Показати схожі тендери

Закупівля код за ДК 021:2015: 39160000-1: ШКІЛЬНІ МЕБЛІ; МЕБЛІ ДЛЯ НАВЧАЛЬНИХ КАБІНЕТІВ від Петровецька сільська рада Чернівецького району Чернівецької області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-05-008760-a
Id Tender 4754ae48df1d4cec892cfad49bb50a40
План UA-P-2025-09-05-010168-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 05.09.2025 14:22
Остання зміна 03.10.2025 14:13
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
537 655 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.09.2025 14:21 до 15.09.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 05.09.2025 14:21
до 12.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.09.2025 14:21
до 12.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.09.2025 11:52
до 18.09.2025 10:42
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.09.2025 21:25
до 24.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 18.09.2025 10:42
до 03.10.2025 14:13
Період уточнень
з 05.09.2025 14:21 до 12.09.2025 00:00
Період оскарження
з 05.09.2025 14:21 до 12.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.09.2025 11:52 до 18.09.2025 10:42
Період кваліфікації
з 16.09.2025 11:52 до 18.09.2025 10:42
Основні параметри
код за ДК 021:2015: 39160000-1: ШКІЛЬНІ МЕБЛІ; МЕБЛІ ДЛЯ НАВЧАЛЬНИХ КАБІНЕТІВ
Джерело фінансування – грантові кошти та місцевий бюджет. Закупівля відбувається для потреб закладів освіти Замовника. Місцезнаходження замовника: вул. Буковинська, 129, село Верхні Петрівці, Чернівецький район, Чернівецька область, Україна, 59034., категорія замовника – юридична особа розпорядник бюджетних коштів. Закупівля здійснюється відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
537 655 грн.
МЕБЛІ ДЛЯ НАВЧАЛЬНИХ КАБІНЕТІВ
Назва предмета закупівлі
МЕБЛІ ДЛЯ НАВЧАЛЬНИХ КАБІНЕТІВ
Очікувана вартість
537 655 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2688,28
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
16.09.2025 11:29
Закінчення аукціону
16.09.2025 11:52
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 20 (штуки)
Стіл комп’ютерний
Опис предмета закупівлі
Стіл комп’ютерний
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
59034, Україна, Чернівецька область, Верхні Петрівці, Буковинська,129
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 20 (штуки)
Стілець з пластиковим моноблоком
Опис предмета закупівлі
Стілець з пластиковим моноблоком
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
59034, Україна, Чернівецька область, Верхні Петрівці, Буковинська,129
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 30 (штуки)
Комплект шкільний на плоскоовальній трубі №4-7, стіл та 2 стільці Т-подібних
Опис предмета закупівлі
Комплект шкільний на плоскоовальній трубі №4-7, стіл та 2 стільці Т-подібних
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
59034, Україна, Чернівецька область, Верхні Петрівці, Буковинська,129
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 4 (комплект)
Шафа для навчальних кабінетів з трьох елементів
Опис предмета закупівлі
Шафа для навчальних кабінетів з трьох елементів
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
4
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
59034, Україна, Чернівецька область, Верхні Петрівці, Буковинська,129
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
4.1.Замовник оплачує вартість фактично отриманого товару згідно з накладними, відповідно до умов даного договору протягом 10 робочих днів або по мірі надходження відповідних коштів. 4.5. Для оплати додаються видаткові накладні на поставку товару та всі інші документи оформлені належним чином. 4.6. Датою оплати вважається дата зарахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4.7. Підсумована вартість партій товару поставленого за заявками Замовника протягом строку дії цього договору не може перевищувати загальної суми договору передбаченої у п. 3.1. даного договору, якщо інше не передбачено додатковими угодами між Сторонами. 4.8. Всі розрахунки на підставі даного договору здійснюються у Національній валюті України.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОБІЗНЕСКОНСАЛТИНГ"
Пропозиція:
535 452 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Меблі-Техностиль"
Пропозиція:
518 778 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 16.09.2025 11:29
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
05.09.2025 14:22
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Роман Шарейчук
Електронна пошта
Телефон
+380501562393
Сайт:
http://zakupki.prom.ua
Замовник
ЄДРПОУ
04418067
Повна назва
Петровецька сільська рада Чернівецького району Чернівецької області
Поштовий індекс
59034
Країна
Україна
Область або регіон
Чернівецька область
Населений пункт
Сторожинецький район
Адреса
с. Верхні Петрівці
Кваліфікація
Лот № 1 МЕБЛІ ДЛЯ НАВЧАЛЬНИХ КАБІНЕТІВ
Період вимог/скарг з 17.09.2025 21:25 по 23.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.09.2025 11:52 по 24.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей; Згідно вимог підпункту 7 пункту 4.1., Додатка 1, Учасник надає копію паспортів на меблі, які включають найменування виробника та його адресу, схематичну інструкцію по збиранню, комплектність товару, інформацію з експлуатації. Всупереч зазначеній вимозі, учасником надано паспорти на меблі, які не включають комплектності запропонованого товару.
Документи кваліфікації
17.09.2025 21:25
Повідомлення про рішення
16.09.2025 11:52
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.09.2025 14:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.09.2025 14:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 18.09.2025 10:42 по 24.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.09.2025 21:25 по 25.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
18.09.2025 10:42
Довідка НАЗК
18.09.2025 10:42
Повідомлення про рішення
17.09.2025 21:25
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-09-05-008760-a-b1
Підписаний і діє
Номер
1
535 452 грн.
446 210 грн.
З ПДВ
Підписано
03.10.2025
Строк дії договору з
03.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
20 (штуки)
Стіл комп’ютерний
Номенклатура
Стіл комп’ютерний
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
20 (штуки)
Стілець з пластиковим моноблоком
Номенклатура
Стілець з пластиковим моноблоком
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
30 (штуки)
Комплект шкільний на плоскоовальній трубі №4-7, стіл та 2 стільці Т-подібних
Номенклатура
Комплект шкільний на плоскоовальній трубі №4-7, стіл та 2 стільці Т-подібних
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
4 (комплект)
Шафа для навчальних кабінетів з трьох елементів
Номенклатура
Шафа для навчальних кабінетів з трьох елементів
Кількість
4
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Петровецька сільська рада Чернівецького району Чернівецької області
Повна назва
Петровецька сільська рада Чернівецького району Чернівецької області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04418067

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОБІЗНЕСКОНСАЛТИНГ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОБІЗНЕСКОНСАЛТИНГ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36639379

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
03.10.2025 14:11
Підписаний договір
03.10.2025 14:13
-
Зміни до договору
10.10.2025
Статус
Опубліковано
Номер
без номера
Виправлення механічної помилки Під час оприлюднення в електронній системі закупівель (далі — Електронна система) через авторизований електронний майданчик інформації в річному плані закупівлі за предметом код за ДК 021:2015: 39160000-1: ШКІЛЬНІ МЕБЛІ; МЕБЛІ ДЛЯ НАВЧАЛЬНИХ КАБІНЕТІВ UA-P-2025-09-05-010168-a сталася технічна (механічна) помилка, а саме: в поля «Код згідно з КЕКВ» та «Джерело фінансування закупівлі» заповнено без врахування всіх джерел фінансування.
Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Документи зміни договору
10.10.2025 16:49
-
10.10.2025 16:45
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
537 655 грн.
Період подання пропозицій
до 15.09.2025 08:00
Замовник:
Петровецька сільська рада Чернівецького району Чернівецької області
Контактний телефон:
+380501562393
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
537 655 грн.
Період подання пропозицій
до 15.09.2025 08:00
Замовник:
Петровецька сільська рада Чернівецького району Чернівецької області
Контактний телефон:
+380501562393
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності