Показати схожі тендери

Закупівля Кам’яні матеріали – щебінь (фракції 0х40) від ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЛАДИЖИНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-05-011646-a
Id Tender 98df3555295e41bd91f50f8c2ec5b974
План UA-P-2025-09-05-014039-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 05.09.2025 16:47
Остання зміна 22.09.2025 09:05
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
150 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.09.2025 16:46 до 15.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 05.09.2025 16:46
до 12.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.09.2025 16:46
до 12.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.09.2025 00:00
до 15.09.2025 12:54
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.09.2025 12:54
до 21.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 15.09.2025 12:54
до 22.09.2025 09:05
Період уточнень
з 05.09.2025 16:46 до 12.09.2025 00:00
Період оскарження
з 05.09.2025 16:46 до 12.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.09.2025 00:00 до 15.09.2025 12:54
Період кваліфікації
з 15.09.2025 00:00 до 15.09.2025 12:54
Основні параметри
Кам’яні матеріали – щебінь (фракції 0х40)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
150 000 грн.
Кам’яні матеріали – щебінь (фракції 0х40)
Назва предмета закупівлі
Кам’яні матеріали – щебінь (фракції 0х40)
Очікувана вартість
150 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
750,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Кам’яні матеріали – щебінь (фракції 0х40)
Код ДК 021:2015
44113330-7 - Матеріали для дорожнього покриття
Кількість
500
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
20382, Україна, Черкаська область, Уманський р-н, село Ладижинка, ВУЛИЦЯ ШКІЛЬНА, будинок 2
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП МИХАЙЛЬОВ ВЯЧЕСЛАВ ІВАНОВИЧ
Пропозиція:
150 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
09.09.2025 17:33
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
05.09.2025 16:19
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дзень Софія Володимирівна
Електронна пошта
Телефон
380637100227
Замовник
ЄДРПОУ
04409849
Повна назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЛАДИЖИНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
20382
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
Уманський р-н, село Ладижинка
Адреса
ВУЛИЦЯ ШКІЛЬНА, будинок 2
Кваліфікація
Лот № 1 Кам’яні матеріали – щебінь (фракції 0х40)
Період вимог/скарг з 15.09.2025 12:54 по 21.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.09.2025 00:00 по 23.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.09.2025 12:54
Довідка НАЗК
15.09.2025 12:53
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
15.09.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-09-05-011646-a-c1
Підписаний і діє
Номер
150-09
150 000 грн.
150 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
22.09.2025
Строк дії договору з
22.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
500 (тонни)
Кам’яні матеріали – щебінь (фракції 0х40)
Номенклатура
Кам’яні матеріали – щебінь (фракції 0х40)
Кількість
500
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЛАДИЖИНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЛАДИЖИНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04409849

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП МИХАЙЛЬОВ ВЯЧЕСЛАВ ІВАНОВИЧ
Повна назва
ФОП МИХАЙЛЬОВ ВЯЧЕСЛАВ ІВАНОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2960710951

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
22.09.2025 08:56
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-22-000013
Дата створення проекту
22.09.2025 12:45
Статус
вирішено
Дата публікації моніторингу
22.09.2025 15:31
Дата публікації висновку про результати
09.10.2025 11:11
Дата завершення усунення порушень
24.10.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
14.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 47) 263-16-14
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919584
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Черкаси
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 22.09.2025 № 89-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В. о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Сергій МЕЛЬНИК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-09-05-011646-a, 05.09.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
22.09.2025 00:00
Документи рішення
22.09.2025 15:31
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 09 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю; розірвання договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Ладижинської сільської ради (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 05.08.2025 № 228 (зі змінами); перелік змін до тендерної документації від 09.09.2025; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Михайльова Вячеслава Івановича (далі – ФОП Михайльов В.І.); протокольне рішення уповноваженої особи від 15.09.2025 № 242; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; документи, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ФОП Михайльовим В.І., що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей; договір від 22.09.2025 № 150-09; додаткову угоду № 1 від 29.09.2025; звіт про результати проведення процедури закупівлі; звіт про виконання договору про закупівлю; пояснення Замовника, отримане 23.09.2025 в електронній системі закупівель. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Моніторингом встановлено, що згідно з вимогою Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції для підтвердження технічних характеристик, документи: сертифікат відповідності; протокол випробувань з акредитованої лабораторії, на підставі якого виданий вищевказаний сертифікат відповідності. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями ФОП Михайльова В.І. сертифікат відповідності, який відповідає вимогам ДСТУ Б В.2.7.75-98 «Щебінь і гравій щільні природні для будівельних матеріалів, виробів, конструкцій і робіт. Технічні умови», відсутній. В електронній системі закупівель 23.09.2025 Замовник надав пояснення, які не спростовують наявність порушення, а саме: «… У складі тендерної пропозиції ФОП Михайльова В.І. було надано сертифікат відповідності та протокол випробувань. Разом з тим, поданий сертифікат не повною мірою відповідає вимогам ДСТУ Б В.2.7.75-98, визначеним у Додатку 2 до тендерної документації. Замовником документи були розглянуті, і надана інформація була сприйнята як така, що підтверджує технічні характеристики предмета закупівлі. Водночас, з урахуванням результатів проведеного моніторингу, замовником прийнято рішення про розірвання договору №150-09 від 22.09.2025, укладеного з ФОП Михайльовим В.І…». Отже, аналізом питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що на порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей тендерну пропозицію ФОП Михайльова В.І. не відхилено як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Згідно з додатковою угодою № 1 від 29.09.2025 договір від 22.09.2025 № 150-09 розірвано.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Михайльова В.І. та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; внесення змін до тендерної документації; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю; розірвання договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень надалі, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
09.10.2025 00:00
Дата публікації
09.10.2025 11:11
Документи висновку
09.10.2025 11:11
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
У зв’язку з виявленим під час моніторингу порушенням законодавства у сфері публічних закупівель (невідхилення тендерної пропозиції, що не відповідала вимогам тендерної документації згідно з абз. другим підп. 2 п. 44 Особливостей), замовником вжито наступні заходи: 1. Договір про закупівлю №150-09 від 22.09.2025 розірвано за згодою сторін відповідно до Додаткової угоди №1 від 29.09.2025. 2. Уповноважена особа замовника пройшла тематичне навчання шляхом участі у вебінарі на тему «Електронна тендерна документація. Що робити з новими полями», який був проведений освітньою платформою «Радник у сфері публічних закупівель». 3. За результатами навчання оновлено внутрішні підходи до перевірки тендерних пропозицій, зокрема – контроль за відповідністю поданих документів вимогам тендерної документації. Зазначені заходи спрямовані на запобігання аналогічним порушенням у подальшому.
Дата публікації
15.10.2025 09:43
Документи інформації про усунення порушення
15.10.2025 09:44
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Згідно з додатковою угодою № 1 від 29.09.2025 договір від 22.09.2025 № 150-09 розірвано.
Результат
Усунуто
Дата публікації
20.10.2025 09:56
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
20.10.2025 09:57
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-09-05-011646-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі: 1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі? 2. Чи забезпечено відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель? Якщо так, то надайте посилання; 3. Чому не відхилено тендерну пропозицію учасника відкритих торгів з особливостями ФОП Михайльова В.І. відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей, якщо вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей? Зокрема, на вимогу Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції для підтвердження технічних характеристик, документи: сертифікат відповідності; протокол випробувань з акредитованої лабораторії, на підставі якого виданий вищевказаний сертифікат відповідності. У складі тендерної пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями ФОП Михайльова В.І. відсутній сертифікат відповідності, який відповідає вимогам ДСТУ Б В.2.7.75-98 «Щебінь і гравій щільні природні для будівельних матеріалів, виробів, конструкцій і робіт. Технічні умови». Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
23.09.2025 10:53
Орган перевірки
27.09.2025 00:00
Документи повідомлення
23.09.2025 10:54
-
Відповідь
Відповідь на запит
1. Щодо обґрунтування очікуваної вартості закупівлі Очікувана вартість закупівлі визначена на підставі: • аналізу цінових пропозицій від потенційних постачальників (комерційні пропозиції у додатку); • інформації з відкритих джерел (електронні торговельні майданчики, Prozorro Market, сайти виробників та постачальників щебеню); • даних про укладені договори аналогічних предметів закупівлі в системі Prozorro у 2024–2025 роках. Розрахунок очікуваної вартості здійснено відповідно до наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Обґрунтування та розрахунки додаються. 2. Щодо оприлюднення обґрунтування відповідно до постанови КМУ № 710 Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості здійснено на офіційному вебсайті замовника в установлені строки. Посилання для ознайомлення: https://ladyzhynska-gromada.gov.ua/news/1758527789/ 3. Щодо розгляду пропозиції ФОП Михайльова В.І. У складі тендерної пропозиції ФОП Михайльова В.І. було надано сертифікат відповідності та протокол випробувань. Разом з тим, поданий сертифікат не повною мірою відповідає вимогам ДСТУ Б В.2.7.75-98, визначеним у Додатку 2 до тендерної документації. Замовником документи були розглянуті, і надана інформація була сприйнята як така, що підтверджує технічні характеристики предмета закупівлі. Водночас, з урахуванням результатів проведеного моніторингу, замовником прийнято рішення про розірвання договору №150-09 від 22.09.2025, укладеного з ФОП Михайльовим В.І.
Рішеня
23.09.2025 17:37
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
150 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.09.2025 00:00
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЛАДИЖИНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380637100227
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
150 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.09.2025 00:00
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЛАДИЖИНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380637100227
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності