Показати схожі тендери

Закупівля Комп’ютери, моноблоки від УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-05-012792-a
Id Tender 86c91f16d0e343fe93cd0b529ca41d97
План UA-P-2025-09-05-015407-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 05.09.2025 18:24
Остання зміна 10.10.2025 17:56
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
389 700 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
1 224 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.09.2025 18:23 до 13.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 05.09.2025 18:23
до 10.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.09.2025 18:23
до 10.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.09.2025 14:17
до 02.10.2025 16:38
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.09.2025 14:30
до 08.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.10.2025 16:38
до 10.10.2025 17:56
Період уточнень
з 05.09.2025 18:23 до 10.09.2025 00:00
Період оскарження
з 05.09.2025 18:23 до 10.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.09.2025 14:17 до 02.10.2025 16:38
Період кваліфікації
з 15.09.2025 14:17 до 02.10.2025 16:38
Основні параметри
Комп’ютери, моноблоки
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
95 250 грн.
Моноблок ARTLINE HOME G43v30 (або еквівалент)
Назва предмета закупівлі
Моноблок ARTLINE HOME G43v30 (або еквівалент)
Очікувана вартість
95 250 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
952,5
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Моноблок ARTLINE HOME G43v30 (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
30213000-5 - Персональні комп’ютери
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
46002, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, вул. Петрушевича, 5
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КОРВЕТ"
Пропозиція:
91 939.2 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 2 Статус - неуспішний лот закупівлі
97 640 грн.
Комп'ютер Dell OptiPlex 7020 SFF (або еквівалент)
Назва предмета закупівлі
Комп'ютер Dell OptiPlex 7020 SFF (або еквівалент)
Очікувана вартість
97 640 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
976,4
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Комп'ютер Dell OptiPlex 7020 SFF (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
30213000-5 - Персональні комп’ютери
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
46002, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, вул. Петрушевича, 5
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КОМПАКОМ"
Пропозиція:
89 994 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 3 Статус - завершено лот закупівлі
196 810 грн.
Робоча станція ARTLINE WorkStation W75 (W75v54) (або еквівалент)
Назва предмета закупівлі
Робоча станція ARTLINE WorkStation W75 (W75v54) (або еквівалент)
Очікувана вартість
196 810 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1968,1
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
15.09.2025 13:54
Закінчення аукціону
15.09.2025 14:17
Позиція
Опис предмета закупівлі
Робоча станція ARTLINE WorkStation W75 (W75v54) (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
30213000-5 - Персональні комп’ютери
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
46002, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, вул. Петрушевича, 5
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КОМПАКОМ"
Пропозиція:
179 820 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КОРВЕТ"
Пропозиція:
190 040.4 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 15.09.2025 13:54
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
АНДРІЙ ГНІДИЙ
Електронна пошта
Телефон
+380352522013
Замовник
ЄДРПОУ
40108819
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
46002
Країна
Україна
Область або регіон
Тернопільська область
Населений пункт
місто Тернопіль
Адреса
вулиця Петрушевича, будинок 5
Кваліфікація
Лот № 1 Моноблок ARTLINE HOME G43v30 (або еквівалент)
Період вимог/скарг з 22.09.2025 14:30 по 28.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.09.2025 14:17 по 23.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.09.2025 14:30
Довідка НАЗК
22.09.2025 14:30
Повідомлення про рішення
15.09.2025 14:17
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.09.2025 18:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.09.2025 18:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Для усунення невідповідності, відповідно до п.4 Додатку 5 до Тендерної документації та вимоги п. 1.4 розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації, Учаснику в складі своєї пропозиції, необхідно надати наступні документи: Копії/ю листів-відгуків про співпрацю від замовника за кожним договором, що вказаний Учасником в таблиці, наведеній в п. 1.1. розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації. Відгук повинен мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер, дату видачі такого документа, інформацію про виконання договору в повному обсязі. Зазначений відгук має бути виданий не раніше 6 місяців з дати оголошення закупівлі.
Створено
18.09.2025 17:08
Надати до
19.09.2025 17:08
Лот № 2 Комп'ютер Dell OptiPlex 7020 SFF (або еквівалент)
Період вимог/скарг з 26.09.2025 18:02 по 02.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.09.2025 14:17 по 14.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
26.09.2025 18:02
Повідомлення про рішення
22.09.2025 16:42
Електроний протокол про продовження строку
15.09.2025 14:17
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.09.2025 18:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.09.2025 18:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до пункту 36 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 цих особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої — дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до пункту 36 Особливостей щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий у складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 25.09.2025
Дата продовження строку розгляду
22.09.2025 16:42
Дата кінця розгляду
14.10.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Для усунення невідповідності, Учаснику в складі своєї пропозиції, необхідно надати наступні документи: 1) відповідно до п.4 Додатку 5 до Тендерної документації та вимоги п. 1.4 розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації: Копії/ю листів-відгуків про співпрацю від замовника за кожним договором, що вказаний Учасником в таблиці, наведеній в п. 1.1. розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації. Відгук повинен мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер, дату видачі такого документа, інформацію про виконання договору в повному обсязі. Зазначений відгук має бути виданий не раніше 6 місяців з дати оголошення закупівлі. 2) відповідно до п.16 Додатку 5 до Тендерної документації та вимоги п. 8 розділу 4 Додатку 1 до Тендерної документації: Гарантійний лист в довільній формі про те, що Учасник ознайомився з проектом Договору, який є невід’ємною частиною цієї тендерної документації (Додаток 3 до тендерної документації), та погоджується його укласти, якщо пропозиція Учасника буде визнана переможцем процедури закупівлі. 3) відповідно до п.17 Додатку 5 до Тендерної документації та вимоги п. 3 розділу 6 Тендерної документації: Заповнений зі своєї сторони проект договору (назва та реквізити учасника). 4) відповідно до п.18 Додатку 5 до Тендерної документації та вимоги п. 9 розділу 4 Додатку 1 до Тендерної документації: Гарантійний лист в довільній формі про те, що у разі невиконання або ж неналежного виконання умов договору про закупівлю, порушення строків визначених Договором та недотримання інших взятих на себе зобов`язань, до учасника-переможця можуть бути застосовані оперативно-господарські санкції, що передбачені Договором. 5) відповідно до п.19 Додатку 5 до Тендерної документації та вимоги п. 10 розділу 4 Додатку 1 до Тендерної документації: «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» – згідно з Додатком 4 до тендерної документації. 6) відповідно до п.20 Додатку 5 до Тендерної документації та вимоги п. 11 розділу 4 Додатку 1 до Тендерної документації: На виконання антикорупційного законодавства та з метою уникнення корупційних ризиків для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів Учасник у складі тендерної пропозиції має надати заповнену анкету у вигляді наведеному в Додатку 7 до тендерної документації.
Створено
24.09.2025 10:49
Надати до
25.09.2025 10:49
Лот № 3 Робоча станція ARTLINE WorkStation W75 (W75v54) (або еквівалент)
Період вимог/скарг з 26.09.2025 18:01 по 02.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.09.2025 14:17 по 14.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
26.09.2025 18:01
Повідомлення про рішення
22.09.2025 17:18
Електроний протокол про продовження строку
15.09.2025 14:17
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.09.2025 18:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.09.2025 18:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий у складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 25.09.2025
Дата продовження строку розгляду
22.09.2025 17:17
Дата кінця розгляду
14.10.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Для усунення невідповідності, Учаснику в складі своєї пропозиції, необхідно надати наступні документи: 1) відповідно до п.4 Додатку 5 до Тендерної документації та вимоги п. 1.4 розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації: Копії/ю листів-відгуків про співпрацю від замовника за кожним договором, що вказаний Учасником в таблиці, наведеній в п. 1.1. розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації. Відгук повинен мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер, дату видачі такого документа, інформацію про виконання договору в повному обсязі. Зазначений відгук має бути виданий не раніше 6 місяців з дати оголошення закупівлі. 2) відповідно до п.16 Додатку 5 до Тендерної документації та вимоги п. 8 розділу 4 Додатку 1 до Тендерної документації: Гарантійний лист в довільній формі про те, що Учасник ознайомився з проектом Договору, який є невід’ємною частиною цієї тендерної документації (Додаток 3 до тендерної документації), та погоджується його укласти, якщо пропозиція Учасника буде визнана переможцем процедури закупівлі. 3) відповідно до п.17 Додатку 5 до Тендерної документації та вимоги п. 3 розділу 6 Тендерної документації: Заповнений зі своєї сторони проект договору (назва та реквізити учасника). 4) відповідно до п.18 Додатку 5 до Тендерної документації та вимоги п. 9 розділу 4 Додатку 1 до Тендерної документації: Гарантійний лист в довільній формі про те, що у разі невиконання або ж неналежного виконання умов договору про закупівлю, порушення строків визначених Договором та недотримання інших взятих на себе зобов`язань, до учасника-переможця можуть бути застосовані оперативно-господарські санкції, що передбачені Договором. 5) відповідно до п.19 Додатку 5 до Тендерної документації та вимоги п. 10 розділу 4 Додатку 1 до Тендерної документації: «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» – згідно з Додатком 4 до тендерної документації. 6) відповідно до п.20 Додатку 5 до Тендерної документації та вимоги п. 11 розділу 4 Додатку 1 до Тендерної документації: На виконання антикорупційного законодавства та з метою уникнення корупційних ризиків для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів Учасник у складі тендерної пропозиції має надати заповнену анкету у вигляді наведеному в Додатку 7 до тендерної документації.
Створено
24.09.2025 11:00
Надати до
25.09.2025 11:00
Період вимог/скарг з 02.10.2025 16:38 по 08.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.09.2025 18:01 по 04.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.10.2025 16:38
Довідка НАЗК
02.10.2025 16:38
Повідомлення про рішення
26.09.2025 18:01
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2025-09-05-012792-a-b1
Підписаний і діє
Номер
212
91 939.2 грн.
76 616 грн.
З ПДВ
Підписано
06.10.2025
Строк дії договору з
06.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
4 (штуки)
Моноблок ARTLINE HOME G43v30 (або еквівалент)
Номенклатура
Моноблок ARTLINE HOME G43v30 (або еквівалент)
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 10 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40108819

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "КОРВЕТ"
Повна назва
ТОВ "КОРВЕТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
21337459

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
06.10.2025 18:19
-
Підписаний договір
Зміни до договору
06.10.2025
Статус
Опубліковано
Номер
1
продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, у зв'язку із виникненням об’єктивних обставин.
Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Документи зміни договору
UA-2025-09-05-012792-a-b2
Підписаний і діє
Номер
223
190 040.4 грн.
158 367 грн.
З ПДВ
Підписано
10.10.2025
Строк дії договору з
10.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
3 (штуки)
Робоча станція ARTLINE WorkStation W75 (W75v54) (або еквівалент)
Номенклатура
Робоча станція ARTLINE WorkStation W75 (W75v54) (або еквівалент)
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40108819

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "КОРВЕТ"
Повна назва
ТОВ "КОРВЕТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
21337459

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
10.10.2025 17:56
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
389 700 грн.
Період подання пропозицій
до 13.09.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380352522013
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
389 700 грн.
Період подання пропозицій
до 13.09.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380352522013
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності