Показати схожі тендери

Закупівля Послуги підготовки спеціалістів за програмами: «Менеджмент: мистецтво управлінських рішень», «Системи та мислення системами для управлінців», «Люди та організації. Системний погляд», код згідно з ДК 021:2015:80520000-5 Навчальні засоби від Національне агентство з питань запобігання корупціїї.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-05-006969-a
Id Tender 6e65f9d62e9a4688bac3380cdcc72252
План UA-P-2025-09-05-007502-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 05.09.2025 13:10
Остання зміна 16.09.2025 13:34
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 463 500 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.09.2025 13:09 до 13.09.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 05.09.2025 13:09
до 10.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.09.2025 13:09
до 10.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 13.09.2025 09:00
до 16.09.2025 13:34
Залишилось 4 днів 23 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.09.2025 13:34
до 22.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 16.09.2025 13:34
-
Період уточнень
з 05.09.2025 13:09 до 10.09.2025 00:00
Період оскарження
з 05.09.2025 13:09 до 10.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 13.09.2025 09:00 до 16.09.2025 13:34
Період кваліфікації
з 13.09.2025 09:00 до 16.09.2025 13:34
Основні параметри
Послуги підготовки спеціалістів за програмами: «Менеджмент: мистецтво управлінських рішень», «Системи та мислення системами для управлінців», «Люди та організації. Системний погляд», код згідно з ДК 021:2015:80520000-5 Навчальні засоби
З питань оформлення тендерних пропозицій – Чайковська Світлана Сергіївна, завідувач сектору публічних закупівель Управління матеріально-технічного забезпечення та експлуатації, уповноважена особа щодо здійснення процедур закупівель Національного агентства з питань запобігання корупції, тел.: (044)200-08-83, e-mail: [email protected] З питань, пов’язаних з наданням консультацій щодо технічних вимог – Берча Анастасія Сергіївна, завідувач сектору навчання та внутрішніх комунікацій Управління по роботі з персоналом Національного агентства з питань запобігання корупції; тел.: (044)200-06-39; e-mail: [email protected] Тендерна пропозиція, інформація та усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 463 500 грн.
Послуги підготовки спеціалістів за програмами: «Менеджмент: мистецтво управлінських рішень», «Системи та мислення системами для управлінців», «Люди та організації. Системний погляд», код згідно з ДК 021:2015:80520000-5 Навчальні засоби
Назва предмета закупівлі
Послуги підготовки спеціалістів за програмами: «Менеджмент: мистецтво управлінських рішень», «Системи та мислення системами для управлінців», «Люди та організації. Системний погляд», код згідно з ДК 021:2015:80520000-5 Навчальні засоби
Очікувана вартість
1 463 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7317,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
80522000-9 Навчальні семінари
Код ДК 021:2015
80520000-5 - Навчальні засоби
Кількість
8
Одиниця виміру
Людей
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 50,0 %
Опис:
З метою своєчасної реєстрації фінансових зобов’язань за цим Договором у Державній казначейській службі України Виконавець надає Замовнику належним чином оформлені акти приймання-передачі послуг. Розрахунок за фактично надані Послуги за першим етапом Календарного плану надання Послуг (Додаток 2 до цього Договору) здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Сторонами актів приймання-передачі послуг. У разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань розрахунки здійснюються протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються
Порядковий номер: 1
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 50,0 %
Опис:
Відповідно до постанови КМУ від 04 грудня 2019 року № 1070 та наказу НАЗК від 16 жовтня 2024 року № 341/24 Замовник, після підписання Сторонами останнього документа, визначеного у пункті 4.1 цього розділу, за Послуги, які надані за першим етапом Календарного плану надання Послуг (Додаток 2 до цього Договору), здійснює попередню оплату за Послуги, які будуть надані за другим етапом Календарного плану надання Послуг (Додаток 2 до цього Договору) строком на 90 (дев’яносто) календарних днів, шляхом перерахування на рахунок Виконавця, зазначений у розділі 14 Договору. У разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань Замовник здійснює проведення попередньої оплати у 2025 році протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються. Після отримання попередньої оплати Виконавець зобов’язаний з дотриманням порядку та умов, визначених цим Договором, надати Послуги в повному обсязі за другим етапом Календарного плану надання Послуг (Додаток 2 до цього Договору). За результатами надання Послуг за останньою структурною частиною відповідної програми за другим етапом Календарного плану надання Послуг (Додаток 2 до цього Договору) Виконавець оформлює акти приймання-передачі послуг та передає їх на підпис Замовнику не пізніше, ніж за 3 (три) робочі дні до закінчення строку, визначеного в пункті 4.5 цього розділу. У разі ненадання Послуг у повному обсязі в строк, визначений у пункті 4.8 цього розділу, Виконавець зобов’язаний повернути суму попередньої оплати на рахунок Замовника, зазначений у розділі 14 цього Договору, протягом 5 (п’яти) робочих днів після закінчення строку, визначеного у пункті 4.5 цього розділу.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЄВО-МОГИЛЯНСЬКА БІЗНЕС ШКОЛА"
Пропозиція:
2 040 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
05.09.2025 13:10
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Світлана Чайковська
Електронна пошта
Телефон
+380442000883
Сайт:
https://nazk.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
40381452
Повна назва
Національне агентство з питань запобігання корупціїї
Поштовий індекс
01103
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
місто Київ
Адреса
бульвар Миколи Міхновського, буд. 28
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги підготовки спеціалістів за програмами: «Менеджмент: мистецтво управлінських рішень», «Системи та мислення системами для управлінців», «Люди та організації. Системний погляд», код згідно з ДК 021:2015:80520000-5 Навчальні засоби
Період вимог/скарг з 16.09.2025 13:34 по 22.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.09.2025 09:00 по 20.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
16.09.2025 13:34
Повідомлення про рішення
16.09.2025 12:43
-
13.09.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.09.2025 13:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.09.2025 13:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
І. Перелік виявлених невідповідностей. 1. Встановлено розбіжність між інформацією, зазначеною в електронних полях системи та даними, наданими у складі тендерної пропозиції файл під назвою «Додаток 5 форма тендерна пропозиція.pdf». У полі «Пропозиція» електронної системи закупівель учасником заначено суму 2040 грн., тоді як у складі тендерної пропозиції (цінова пропозиція у завантаженому документі «Додаток 5 форма тендерна пропозиція.pdf») зазначено суму 1323000 грн. 2.Тендерна пропозиції учасника в цілому підписана електронним підписом, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації (УЕП). 3.В складі тендерної пропозиції не надано документ, що підтверджує подання останньої затвердженої фінансової звітності до податкового органу. ІІ. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 1. Пункт 1 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації містить вимогу: ВИМОГИ ДО ПІДПИСАННЯ ДОКУМЕНТІВ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ/ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ Тендерна пропозиція подається відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх встановлення замовником), наявність/відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції та завантаження всіх документів, передбачених цією тендерною документацією, (шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель), що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником, до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. ВИМОГИ ДО ПІДПИСАННЯ ДОКУМЕНТІВ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ/ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ • Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді сканованих копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.»), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, з яких виготовляються такі скан-копії та/або електронного документу, створеного з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». 2. Пункт 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації містить вимогу: ВИМОГИ ДО ПІДПИСАННЯ ДОКУМЕНТІВ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ/ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ · На пропозицію в цілому обов’язково повинен бути накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП) посадової особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа). Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації учасник вважається таким, що не відповідає вимогам до предмета закупівлі. 3. Пункт 5 розділу ІІ «Документи/інформація, що подаються УЧАСНИКОМ в складі тендерної пропозиції» Додатку 1 до тендерної документації: Для товариств з обмеженою відповідальністю/товариств з додатковою відповідальністю: інформацію (у довільній формі) щодо вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності разом із затвердженою фінансовою звітністю та з документом, що підтверджує її подання до податкового органу, а у разі необхідності – відповідно до ч. 2 ст. 44 Закону України від 06.02.2018 № 2275-VIII «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» рішення про надання згоди на вчинення значного правочину, прийняте виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства. ІІІ. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Усунути розбіжність між інформацією, зазначеною в електронних полях системи та даними, наданими у складі тендерної пропозиції файл під назвою «Додаток 5 форма тендерна пропозиція.pdf». 2. На пропозицію в цілому накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) посадової особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа). 3. Надати документ, що підтверджує подання останньої затвердженої фінансової звітності до податкового органу.
Створено
15.09.2025 12:33
Надати до
16.09.2025 12:33
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 463 500 грн.
Період подання пропозицій
до 13.09.2025 09:00
Замовник:
Національне агентство з питань запобігання корупціїї
Контактний телефон:
+380442000883
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 463 500 грн.
Період подання пропозицій
до 13.09.2025 09:00
Замовник:
Національне агентство з питань запобігання корупціїї
Контактний телефон:
+380442000883
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності