскарження, адже відсутність комерційних пропозицій від потенційних учасників не є порушенням, якщо аналіз базується на публічних даних. Конкретні посилання на сайти, де здійснювався попередній моніторинг цін, включають розділ "Настільні комп'ютери" на https://hotline.ua/computer/nastolniye-kompyutery/, де були проаналізовані моделі Dell OptiPlex Micro та HP Elite Mini з характеристиками, подібними до вказаних у тендерній документації, такими як процесори Intel Core i3 13-го або 14-го покоління чи AMD Ryzen 5 5000 серії, 8 ГБ оперативної пам'яті DDR4 або DDR5, накопичувачі NVMe SSD об'ємом 256 ГБ або 512 ГБ, інтегрована графіка не гірше UHD Graphics 730, форм-фактор Micro Form Factor та операційна система Windows 11 Pro. Наприклад, модель Dell OptiPlex 7020 Micro (DDX4M) з процесором Intel Core i3-14100T, 8 ГБ DDR5, 256 ГБ SSD, доступна за посиланням https://hotline.ua/computer-nastolnye-kompyutery/dell-optiplex-7020-micro-ddx4m/, мала ринкову ціну близько 21 000-25 000 грн залежно від продавця; модель Dell Pro Micro QCM1250 (071W8) з Intel Core i3-14100T, 16 ГБ DDR5, 512 ГБ SSD - https://hotline.ua/computer-nastolnye-kompyutery/dell-pro-micro-qcm1250-071w8/, з ціною від 25 000 грн; модель HP Elite Mini 805 G8 (623C0ET) з AMD Ryzen 5 PRO 5650G, 32 ГБ DDR4, 1024 ГБ SSD - https://hotline.ua/computer-nastolnye-kompyutery/hp-elite-mini-805-g8-623c0et/, з ціною близько 30 000-35 000 грн; модель HP Pro Mini 400 G9 (998B5ET) з AMD Ryzen 5 PRO 5650G, 32 ГБ DDR4, 1024 ГБ SSD - https://hotline.ua/computer-nastolnye-kompyutery/hp-pro-mini-400-g9-998b5et/, з аналогічними ринковими показниками. Ці приклади ілюструють ринкові тенденції, на основі яких було розраховано середню вартість одиниці товару з урахуванням кількості (11 шт. для кожного типу ПК), податку на додану вартість та можливих коливань цін, що робить обґрунтування об'єктивним і стійким до оскаржень, оскільки Методика № 275 у пункті 4.2 дозволяє коригувати ціни на основі середнього значення з кількох джерел. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, вони визначені з метою забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти в умовах воєнного стану, відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 02.11.2017 № 1440 "Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти" (далі - Наказ № 1440), зокрема таблиці 2 цього переліку, яка встановлює мінімальні вимоги до персональних комп'ютерів для освітніх закладів. Відповідно до пункту 1 Наказу № 1440 встановлено, що обладнання повинно відповідати стандартам для ефективного використання в навчальному процесі, а тому характеристики, такі як процесор не нижче Ryzen 5 5000 серії або Intel Core i3 13-го/14-го покоління з щонайменше 4 фізичними ядрами та 8 потоками, оперативна пам'ять 8 ГБ DDR4/DDR5, накопичувач NVMe SSD 256/512 ГБ, інтегрована графіка з підтримкою DirectX 11.X та OpenGL 4.X, форм-фактор Micro Form Factor з розмірами 184x180x40 мм та вагою не більше 1,25 кг, операційна система Windows 11 Pro з україномовним інтерфейсом, ліцензійний офісний пакет та антивірусне ПЗ, безпосередньо випливають з цього нормативного акту, забезпечуючи сумісність з освітніми потребами та виключаючи дискримінаційні вимоги, що посилює юридичну позицію, оскільки будь-яке оскарження характеристик ігнорувало б обов'язкові стандарти МОН. Розмір бюджетного призначення в сумі 511 000,00 грн визначений відповідно до кошторису на 2025 рік за кодом ТПКВКМБ 7700 та підтверджується Рішенням Петровецької сільської ради VIII скликання № 126-65/2025 від 04.09.2025 "Про внесення змін до бюджету Петровецької сільської територіальної громади на 2025 рік" (файл "Про внесення змін до бюджету Петровецької сільської територіальної громади на 2025 рік.pdf"), яке вносить грантові кошти Румунії в сумі 458 450,00 грн та співфінансування з місцевого бюджету 25 550,00 грн до спеціального фонду для реалізації проекту оснащення шкільної комп'ютерної техніки. Відповідно до статті 23 Бюджетного кодексу України від 08.07.2010 № 2456-VI встановлено, що місцеві бюджети формуються з урахуванням цільових надходжень, включаючи міжнародну допомогу, а тому це рішення є законним документом, що інтегрує кошти до бюджету, забезпечуючи їх цільове використання виключно на закупівлю 22 ПК, що робить позицію стійкою, оскільки фінансування підтверджене первинними джерелами. Замовник долучає до відповіді файл "Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Машини для обробки даних (апаратна частина)».pdf", який містить детальний опис розрахунків, технічних вимог та посилання на джерела, а також файли договорів "Договір ПСР укр.pdf" та "Договір ПСР рум.pdf" для підтвердження джерел фінансування. Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 10 Закону про публічні закупівлі встановлено, що замовник зобов'язаний забезпечити доступ до обґрунтування в електронній системі, а тому ці документи, виключають підстави для сумнівів у законності, дозволяючи учасникам верифікувати дані та зміцнюючи нашу позицію в потенційному судовому чи адміністративному оскарженні в Антимонопольному комітеті України. Технічне завдання, викладене в Додатку 2 до тендерної документації, детально визначає необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, Технічне завдання визначає вимоги до постачання персональних комп’ютерів двох типів – Персональний комп’ютер №1 та Персональний комп’ютер №2 у кількості по одинадцять штук кожного виду. Замовник передбачив, що постачання може здійснюватися комп’ютерами виробництва НР або Dell, при цьому будь-які посилання на конкретні торговельні марки вважаються такими, що містять уточнення «або еквівалент». Це означає, що допускається пропозиція обладнання інших виробників за умови повної відповідності технічним, якісним та функціональним характеристикам, визначеним у цьому технічному завданні. Персональний комп’ютер №1 повинен бути оснащений сучасним процесором не нижче Ryzen 5 5000 серії або Intel Core i3 чотирнадцятого покоління. Процесор має забезпечувати не менше чотирьох фізичних обчислювальних ядер без використання технологій розподілу ресурсів, вісім потоків обробки даних та максимальну тактову частоту не менше 4,4 ГГц. Оперативна пам’ять має становити не менше восьми гігабайт стандарту DDR5, що гарантує достатню продуктивність для виконання офісних і технічних завдань. Як накопичувач даних передбачається твердотільний NVMe SSD диск обсягом не менше п’ятисот дванадцяти гігабайт, що забезпечує високу швидкість обробки інформації та надійність зберігання даних. Графічний адаптер може бути як інтегрований, так і дискретний, але не гірший за модель UHD Graphics 730. Він повинен підтримувати апаратне прискорення технологій DirectX версії не нижче 11.X та OpenGL не нижче 4.X, що гарантує сумісність із сучасним програмним забезпеченням. Мережевий адаптер повинен бути вбудованим у корпус комп’ютера та підтримувати стандарти Ethernet 100BASE-TX і 1000BASE-T. Зовнішні інтерфейси мають включати не менше двох портів USB 2.0, одного порту USB Type C, трьох портів USB 3.2, по одному порту RJ-45, HDMI, DisplayPort і комбінованого аудіороз’єму для підключення гарнітури або мікрофона. Конструкція комп’ютера повинна передбачати наявність додаткових слотів для розширення – не менше одного слоту M.2 2230 для Wi-Fi, одного M.2 2280 для SSD та одного вільного слоту під оперативну пам’ять. Потужність блоку живлення не повинна перевищувати 90 Вт, що забезпечує енергоефективність системи. Корпус пристрою виконується у форм-факторі Micro Form Factor (MFF) з габаритами 184 на 180 на 40 міліметрів і вагою не більше 1,25 кілограма. Матеріалом виготовлення основної частини корпусу має бути метал, тоді як передня панель допускається пластиковою. Операційна система повинна бути попередньо встановлена виробником — Windows 11 Pro з україномовним інтерфейсом. Вона має оновлюватися безкоштовно протягом усього періоду експлуатації, але не менше трьох років, а також забезпечувати можливість динамічного дистанційного оновлення. До складу програмного забезпечення має входити ліцензійний пакет офісних програм із україномовним інтерфейсом, який може бути як програмою вільного поширення, так і пропрієтарним рішенням, сумісним з операційною системою. Також обов’язковою є наявність попередньо інстальованого антивірусного програмного забезпечення. Гарантійний термін на персональний комп’ютер №1 має становити не менше дванадцяти місяців. Для персонального комп’ютера №2 технічні вимоги є подібними, однак мають деякі відмінності. Процесор повинен бути не нижче Ryzen 5 5000 серії або Intel Core i3 тринадцятого покоління з не менше ніж чотирма фізичними ядрами, вісьмома потоками та максимальною тактовою частотою не менше 4,2 ГГц. Оперативна пам’ять має бути обсягом не менше восьми гігабайт стандарту DDR4 із додатковим вільним слотом для можливості розширення. В якості накопичувача використовується NVMe SSD обсягом не менше двохсот п’ятдесяти шести гігабайт. Вимоги до графічного, мережевого адаптерів та зовнішніх інтерфейсів аналогічні, як і у першого типу комп’ютера. Потужність блоку живлення не перевищує 90 Вт. Корпус має такий самий форм-фактор Micro Form Factor (MFF), виготовляється з металу, із пластиковою передньою панеллю, масою до 1,25 кг. На персональному комп’ютері №2 також повинна бути попередньо інстальована операційна система Windows 11 Pro із україномовним інтерфейсом та можливістю безкоштовного оновлення протягом не менше трьох років. У складі постачання має бути офісний пакет програм та антивірусне програмне забезпечення. Гарантійний строк не може бути менше дванадцяти місяців. Усі запропоновані до постачання товари мають бути новими, такими, що не були у використанні, без претензій третіх осіб щодо права власності. Усі основні компоненти повинні бути оригінальними, а заміна їх на неоригінальні елементи не допускається. Поставка товару здійснюється за рахунок переможця у заводській упаковці з маркуванням виробника та відповідною технічною документацією, включно з гарантійними талонами й інструкціями з експлуатації. Для підтвердження відповідності технічним вимогам замовника учасник процедури закупівлі повинен надати порівняльну таблицю, у якій зазначається виробник, модель або артикул запропонованого обладнання, а також посилання на офіційний сайт виробника чи дистриб’ютора, де можна перевірити технічні параметри. Додатково до таблиці може бути наданий технічний паспорт або інший документ із детальним описом характеристик. Строк поставки товару визначено до 31 грудня 2025 року включно. Місце поставки товарів: 59034, Україна, Чернівецька область, Верхні Петрівці, Буковинська,129 Умови поставки та інші вимоги також встановлені умовами проекту договору, що встановлений Додатком 3 Тендерної документації. Замовник здійснював моніторинг середньоринкових цін та встановлених умов і вимог закупівель із врахуванням параметрів технічної потреби замовника - на основі історії закупівель за період серпня 2025 року із передбаченою потребою на 2025 рік відповідно до коду ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина), а також для формування вимог тендерної документації та проекту договору для закупівлі. Питання 2) Надайте інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті (офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). У разі оприлюднення - надайте посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Замовник враховує та застосовує спеціальні вимоги щодо підготовки обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до пункту 4-1 постанови №710. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів доручено забезпечити: – обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; – оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель (далі — обґрунтування предмета закупівлі). Таким чином, Постанова Кабінету Міністрів України № 710 з урахуванням змін, внесених до неї Постановою № 1266 (далі — Постанова № 710), є чинною та підлягає виконанню головними розпорядниками бюджетних коштів. Постанова № 1178 також є чинною. Постановою № 710 доручено головним розпорядникам бюджетних коштів, суб’єктам господарювання державного сектору економіки, а також рекомендовано органам місцевого самоврядування, Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування забезпечити прозоре, ефективне та раціональне використання коштів із державного або місцевого бюджету. Замовником здійснюється публікації інформації про закупівлі на його офіційному сайті: https://petrovecka-gromada.gov.ua/news/1759822892/ (скріншот із сайту додається). Замовником опубліковано інформацію про закупівлю на електронному майданчику за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-09-07-000339-a , а також було здійснено публікацію інформації про план використання кошторису за цим призначенням: https://prozorro.gov.ua/plan/ UA-P-2025-09-07-000331-a . Процедура закупівлі, яка передбачається для реалізації зазначеної потреби, — відкриті торги з особливостями, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 1178 у редакції, чинній на дату планування. Орієнтовний початок проведення цієї процедури закупівлі зазначено на вересень 2025 року. Питання 3) У річному плані закупівель (UA-P-2025-09-07-000331-a) вами зазначено, що джерелом фінансування даної закупівлі є: місцевий бюджет - ТПКВКМБ: 7700 – Реалізація програм допомоги і грантів Європейського Союзу, урядів іноземних держав, міжнародних організацій, донорських установ в сумі 25 550,00 грн та Грантові кошти Румунії в сумі 458 450,00 грн. Надайте підтвердні документами (рішення, розпорядження, листування тощо) стосовно джерела фінансування даної закупівлі. Петровецька сільська рада, як замовник публічних закупівель відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон про публічні закупівлі), підтверджує джерела фінансування для річного плану закупівель з ідентифікатором UA-P-2025-09-07-000331-a, де предметом закупівлі є машини для обробки даних (апаратна частина) за кодом ДК 021:2015 - 30210000-4, а саме: кошти місцевого бюджету за тимчасовою класифікацією видатків та кредитування місцевих бюджетів (ТПКВКМБ) 7700 "Реалізація програм допомоги і грантів Європейського Союзу, урядів іноземних держав, міжнародних організацій, донорських установ" у сумі 25 550,00 грн та грантові кошти Румунії у сумі 458 450,00 грн. Відповідно до частини 1 статті 4 Закону про публічні закупівлі встановлено, що планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг, а закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Джерело фінансування у вигляді грантових коштів Румунії у сумі 458 450,00 грн (еквівалент 153 800,00 лей за курсом Національного банку України на дату укладення договору) та співфінансування з місцевого бюджету у сумі 25 550,00 грн підтверджується Договором про безвідплатне фінансування № DRP/C/177 від 07.07.2025, укладеним між Департаментом для румунів усюди (Departmentul pentru Romanii de Pretutindeni) Міністерства закордонних справ Румунії та Петровецькою сільською радою Чернівецького району Чернівецької області. Цей договір, підписаний з боку румунської сторони директором Департаменту Крістіаною-Лавінією Аргутою та з боку української сторони головою Петровецької сільської ради Розією І. Премет Договору, передбачає надання невідплатної фінансової допомоги для реалізації проекту "Оснащення шкільної комп'ютерної техніки" з метою модернізації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти на території громади, зокрема придбання 22 персональних комп'ютерів для забезпечення якісної освіти в умовах воєнного стану. Відповідно до статті 5 Бюджетного кодексу України від 08.07.2010 № 2456-VI (далі - Бюджетний кодекс) встановлено, що міжнародні гранти та допомога від іноземних держав включаються до спеціального фонду бюджету як цільові надходження, а тому цей договір є первинним документом, що підтверджує надходження коштів і зобов'язує замовника використовувати їх виключно за цільовим призначенням, забезпечуючи ефективність юридичної позиції в разі оскарження, оскільки відсутність такого договору робила б фінансування необґрунтованим. Для інтеграції цих коштів до місцевого бюджету Петровецької сільської територіальної громади було прийнято Рішення Петровецької сільської ради VIII скликання № 126-65/2025 від 04.09.2025 "Про внесення змін до бюджету Петровецької сільської територіальної громади на 2025 рік", яке затверджено на пленарному засіданні ради та підписане головою ради Іваном Грижинку. Це рішення вносить зміни до дохідної та видаткової частин бюджету, зокрема додає до спеціального фонду 458 450,00 грн грантових коштів від Румунії та 25 550,00 грн з місцевого бюджету під кодом ТПКВКМБ 7700, призначених для реалізації програм міжнародної допомоги, з конкретним цільовим спрямуванням на закупівлю комп'ютерної техніки для закладів освіти. Відповідно до частини 2 статті 78 Бюджетного кодексу встановлено, що зміни до місцевого бюджету вносяться рішенням відповідної ради за поданням офіційного висновку фінансового органу, а тому це рішення є законним підтвердженням бюджетного призначення, оскільки воно пройшло процедуру розгляду на сесії ради, забезпечуючи публічність і контроль за використанням коштів, що посилює нашу позицію, адже будь-яке оскарження фінансування без врахування цього документа було б необґрунтованим через ігнорування бюджетного законодавства. Замовник долучає до відповіді копії зазначених підтвердних документів, а саме: Договір про безвідплатне фінансування № DRP/C/177 від 07.07.2025 в українській та румунській версіях (файли "Договір ПСР укр.pdf" та "Договір ПСР рум.pdf"), а також Рішення Петровецької сільської ради № 126-65/2025 від 04.09.2025 (файл "Про внесення змін до бюджету Петровецької сільської територіальної громади на 2025 рік.pdf"), які містять детальні умови фінансування, терміни реалізації проекту (до 31.12.2025) та зобов'язання щодо звітності. Питання 4). Чи враховувалось Вами під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП ГУЛЬПЕ ЛІЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА те, що документи пропозиції зазначеного учасника підписані з накладенням удосконаленого електронного підпису (УЕП), а не кваліфікованого електронного підпису (КЕП), що не відповідає вимогам, встановленим Вами у пункті 1 розділу 3 тендерної документації? Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Гульпе Лілія Володимирівна з ідентифікатором закупівлі UA-2025-09-07-000339-a враховувалася інформація щодо накладення на документи пропозиції удосконаленого електронного підпису (далі - УЕП), а не кваліфікованого електронного підпису (далі - КЕП), як це зазначено в пункті 1 розділу 3 тендерної документації, проте така обставина не стала підставою для відхилення пропозиції, оскільки вимога щодо виключного використання КЕП не була включена до Додатка 1 до тендерної документації "Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі" (файл "Додаток 1. Перелік документів та(або) інформації_ які подаються учасником.docx"), який визначає вичерпний перелік підстав для перевірки відповідності, а отже, відсутність КЕП не може слугувати законною підставою для відхилення відповідно до норм Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі - Особливості). Фактичні обставини розгляду тендерної пропозиції ФОП Гульпе Лілія Володимирівна полягають у тому, що пропозиція була подана через електронну систему закупівель Prozorro з накладенням УЕП на всі документи, включаючи порівняльну таблицю відповідності технічним вимогам, гарантійні листи та інші елементи, передбачені Додатком 1, і замовник, проводячи перевірку на відповідність кваліфікаційним критеріям та технічним характеристикам, встановленим у тендерній документації, не виявив порушень у змісті поданих документів, оскільки УЕП забезпечує ідентифікацію підписанта та цілісність даних відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги" від 05.10.2017 № 2155-VIII (далі - Закон про електронні довірчі послуги), а вимога щодо КЕП, згадана в пункті 1 розділу 3 тендерної документації як загальна рекомендація для підписання пропозиції, не була деталізована як обов'язкова в переліку документів Додатка 1, де в пункті 6.1 вказано лише про підпис уповноваженою особою без специфікації типу електронного підпису, а тому така вимога не набуває статусу критерію для відхилення, посилюючи юридичну позицію замовника в разі оскарження, бо будь-яке відхилення за неврахованими в додатку аспектами суперечило б принципу пропорційності та прозорості закупівель. Відповідно до статті 3 Закону про електронні довірчі послуги встановлено, що удосконалений електронний підпис є електронним підписом, створеним з використанням засобів електронного підпису, який дозволяє ідентифікувати підписанта та виявити зміни в підписаних даних, а кваліфікований електронний підпис є удосконаленим електронним підписом, створеним з використанням кваліфікованих засобів, що забезпечує вищий рівень довіри, а тому УЕП і КЕП прирівнюються в контексті забезпечення юридичної сили електронних документів, якщо інше не передбачено спеціальними нормами, зокрема в публічних закупівлях, де, за роз'ясненнями Міністерства економіки України, учасники можуть використовувати УЕП для підписання тендерних пропозицій, якщо тендерна документація не встановлює виключну вимогу щодо КЕП як обов'язкового елемента в переліку документів, що робить нашу позицію стійкою, оскільки використання УЕП не порушує цілісність пропозиції та не створює ризиків для процесу закупівлі, а відхилення за цим критерієм без включення до Додатка 1 було б необґрунтованим і могло б призвести до визнання дій замовника неправомірними в Антимонопольному комітеті України. Аналізуючи ефективність юридичної позиції, слід зазначити, що Додаток 1 до тендерної документації вичерпно перелічує документи та інформацію для підтвердження відповідності, включаючи довідки про аналогічні договори, інформацію про відсутність підстав для відхилення, гарантійні листи та інші елементи, але не містить жодної згадки про обов'язкове використання саме КЕП, обмежуючись загальними вимогами до підпису уповноваженої особи в пункті 6.1, а тому замовник не мав права відхиляти пропозицію за використанням УЕП, оскільки така вимога, навіть якщо згадана в іншому розділі тендерної документації, не інтегрована до переліку, що є обов'язковим для перевірки, забезпечуючи захист від суб'єктивних інтерпретацій і виключаючи підстави для оскарження в суді, бо ігнорування цієї обставини відповідало б принципам недискримінації учасників, встановленим частиною 4 статті 5 Закону про публічні закупівлі. Пункт 44 Особливостей встановлює, що відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту. Питання 5.) Чи укладався договір про закупівлю з учасником ФОП ГУЛЬПЕ ЛІЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА, якого Вами визначено переможцем торгів та оприлюднено 17.09.2025 повідомлення про намір укласти договір в електронній системі закупівель? Якщо так, надайте копію такого договору. Замовник, підтверджує, що договір про закупівлю з учасником ФОП Гульпе Лілія Володимирівна, якого визначено переможцем відкритих торгів з особливостями за ідентифікатором UA-2025-09-07-000339-a та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір 17.09.2025 в електронній системі закупівель Prozorro, був укладений 25.09.2025. Замовник долучає до цієї відповіді копію укладеного договору про закупівлю (файл "Договір за результатами закупівллі.pdf"), який містить усі сторінки з підписами сторін, печатками та додатками, включаючи специфікацію товару, умови оплати та відповідальності. Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 10 Закону про публічні закупівлі встановлено, що замовник зобов'язаний оприлюднювати договір про закупівлю в електронній системі протягом 5 робочих днів з дня його укладення. У зв’язку з дією правового режиму воєнного стану на території України, а також частими повітряними тривогами у Чернівецькій області в період після підписання договору, замовник зіткнувся з технічними труднощами при роботі з електронною системою закупівель Prozorro. Після підписання договору спостерігалася нестабільність з’єднання з системою, що призвело до неможливості своєчасного завантаження договору в електронну систему. У процесі подальшої перевірки було встановлено, що документ не пройшов автоматичне завантаження через перериванням доступу до мережі під час активних повітряних тривог та вимушених зупинок роботи. Замовник самостійно виявив цю обставину пізніше, та невідкладно усунув технічну невідповідність шляхом повторного завантаження договору. Таким чином, запізнення в оприлюдненні договору мало виключно технічний характер, не пов’язаний із несумлінними діями чи порушенням принципів відкритості, а виник внаслідок об’єктивних форс-мажорних обставин, спричинених умовами воєнного стану. Пояснення надано Замовником через електронну систему закупівель у встановлені терміни — протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту, тобто в період з 9 по 13 жовтня 2025 року.
Рішеня
13.10.2025 15:36
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
511 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.09.2025 08:00
Замовник:
Петровецька сільська рада Чернівецького району Чернівецької області
Контактний телефон:
+380501562393
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
511 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.09.2025 08:00
Замовник:
Петровецька сільська рада Чернівецького району Чернівецької області
Контактний телефон:
+380501562393
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності