Показати схожі тендери

Закупівля «код ДК 021:2015 - 34320000-6 «Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів» (Стенд для вивішування двигуна; Стенд для регулювання світла фар; Стенд для перевірки генераторів і стартерів; Шиномонтажний стенд із захопленням диска; Балансувальний стенд автоматичний) від ЗАКЛАД ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ КОЛЕДЖ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-05-011554-a
Id Tender e35e3aeb2481498699e5364a8f035ccf
План UA-P-2025-09-05-013683-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 05.09.2025 16:00
Остання зміна 25.09.2025 16:23
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 866 400 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.09.2025 15:59 до 13.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 05.09.2025 15:59
до 10.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.09.2025 15:59
до 10.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 13.09.2025 00:00
до 18.09.2025 15:41
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.09.2025 15:41
до 24.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 18.09.2025 15:41
до 25.09.2025 16:23
Період уточнень
з 05.09.2025 15:59 до 10.09.2025 00:00
Період оскарження
з 05.09.2025 15:59 до 10.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 13.09.2025 00:00 до 18.09.2025 15:41
Період кваліфікації
з 13.09.2025 00:00 до 18.09.2025 15:41
Основні параметри
«код ДК 021:2015 - 34320000-6 «Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів» (Стенд для вивішування двигуна; Стенд для регулювання світла фар; Стенд для перевірки генераторів і стартерів; Шиномонтажний стенд із захопленням диска; Балансувальний стенд автоматичний)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 866 400 грн.
«код ДК 021:2015 - 34320000-6 «Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів» (Стенд для вивішування двигуна; Стенд для регулювання світла фар; Стенд для перевірки генераторів і стартерів; Шиномонтажний стенд із захопленням диска; Балансувальний стенд автоматичний)
Назва предмета закупівлі
«код ДК 021:2015 - 34320000-6 «Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів» (Стенд для вивішування двигуна; Стенд для регулювання світла фар; Стенд для перевірки генераторів і стартерів; Шиномонтажний стенд із захопленням диска; Балансувальний стенд автоматичний)
Очікувана вартість
1 866 400 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
9332,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
55 992
Позиції закупівлі 5
Позиція : №1 3 (штуки)
Стенд для вивішування двигуна
Опис предмета закупівлі
Стенд для вивішування двигуна
Код ДК 021:2015
34328100-3 - Випробувальні стенди
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
32300, Україна, Хмельницька область, місто Кам'янець-Подільський, проспект Грушевського, 2А
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Стенд для регулювання світла фар
Опис предмета закупівлі
Стенд для регулювання світла фар
Код ДК 021:2015
34328100-3 - Випробувальні стенди
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
32300, Україна, Хмельницька область, місто Кам'янець-Подільський, проспект Грушевського, 2А
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 1 (штуки)
Стенд для перевірки генераторів і стартерів
Опис предмета закупівлі
Стенд для перевірки генераторів і стартерів
Код ДК 021:2015
34328100-3 - Випробувальні стенди
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
32300, Україна, Хмельницька область, місто Кам'янець-Подільський, проспект Грушевського, 2А
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 1 (штуки)
Шиномонтажний стенд із захопленням диска
Опис предмета закупівлі
Шиномонтажний стенд із захопленням диска
Код ДК 021:2015
34328100-3 - Випробувальні стенди
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
32300, Україна, Хмельницька область, місто Кам'янець-Подільський, проспект Грушевського, 2А
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 1 (штуки)
Балансувальний стенд автоматичний
Опис предмета закупівлі
Балансувальний стенд автоматичний
Код ДК 021:2015
34324100-5 - Обладнання для балансування коліс
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
32300, Україна, Хмельницька область, місто Кам'янець-Подільський, проспект Грушевського, 2А
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
1. Створення передумов для сталого розвитку та модернізації вітчизняної промисловості
Має надати підтвердження по критерію Учасник
Чого стосується критерій Номенклатура
Група вимог
За наявності складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, підтверджується, що
Вимога
Ступінь локалізації виробництва товару, що є предметом закупівлі, перевищує або дорівнює ступеню локалізації виробництва, встановленому на відповідний рік
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
05.09.2025 15:59
Значення, яке очікується
мін. 25,0
Група вимог
За відсутності складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, підтверджується, що
Вимога
Товар походить з однієї з країн, що підписала Угоду про державні закупівлі Світової Організації торгівлі (GPA) або іншої країни з якою Україна має міжнародні договори про державні закупівлі
Тип даних
Текст
Cтатус
Активна
Дата створення
05.09.2025 15:59
Значення, яке очікується

Республіка Вірменія

Австралія

Канада

Австрійська Республіка

Королівство Бельгія

Республіка Болгарія

Республіка Хорватія

Республіка Кіпр

Республіка Естонія

Чеська Республіка

Королівство Данія

Республіка Фінляндія

Французька Республіка

Грецька Республіка

Королівство Іспанія

Королівство Нідерландів

Ірландія

Литовська Республіка

Велике Герцогство Люксембург

Латвійська Республіка

Республіка Мальта

Федеративна Республіка Німеччина

Республіка Польща

Португальська Республіка

Румунія

Словацька Республіка

Республіка Словенія

Королівство Швеція

Угорщина

Італійська Республіка

Держава Ізраїль

Республіка Молдова

Чорногорія

Особливий адміністративний район Китаю Гонконг

Республіка Ісландія

Японія

Республіка Корея

Князівство Ліхтенштейн

Аруба

Нова Зеландія

Республіка Македонія (колишня Югославська республіка)

Королівство Норвегія

Республіка Сингапур

Швейцарська Конфедерація

Тайвань, провінція Китайської Республіки

Сполучене Королівство Великої Британії та Північної Ірландії

Сполучені Штати Америки

Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки здійснюються Замовником протягом 5 робочих днів з моменту підписання видаткової накладної
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Дєженін Роман Павлович"
Пропозиція:
1 746 800 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Діана Огнева
Електронна пошта
Телефон
+380677617369
Замовник
ЄДРПОУ
21319289
Повна назва
ЗАКЛАД ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ КОЛЕДЖ"
Поштовий індекс
32300
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
Кам'янець-Подільський р-н, місто Кам'янець-Подільський
Адреса
пр. Грушевського, будинок 2 а
Кваліфікація
Лот № 1 «код ДК 021:2015 - 34320000-6 «Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів» (Стенд для вивішування двигуна; Стенд для регулювання світла фар; Стенд для перевірки генераторів і стартерів; Шиномонтажний стенд із захопленням диска; Балансувальний стенд автоматичний)
Період вимог/скарг з 18.09.2025 15:41 по 24.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.09.2025 00:00 по 20.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
18.09.2025 15:41
Довідка НАЗК
18.09.2025 15:41
Повідомлення про рішення
13.09.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-09-05-011554-a-c1
Підписаний і діє
Номер
52
1 746 800 грн.
1 746 800 грн.
Без ПДВ
Підписано
25.09.2025
Строк дії договору з
25.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
3 (штуки)
Стенд для вивішування двигуна
Номенклатура
Стенд для вивішування двигуна
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Стенд для регулювання світла фар
Номенклатура
Стенд для регулювання світла фар
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Стенд для перевірки генераторів і стартерів
Номенклатура
Стенд для перевірки генераторів і стартерів
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Шиномонтажний стенд із захопленням диска
Номенклатура
Шиномонтажний стенд із захопленням диска
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Балансувальний стенд автоматичний
Номенклатура
Балансувальний стенд автоматичний
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ЗАКЛАД ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ КОЛЕДЖ"
Повна назва
ЗАКЛАД ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ КОЛЕДЖ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
21319289

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "Дєженін Роман Павлович"
Повна назва
ФОП "Дєженін Роман Павлович"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3278510637

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
25.09.2025 16:23
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-30-000011
Дата створення проекту
30.09.2025 11:22
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
30.09.2025 12:34
Дата публікації висновку про результати
21.10.2025 15:00
Дата завершення усунення порушень
05.11.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
22.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 38) 265-15-33
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913645
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Хмельницький
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 29.09.2025 № 68-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 29.09.2025 № 68-з Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 6 UA-2025-09-05-011554-a 05.09.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шевчук М.О. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
29.09.2025 00:00
Документи рішення
30.09.2025 12:34
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 20 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), відповідності умов тендерної документації, проєкту договору про закупівлю та договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Закладу професійної (професійно-технічної) освіти «Подільський професійний коледж» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 05.09.2025 №24ТД, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 13.09.2025, тендерну пропозицію Фізичної особи підприємця Дєженіна Романа Павловича (далі – ФОП Дєженін Роман Павлович), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення ФОП Дєженіна Романа Павловича переможцем процедури закупівлі від 18.09.2025 № 25, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 18.09.2025, Договір № 52 від 25.09.2025 (далі – Договір), Додаткову угоду № 1 від 25.09.2025 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 25.09.2025, пояснення (інформацію, документи) від 07.10.2025, 15.10.2025 надані Замовником на запит органу державного фінансового контролю. З метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій, між Україною та Європейським Союзом підписана Рамкова угода. Для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р схвалено План України. Відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 15 листопада 2024 року № 1318 «Деякі питання реалізації інструменту Ukraine Facility» (далі – Постанова КМУ № 1318) Державну аудиторську службу визначено органом, який здійснює в установленому законодавством порядку державний фінансовий контроль за видатками, передбаченими у межах виконання Плану України, зокрема під час здійснення публічних закупівель, виплати компенсацій та кредитів. В ході моніторингу встановлено, що закупівля за номером ID: UA-2025-09-05-011554-a здійснювалась за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам передбаченої у 2025 році на реалізацію публічного інвестиційного проєкту «Модернізація майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору» згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 30 листопада 2016 р. № 925 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору» та Наказу Міністерства освіти і науки України від 08 квітня 2025 р. № 551 «Про затвердження переліку закладів освіти, відібраних для реалізації публічного інвестиційного проєкту «Модернізація майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, передбаченої у 2025 році». Згідно інформації, що оприлюднена у річному плані закупівель Замовника (UA-P-2025-09-05-013683-a), закупівля «код ДК 021:2015 - 34320000-6 «Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів» (Стенд для вивішування двигуна; Стенд для регулювання світла фар; Стенд для перевірки генераторів і стартерів; Шиномонтажний стенд із захопленням диска; Балансувальний стенд автоматичний) фінансується Європейським Союзом (інструмент Ukraine Facility), а тендерна документація розроблена, зокрема, відповідно до вимог Рамкової угоди. Враховуючи зазначене, на закупівлю UA-2025-09-05-011554-a поширюються умови Рамкової угоди. Відповідно до норм пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. У частині другій статті 22 Закону визначено перелік відомостей, які повинна містити тендерна документація. Також, відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до підпункту 9 пункту 9 Порядку №1318 відповідальні органи під час виконання Плану України забезпечують публічність інформування щодо реалізації інструменту Ukraine Facility та виконання Плану України, зокрема тендерної документації та договорів, відповідно до вимог, визначених додатком 4. Статтею 7 Рамкової угоди встановлено заходи щодо внутрішньої системи управління та контролю України та зобов’язання щодо протидії неналежному управлінню коштами, а саме: участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, пропозиція яких не містить інформації про найменування підрядника та субпідрядника (імен, прізвищ та дат народження бенефіціарних власників реципієнта коштів, підрядника або субпідрядника), як визначено у Статті 3(6) Директиви Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2015/849 від 20 травня 2015 року (підпункти ii. та iii. пункту 5 статті 7 Рамкової Угоди). Разом з тим, Замовником в тендерній документації та проекті договору про закупівлю (Додаток № 4 до тендерної документації) не враховані визначені вимоги, встановлені статтею 7 Рамкової угоди.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації, проєкту договору про закупівлю, укладеного Договору про закупівлю умовам Рамкової угоди виявлено порушення Замовником вимог щодо забезпечення відображення умов, передбачених статтею 7 Рамкової угоди. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, питання розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує врахувати виявлені порушення та здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення таких порушень у подальшому. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
20.10.2025 00:00
Дата публікації
21.10.2025 15:00
Документи висновку
21.10.2025 15:00
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На виконання вимог ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» Закладом професійної (професійно-технічної) освіти «Подільський професійний коледж» розглянуто висновок про результати моніторингу закупівлі щодо моніторингу закупівлі. За результатами розгляду Висновку надаємо інформацію та документи, що свідчать про врахування виявлених порушення та здійснені заходи (проведення роз’яснювальної роботи та економічних навчань). Крім того, уповноваженій особі наголошено на недопущення таких порушень у подальшому. Також, уповноваженою особою здійснено навчання щодо підвищення кваліфікації із публічних закупівель. Документальним підтвердженням вказаної інформації є Сертифікати про проходження навчання.
Дата публікації
28.10.2025 17:36
Документи інформації про усунення порушення
28.10.2025 17:36
-
28.10.2025 17:36
-
28.10.2025 17:39
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі «код ДК 021:2015 - 34320000-6 «Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів» (Стенд для вивішування двигуна; Стенд для регулювання світла фар; Стенд для перевірки генераторів і стартерів; Шиномонтажний стенд із захопленням диска; Балансувальний стенд автоматичний)» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-05-011554-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів), а саме: 1. Надати інформацію та долучити відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України
Рішеня
02.10.2025 16:41
Орган перевірки
08.10.2025 00:00
Документи повідомлення
02.10.2025 16:41
-
Відповідь
Пояснення на запит
За результатами розгляду запиту можемо пояснити наступне. Відповідно до пункту 11 частини 1 статті 9 ЗУ «Про публічні закупівлі», Основними функціями Уповноваженого органу є розроблення та затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Наказом №275 від 18.02.2020 року Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджено примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика №275). Визначення потреби в товарі, що є предметом закупівлі, здійснювалося на підставі аналізу фактичної потреби у таких товарах, у відповідності до реалізації публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень закладів професійної та фахової передвищої освіти, а саме техніки, обладнання, матеріалів та устаткування, які планується придбати з метою модернізації майстерень і лабораторій закладів професійної (професійно-технічної) та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору, погоджений роботодавцями, органом управління, органами місцевого самоврядування, яким підпорядковані заклади освіти на базі навчального закладу професійної (професійно-технічної) освіти « Подільський професійний коледж» Замовником торгів було проведено Аналіз ринку, як те передбачено підпунктом 1 пункту 3 розділу ІІ Методики №275, шляхом використовувати загальнодоступної інформацію щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань, в тому числі іноземних, тощо). У свою чергу, визначення очікуваної вартості відбувалося методом «порівняння ринкових цін», який передбачено пунктом 1 розділом III Методики 275, а саме із застосуванням «Метод порівняння ринкових цін» - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. З метою визначення вартості товару було направлено запити до цінових пропозицій до постачальників аналогічних товарів. За результатами направлених запитів було отримано ні комерційні пропозиції (копії надаються). Інших відповідей (комерційних пропозицій, розрахунків, тощо) Замовником торгів не отримано. Посилання на сайт: https://podcpto.km.ua/%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B0-%D1%96%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F-%D1%82%D0%B0-%D0%BD%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D1%96-%D0%B0%D0%BA/ Звертаємо увагу, що Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема, пунктом 14 частини 1 статті 1 чітко визначено поняття «моніторинг процедури закупівлі» як процедуру здійснення аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. В свою чергу, положення абзацу 1 частини 4 статті 3 Закону, передбачається, що відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Таким чином, вимога щодо надання посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) не може бути предметом моніторингу.
Рішеня
07.10.2025 15:49
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі «код ДК 021:2015 - 34320000-6 «Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів» (Стенд для вивішування двигуна; Стенд для регулювання світла фар; Стенд для перевірки генераторів і стартерів; Шиномонтажний стенд із захопленням диска; Балансувальний стенд автоматичний)» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-05-011554-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів), а саме: 1. Стаття 7 Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода) встановлює заходи щодо внутрішньої системи управління та контролю України та зобов’язання щодо протидії неналежному управлінню коштами, а саме: участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, пропозиція яких не містить інформації про найменування підрядника та субпідрядника (імен, прізвищ та дат народження бенефіціарних власників реципієнта коштів, підрядника або субпідрядника), як визначено у Статті 3(6) Директиви Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2015/849 від 20 травня 2015 року (підпункти ii. та iii. пункту 5 статті 7 Рамкової Угоди). Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення: яким чином (у який спосіб) Замовником у тендерній документації та у проекті договору про закупівлю передбачено застосування умов підпунктів іі та ііі пункту 5 статті 7 Рамкової Угоди, а саме: встановлення вимоги у тендерній документації та проекті договору про закупівлю щодо: зазначення найменування підрядника та субпідрядника (імен, прізвищ та дат народження бенефіціарних власників реципієнта коштів, підрядника або субпідрядника), як визначено у Статті 3(6) Директиви Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2015/849 від 20 травня 2015 року? 2. Відповідно до пункту 3 статті 5 Рамкової угоди усі поставки та матеріали, які фінансуються та закуповуються Україною або суб’єктами під її контролем для реалізації заходів Плану, повинні походити із прийнятних країн, зазначених у пункті 1(a) та (b) цієї Статті, крім випадків, коли поставки та матеріали не можуть бути отримані на розумних умовах у жодній із таких країн. Крім того, застосовуються правила щодо обмежень у пункті 7 цієї Статті. Разом з тим, поставки і матеріали, які фінансуються та закуповуються для виконання Плану України, повинні походити з прийнятних країн, крім випадків, коли поставки та матеріали не можуть бути отримані у жодній із таких країн або можуть підпадати під дію обмежувальних заходів ЄС (перебувати у санкційному списку ЄС). Детальна інформація щодо усіх санкцій ЄС розміщена на санкційній карті ЄС (https://www.sanctionsmap.eu/#/main). Учасники та кандидати на участь у тендері з неприйнятних країн можуть бути допущені як прийнятні у разі нагальної необхідності, недоступності послуг на ринках відповідних країн або територій або в інших належним чином обґрунтованих випадках, коли застосування правил прийнятності зробить реалізацію проекту неможливою або надмірно складною. Відповідно до вимог розділу IV Додатку 5 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу про надання учасником у складі тендерної пропозиції: узагальненої інформації в довільній формі, в якій учасник процедури закупівель зазначає відповідність походження товарів з прийнятних країн. В складі тендерної пропозиції учасник ФОП Дєженін Роман Павлович (далі – Учасник) подав Довідку (файл «5.6 Інформація про виробників товарів та країни походження.pdf») та Інформацію про походження запропонованого товару (файл «8 Інформація про походження запропонованого товару.pdf»), у якому зазначив, що країною походження запропонованих товарів, а саме: HOFMANN Monty ® 3300-26 Racing PLUS (Шиномонтажний стенд із захопленням диска) та Hofmann, GEODYNA® 8200p (Балансувальний стенд автоматичний) є Італія, а виробник – Snap-on equipment s.r.l. При цьому, згідно вимог розділу ІІІ Додатку 5 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу про надання учасником у складі тендерної пропозиції до кожної номенклатурної позиції порівняльної таблиці, яка вказана у пункті 1.1 Додатку №3 до тендерної документації. Інформація, яка вказана Учасником у порівняльній таблиці щодо товару підтверджується посиланням на вебсайт Виробника товару де розміщено детальну інформацію про запропонований Учасником товару. В складі тендерної пропозиції Учасник подав порівняльні таблиці щодо товару «Шиномонтажний стенд із захопленням диска» (файл «5.4 ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ_Шиномонтажний стенд із захопленням диска.pdf»), та щодо товару «Балансувальний стенд автоматичний» (файл «5.5 ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ_Балансувальний стенд автоматичний.pdf»), з посиланнями на вебсайт Виробника (https://hofmann-equipment.com/eu-en/monty-3300-26) (https://hofmann-equipment.com/us/geodyna-8200p). Згідно інформації, що розміщена на даних вебсайтах, зазначені вище товари виробляються під торговою маркою Hofmann®, з контактним центром у місті Конвей, штату Арканзас (Сполучені Штати Америки). Також, у складі тендерної пропозиції Учасник надав документ (файл «5.4.1 Monty_3300-26.pdf») та документ (файл «5.5.1 Geodyna_8200.pdf»), які містять засвідчений переклад на українську мову. Згідно інформації, зазначеній на сторінці 7 даних документів Hofmann® є торговою маркою, зареєстрованою в США та інших країнах, компанії Snap-on Incorporated (країна реєстрації – Сполучені Штати Америки). Проте, Сполучені Штати Америки не входить до переліку прийнятних країн щодо спеціальних механізмів фінансування за інструментом Ukraine Facility. Враховуючи викладене, прошу надати пояснення та підтверджуючі документи з наступного питання: яким чином Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції Учасника вимогам пункту 3 статті 5 Рамкової угоди щодо походження запропонованого Учасником товару з прийнятних країн, а саме шиномонтажного стенду із захопленням диска та балансувального стенду автоматичного? У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України
Рішеня
10.10.2025 14:47
Орган перевірки
16.10.2025 00:00
Документи повідомлення
10.10.2025 14:52
-
Відповідь
Пояснення
Замовником запит на пояснення розглянуто. На виконання вимог ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення. 1. Щодо посилань на пункти тендерної документації та проєкту договору стосовно врахування Замовником вимог Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX, а саме, дотримання підпунктів ii. та iii. пункту 5 статті 7 Рамкової угоди. Відповідно до підпунктів ii. та iii. пункту 5 статті 7 Рамкової угоди, у рамках цього зобов’язання Україна повинна: j. збирати та забезпечувати прямий доступ для Комісії, OLAF, Аудиторської ради, ECA та EPPO, які діють у межах їхніх відповідних повноважень, до таких стандартизованих категорій даних у єдиній електронній базі даних, що постійно - принаймні кожні три місяці - оновлюється, у машинозчитуваному форматі на вебсторінці в порядку за загальною сумою отриманих коштів, у відповідності з принципами ЄС щодо захисту даних і відповідних правил щодо захисту даних згідно зі Статтями 15 та 16 цієї Угоди: i. найменування реципієнта коштів для реалізації заходів Плану; ii. найменування підрядника та субпідрядника, якщо реципієнт коштів є публічним замовником згідно з правом Союзу або національним правом у сфері публічних закупівель; iii. імена, прізвища та дати народження бенефіціарних власників реципієнта коштів, підрядника або субпідрядника, як визначено у Статті 3(6) Директиви Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2015/849 від 20 травня 2015 року Аналізуючи вищезазначені норми, вважаємо, що вони не поширюються на Замовника закупівлі, оскільки таку інформацію повинен оприлюднювати саме Уряд України. 2. Щодо походження товару із прийнятних країн Згідно підпункту 4 пункту 4 та підпункту 4 пунтку 5 розділу ІІІ Додатку №5 до тендерної документації, Учасник повинен надати довідку у довільній формі, що містить інформацію про виробника запропонованого товару, країну походження такого товару. Учасником надано наступну інформацію про виробника запропонованого товару (Шиномонтажний стенд із захопленням диска та Балансувальний стенд автоматичний), країну походження такого товару: - HOFMANN Monty ® 3300-26 Racing PLUS (Шиномонтажний стенд із захопленням диска). Виробник - Snap-on equipment s.r.l., країна походження – Італія - Hofmann, GEODYNA® 8200p (Балансувальний стенд автоматичний). Виробник - Snap-on equipment s.r.l., країна походження – Італія Безпосереднім виробником запропонованого товару та його країною походження є Snap-on equipment s.r.l., що знаходиться за адресою Via Prov. Carpi, 33, 42015 Correggio (RE). Згідно доступної інформації Snap-on equipment s.r.l. входить у корпорацію Snap-on incorporated, але є окремою юридичною особою, яка діє відповідно до законодавства Італії, а також Snap-on equipment s.r.l. є безпосереднім виробником запропонованого товару. Наявність факту реєстрації торгової марки «Hofmann®» на території Сполучених Штатів Америки та на території інших країн, про що вказується у запиті замовнику на пояснення від 2025-10-10, жодним чином не спростовує тей факт, що походження товару є із країни реєстрації виробника Snap-on equipment s.r.l.– Італія Згідно частини 3 статті 5 Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX, усі поставки та матеріали, які фінансуються та закуповуються Україною або суб’єктами під її контролем для реалізації заходів Плану, повинні походити із прийнятних країн, зазначених у пункті 1(a) та (b) цієї Статті, крім випадків, коли поставки та матеріали не можуть бути отримані на розумних умовах у жодній із таких країн. Згідно Інформації щодо переліку прийнятних країн відповідно до статті 11 Регламенту Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2024/792 від 29 лютого 2024 року та статті 5 Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України, згідно з інструментом Ukraine Facility, яка розміщена на веб порталі Міністерства економіки, довкілля та сільського господарства України (https://me.gov.ua/Documents/Detail?lang=uk-UA&id=99515de8-4512-4941-afaa-ca5887a9b4f4&title=PerelikPriiniatnikhKrain), поставки і матеріали, які фінансуються та закуповуються для виконання Плану України, повинні походити з прийнятних країн, крім випадків, коли поставки та матеріали не можуть бути отримані у жодній із таких країн або можуть підпадати під дію обмежувальних заходів ЄС (перебувати у санкційному списку ЄС). Товар «HOFMANN Monty ® 3300-26 Racing PLUS (Шиномонтажний стенд із захопленням диска)» та «Hofmann, GEODYNA® 8200p (Балансувальний стенд автоматичний)» походить із прийнятної країни – Італія, оскільки виробник такого товару Snap-on equipment s.r.l. здійснює свою діяльність на території згаданої країни.
Рішеня
15.10.2025 10:36
Замовник
Документи повідомлення
15.10.2025 10:38
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 866 400 грн.
Період подання пропозицій
до 13.09.2025 00:00
Замовник:
ЗАКЛАД ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ КОЛЕДЖ"
Контактний телефон:
+380677617369
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 866 400 грн.
Період подання пропозицій
до 13.09.2025 00:00
Замовник:
ЗАКЛАД ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ КОЛЕДЖ"
Контактний телефон:
+380677617369
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності