Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 17.09.2025 року
А) відповідно пункту 7 Додатку 7 до тендерної документації «У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати розрахунок загальної ціни тендерної пропозиції, який повинен бути розрахованим на види, обсяги товару встановлені у Додатку 3 до тендерної документації.»
Учасником: не подано даного розрахунку
Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати розрахунок загальної ціни тендерної пропозиції, який повинен бути розрахованим на види, обсяги товару встановлені у Додатку 3 до тендерної документації.
Б) відповідно пункту 15 Додатку 7 до тендерної документації «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку, яка містить інформацію про Учасника, а саме:
повна та скорочена назва Учасника;
код ЄДРПОУ (для юридичних осіб) або ідентифікаційний номер (для фізичної особи/фізичної особи-підприємця);
юридична та фактична адреси; телефон та електронна адреса;
тип суб’єкта господарювання;
обрана система оподаткування;
основні види діяльності згідно КВЕД;
відомості про керівника та особу уповноважену на підписання тендерної пропозиції;
найменування фінансової установи (банку) через яку будуть здійснюватися розрахунки за виконання договору по результатам даної закупівлі (найменування банку, номер банківського рахунку, МФО банку);
зазначити код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (статуту (якщо вносились зміни до статуту, то зазначити коду доступу до останніх змін до статуту) відповідно Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» (для юридичних осіб).»
Учасником: подано дану довідку, але в даній довідці зазначено не всю інформацію на вимогу тендерної документації Замовника, а саме п.15 Додатку 7
Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати оновлену довідку, яка містить інформацію про Учасника, а саме:
повна та скорочена назва Учасника;
код ЄДРПОУ (для юридичних осіб) або ідентифікаційний номер (для фізичної особи/фізичної особи-підприємця);
юридична та фактична адреси; телефон та електронна адреса;
тип суб’єкта господарювання;
обрана система оподаткування;
основні види діяльності згідно КВЕД;
відомості про керівника та особу уповноважену на підписання тендерної пропозиції;
найменування фінансової установи (банку) через яку будуть здійснюватися розрахунки за виконання договору по результатам даної закупівлі (найменування банку, номер банківського рахунку, МФО банку);
зазначити код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (статуту (якщо вносились зміни до статуту, то зазначити коду доступу до останніх змін до статуту) відповідно Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» (для юридичних осіб).
В) відповідно пункту 21 Додатку 7 до тендерної документації «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати лист-згоду щодо можливості поставки товару з відтермінуванням платежу до ста двадцяти робочих днів без припинення поставки товару в строк.»
Учасником: не подано даного листа згоди
Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати лист-згоду щодо можливості поставки товару з відтермінуванням платежу до ста двадцяти робочих днів без припинення поставки товару в строк..
Г) відповідно пункту 22 Додатку 7 до тендерної документації «Проект договору про закупівлю, який викладено у Додатку 5 до тендерної документації заповнюється (крім банківських реквізитів Покупця та пункту 2.3.1. проєкту договору), підписується учасником та подається у повному обсязі у складі тендерної пропозиції.»
Учасником: подано частково не заповнений проект договору
Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати заповнений (крім банківських реквізитів Покупця та пункту 2.3.1. проєкту договору), підписаний учасником проект договору у відповідності до Додатку 5.
Д) відповідно пункту 30 Додатку 7 до тендерної документації «Оскільки поставка (в тому числі доставка, навантаження та розвантаження товару) є послугами, які пов’язані з постачанням товарів, то вартість даних суміжних послуг розраховуються та включається учасником до вартості предмету закупівлі (товару) і не повинна перевищувати вартості самого товару (дотримання цієї вимоги при поданні тендерної пропозиції Учасником подається у довільній формі у складі пропозиції). »
Учасником: не подано в довільній формі згоду щодо дотримання даної вимоги.
Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику Оскільки поставка (в тому числі доставка, навантаження та розвантаження товару) є послугами, які пов’язані з постачанням товарів, то вартість даних суміжних послуг розраховуються та включається учасником до вартості предмету закупівлі (товару) і не повинна перевищувати вартості самого товару (дотримання цієї вимоги при поданні тендерної пропозиції Учасником подається у довільній формі у складі пропозиції).
Е) відповідно пункту 32 та 33 Додатку 7 до тендерної документації «Розмір забезпечення тендерної пропозиції: не перевищує 3 % очікуваної вартості закупівлі та складає 2 000 гривень (дві тисячі гривень 00 коп.).
Вид забезпечення тендерної пропозиції: гарантія (електронна).
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: повинно перевищувати 100 (сто) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій.
Тендерне забезпечення оформлюється у відповідності до частини 2 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та Форма гарантії повинна відповідати формі, яка наведена в Додатку 6 до тендерної документації. Гарантія повинна відповідати вимогам до забезпечення тендерної пропозиції зазначених у наказі Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» з урахуванням пункту 3 Особливостей (Під час здійснення публічної закупівлі відповідно до Особливостей замовники застосовують положення: статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень пункту 47 Особливостей). У разі подання страхової гарантії Учасник в реквізитах гаранта (страховика) та принципала (страхувальника) може здійснити доповнення встановленої форми банківськими реквізитами гаранта (страховика) та принципала (страхувальника). У разі надання тендерного забезпечення у вигляді електронної банківської гарантії, то така банківська гарантія повинна бути оформлена в Державному банку України (банку державного сектору), який має кредитний рейтинг за національною шкалою на рівні не меншим ніж «uaAАА». Разом з електронною банківською гарантією учасником надається:
1. Ліцензія, яка видана банку або Витяг з державного реєстру банків, який містить інформацію про номер, дату статус (чинність) банківської ліцензії;
2. Сканований оригінал або копія документу про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію;
3. Документ (свідоцтво/рішення), що підтверджує кредитний рейтинг за національною шкалою на рівні не меншим ніж «uaAАА».
У разі надання тендерного забезпечення у вигляді електронної гарантії, яка видана страховою організацією, яка має перелічені нижче документи, які надаються Учасником разом з такою електронною гарантією:
1. Витяг із Державного реєстру фінансових установ, виданий Національним Банком України, стосовно діяльності із страхування (пряме страхування та вхідне перестрахування) за класом страхування 13 – страхування іншої відповідальності (крім визначеної у класах 10, 11, 12)
2. Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи (фінансової установи)
3. Програма страхування відповідальності Учасника процедури закупівлі (забезпечення тендерної пропозиції), в якій передбачені страхові ризики (страхові випадки), у відповідності до частини 3 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень пункту 47 Особливостей, тощо, щодо відшкодування суми забезпечення тендерної пропозиції внаслідок невиконання або неналежного виконання вимог тендерної документації .
4. Загальні умови страхування продукту «Страхування відповідальності перед третіми особами».
В електронній гарантії, яка видана страховою організацією, разом із зазначенням інформації про назву договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інших реквізитів договору (в разі їх наявності), із зазначенням інформації про ліцензію на здійснення страхової діяльності обов’язково повинно бути зазначено посилання на розміщені на веб-сайті Страховика Загальних умов страхового продукту стосовно видачі страхової гарантії.
Перелічені вище документи повинні бути завантажені в електронну систему закупівель та підписані кваліфікованим/удосконаленим електронним підписом особи уповноваженої на підписання та електронною печаткою банку/ фінансової установи/ страхової компанії (у разі її використання).
Документ підписаний кваліфікованим/ удосконаленим електронним підписом є оригінальним документом.»
Учасником: подано банківська гарантія № 2025/3/4418/Tp від 12.09.2025 року, яка видана АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «ЮНЕКС БАНК», який не являється Державним банком України (банком державного сектору)».
Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати Тендерне забезпечення оформлюється у відповідності до частини 2 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та Форма гарантії повинна відповідати формі, яка наведена в Додатку 6 до тендерної документації. Гарантія повинна відповідати вимогам до забезпечення тендерної пропозиції зазначених у наказі Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» з урахуванням пункту 3 Особливостей (Під час здійснення публічної закупівлі відповідно до Особливостей замовники застосовують положення: статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень пункту 47 Особливостей). У разі подання страхової гарантії Учасник в реквізитах гаранта (страховика) та принципала (страхувальника) може здійснити доповнення встановленої форми банківськими реквізитами гаранта (страховика) та принципала (страхувальника). У разі надання тендерного забезпечення у вигляді електронної банківської гарантії, то така банківська гарантія повинна бути оформлена в Державному банку України (банку державного сектору), який має кредитний рейтинг за національною шкалою на рівні не меншим ніж «uaAАА». Разом з електронною банківською гарантією учасником надається:
1. Ліцензія, яка видана банку або Витяг з державного реєстру банків, який містить інформацію про номер, дату статус (чинність) банківської ліцензії;
2. Сканований оригінал або копія документу про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію;
3. Документ (свідоцтво/рішення), що підтверджує кредитний рейтинг за національною шкалою на рівні не меншим ніж «uaAАА».
У разі надання тендерного забезпечення у вигляді електронної гарантії, яка видана страховою організацією, яка має перелічені нижче документи, які надаються Учасником разом з такою електронною гарантією:
1. Витяг із Державного реєстру фінансових установ, виданий Національним Банком України, стосовно діяльності із страхування (пряме страхування та вхідне перестрахування) за класом страхування 13 – страхування іншої відповідальності (крім визначеної у класах 10, 11, 12)
2. Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи (фінансової установи)
3. Програма страхування відповідальності Учасника процедури закупівлі (забезпечення тендерної пропозиції), в якій передбачені страхові ризики (страхові випадки), у відповідності до частини 3 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень пункту 47 Особливостей, тощо, щодо відшкодування суми забезпечення тендерної пропозиції внаслідок невиконання або неналежного виконання вимог тендерної документації .
4. Загальні умови страхування продукту «Страхування відповідальності перед третіми особами».
В електронній гарантії, яка видана страховою організацією, разом із зазначенням інформації про назву договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інших реквізитів договору (в разі їх наявності), із зазначенням інформації про ліцензію на здійснення страхової діяльності обов’язково повинно бути зазначено посилання на розміщені на веб-сайті Страховика Загальних умов страхового продукту стосовно видачі страхової гарантії.
Перелічені вище документи повинні бути завантажені в електронну систему закупівель та підписані кваліфікованим/удосконаленим електронним підписом особи уповноваженої на підписання та електронною печаткою банку/ фінансової установи/ страхової компанії (у разі її використання).
Документ підписаний кваліфікованим/ удосконаленим електронним підписом є оригінальним документом.»
Забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії повинно бути покритим. Покриття підтверджується учасником документально (платіжним дорученням/ платіжною інструкцією, в якій також зазначено посилання на дану закупівлю (тобто дані адресної строки) на сайті https://prozorro.gov.ua/ tender/UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X (унікальний номер даної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель).
Здійснення страхового платежу згідно договору страхування відповідальності учасника процедури закупівлі (забезпечення тендерної пропозиції) (далі – Договір) підтверджується надання платіжної інструкції, в якій також зазначено посилання на дану закупівлю (тобто дані адресної строки) на сайті https://prozorro.gov.ua/ tender/UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X (унікальний номер даної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель).
Ж) відповідно пункту 35 Додатку 7 до тендерної документації «Всі визначені цим Додатком до тендерної документації документи завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для читання (файли з розширенням «PDF»), кошторис в «PDF» або сформований в папку «RAR». Файли з розширенням «PDF» також можуть формуватися в папки «RAR». Усі документи тендерної пропозиції, які готуються в довільній формі безпосередньо учасником (листи/ довідки/ інформація) та довідки з банку повинні бути оформлені / отримані не раніше дати оголошення даної закупівлі.
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх розгляду документи та дані подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги" та вимог даної тендерної документації. Оскільки використання кваліфікованих електронних підписів та печаток забезпечує високий рівень довіри до засобів електронної ідентифікації, з використанням яких створюються такі електронні підписи та печатки, а також до схем електронної ідентифікації, в рамках яких видаються відповідні засоби електронної ідентифікації, то тендерна пропозиція повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, на захищеному носії. Кваліфікований електронний підпис на захищеному носії Учасник може накласти, як на кожний документ окремо, так і на тендерну пропозицію в цілому.
Якщо пропозиція містить скановані документи та/або електронні документи з накладеним кваліфікованим електронним підписом тієї організації/установи/тощо або накладеним кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи тієї організації/установи/тощо, то учаснику не потрібно накладати на нього свій кваліфікований електронний підпис, оскільки у такому випадку учасник повинен накласти власний кваліфікований електронний підпис, на захищеному носії на пропозицію в цілому.
Учасник несе відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй пропозиції.»
Учасником: документи тендерної пропозиції не підписані саме КВАЛІФІКОВАНИМ електронним підписом на ЗАХИЩЕНОМУ носії.
Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно підписати документи тендерної пропозиції саме КВАЛІФІКОВАНИМ електронним підписом на ЗАХИЩЕНОМУ носії.
Уповноважена особа __________________ Лариса Літус