Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з ремонту плавзасобу т/х «ПС-399» від Одеська філія ДП "АМПУ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-05-011530-a
Id Tender 289495ad807e496e948df35702dc627b
План UA-P-2025-08-22-004838-a link
Статус Очікування пропозицій
Дата публікації оголошення 05.09.2025 15:58
Остання зміна 15.09.2025 15:59
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
27 650 540 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Залишилось 6 днів 23 год. )
з 05.09.2025 15:58 до 23.09.2025 10:00
Залишилось 3 днів 13 год.
Період уточнень
з 05.09.2025 15:58
до 20.09.2025 00:00
Залишилось 3 днів 13 год.
Період оскарження
з 05.09.2025 15:58
до 20.09.2025 00:00
Період уточнень
з 05.09.2025 15:58 до 20.09.2025 00:00
Період оскарження
з 05.09.2025 15:58 до 20.09.2025 00:00
Основні параметри
Послуги з ремонту плавзасобу т/х «ПС-399»
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5;частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у Додатку 3 до тендерної документації.Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника, за результатами проведеного моніторингу ринку та оптимального співвідношення ціни та якості. Замовник здійснює закупівлю послуг, оскільки є наявна потреба у визначених послугах для безперебійного виробничого процесу замовника (зазначено враховуючи вимоги Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів»).Мова тендерних пропозицій - українська
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
27 650 540 грн.
Послуги з ремонту плавзасобу т/х «ПС-399» (Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги за кодом ДК 021:2015 50240000-9 )
Назва предмета закупівлі
Послуги з ремонту плавзасобу т/х «ПС-399» (Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги за кодом ДК 021:2015 50240000-9 )
Очікувана вартість
27 650 540 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
276505,4
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
690 000
Аукціон
Cтарт аукціону
24.09.2025 14:46
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з ремонту плавзасобу т/х «ПС-399»
Код ДК 021:2015
50240000-9 - Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату за фактично надані Послуги шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Замовника у розмірі 100 % (сто відсотків) від вартості фактично наданих Послуг, за вираховуванням суми за відкритим акредитивом згідно п. 5.1. цього Договору, після підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг (виконаних робіт), Виконавчої ремонтної відомості та Акту приймання Судна з ремонту протягом 20 календарних днів з дня отримання Замовником належним чином оформленого оригіналу рахунку Виконавця та (у разі якщо Виконавець є платником ПДВ) належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством (у разі якщо Виконавець є платником ПДВ).
Порядковий номер: 1
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Оплата за цим Договором у розмірі _____ відсотків від Договірної ціни, що зазначена у п. 4.1. цього Договору (зазначається Переможцем на стадії укладення договору про закупівлю цифрами та прописом, але не більше 30 (тридцяти) відсотків від Договірної ціни, що зазначена у п. 4.1.) здійснюється у формі документарного акредитива, що відкривається за дорученням Замовника на користь Виконавця. Оплата за договором, за виключенням погашеного акредитиву, здійснюється за фактично надані Послуги відповідно до п. 5.5 Договору. - Відкриття акредитиву та здійснення за ним оплати відбувається за наступних умов (відкладальна обставина згідно з ч. 1 ст. 212 Цивільного кодексу України): - у разі затвердження фінансового плану ДП «АМПУ» на відповідний календарний рік та наявності в ньому витрат на закупівлю Послуг, що є предметом Договору з урахуванням вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 03.10.2012р. № 899.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
12.09.2025 16:43
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
05.09.2025 15:58
Критерії прийнятності
05.09.2025 15:58
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Монаку Валерія Валеріївна
Електронна пошта
Телефон
380487102023
Замовник
ЄДРПОУ
38728457
Повна назва
Одеська філія ДП "АМПУ"
Поштовий індекс
65026
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одеса
Адреса
Митна пл. 1
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
27 650 540 грн.
Період подання пропозицій
до 23.09.2025 10:00
Замовник:
Одеська філія ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380487102023
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
27 650 540 грн.
Період подання пропозицій
до 23.09.2025 10:00
Замовник:
Одеська філія ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380487102023
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності