Закупівля Капітальний ремонт (відновлення) покриття внутрішньоквартального проїзду за адресами: м. Одеса, вул. Новаторів, 13, 15, 17 від Управління дорожнього господарства Одеської міської ради.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
05.09.2025 15:02
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
05.09.2025 15:02
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
05.09.2025 15:02
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
05.09.2025 15:02
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
05.09.2025 15:02
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Довідка про наявність у учасника торгів необхідних для виконання робіт транспортних засобів згідно таблиці № 1. У довідці зазначити інформацію про базу (гараж) розміщення/зберігання транспортних засобів під час виконання робіт відповідно до технічної специфікації (технічного завдання). До довідки надаються скановані копії документів виготовлених з оригіналів свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів. У разі залучення транспортних засобів у складі пропозиції, також надаються скановані копії з оригіналів договорів найму (оренди) транспортних засобів/лізингу з чітко визначеним переліком технічної бази, що передається в найм (оренду)/лізинг та актами приймання – передачі цих засобів. Таблиця № 1 Подається у наведеному нижче вигляді на фірмовому бланку, Учасник може відступити від даної форми в частині доповнення інформації Довідка про наявність машин, механізмів, обладнання ____________________________________________ (повне найменування підприємства-учасника) № з/п Найменування (тип, марка, модель) Реєстраційний номер Рік випуску Реквізити свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу Зазначення належності* Посилання на документ, що підтверджує правовий статус набуття (володіння, користування) МТБ** 1 2 3 4 5 6 7 Уповноважена особа учасника торгів ______________ _______________ _______________ (посада) (підпис) (ПІБ) М.П. ** * у разі залучення машин, механізмів, обладнання за договорами найму (оренди/суборенди) зазначити інформацію про власника, номер та дата документу. **ця вимога не стосується Учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством. Учасник також в складі пропозиції повинен подати інформаційну довідку згідно форми Таблиці № 1-1 про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) в 30 – ти кілометровій зоні від місця виконання робіт за предметом закупівлі із зазначенням типу, найменування, марки, моделі з наступним документальним підтвердженням. Таблиця № 1–1 Подається у наведеному нижче вигляді на фірмовому бланку, Учасник може відступити від даної форми в частині доповнення інформації ІНФОРМАЦІЯ про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) № з/п Місцезнаходження АБЗ (адреса) Тип, марка, модель АБЗ Потужність АБЗ, тон/годину Вид асфальтобетонних сумішей (по типах та марках) Зазначення приналежності* 1. 2. 3. 4. 5. 6. * якщо Учасник є власником, зазначається «власний», в інших випадках – зазначається «право користування» (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України, або залучення на умовах договору поставки, послуг тощо). В підтвердження наявності в Учасника власного(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт (наданні послуг) на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі пропозиції надає копію(ї) документу(ів), що підтверджує(ють) право власності на нього(них) та бухгалтерську довідку про знаходження асфальтобетонного(их) заводу(ів), який(і) включений(і) Учасником до Довідки, на балансі підприємства (Учасника) за підписом керівника та/або головного бухгалтера та/або бухгалтера, та/або за підписом фізичної особи-підприємця. Діяльність на Асфальтобетонному(них) заводі(ах) (виробництві) повинна відповідати природоохоронному законодавству. В підтвердження наявності в Учасника орендованого(их) (оренда, лізинг тощо) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт (наданні послуг) на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі пропозиції надає: - копію(ї) договору(ів) оренди (лізингу) (для договору (ів) оренди: договір(и) оренди має бути чинним протягом всього строку виконання робіт/надання послуг); - копію(ї) акту(ів) приймання-передачі Учаснику такого(их) асфальтобетоного(их) заводу(ів) до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - оригінал листа-підтвердження від власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі) щодо не заперечення використання Учасником потужностей заводу для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі. У разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів) Учасник зобов’язаний у складі пропозиції надати довідку згідно форми Таблиці № 1 – 1. В підтвердження інформації, викладеної в довідці згідно форми Таблиці № 1–1 Учасник надає: - копію договору (договір поставки асфальтобетонних сумішей або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетонних сумішей тощо), чинного протягом всього строку виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі; – гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетонних сумішей, адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетонних сумішей протягом усього строку виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі з обов’язковим зазначенням у цьому листі предмета закупівлі та його номера в електронній системі закупівель, номеру та дати договору на підставі якого буде здійснюватися така поставка. Асфальтобетонний(ні) завод(і) повинен (ні) бути атестований (ні) на виготовлення асфальтобетонних сумішей, про що учасником надаються підтверджуючі документи, а саме: сканована копія з оригіналу атестата виробництва. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
На підтвердження відповідності вищезазначеному критерію надається довідка про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, за підписом уповноваженої особи та скріплена печаткою Учасника* – таблиця № 2. Підтверджується сканованими копіями з оригіналів документів: договору, довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ – 3, листом – відгуком від замовника про його виконання (відгук повинен містити інформацію про якість виконаних робіт, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень). Під аналогічним за предметом закупівлі договором розуміється договір, який був виконаний в повному обсязі та предметом якого було виконання робіт, пов’язаних з капітальним ремонтом доріг. Таблиця № 2 Подається у наведеному нижче вигляді на фірмовому бланку, Учасник може відступити від даної форми в частині доповнення інформації або конфіденційності Довідка про виконання аналогічного договору ____________________________________________ (повне найменування підприємства-учасника) № з/п Дата та номер договору Найменування організації замовника, код за ЄДРПОУ Адреса та контактні телефони (у разі наявності) організації замовника Найменування об’єкту за договором Сума договору Ідентифікатор закупівлі (у разі, якщо договір укладено з використанням ЕСЗ) 1 2 3 4 5 6 7 Уповноважена особа учасника торгів ______________ _______________ (посада) (підпис) (ПІБ) М.П. * * ця вимога не стосується Учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством.
Учасник у складі пропозиції документально підтверджує наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, відповідно до Розділу ІІ «Склад та елементи фінансової звітності» наказу Міністерства фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності» від 07.02.2013 №73, Учасник має надати у складі своєї пропозиції копії своєї фінансової звітності за останній завершений звітний період, для якого встановлений граничний термін подання такої звітності до відповідних органів на дату оголошення цієї закупівлі вже минув, а саме: - копію Балансу (форма №1), з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий; - копію Звіту про фінансові результати (форма №2) з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий. Учасники, які почали свою діяльність після останнього завершеного звітного періоду для складання фінансової звітності та складають проміжну фінансову звітність, яка охоплює відповідний період (І квартал, перше півріччя, дев’ять місяців), мають надати передбачену вище фінансову звітність за кожний завершений звітний період, встановлений для подання такої проміжної фінансової звітності, для якого встановлений граничний термін подання такої звітності до відповідних органів на дату оголошення цієї закупівлі вже минув. У випадку, якщо Учасником на законних підставах не складається чи не складалася уся чи частина передбаченої цією документацією для такого Учасника фінансової звітності, Учасник має надати у складі своєї пропозиції лист із відповідними поясненнями, обґрунтованими належними посиланнями на відповідні нормативно-правові акти. Учасник вважатиметься таким, що відповідає встановленому цією документацією кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», якщо, згідно з поданою Учасником у складі своєї пропозиції фінансовою звітністю, як зазначено вище, Учасником підтверджено відповідність наступної вимоги, а саме: - Сума річного доходу Учасника, відображена у Звіті про фінансові результати Учасника (форма № 2) станом на кінець звітного періоду за останній передбачений цим оголошенням для такого Учасника звітний період є не меншою ніж 99 % відносно очікуваної вартості цієї закупівлі.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
05.09.2025 15:02
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
05.09.2025 15:02
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
05.09.2025 15:02
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
05.09.2025 15:02
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
05.09.2025 15:02
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Довідка про наявність у учасника торгів необхідних для виконання робіт транспортних засобів згідно таблиці № 1. У довідці зазначити інформацію про базу (гараж) розміщення/зберігання транспортних засобів під час виконання робіт відповідно до технічної специфікації (технічного завдання). До довідки надаються скановані копії документів виготовлених з оригіналів свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів. У разі залучення транспортних засобів у складі пропозиції, також надаються скановані копії з оригіналів договорів найму (оренди) транспортних засобів/лізингу з чітко визначеним переліком технічної бази, що передається в найм (оренду)/лізинг та актами приймання – передачі цих засобів. Таблиця № 1 Подається у наведеному нижче вигляді на фірмовому бланку, Учасник може відступити від даної форми в частині доповнення інформації Довідка про наявність машин, механізмів, обладнання ____________________________________________ (повне найменування підприємства-учасника) № з/п Найменування (тип, марка, модель) Реєстраційний номер Рік випуску Реквізити свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу Зазначення належності* Посилання на документ, що підтверджує правовий статус набуття (володіння, користування) МТБ** 1 2 3 4 5 6 7 Уповноважена особа учасника торгів ______________ _______________ _______________ (посада) (підпис) (ПІБ) М.П. ** * у разі залучення машин, механізмів, обладнання за договорами найму (оренди/суборенди) зазначити інформацію про власника, номер та дата документу. **ця вимога не стосується Учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством. Учасник також в складі пропозиції повинен подати інформаційну довідку згідно форми Таблиці № 1-1 про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) в 30 – ти кілометровій зоні від місця виконання робіт за предметом закупівлі із зазначенням типу, найменування, марки, моделі з наступним документальним підтвердженням. Таблиця № 1–1 Подається у наведеному нижче вигляді на фірмовому бланку, Учасник може відступити від даної форми в частині доповнення інформації ІНФОРМАЦІЯ про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) № з/п Місцезнаходження АБЗ (адреса) Тип, марка, модель АБЗ Потужність АБЗ, тон/годину Вид асфальтобетонних сумішей (по типах та марках) Зазначення приналежності* 1. 2. 3. 4. 5. 6. * якщо Учасник є власником, зазначається «власний», в інших випадках – зазначається «право користування» (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України, або залучення на умовах договору поставки, послуг тощо). В підтвердження наявності в Учасника власного(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт (наданні послуг) на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі пропозиції надає копію(ї) документу(ів), що підтверджує(ють) право власності на нього(них) та бухгалтерську довідку про знаходження асфальтобетонного(их) заводу(ів), який(і) включений(і) Учасником до Довідки, на балансі підприємства (Учасника) за підписом керівника та/або головного бухгалтера та/або бухгалтера, та/або за підписом фізичної особи-підприємця. Діяльність на Асфальтобетонному(них) заводі(ах) (виробництві) повинна відповідати природоохоронному законодавству. В підтвердження наявності в Учасника орендованого(их) (оренда, лізинг тощо) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт (наданні послуг) на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі пропозиції надає: - копію(ї) договору(ів) оренди (лізингу) (для договору (ів) оренди: договір(и) оренди має бути чинним протягом всього строку виконання робіт/надання послуг); - копію(ї) акту(ів) приймання-передачі Учаснику такого(их) асфальтобетоного(их) заводу(ів) до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - оригінал листа-підтвердження від власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі) щодо не заперечення використання Учасником потужностей заводу для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі. У разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів) Учасник зобов’язаний у складі пропозиції надати довідку згідно форми Таблиці № 1 – 1. В підтвердження інформації, викладеної в довідці згідно форми Таблиці № 1–1 Учасник надає: - копію договору (договір поставки асфальтобетонних сумішей або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетонних сумішей тощо), чинного протягом всього строку виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі; – гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетонних сумішей, адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетонних сумішей протягом усього строку виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі з обов’язковим зазначенням у цьому листі предмета закупівлі та його номера в електронній системі закупівель, номеру та дати договору на підставі якого буде здійснюватися така поставка. Асфальтобетонний(ні) завод(і) повинен (ні) бути атестований (ні) на виготовлення асфальтобетонних сумішей, про що учасником надаються підтверджуючі документи, а саме: сканована копія з оригіналу атестата виробництва. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
На підтвердження відповідності вищезазначеному критерію надається довідка про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, за підписом уповноваженої особи та скріплена печаткою Учасника* – таблиця № 2. Підтверджується сканованими копіями з оригіналів документів: договору, довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ – 3, листом – відгуком від замовника про його виконання (відгук повинен містити інформацію про якість виконаних робіт, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень). Під аналогічним за предметом закупівлі договором розуміється договір, який був виконаний в повному обсязі та предметом якого було виконання робіт, пов’язаних з капітальним ремонтом доріг. Таблиця № 2 Подається у наведеному нижче вигляді на фірмовому бланку, Учасник може відступити від даної форми в частині доповнення інформації або конфіденційності Довідка про виконання аналогічного договору ____________________________________________ (повне найменування підприємства-учасника) № з/п Дата та номер договору Найменування організації замовника, код за ЄДРПОУ Адреса та контактні телефони (у разі наявності) організації замовника Найменування об’єкту за договором Сума договору Ідентифікатор закупівлі (у разі, якщо договір укладено з використанням ЕСЗ) 1 2 3 4 5 6 7 Уповноважена особа учасника торгів ______________ _______________ (посада) (підпис) (ПІБ) М.П. * * ця вимога не стосується Учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством.
Учасник у складі пропозиції документально підтверджує наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, відповідно до Розділу ІІ «Склад та елементи фінансової звітності» наказу Міністерства фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності» від 07.02.2013 №73, Учасник має надати у складі своєї пропозиції копії своєї фінансової звітності за останній завершений звітний період, для якого встановлений граничний термін подання такої звітності до відповідних органів на дату оголошення цієї закупівлі вже минув, а саме: - копію Балансу (форма №1), з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий; - копію Звіту про фінансові результати (форма №2) з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий. Учасники, які почали свою діяльність після останнього завершеного звітного періоду для складання фінансової звітності та складають проміжну фінансову звітність, яка охоплює відповідний період (І квартал, перше півріччя, дев’ять місяців), мають надати передбачену вище фінансову звітність за кожний завершений звітний період, встановлений для подання такої проміжної фінансової звітності, для якого встановлений граничний термін подання такої звітності до відповідних органів на дату оголошення цієї закупівлі вже минув. У випадку, якщо Учасником на законних підставах не складається чи не складалася уся чи частина передбаченої цією документацією для такого Учасника фінансової звітності, Учасник має надати у складі своєї пропозиції лист із відповідними поясненнями, обґрунтованими належними посиланнями на відповідні нормативно-правові акти. Учасник вважатиметься таким, що відповідає встановленому цією документацією кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», якщо, згідно з поданою Учасником у складі своєї пропозиції фінансовою звітністю, як зазначено вище, Учасником підтверджено відповідність наступної вимоги, а саме: - Сума річного доходу Учасника, відображена у Звіті про фінансові результати Учасника (форма № 2) станом на кінець звітного періоду за останній передбачений цим оголошенням для такого Учасника звітний період є не меншою ніж 99 % відносно очікуваної вартості цієї закупівлі.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
05.09.2025 15:02
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
05.09.2025 15:02
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
05.09.2025 15:02
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
05.09.2025 15:02
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
05.09.2025 15:02
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Довідка про наявність у учасника торгів необхідних для виконання робіт транспортних засобів згідно таблиці № 1. У довідці зазначити інформацію про базу (гараж) розміщення/зберігання транспортних засобів під час виконання робіт відповідно до технічної специфікації (технічного завдання). До довідки надаються скановані копії документів виготовлених з оригіналів свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів. У разі залучення транспортних засобів у складі пропозиції, також надаються скановані копії з оригіналів договорів найму (оренди) транспортних засобів/лізингу з чітко визначеним переліком технічної бази, що передається в найм (оренду)/лізинг та актами приймання – передачі цих засобів. Таблиця № 1 Подається у наведеному нижче вигляді на фірмовому бланку, Учасник може відступити від даної форми в частині доповнення інформації Довідка про наявність машин, механізмів, обладнання ____________________________________________ (повне найменування підприємства-учасника) № з/п Найменування (тип, марка, модель) Реєстраційний номер Рік випуску Реквізити свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу Зазначення належності* Посилання на документ, що підтверджує правовий статус набуття (володіння, користування) МТБ** 1 2 3 4 5 6 7 Уповноважена особа учасника торгів ______________ _______________ _______________ (посада) (підпис) (ПІБ) М.П. ** * у разі залучення машин, механізмів, обладнання за договорами найму (оренди/суборенди) зазначити інформацію про власника, номер та дата документу. **ця вимога не стосується Учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством. Учасник також в складі пропозиції повинен подати інформаційну довідку згідно форми Таблиці № 1-1 про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) в 30 – ти кілометровій зоні від місця виконання робіт за предметом закупівлі із зазначенням типу, найменування, марки, моделі з наступним документальним підтвердженням. Таблиця № 1–1 Подається у наведеному нижче вигляді на фірмовому бланку, Учасник може відступити від даної форми в частині доповнення інформації ІНФОРМАЦІЯ про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) № з/п Місцезнаходження АБЗ (адреса) Тип, марка, модель АБЗ Потужність АБЗ, тон/годину Вид асфальтобетонних сумішей (по типах та марках) Зазначення приналежності* 1. 2. 3. 4. 5. 6. * якщо Учасник є власником, зазначається «власний», в інших випадках – зазначається «право користування» (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України, або залучення на умовах договору поставки, послуг тощо). В підтвердження наявності в Учасника власного(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт (наданні послуг) на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі пропозиції надає копію(ї) документу(ів), що підтверджує(ють) право власності на нього(них) та бухгалтерську довідку про знаходження асфальтобетонного(их) заводу(ів), який(і) включений(і) Учасником до Довідки, на балансі підприємства (Учасника) за підписом керівника та/або головного бухгалтера та/або бухгалтера, та/або за підписом фізичної особи-підприємця. Діяльність на Асфальтобетонному(них) заводі(ах) (виробництві) повинна відповідати природоохоронному законодавству. В підтвердження наявності в Учасника орендованого(их) (оренда, лізинг тощо) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт (наданні послуг) на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі пропозиції надає: - копію(ї) договору(ів) оренди (лізингу) (для договору (ів) оренди: договір(и) оренди має бути чинним протягом всього строку виконання робіт/надання послуг); - копію(ї) акту(ів) приймання-передачі Учаснику такого(их) асфальтобетоного(их) заводу(ів) до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - оригінал листа-підтвердження від власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі) щодо не заперечення використання Учасником потужностей заводу для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі. У разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів) Учасник зобов’язаний у складі пропозиції надати довідку згідно форми Таблиці № 1 – 1. В підтвердження інформації, викладеної в довідці згідно форми Таблиці № 1–1 Учасник надає: - копію договору (договір поставки асфальтобетонних сумішей або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетонних сумішей тощо), чинного протягом всього строку виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі; – гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетонних сумішей, адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетонних сумішей протягом усього строку виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі з обов’язковим зазначенням у цьому листі предмета закупівлі та його номера в електронній системі закупівель, номеру та дати договору на підставі якого буде здійснюватися така поставка. Асфальтобетонний(ні) завод(і) повинен (ні) бути атестований (ні) на виготовлення асфальтобетонних сумішей, про що учасником надаються підтверджуючі документи, а саме: сканована копія з оригіналу атестата виробництва. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
На підтвердження відповідності вищезазначеному критерію надається довідка про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, за підписом уповноваженої особи та скріплена печаткою Учасника* – таблиця № 2. Підтверджується сканованими копіями з оригіналів документів: договору, довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ – 3, листом – відгуком від замовника про його виконання (відгук повинен містити інформацію про якість виконаних робіт, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень). Під аналогічним за предметом закупівлі договором розуміється договір, який був виконаний в повному обсязі та предметом якого було виконання робіт, пов’язаних з капітальним ремонтом доріг. Таблиця № 2 Подається у наведеному нижче вигляді на фірмовому бланку, Учасник може відступити від даної форми в частині доповнення інформації або конфіденційності Довідка про виконання аналогічного договору ____________________________________________ (повне найменування підприємства-учасника) № з/п Дата та номер договору Найменування організації замовника, код за ЄДРПОУ Адреса та контактні телефони (у разі наявності) організації замовника Найменування об’єкту за договором Сума договору Ідентифікатор закупівлі (у разі, якщо договір укладено з використанням ЕСЗ) 1 2 3 4 5 6 7 Уповноважена особа учасника торгів ______________ _______________ (посада) (підпис) (ПІБ) М.П. * * ця вимога не стосується Учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством.
Учасник у складі пропозиції документально підтверджує наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, відповідно до Розділу ІІ «Склад та елементи фінансової звітності» наказу Міністерства фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності» від 07.02.2013 №73, Учасник має надати у складі своєї пропозиції копії своєї фінансової звітності за останній завершений звітний період, для якого встановлений граничний термін подання такої звітності до відповідних органів на дату оголошення цієї закупівлі вже минув, а саме: - копію Балансу (форма №1), з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий; - копію Звіту про фінансові результати (форма №2) з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий. Учасники, які почали свою діяльність після останнього завершеного звітного періоду для складання фінансової звітності та складають проміжну фінансову звітність, яка охоплює відповідний період (І квартал, перше півріччя, дев’ять місяців), мають надати передбачену вище фінансову звітність за кожний завершений звітний період, встановлений для подання такої проміжної фінансової звітності, для якого встановлений граничний термін подання такої звітності до відповідних органів на дату оголошення цієї закупівлі вже минув. У випадку, якщо Учасником на законних підставах не складається чи не складалася уся чи частина передбаченої цією документацією для такого Учасника фінансової звітності, Учасник має надати у складі своєї пропозиції лист із відповідними поясненнями, обґрунтованими належними посиланнями на відповідні нормативно-правові акти. Учасник вважатиметься таким, що відповідає встановленому цією документацією кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», якщо, згідно з поданою Учасником у складі своєї пропозиції фінансовою звітністю, як зазначено вище, Учасником підтверджено відповідність наступної вимоги, а саме: - Сума річного доходу Учасника, відображена у Звіті про фінансові результати Учасника (форма № 2) станом на кінець звітного періоду за останній передбачений цим оголошенням для такого Учасника звітний період є не меншою ніж 99 % відносно очікуваної вартості цієї закупівлі.
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.09.2025 15:02
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 просимо усунити невідповідності в тендерній пропозиції, шляхом розміщення інформації та документів на підтвердження, як передбачено вимогами п. 1.1. Додатку № 1 до тендерної документації, а саме у довідці зазначити інформацію про базу (гараж) розміщення/зберігання транспортних засобів під час виконання робіт відповідно до технічної специфікації (технічного завдання).
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.10.2025 № 71-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 08.10.2025 № 71-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2025-09-05-010098-a 05.09.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Онищенко І.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 24 жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік
Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 05.09.2025 № 112, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 20.09.2025, тендерну пропозицію ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР" (далі – ДП «Лидер»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ДП «Лидер», документи, завантажені ДП «Лидер» електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 24.09.2025 № 113, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 24.09.2025, договір від 08.10.2025 № 38 (далі – Договір), додаткову угоду від 30.09.2025 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору від 02.10.2025, пояснення та документи від 13.10.2025 та 22.10.2025, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, а також умовам Рамкової угоди, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з Капітального ремонту (відновлення) покриття внутрішньоквартального проїзду за адресами: м. Одеса, вул. Новаторів, 13, 15, 17 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-05-010098-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Моніторинг до закупівлі робіт
«Капітальний ремонт (відновлення) покриття внутрішньоквартального проїзду за адресами:
м. Одеса, вул. Новаторів, 13, 15, 17»
ДК 021:2015 – 45233000 – 9 «Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг».
UA-2025-09-05-010098-a
10.10.2025 10:44.
Пояснення з приводу рішення про моніторинг
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту (відновлення) покриття внутрішньоквартального проїзду за адресами: м. Одеса, вул. Новаторів, 13, 15, 17 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-05-010098-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
На ваш запит від 10.10.2025 пояснюємо наступне.
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснено на підставі п. 4 Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, а саме очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції (крім тих, що стосуються автомобільних доріг загального користування) визначається з урахуванням кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації.
Проектно – кошторисна документація на виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт (відновлення) покриття внутрішньоквартального проїзду за адресами: м. Одеса, вул. Новаторів, 13, 15, 17» затверджена наказом № 59 від 07.08.2025 року начальника Управління дорожнього господарства Бахмутовим О. В., на підставі експертного звіту (позитивний) № ОД/53-07-25/МН/КШ від 30 липня 2025 року наданого ТОВ «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» та затвердженого директором ТОВ «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» Цукановой І. М. 01 серпня 2025 року.
2. Пунктом 1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 з метою ефективного використання державних коштів Кабінет Міністрів України чітко затверджено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету.
Пунктом 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 (зі змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 з 19.12.2020) передбачено, що головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки державних коштів зобов’язані забезпечувати:
– обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
– оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб – сайті (або на офіційному веб – сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Тобто, з урахуванням норм п. 1 цієї постанови відповідні заходи стосуються головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки державних коштів, які використовують кошти державного бюджету.
Що стосується органів місцевого самоврядування, то відповідно до пп.1 п. 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів рекомендовано затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Управління дорожнього господарства Одеської міської ради є виконавчим органом Одеської міської ради і створено відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні». Керуючись статтею 31 Закону України «Про місцеве самоврядування», якою визначені повноваження виконавчих органів сільських, селищних, міських рад у галузі будівництва, Рішенням виконавчого комітету Одеської міської ради № 39 від 25.02.2016 Управління дорожнього господарства Одеської міської ради призначено замовником з розробки проектно-кошторисної документації та виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального і поточного ремонту вулично – дорожньої мережі та об’єктів благоустрою комунальної власності та загального користування, розташованих у м. Одесі.
Таким чином, розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб – сайту або офіційного веб – сайту головного розпорядника бюджетних коштів носить рекомендаційний характер та є не обов’язковим.
Останні зміни до Розпорядження Одеського міського голови № 1108 від 01.11.2016 «Про заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів» вносились розпорядженням Одеського міського голови № 146 від 25.02.2020 https://omr.gov.ua/ua/acts/mayor/89608/.
Додатки:
– наказ № 59 від 07.08.2025 року начальник Управління дорожнього господарства Бахмутова О. В.;
– експертний звіт (позитивний) наданого Товариством з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» № ОД/53-07-25/МН/КШ від 30 липня 2025.
Уповноважена особа,
головний спеціаліст виробничо – технічного відділу ____________ Сербіна Н. О.
м. п. (підпис)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з Капітального ремонту (відновлення) покриття внутрішньоквартального проїзду за адресами: м. Одеса, вул. Новаторів, 13, 15, 17 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-05-010098-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
Ціна пропозиції повинна бути розрахована відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 № 281 (далі - Настанова). Ця Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі – будівництво). Ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти). Застосування цієї Настанови при будівництві об’єктів із залученням інших джерел фінансування обумовлюється договором. Ціна пропозиції учасника (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально- технічних ресурсах, необхідних для здійснення проєктних рішень щодо об’єкта будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проєктною документацією.
Відповідно до абзацу 3 пункту 3.9. Настанови до інвесторської кошторисної документації додається пояснювальна записка, в якій наводяться показники, прийняті в інвесторській кошторисній документації.
Аналізом тендерної пропозиції учасника ДП "ЛИДЕР" не встановлено наявності зазначеного документа в складі тендерної пропозиції.
Надайте пояснення, яка кількість людино/годин застосована учасником при обрахунку статті «Заробітна плата» в договірній ціні вартості однієї людино години, який безпосередньо впливає на розрахунок ціни тендерної пропозиції (із долученням пояснювальної записки).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Моніторинг до закупівлі робіт
«Капітальний ремонт (відновлення) покриття внутрішньоквартального проїзду за адресами:
м. Одеса, вул. Новаторів, 13, 15, 17»
ДК 021:2015 – 45233000 – 9 «Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг».
UA-2025-09-05-010098-a
20.10.2025 13:56.
Пояснення з приводу рішення про моніторинг
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з Капітального ремонту (відновлення) покриття внутрішньоквартального проїзду за адресами: м. Одеса, вул. Новаторів, 13, 15, 17 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-05-010098-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
Ціна пропозиції повинна бути розрахована відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 № 281 (далі - Настанова). Ця Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі – будівництво). Ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти). Застосування цієї Настанови при будівництві об’єктів із залученням інших джерел фінансування обумовлюється договором. Ціна пропозиції учасника (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально- технічних ресурсах, необхідних для здійснення проєктних рішень щодо об’єкта будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проєктною документацією. Відповідно до абзацу 3 пункту 3.9. Настанови до інвесторської кошторисної документації додається пояснювальна записка, в якій наводяться показники, прийняті в інвесторській кошторисній документації. Аналізом тендерної пропозиції учасника ДП "ЛИДЕР" не встановлено наявності зазначеного документа в складі тендерної пропозиції. Надайте пояснення, яка кількість людино/годин застосована учасником при обрахунку статті «Заробітна плата» в договірній ціні вартості однієї людино години, який безпосередньо впливає на розрахунок ціни тендерної пропозиції (із долученням пояснювальної записки).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
На ваш запит від 20.10.2025 пояснюємо наступне.
Відповідно до пункту 5.3 розділу V «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 № 281 (далі по тексту Настанова) заробітна плата в складі прямих витрат розраховується учасником процедури закупівлі (підрядником) на підставі нормативних трудовитрат на певний обсяг робіт і вартості людино-години середнього нормативного розряду цих робіт для ланки робітників будівельників і монтажників та середнього нормативного розряду ланки робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів.
Вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт або за видами робіт, або по об’єкту будівництва в цілому, визначається виходячи з середньомісячної заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) планує отримувати на об’єкті замовлення, з урахуванням показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановленого центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері праці, зайнятості населення, трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального діалогу.
Враховуючи, що закупівля була оголошена 05.09.2025 року, станом на кінцеву дату подання пропозицій 20.09.2025 діяв наказ Президента «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 15 липня 2025 року № 4524-IX (набрав чинності 05 годин 30 хвилин 7 серпня 2025 року) та для визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни), враховано показник середньомісячної норми тривалості робочої години на 2025 рік - 173,17 людино-години.
Додатки: норми тривалості робочого часу для п’ятиденки на 2025 рік на 3 арк.;
Пояснювальна записка на 1 арк.
Уповноважена особа,
головний спеціаліст виробничо – технічного відділу ____________ Сербіна Н. О.
м. п. (підпис)