Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт (відновлення) покриття внутрішньоквартального проїзду за адресами: м. Одеса, вул. Новаторів, 13, 15, 17 від Управління дорожнього господарства Одеської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-05-010098-a
Id Tender fd89e6eac10f4702853e2d0603d03c04
План UA-P-2025-09-05-012064-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 05.09.2025 15:05
Остання зміна 09.10.2025 14:50
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 520 191.6 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.09.2025 15:04 до 20.09.2025 15:07
Завершено
Період уточнень
з 05.09.2025 15:04
до 17.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.09.2025 15:04
до 17.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 20.09.2025 15:07
до 24.09.2025 16:42
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.09.2025 16:42
до 30.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 24.09.2025 16:42
до 09.10.2025 14:50
Період уточнень
з 05.09.2025 15:04 до 17.09.2025 00:00
Період оскарження
з 05.09.2025 15:04 до 17.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 20.09.2025 15:07 до 24.09.2025 16:42
Період кваліфікації
з 20.09.2025 15:07 до 24.09.2025 16:42
Основні параметри
Капітальний ремонт (відновлення) покриття внутрішньоквартального проїзду за адресами: м. Одеса, вул. Новаторів, 13, 15, 17
площа покриття, що підлягає капітальному ремонту складає 1 390, 35 м?
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
3 520 191.6 грн.
Капітальний ремонт (відновлення) покриття внутрішньоквартального проїзду за адресами: м. Одеса, вул. Новаторів, 13, 15, 17
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт (відновлення) покриття внутрішньоквартального проїзду за адресами: м. Одеса, вул. Новаторів, 13, 15, 17
Примітки
площа покриття, що підлягає капітальному ремонту складає 1 390, 35 м?
Очікувана вартість
3 520 191.6 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
35000,0
0,99 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт (відновлення) покриття внутрішньоквартального проїзду за адресами: м. Одеса, вул. Новаторів, 13, 15, 17
Код ДК 021:2015
45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
65000, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Новаторів, 13, 15, 17
Дата постачання по
31.12.2026 15:07
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 450 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР"
Пропозиція:
3 516 757.2 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
05.09.2025 15:04
Оголошення про проведення закупівлі
05.09.2025 15:02
Тендерна документація
05.09.2025 15:02
Тендерна документація
05.09.2025 15:02
Тендерна документація
05.09.2025 15:02
Тендерна документація
Проект договору
05.09.2025 15:02
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сербіна Наталя Олександрівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380482329963
Факс
+380482329963
Замовник
ЄДРПОУ
26506412
Назва (англійською мовою)
Road Facilities Administration of Odesa City Council
Повна назва
Управління дорожнього господарства Одеської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Road Facilities Administration of Odesa City Council
Поштовий індекс
65078
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одеса
Адреса
вул. Генерала Петрова, 22
Інформація про підписанта
IBAN
UA238201720344291216400021546
ПІБ підписанта
Бахмутов Олег Володимирович
Посада підписанта
начальник Управління дорожнього господарства Одеської міської ради
Діє на підставі
розпорядження міського голови № 930К від 01.07.2021 р.
Телефон
+30487840842
Електронна пошта
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт (відновлення) покриття внутрішньоквартального проїзду за адресами: м. Одеса, вул. Новаторів, 13, 15, 17
Період вимог/скарг з 24.09.2025 16:42 по 30.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.09.2025 15:07 по 27.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.09.2025 16:42
Довідка НАЗК
24.09.2025 16:42
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
20.09.2025 15:07
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.09.2025 15:02
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.09.2025 15:02
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 просимо усунити невідповідності в тендерній пропозиції, шляхом розміщення інформації та документів на підтвердження, як передбачено вимогами п. 1.1. Додатку № 1 до тендерної документації, а саме у довідці зазначити інформацію про базу (гараж) розміщення/зберігання транспортних засобів під час виконання робіт відповідно до технічної специфікації (технічного завдання).
Створено
23.09.2025 15:01
Надати до
24.09.2025 15:01
Договір
UA-2025-09-05-010098-a-b1
Підписаний і діє
Номер
38
3 516 757.2 грн.
2 930 631 грн.
З ПДВ
Підписано
08.10.2025
Строк дії договору з
08.10.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт (відновлення) покриття внутрішньоквартального проїзду за адресами: м. Одеса, вул. Новаторів, 13, 15, 17
Номенклатура
Капітальний ремонт (відновлення) покриття внутрішньоквартального проїзду за адресами: м. Одеса, вул. Новаторів, 13, 15, 17
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
3 516 757.2
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
Підтверджено
Коротка назва
Управління дорожнього господарства Одеської міської ради
Повна назва
Управління дорожнього господарства Одеської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26506412

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР"
Повна назва
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34168990

Інформація про підписанта

IBAN
UA238201720344291216400021546
ПІБ підписанта
Бахмутов Олег Володимирович
Посада підписанта
начальник Управління дорожнього господарства Одеської міської ради
Діє на підставі
розпорядження міського голови № 930К від 01.07.2021 р.
Номер телефону
+30487840842
Електронна пошта

Інформація про підписанта

Документи договору
09.10.2025 14:49
Повідомлення про договір
Додатки до договору
Додатки до договору
09.10.2025 14:48
Додатки до договору
09.10.2025 14:48
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-08-000147
Дата створення проекту
08.10.2025 16:11
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
08.10.2025 16:33
Дата публікації висновку про результати
24.10.2025 15:24
Дата завершення усунення порушень
30.10.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
30.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 38) 265-15-33
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913645
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Хмельницький
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.10.2025 № 71-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 08.10.2025 № 71-з Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2025-09-05-010098-a 05.09.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Онищенко І.В. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
08.10.2025 00:00
Документи рішення
08.10.2025 16:33
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 24 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 05.09.2025 № 112, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 20.09.2025, тендерну пропозицію ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР" (далі – ДП «Лидер»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ДП «Лидер», документи, завантажені ДП «Лидер» електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 24.09.2025 № 113, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 24.09.2025, договір від 08.10.2025 № 38 (далі – Договір), додаткову угоду від 30.09.2025 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору від 02.10.2025, пояснення та документи від 13.10.2025 та 22.10.2025, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, а також умовам Рамкової угоди, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
24.10.2025 00:00
Дата публікації
24.10.2025 15:24
Документи висновку
24.10.2025 15:24
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з Капітального ремонту (відновлення) покриття внутрішньоквартального проїзду за адресами: м. Одеса, вул. Новаторів, 13, 15, 17 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-05-010098-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: 1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надайте інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
10.10.2025 10:44
Орган перевірки
16.10.2025 00:00
Документи повідомлення
10.10.2025 10:44
-
Відповідь
пояснення
Моніторинг до закупівлі робіт «Капітальний ремонт (відновлення) покриття внутрішньоквартального проїзду за адресами: м. Одеса, вул. Новаторів, 13, 15, 17» ДК 021:2015 – 45233000 – 9 «Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг». UA-2025-09-05-010098-a 10.10.2025 10:44. Пояснення з приводу рішення про моніторинг про надання пояснень У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту (відновлення) покриття внутрішньоквартального проїзду за адресами: м. Одеса, вул. Новаторів, 13, 15, 17 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-05-010098-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: 1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надайте інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України. На ваш запит від 10.10.2025 пояснюємо наступне. 1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснено на підставі п. 4 Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, а саме очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції (крім тих, що стосуються автомобільних доріг загального користування) визначається з урахуванням кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації. Проектно – кошторисна документація на виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт (відновлення) покриття внутрішньоквартального проїзду за адресами: м. Одеса, вул. Новаторів, 13, 15, 17» затверджена наказом № 59 від 07.08.2025 року начальника Управління дорожнього господарства Бахмутовим О. В., на підставі експертного звіту (позитивний) № ОД/53-07-25/МН/КШ від 30 липня 2025 року наданого ТОВ «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» та затвердженого директором ТОВ «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» Цукановой І. М. 01 серпня 2025 року. 2. Пунктом 1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 з метою ефективного використання державних коштів Кабінет Міністрів України чітко затверджено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету. Пунктом 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 (зі змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 з 19.12.2020) передбачено, що головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки державних коштів зобов’язані забезпечувати: – обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; – оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб – сайті (або на офіційному веб – сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Тобто, з урахуванням норм п. 1 цієї постанови відповідні заходи стосуються головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки державних коштів, які використовують кошти державного бюджету. Що стосується органів місцевого самоврядування, то відповідно до пп.1 п. 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів рекомендовано затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Управління дорожнього господарства Одеської міської ради є виконавчим органом Одеської міської ради і створено відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні». Керуючись статтею 31 Закону України «Про місцеве самоврядування», якою визначені повноваження виконавчих органів сільських, селищних, міських рад у галузі будівництва, Рішенням виконавчого комітету Одеської міської ради № 39 від 25.02.2016 Управління дорожнього господарства Одеської міської ради призначено замовником з розробки проектно-кошторисної документації та виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального і поточного ремонту вулично – дорожньої мережі та об’єктів благоустрою комунальної власності та загального користування, розташованих у м. Одесі. Таким чином, розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб – сайту або офіційного веб – сайту головного розпорядника бюджетних коштів носить рекомендаційний характер та є не обов’язковим. Останні зміни до Розпорядження Одеського міського голови № 1108 від 01.11.2016 «Про заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів» вносились розпорядженням Одеського міського голови № 146 від 25.02.2020 https://omr.gov.ua/ua/acts/mayor/89608/. Додатки: – наказ № 59 від 07.08.2025 року начальник Управління дорожнього господарства Бахмутова О. В.; – експертний звіт (позитивний) наданого Товариством з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» № ОД/53-07-25/МН/КШ від 30 липня 2025. Уповноважена особа, головний спеціаліст виробничо – технічного відділу ____________ Сербіна Н. О. м. п. (підпис)
Рішеня
13.10.2025 13:39
Замовник
Документи повідомлення
13.10.2025 13:41
-
Запит
Про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з Капітального ремонту (відновлення) покриття внутрішньоквартального проїзду за адресами: м. Одеса, вул. Новаторів, 13, 15, 17 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-05-010098-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: Ціна пропозиції повинна бути розрахована відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 № 281 (далі - Настанова). Ця Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі – будівництво). Ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти). Застосування цієї Настанови при будівництві об’єктів із залученням інших джерел фінансування обумовлюється договором. Ціна пропозиції учасника (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально- технічних ресурсах, необхідних для здійснення проєктних рішень щодо об’єкта будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проєктною документацією. Відповідно до абзацу 3 пункту 3.9. Настанови до інвесторської кошторисної документації додається пояснювальна записка, в якій наводяться показники, прийняті в інвесторській кошторисній документації. Аналізом тендерної пропозиції учасника ДП "ЛИДЕР" не встановлено наявності зазначеного документа в складі тендерної пропозиції. Надайте пояснення, яка кількість людино/годин застосована учасником при обрахунку статті «Заробітна плата» в договірній ціні вартості однієї людино години, який безпосередньо впливає на розрахунок ціни тендерної пропозиції (із долученням пояснювальної записки). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
20.10.2025 13:56
Орган перевірки
24.10.2025 00:00
Документи повідомлення
20.10.2025 13:56
-
Відповідь
пояснення
Моніторинг до закупівлі робіт «Капітальний ремонт (відновлення) покриття внутрішньоквартального проїзду за адресами: м. Одеса, вул. Новаторів, 13, 15, 17» ДК 021:2015 – 45233000 – 9 «Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг». UA-2025-09-05-010098-a 20.10.2025 13:56. Пояснення з приводу рішення про моніторинг про надання пояснень У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з Капітального ремонту (відновлення) покриття внутрішньоквартального проїзду за адресами: м. Одеса, вул. Новаторів, 13, 15, 17 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-05-010098-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: Ціна пропозиції повинна бути розрахована відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 № 281 (далі - Настанова). Ця Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі – будівництво). Ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти). Застосування цієї Настанови при будівництві об’єктів із залученням інших джерел фінансування обумовлюється договором. Ціна пропозиції учасника (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально- технічних ресурсах, необхідних для здійснення проєктних рішень щодо об’єкта будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проєктною документацією. Відповідно до абзацу 3 пункту 3.9. Настанови до інвесторської кошторисної документації додається пояснювальна записка, в якій наводяться показники, прийняті в інвесторській кошторисній документації. Аналізом тендерної пропозиції учасника ДП "ЛИДЕР" не встановлено наявності зазначеного документа в складі тендерної пропозиції. Надайте пояснення, яка кількість людино/годин застосована учасником при обрахунку статті «Заробітна плата» в договірній ціні вартості однієї людино години, який безпосередньо впливає на розрахунок ціни тендерної пропозиції (із долученням пояснювальної записки). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України. На ваш запит від 20.10.2025 пояснюємо наступне. Відповідно до пункту 5.3 розділу V «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 № 281 (далі по тексту Настанова) заробітна плата в складі прямих витрат розраховується учасником процедури закупівлі (підрядником) на підставі нормативних трудовитрат на певний обсяг робіт і вартості людино-години середнього нормативного розряду цих робіт для ланки робітників будівельників і монтажників та середнього нормативного розряду ланки робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів. Вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт або за видами робіт, або по об’єкту будівництва в цілому, визначається виходячи з середньомісячної заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) планує отримувати на об’єкті замовлення, з урахуванням показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановленого центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері праці, зайнятості населення, трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального діалогу. Враховуючи, що закупівля була оголошена 05.09.2025 року, станом на кінцеву дату подання пропозицій 20.09.2025 діяв наказ Президента «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 15 липня 2025 року № 4524-IX (набрав чинності 05 годин 30 хвилин 7 серпня 2025 року) та для визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни), враховано показник середньомісячної норми тривалості робочої години на 2025 рік - 173,17 людино-години. Додатки: норми тривалості робочого часу для п’ятиденки на 2025 рік на 3 арк.; Пояснювальна записка на 1 арк. Уповноважена особа, головний спеціаліст виробничо – технічного відділу ____________ Сербіна Н. О. м. п. (підпис)
Рішеня
22.10.2025 12:58
Замовник
Документи повідомлення
22.10.2025 12:58
-
22.10.2025 12:59
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 520 191.6 грн.
Період подання пропозицій
до 20.09.2025 15:07
Замовник:
Управління дорожнього господарства Одеської міської ради
Контактний телефон:
+380482329963
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 520 191.6 грн.
Період подання пропозицій
до 20.09.2025 15:07
Замовник:
Управління дорожнього господарства Одеської міської ради
Контактний телефон:
+380482329963
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності