Показати схожі тендери

Закупівля «Послуги з організації шкільного харчування» ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень від ЛІЦЕЙ № 81 ІМ. ПЕТРА САГАЙДАЧНОГО ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ .

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-05-013451-a
Id Tender 458b29405cc34fc1b96738f202462957
План UA-P-2025-09-05-016108-a link
Статус Очікування пропозицій
Дата публікації оголошення 05.09.2025 23:29
Остання зміна 05.09.2025 23:29
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 748 750 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Залишилось 3 днів 21 год. )
з 05.09.2025 23:27 до 13.09.2025 00:00
Залишилось 21 год. 42 хв.
Період уточнень
з 05.09.2025 23:27
до 10.09.2025 00:00
Залишилось 21 год. 42 хв.
Період оскарження
з 05.09.2025 23:27
до 10.09.2025 00:00
Період уточнень
з 05.09.2025 23:27 до 10.09.2025 00:00
Період оскарження
з 05.09.2025 23:27 до 10.09.2025 00:00
Основні параметри
«Послуги з організації шкільного харчування» ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень
- «Послуги з організації шкільного харчування» ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень - Кількість та обсяг визначені Замовником у Додатку №1 до тендерної документації. - 79068, Україна, Львівська обл., місто Львів, вулиця Гетьмана Мазепи, будинок, 1а - до 31 грудня (включно) 2025 року Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: - Під час проведення закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерна пропозиція учасника та всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, складаються українською мовою*. *Примітки: - документи, видані органами державної влади/ підприємствами/ установами/організаціями іноземних держав подаються з перекладом українською мовою. Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. - стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, найменування торговельної марки, знаків для товарів та послуг, загальноприйняті міжнародні терміни викладаються мовою їх загально прийнятого застосування та перекладу на українську мову не потребують. Документи, які викладені іншою мовою, ніж визначена замовником для подання тендерних пропозицій, повинні супроводжуватись відповідним перекладом у такому порядку: -офіційні документи, видані органом іноземної держави, повинні бути легалізовані у встановленому в Україні порядку або засвідчені шляхом проставлення апостилю з додаванням перекладу цих документів мовою, визначеною замовником та з урахуванням пунктів 11, 12 частини першої статті 34 та статті 79 Закону України “Про нотаріат”; -неофіційні документи (що не підлягають легалізації / апостилюванню), які готуються учасником-нерезидентом та складені іншою мовою, ніж визначена замовником, повинні бути перекладені на відповідну мову. Достовірність інформації, зазначеної в перекладі наданих документів, завіряється учасником. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами, та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): - Не вимагається. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: - Положення частини третьої статті 10 Закону до відкритих торгів, оголошених замовником згідно з Особливостями, не застосовується. Замовники можуть здійснювати публічні закупівлі товарів, послуг, робіт незалежно від їх вартості шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному Законом для відкритих торгів, оголошення про проведення яких оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону, та з урахуванням положень абзацу другого пункту 4, пунктів 19, 27, 43, абзацу дев’ятого пункту 44 та пункту 47 Особливостей. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: - 0,5 % Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): - Оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою (п. 37 Особливостей). Критеріями оцінки є: – «Ціна» (без ПДВ*) Питома вага критерію «Ціна» становить 100%. *Відповідно до Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість, затвердженого Постановою КМУ № 116 від 02 лютого 2011 року, від обкладення податком на додану вартість звільняються операції з надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах у межах затверджених норм харчування в грамах, а для тих учнів, для яких не встановлено норми харчування в грамах, - у межах визначеної грошової норми.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
2 748 750 грн.
«Послуги з організації шкільного харчування» ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень
Назва предмета закупівлі
«Послуги з організації шкільного харчування» ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень
Примітки
Закупівля здійснюється відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Очікувана вартість
2 748 750 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
13743,75
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
15.09.2025 12:09
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Послуги з організації шкільного харчування» ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень
Код ДК 021:2015
55511000-5 - Послуги їдалень та інших кафе закритого типу
Кількість
1
Одиниця виміру
лот
Адреса постачання
79068, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА МАЗЕПИ, будинок 1-А
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки здійснюються Замовником протягом 15 робочих днів після підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, при умові наявності відповідного бюджетного фінансування на вказані цілі
Порядковий номер: 1
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
05.09.2025 23:29
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Проект договору
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Самотій Ігор Григорович
Електронна пошта
Телефон
380978446393
Замовник
ЄДРПОУ
23888666
Повна назва
ЛІЦЕЙ № 81 ІМ. ПЕТРА САГАЙДАЧНОГО ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
79068
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА МАЗЕПИ, будинок 1-А
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
2 748 750 грн.
Період подання пропозицій
до 13.09.2025 00:00
Замовник:
ЛІЦЕЙ № 81 ІМ. ПЕТРА САГАЙДАЧНОГО ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380978446393
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
2 748 750 грн.
Період подання пропозицій
до 13.09.2025 00:00
Замовник:
ЛІЦЕЙ № 81 ІМ. ПЕТРА САГАЙДАЧНОГО ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380978446393
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності