Показати схожі тендери

Закупівля Демонтаж другої секції житлового будинку на вул. Озерецькій, 12 у м. Луцьку, зруйнованої внаслідок збройної агресії російської федерації від Управління капітального будівництва Луцької міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-05-011447-a
Id Tender 0e095f786c504719a9b84187d08509a5
План UA-P-2025-09-05-011564-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 05.09.2025 15:54
Остання зміна 17.09.2025 16:37
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
10 906 903 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.09.2025 15:54 до 15.09.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 05.09.2025 15:54
до 12.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.09.2025 15:54
до 12.09.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 16.09.2025 15:14
-
Період уточнень
з 05.09.2025 15:54 до 12.09.2025 00:00
Період оскарження
з 05.09.2025 15:54 до 12.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.09.2025 15:14
Основні параметри
Демонтаж другої секції житлового будинку на вул. Озерецькій, 12 у м. Луцьку, зруйнованої внаслідок збройної агресії російської федерації
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
10 906 903 грн.
Демонтаж другої секції житлового будинку на вул. Озерецькій, 12 у м. Луцьку, зруйнованої внаслідок збройної агресії російської федерації
Назва предмета закупівлі
Демонтаж другої секції житлового будинку на вул. Озерецькій, 12 у м. Луцьку, зруйнованої внаслідок збройної агресії російської федерації
Очікувана вартість
10 906 903 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
54534,52
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
16.09.2025 14:51
Закінчення аукціону
16.09.2025 15:14
Позиція
Опис предмета закупівлі
Демонтаж другої секції житлового будинку на вул. Озерецькій, 12 у м. Луцьку, зруйнованої внаслідок збройної агресії російської федерації
Код ДК 021:2015
45110000-1 - Руйнування та знесення будівель і земляні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.01.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата послуг здійснюється після підписання актів КБ-2в та довідки КБ-3
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "ФОРЕСТ-УКРАЇНА"
Пропозиція:
9 595 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНТАЖБУДЮГ"
Пропозиція:
9 600 000.7 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 16.09.2025 14:51
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
05.09.2025 15:54
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ільчук Олена
Електронна пошта
Телефон
380332724594
Замовник
ЄДРПОУ
05517736
Повна назва
Управління капітального будівництва Луцької міської ради
Поштовий індекс
43025
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
Луцьк
Адреса
Волинська обл. м.Луцьк вул. Богдана Хмельницького,19/206
Кваліфікація
Лот № 1 Демонтаж другої секції житлового будинку на вул. Озерецькій, 12 у м. Луцьку, зруйнованої внаслідок збройної агресії російської федерації
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.09.2025 15:14 по 24.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.09.2025 15:14
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.09.2025 15:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.09.2025 15:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до вимог тендерної документації викладених в Додатку 1 щодо документів та/або інформації, які подаються Учасником: 1. Згідно пункту 1.2. – до довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації необхідно додати документ на кожного працівника, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником. У тендерній пропозиції Учасника подано файл «Наказ прийняття на роботу Непорада, Антохов, Бондарчук, Дибчинський, Ковальчук, Лівошук, Ващук, Ковточ, Скрит.pdf», який містить тільки частину документу. 2. Згідно пункту 1.4. – на підтвердження обсягу річного доходу (виручки) учасник повинен надати копію фінансової звітності за 2023-2024 рік у складі: «Баланс», «Звіт про фінансові результати», «Звіт про рух грошових коштів» з документальним підтвердженням про подання фінансової звітності до органів Державної податкової служби України. У випадку якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти. У тендерній пропозиції Учасника не подано «Звіт про рух грошових коштів» або лист-роз’яснення щодо не складання такої звітності. 3. Згідно пункту 5.7. – документи або копії документів, які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою). У тендерній пропозиції Учасника подано файли: «Вдовін.pdf» та «Косюк.pdf» без перекладу на українську мову. 4. Згідно пункту 5.9. – Учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист (на фірмовому бланку учасника) про те, що він бере на себе зобов’язання забезпечити організацію місць тимчасового зберігання відходів, сортування, оброблення (перероблення), тимчасового зберігання отриманої під час демонтажу вторинної сировини відповідно до Порядку поводження з відходами, що утворились у зв’язку з пошкодженням (руйнуванням) будівель та споруд внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій або проведення робіт з ліквідації їх наслідків, затвердженого постановою КМУ від 27.09.2022 № 1073. У тендерній пропозиції Учасника не подано гарантійний лист. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями: 1. Надати документ «Наказ прийняття на роботу Непорада, Антохов, Бондарчук, Дибчинський, Ковальчук, Лівошук, Ващук, Ковточ, Скрит» в цілому. 2. Надати «Звіт про рух грошових коштів» з документальним підтвердженням про подання фінансової звітності до органів Державної податкової служби України. У випадку якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, надати лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти. 3. Документи у файлах: «Вдовін.pdf» та «Косюк.pdf» надати з їх автентичним перекладом українською мовою. 4. Надати гарантійний лист (на фірмовому бланку учасника) про те, що він бере на себе зобов’язання забезпечити організацію місць тимчасового зберігання відходів, сортування, оброблення (перероблення), тимчасового зберігання отриманої під час демонтажу вторинної сировини відповідно до Порядку поводження з відходами, що утворились у зв’язку з пошкодженням (руйнуванням) будівель та споруд внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій або проведення робіт з ліквідації їх наслідків, затвердженого постановою КМУ від 27.09.2022 № 1073.
Створено
17.09.2025 16:37
Надати до
18.09.2025 16:37
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
10 906 903 грн.
Період подання пропозицій
до 15.09.2025 10:00
Замовник:
Управління капітального будівництва Луцької міської ради
Контактний телефон:
380332724594
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
10 906 903 грн.
Період подання пропозицій
до 15.09.2025 10:00
Замовник:
Управління капітального будівництва Луцької міської ради
Контактний телефон:
380332724594
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності