Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів Great Wall Wingle 7 MT/4WD від АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО" .

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-05-012138-a
Id Tender 8417c037d69e44db87f44b972f681c1d
План UA-P-2025-09-05-013841-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 05.09.2025 16:36
Остання зміна 17.09.2025 14:41
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
14 477 695.56 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.09.2025 16:35 до 15.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 05.09.2025 16:35
до 12.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.09.2025 16:35
до 12.09.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 15.09.2025 13:48
-
Період уточнень
з 05.09.2025 16:35 до 12.09.2025 00:00
Період оскарження
з 05.09.2025 16:35 до 12.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.09.2025 13:48
Основні параметри
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів Great Wall Wingle 7 MT/4WD
Асортимент, кількість послуг та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї. Тендерна документація додається (ТД). Згідно умов цієї процедури закупівлі, тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу «ТД», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
14 477 695.56 грн.
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів Great Wall Wingle 7 MT/4WD
Назва предмета закупівлі
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів Great Wall Wingle 7 MT/4WD
Очікувана вартість
14 477 695.56 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
72388,48
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
343 000
Аукціон
Cтарт аукціону
15.09.2025 13:25
Закінчення аукціону
15.09.2025 13:48
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів Great Wall Wingle 7 MT/4WD
Код ДК 021:2015
50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Кількість
4 911
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
18000, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, за місцем знаходження станції технічного обслуговування виконавця
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 80,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться наступним чином: по факту надання послуг, у розмірі 80% (вісімдесяти відсотків) від вартості фактично наданих послуг протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дня підписання Акта надання послуг, на підставі належним чином оформленого оригіналу рахунку Виконавця. Залишок 20% (двадцять відсотків) підлягає оплаті після отримання від Виконавця належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дня її отримання. (Для платників ПДВ). Розрахунки проводяться наступним чином: по факту надання послуг, протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дати підписання Сторонами Акта надання послуг, та на підставі отриманого Замовником належним чином оформленого рахунку від Виконавця. (Для не платників ПДВ).
Порядковий номер: 1
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 20,0 %
Опис:
Залишок 20% (двадцять відсотків) підлягає оплаті після отримання від Виконавця належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дня її отримання. (Для платників ПДВ).
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ТЕХНОПАРТС"
Пропозиція:
13 973 211 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БОГДАН-АВТО ЧЕРКАСИ"
Пропозиція:
13 901 513 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 15.09.2025 13:25
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.09.2025 12:56
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
05.09.2025 16:35
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сергій ІГНАТЕНКО
Електронна пошта
Телефон
+380472395343
Сайт:
https://cherkasyoblenergo.com/
Замовник
ЄДРПОУ
22800735
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО"
Поштовий індекс
18002
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
місто Черкаси
Адреса
ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів Great Wall Wingle 7 MT/4WD
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.09.2025 13:48 по 23.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.09.2025 13:49
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.09.2025 16:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.09.2025 16:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості). За результатами розгляду тендерної пропозиції у відкритих торгах згідно предмету закупівлі: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів Great Wall Wingle 7 MT/4WD(ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 50110000-9 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання), в Учасника торгів - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БОГДАН-АВТО ЧЕРКАСИ" (далі - Учасник), Замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції, а саме: Відповідно до Додатку 1 ФОРМА “ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ” форма тендерної пропозиції подається учасником у вигляді, наведеному нижче на фірмовому бланку (в разі його наявності) п. 1 Найменування, у тому числі скорочене, Учасника згідно Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Учасником в складі пропозиції подано файли -16. Додаток 1. Тендерна пропозиція.doc та 16. Додаток 1. Тендерна пропозиція.pdf, в яких найменування, у тому числі скорочене, зазначено не згідно Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме надати ФОРМУ “ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ” з урахуванням найменування, у тому числі скороченого, Учасника згідно Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Відповідно до п 1.1. Розділу 1 Додатку 4 до тендерної документації І. Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, відповідно до п.п. 1.8-1.10 п. 1 «Терміни, які вживаються в тендерній документації» Розділу І. «Загальні положення» тендерної документації Суб’єкти персональних даних, чиї персональні дані міститься у складі документів тендерної пропозиції Учасника надають Згоду суб’єкта персональних даних, що адресована Замовнику відкритих торгів та містить посилання на дану закупівлю. Учасником в складі документів, подані - Лист-згода на обробку персональних даних Гонтар М.М..pdf, який не адресований замовнику відкритих торгів та не містить посилання на дану закупівлю. Крім того, в складі пропозиції Учасника містяться документи, які містять персональні дані, так, документ 10. Паспорт+ІПН кінцевого бенефіціарного власника.pdf, при цьому згода суб’єкта персональних даних, що адресована Замовнику відкритих торгів та містить посилання на дану закупівлю, в складі документів пропозиції відсутня. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме надати згоди суб’єктів персональних даних, що адресовані Замовнику відкритих торгів та містять посилання на дану закупівлю. Відповідно до п. 3.2. Розділу 3 Додатку 4 до тендерної документації І. Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, Банківська гарантія повинна бути підтверджена наступними документами (надаються у складі тендерної пропозиції): 1. Витяг з Державного реєстру банків про видачу банківської ліцензії. 2. Копія документів, що підтверджують повноваження відповідної посадової (службової) особи банку на право підпису банківської гарантії, довідки, виписки на ім’я якої видано відповідний кваліфікований електронний підпис, який накладено на файл гарантії, довідки, виписки. Повноваження особи, яка підписує кваліфікованим електронним підписом банківську гарантію, довідку, виписку повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ. У випадку, якщо підписантом документів, що підтверджують повноваження відповідної посадової (службової) особи банку на право підпису банківської гарантії, довідки, виписки є голова правління банку, накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, є необовязковим. 3. Довідка, видана банком-гарантом, завірена кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено тендерної документацією із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії. 4. Документ, завірений кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранту, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: виписка, видана банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта, на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії. У складі документів Учасника відсутній документ, завірений кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранту, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: виписка, видана банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта, на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме - виписка, видана банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта, на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії. Відповідно до п. 4.1. Розділу 4 Додатку 4 до тендерної документації І. Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції., 4.1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. 4.1.1. Для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати заповнені нижче таблиці 1 та 2 «Матеріально-технічна база та технології». Для підтвердження право власності (або права користування) відповідним обладнанням, матеріально-технічною базою, тощо Учасник в складі пропозиції надає копії документів, що підтверджує наявність на балансі учасника відповідного обладнання, або чинні договори оренди, або договори власності (довірчої власності) тощо), а також декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. 4.1.2. Для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі автотранспортного засобу, у тому числі евакуатора необхідних для виїзду технічного персоналу для ремонту транспортних засобів за адресою розташування (при аварійній ситуації) транспортного засобу, надати послуги за місцем аварійної зупинки транспортного засобу, або доставити його до місця ремонтної бази, учасник в складі пропозиції надає копії документів, що підверджують право власності або право користування (оренди) на транспортних засіб та евакуатор. В складі пропозиції учасника поданий відсутня декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме - декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Відповідно до п. 6.1. Розділу 6 Додатку 4 до тендерної документації І. Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, 6.1. У разі, якщо учасник процедури закупівлі планує залучати субпідрядника (субпідрядників)/співвиконавця(співвиконавців) до виконання робіт/надання послуг, вартість яких складає не менше, ніж 20% вартості договору про закупівлю, в тендерній пропозиції необхідно надати: - довідку, підписану учасником процедури закупівлі, з інформацією про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник процедури закупівлі планує залучати до виконання робіт/надання послуг як субпідрядника/співвиконавця (назва організації, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; юридична та фізична адреси; П.І.Б., посади керівників, перелік та обсяг робіт, які будуть виконуватись; телефон, e-mail, орієнтовна вартість та % в загальному обсязі робіт/послуг, які передбачається доручити субпідряднику/співвиконавцю, (грн.; %)). Довідка повинна супроводжуватись: - договором про наміри чи іншим документом, що підтверджує домовленість з суб’єктом господарювання, якого пропонується залучити в якості субпідрядника/співвиконавця; - дозволами, наданими субпідряднику/співвиконавцю, на виконання робіт підвищеної небезпеки та іншими дозволами, передбаченими чинним законодавством, необхідними для виконання видів робіт/надання послуг, на які залучається субпідрядник/співвиконавець; - ліцензією або документом дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Якщо учасник не планує залучати субпідрядника (субпідрядників)/співвиконавця (співвиконавців) до виконання робіт чи послуг, то такий учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції відповідний інформаційний лист у довільній формі. В складі документів Учасника відсутня інформація щодо залучення чи не залучення співвиконавця до надання послуг. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме надати інформацію щодо залучення чи не залучення співвиконавця до надання послуг. Відповідно до п. 7.2. Розділу 7 Додатку 4 до тендерної документації І. Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, 7.2. Заповнений та підписаний проект договору з додатком зі сторони учасника згідно Додатку №3 до тендерної документації (окрім інформації яку учасник не може знати на момент подання тендерної пропозиції) (в "pdf" форматі, а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту)*. * Загальна ціна за Договором визначається учасником у відповідності до тендерної пропозиції учасника. Учасником в складі пропозиції подано документи 20. Додаток 3 ПД.pdf 21. Додаток 3 ПД.docx які не містить інформації яку учасник знав на момент подання тендерної пропозиції. Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме, заповнений та підписаний проект договору з додатком зі сторони учасника згідно Додатку №3 до тендерної документації (окрім інформації яку учасник не може знати на момент подання тендерної пропозиції) (в "pdf" форматі, а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту)*. * Загальна ціна за Договором визначається учасником у відповідності до тендерної пропозиції учасника. Відповідно до вимог п. 10.4. Розділу 10. Додатку 4 до тендерної документації І. Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, п 10.4. Гарантійний лист, що учасник забезпечить здійснення щоденного позачергового технічного обслуговування та ремонту автомобілів (мінімум 6 днів на тиждень) замовника, у кількості не менше 10 одиниць автомобілів одночасно. В складі документів Учасника, відсутній гарантійний лист, що учасник забезпечить здійснення щоденного позачергового технічного обслуговування та ремонту автомобілів (мінімум 6 днів на тиждень) замовника, у кількості не менше 10 одиниць автомобілів одночасно. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме - гарантійний лист, що учасник забезпечить здійснення щоденного позачергового технічного обслуговування та ремонту автомобілів (мінімум 6 днів на тиждень) замовника, у кількості не менше 10 одиниць автомобілів одночасно. 16.09.2025
Створено
16.09.2025 15:11
Надати до
17.09.2025 15:11
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
14 477 695.56 грн.
Період подання пропозицій
до 15.09.2025 00:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО"
Контактний телефон:
+380472395343
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
14 477 695.56 грн.
Період подання пропозицій
до 15.09.2025 00:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО"
Контактний телефон:
+380472395343
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності