Показати схожі тендери

Закупівля Придбання стільців (на основі CPV за ДК 021:2015 – код 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них) від КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЛІЦЕЙ №20 ІМ.О.І.СТОВБИ" КАМ"ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-06-000683-a
Id Tender 1f94f440a162453e98c2358a1defefe7
План UA-P-2025-09-06-000514-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 06.09.2025 23:51
Остання зміна 03.10.2025 10:02
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
137 190 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.09.2025 23:50 до 14.09.2025 11:00
Завершено
Період уточнень
з 06.09.2025 23:50
до 11.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.09.2025 23:50
до 11.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.09.2025 15:16
до 25.09.2025 16:41
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.09.2025 22:04
до 01.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 25.09.2025 16:41
до 03.10.2025 10:02
Період уточнень
з 06.09.2025 23:50 до 11.09.2025 00:00
Період оскарження
з 06.09.2025 23:50 до 11.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.09.2025 15:16 до 25.09.2025 16:41
Період кваліфікації
з 15.09.2025 15:16 до 25.09.2025 16:41
Основні параметри
Придбання стільців (на основі CPV за ДК 021:2015 – код 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них)
категорія Замовника - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади, місцезнаходження Замовника - Україна, 51909, Дніпропетровська обл., місто Кам’янське, ВУЛИЦЯ СТОВБИ, будинок 2, закупівля на поставку товару відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) та інших нормативно-правових актів у сфері закупівель, вимог Рамкової угоди, що укладена між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, яка ратифікована Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
137 190 грн.
Придбання стільців (на основі CPV за ДК 021:2015 – код 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них)
Назва предмета закупівлі
Придбання стільців (на основі CPV за ДК 021:2015 – код 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них)
Примітки
категорія Замовника - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади, місцезнаходження Замовника - Україна, 51909, Дніпропетровська обл., місто Кам’янське, ВУЛИЦЯ СТОВБИ, будинок 2, закупівля на поставку товару відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) та інших нормативно-правових актів у сфері закупівель, вимог Рамкової угоди, що укладена між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, яка ратифікована Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX
Очікувана вартість
137 190 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1371,9
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
2 000
Аукціон
Cтарт аукціону
15.09.2025 14:53
Закінчення аукціону
15.09.2025 15:16
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 2 (штуки)
Стілець типу ФРЕНК 470х535хх850мм, Україна (або аналог); ( маса=0)
Опис предмета закупівлі
Стілець типу ФРЕНК 470х535хх850мм, Україна (або аналог); ( маса=0)
Код ДК 021:2015
39112000-0 - Стільці
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
51909, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, , вул. Стовби, б. 2
Дата постачання по
01.11.2025 00:00
Позиція : №2 68 (штуки)
Стілець для їдалні, Україна (або аналог); ( маса=0)
Опис предмета закупівлі
Стілець для їдалні, Україна (або аналог); ( маса=0)
Код ДК 021:2015
39112100-1 - Стільці для їдалень
Кількість
68
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
51909, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, , вул. Стовби, б. 2
Дата постачання по
01.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата проводиться Покупцем (Замовником) по факту надходження бюджетних коштів, шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Постачальника (Учасника) після підписання Сторонами видаткової накладної та виставленого рахунку з можливим відтермінуванням платежу до 120 робочих днів.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП КОДРЯНУ ВІТАЛІЙ АНДРІЙОВИЧ
Пропозиція:
95 878.4 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "ГАРАНТ-ВБК"
Пропозиція:
137 160 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 15.09.2025 14:53
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
06.09.2025 23:51
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
06.09.2025 23:50
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лариса Літус
Електронна пошта
Телефон
+380978538293
Сайт:
https://school20imstovbi.klasna.com/
Замовник
ЄДРПОУ
23372543
Повна назва
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЛІЦЕЙ №20 ІМ.О.І.СТОВБИ" КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
51909
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Кам'янське
Адреса
вул. Стовби, 2
Кваліфікація
Лот № 1 Придбання стільців (на основі CPV за ДК 021:2015 – код 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них)
Період вимог/скарг з 22.09.2025 22:04 по 28.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.09.2025 15:16 по 23.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі підпункту 1 пункту 44 Особливостей (замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей).
Документи кваліфікації
22.09.2025 22:04
Повідомлення про рішення
15.09.2025 15:16
Витяг з ЄДР
15.09.2025 15:16
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.09.2025 23:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.09.2025 23:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
15.09.2025 15:16
Надати до
17.09.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 17.09.2025 року А) відповідно пункту 7 Додатку 7 до тендерної документації «У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати розрахунок загальної ціни тендерної пропозиції, який повинен бути розрахованим на види, обсяги товару встановлені у Додатку 3 до тендерної документації.» Учасником: не подано даного розрахунку Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати розрахунок загальної ціни тендерної пропозиції, який повинен бути розрахованим на види, обсяги товару встановлені у Додатку 3 до тендерної документації. Б) відповідно пункту 15 Додатку 7 до тендерної документації «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку, яка містить інформацію про Учасника, а саме: повна та скорочена назва Учасника; код ЄДРПОУ (для юридичних осіб) або ідентифікаційний номер (для фізичної особи/фізичної особи-підприємця); юридична та фактична адреси; телефон та електронна адреса; тип суб’єкта господарювання; обрана система оподаткування; основні види діяльності згідно КВЕД; відомості про керівника та особу уповноважену на підписання тендерної пропозиції; найменування фінансової установи (банку) через яку будуть здійснюватися розрахунки за виконання договору по результатам даної закупівлі (найменування банку, номер банківського рахунку, МФО банку); зазначити код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (статуту (якщо вносились зміни до статуту, то зазначити коду доступу до останніх змін до статуту) відповідно Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» (для юридичних осіб).» Учасником: подано дану довідку, але в даній довідці зазначено не всю інформацію на вимогу тендерної документації Замовника, а саме п.15 Додатку 7 Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати оновлену довідку, яка містить інформацію про Учасника, а саме: повна та скорочена назва Учасника; код ЄДРПОУ (для юридичних осіб) або ідентифікаційний номер (для фізичної особи/фізичної особи-підприємця); юридична та фактична адреси; телефон та електронна адреса; тип суб’єкта господарювання; обрана система оподаткування; основні види діяльності згідно КВЕД; відомості про керівника та особу уповноважену на підписання тендерної пропозиції; найменування фінансової установи (банку) через яку будуть здійснюватися розрахунки за виконання договору по результатам даної закупівлі (найменування банку, номер банківського рахунку, МФО банку); зазначити код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (статуту (якщо вносились зміни до статуту, то зазначити коду доступу до останніх змін до статуту) відповідно Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» (для юридичних осіб). В) відповідно пункту 21 Додатку 7 до тендерної документації «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати лист-згоду щодо можливості поставки товару з відтермінуванням платежу до ста двадцяти робочих днів без припинення поставки товару в строк.» Учасником: не подано даного листа згоди Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати лист-згоду щодо можливості поставки товару з відтермінуванням платежу до ста двадцяти робочих днів без припинення поставки товару в строк.. Г) відповідно пункту 22 Додатку 7 до тендерної документації «Проект договору про закупівлю, який викладено у Додатку 5 до тендерної документації заповнюється (крім банківських реквізитів Покупця та пункту 2.3.1. проєкту договору), підписується учасником та подається у повному обсязі у складі тендерної пропозиції.» Учасником: подано частково не заповнений проект договору Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати заповнений (крім банківських реквізитів Покупця та пункту 2.3.1. проєкту договору), підписаний учасником проект договору у відповідності до Додатку 5. Д) відповідно пункту 30 Додатку 7 до тендерної документації «Оскільки поставка (в тому числі доставка, навантаження та розвантаження товару) є послугами, які пов’язані з постачанням товарів, то вартість даних суміжних послуг розраховуються та включається учасником до вартості предмету закупівлі (товару) і не повинна перевищувати вартості самого товару (дотримання цієї вимоги при поданні тендерної пропозиції Учасником подається у довільній формі у складі пропозиції). » Учасником: не подано в довільній формі згоду щодо дотримання даної вимоги. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику Оскільки поставка (в тому числі доставка, навантаження та розвантаження товару) є послугами, які пов’язані з постачанням товарів, то вартість даних суміжних послуг розраховуються та включається учасником до вартості предмету закупівлі (товару) і не повинна перевищувати вартості самого товару (дотримання цієї вимоги при поданні тендерної пропозиції Учасником подається у довільній формі у складі пропозиції). Е) відповідно пункту 32 та 33 Додатку 7 до тендерної документації «Розмір забезпечення тендерної пропозиції: не перевищує 3 % очікуваної вартості закупівлі та складає 2 000 гривень (дві тисячі гривень 00 коп.). Вид забезпечення тендерної пропозиції: гарантія (електронна). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: повинно перевищувати 100 (сто) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Тендерне забезпечення оформлюється у відповідності до частини 2 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та Форма гарантії повинна відповідати формі, яка наведена в Додатку 6 до тендерної документації. Гарантія повинна відповідати вимогам до забезпечення тендерної пропозиції зазначених у наказі Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» з урахуванням пункту 3 Особливостей (Під час здійснення публічної закупівлі відповідно до Особливостей замовники застосовують положення: статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень пункту 47 Особливостей). У разі подання страхової гарантії Учасник в реквізитах гаранта (страховика) та принципала (страхувальника) може здійснити доповнення встановленої форми банківськими реквізитами гаранта (страховика) та принципала (страхувальника). У разі надання тендерного забезпечення у вигляді електронної банківської гарантії, то така банківська гарантія повинна бути оформлена в Державному банку України (банку державного сектору), який має кредитний рейтинг за національною шкалою на рівні не меншим ніж «uaAАА». Разом з електронною банківською гарантією учасником надається: 1. Ліцензія, яка видана банку або Витяг з державного реєстру банків, який містить інформацію про номер, дату статус (чинність) банківської ліцензії; 2. Сканований оригінал або копія документу про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію; 3. Документ (свідоцтво/рішення), що підтверджує кредитний рейтинг за національною шкалою на рівні не меншим ніж «uaAАА». У разі надання тендерного забезпечення у вигляді електронної гарантії, яка видана страховою організацією, яка має перелічені нижче документи, які надаються Учасником разом з такою електронною гарантією: 1. Витяг із Державного реєстру фінансових установ, виданий Національним Банком України, стосовно діяльності із страхування (пряме страхування та вхідне перестрахування) за класом страхування 13 – страхування іншої відповідальності (крім визначеної у класах 10, 11, 12) 2. Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи (фінансової установи) 3. Програма страхування відповідальності Учасника процедури закупівлі (забезпечення тендерної пропозиції), в якій передбачені страхові ризики (страхові випадки), у відповідності до частини 3 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень пункту 47 Особливостей, тощо, щодо відшкодування суми забезпечення тендерної пропозиції внаслідок невиконання або неналежного виконання вимог тендерної документації . 4. Загальні умови страхування продукту «Страхування відповідальності перед третіми особами». В електронній гарантії, яка видана страховою організацією, разом із зазначенням інформації про назву договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інших реквізитів договору (в разі їх наявності), із зазначенням інформації про ліцензію на здійснення страхової діяльності обов’язково повинно бути зазначено посилання на розміщені на веб-сайті Страховика Загальних умов страхового продукту стосовно видачі страхової гарантії. Перелічені вище документи повинні бути завантажені в електронну систему закупівель та підписані кваліфікованим/удосконаленим електронним підписом особи уповноваженої на підписання та електронною печаткою банку/ фінансової установи/ страхової компанії (у разі її використання). Документ підписаний кваліфікованим/ удосконаленим електронним підписом є оригінальним документом.» Учасником: подано банківська гарантія № 2025/3/4418/Tp від 12.09.2025 року, яка видана АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «ЮНЕКС БАНК», який не являється Державним банком України (банком державного сектору)». Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати Тендерне забезпечення оформлюється у відповідності до частини 2 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та Форма гарантії повинна відповідати формі, яка наведена в Додатку 6 до тендерної документації. Гарантія повинна відповідати вимогам до забезпечення тендерної пропозиції зазначених у наказі Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» з урахуванням пункту 3 Особливостей (Під час здійснення публічної закупівлі відповідно до Особливостей замовники застосовують положення: статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень пункту 47 Особливостей). У разі подання страхової гарантії Учасник в реквізитах гаранта (страховика) та принципала (страхувальника) може здійснити доповнення встановленої форми банківськими реквізитами гаранта (страховика) та принципала (страхувальника). У разі надання тендерного забезпечення у вигляді електронної банківської гарантії, то така банківська гарантія повинна бути оформлена в Державному банку України (банку державного сектору), який має кредитний рейтинг за національною шкалою на рівні не меншим ніж «uaAАА». Разом з електронною банківською гарантією учасником надається: 1. Ліцензія, яка видана банку або Витяг з державного реєстру банків, який містить інформацію про номер, дату статус (чинність) банківської ліцензії; 2. Сканований оригінал або копія документу про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію; 3. Документ (свідоцтво/рішення), що підтверджує кредитний рейтинг за національною шкалою на рівні не меншим ніж «uaAАА». У разі надання тендерного забезпечення у вигляді електронної гарантії, яка видана страховою організацією, яка має перелічені нижче документи, які надаються Учасником разом з такою електронною гарантією: 1. Витяг із Державного реєстру фінансових установ, виданий Національним Банком України, стосовно діяльності із страхування (пряме страхування та вхідне перестрахування) за класом страхування 13 – страхування іншої відповідальності (крім визначеної у класах 10, 11, 12) 2. Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи (фінансової установи) 3. Програма страхування відповідальності Учасника процедури закупівлі (забезпечення тендерної пропозиції), в якій передбачені страхові ризики (страхові випадки), у відповідності до частини 3 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень пункту 47 Особливостей, тощо, щодо відшкодування суми забезпечення тендерної пропозиції внаслідок невиконання або неналежного виконання вимог тендерної документації . 4. Загальні умови страхування продукту «Страхування відповідальності перед третіми особами». В електронній гарантії, яка видана страховою організацією, разом із зазначенням інформації про назву договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інших реквізитів договору (в разі їх наявності), із зазначенням інформації про ліцензію на здійснення страхової діяльності обов’язково повинно бути зазначено посилання на розміщені на веб-сайті Страховика Загальних умов страхового продукту стосовно видачі страхової гарантії. Перелічені вище документи повинні бути завантажені в електронну систему закупівель та підписані кваліфікованим/удосконаленим електронним підписом особи уповноваженої на підписання та електронною печаткою банку/ фінансової установи/ страхової компанії (у разі її використання). Документ підписаний кваліфікованим/ удосконаленим електронним підписом є оригінальним документом.» Забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії повинно бути покритим. Покриття підтверджується учасником документально (платіжним дорученням/ платіжною інструкцією, в якій також зазначено посилання на дану закупівлю (тобто дані адресної строки) на сайті https://prozorro.gov.ua/ tender/UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X (унікальний номер даної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель). Здійснення страхового платежу згідно договору страхування відповідальності учасника процедури закупівлі (забезпечення тендерної пропозиції) (далі – Договір) підтверджується надання платіжної інструкції, в якій також зазначено посилання на дану закупівлю (тобто дані адресної строки) на сайті https://prozorro.gov.ua/ tender/UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X (унікальний номер даної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель). Ж) відповідно пункту 35 Додатку 7 до тендерної документації «Всі визначені цим Додатком до тендерної документації документи завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для читання (файли з розширенням «PDF»), кошторис в «PDF» або сформований в папку «RAR». Файли з розширенням «PDF» також можуть формуватися в папки «RAR». Усі документи тендерної пропозиції, які готуються в довільній формі безпосередньо учасником (листи/ довідки/ інформація) та довідки з банку повинні бути оформлені / отримані не раніше дати оголошення даної закупівлі. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх розгляду документи та дані подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги" та вимог даної тендерної документації. Оскільки використання кваліфікованих електронних підписів та печаток забезпечує високий рівень довіри до засобів електронної ідентифікації, з використанням яких створюються такі електронні підписи та печатки, а також до схем електронної ідентифікації, в рамках яких видаються відповідні засоби електронної ідентифікації, то тендерна пропозиція повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, на захищеному носії. Кваліфікований електронний підпис на захищеному носії Учасник може накласти, як на кожний документ окремо, так і на тендерну пропозицію в цілому. Якщо пропозиція містить скановані документи та/або електронні документи з накладеним кваліфікованим електронним підписом тієї організації/установи/тощо або накладеним кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи тієї організації/установи/тощо, то учаснику не потрібно накладати на нього свій кваліфікований електронний підпис, оскільки у такому випадку учасник повинен накласти власний кваліфікований електронний підпис, на захищеному носії на пропозицію в цілому. Учасник несе відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй пропозиції.» Учасником: документи тендерної пропозиції не підписані саме КВАЛІФІКОВАНИМ електронним підписом на ЗАХИЩЕНОМУ носії. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно підписати документи тендерної пропозиції саме КВАЛІФІКОВАНИМ електронним підписом на ЗАХИЩЕНОМУ носії. Уповноважена особа __________________ Лариса Літус
Створено
17.09.2025 10:41
Надати до
18.09.2025 10:41
Період вимог/скарг з 25.09.2025 16:41 по 01.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.09.2025 22:04 по 30.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Договір
UA-2025-09-06-000683-a-a1
Підписаний і діє
Номер
29
137 160 грн.
137 160 грн.
Без ПДВ
Підписано
02.10.2025
Строк дії договору з
02.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
2 (штуки)
Стілець типу ФРЕНК 470х535хх850мм, Україна (або аналог); ( маса=0)
Номенклатура
Стілець типу ФРЕНК 470х535хх850мм, Україна (або аналог); ( маса=0)
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 1 листопада 2025 р.
Номенклатура
68 (штуки)
Стілець для їдалні, Україна (або аналог); ( маса=0)
Номенклатура
Стілець для їдалні, Україна (або аналог); ( маса=0)
Кількість
68
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 1 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЛІЦЕЙ №20 ІМ.О.І.СТОВБИ" КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЛІЦЕЙ №20 ІМ.О.І.СТОВБИ" КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
23372543

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "ГАРАНТ-ВБК"
Повна назва
ПП "ГАРАНТ-ВБК"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41154447

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
03.10.2025 10:02
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
137 190 грн.
Період подання пропозицій
до 14.09.2025 11:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЛІЦЕЙ №20 ІМ.О.І.СТОВБИ" КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380978538293
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
137 190 грн.
Період подання пропозицій
до 14.09.2025 11:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЛІЦЕЙ №20 ІМ.О.І.СТОВБИ" КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380978538293
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності