Показати схожі тендери

Закупівля Мобільні кондиціонери від АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-05-006490-a
Id Tender f2c7cb7fa6434d7dbc902355b2f254b1
План UA-P-2025-09-05-007832-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 05.09.2025 12:43
Остання зміна 03.10.2025 10:20
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
118 987 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.09.2025 12:42 до 13.09.2025 12:29
Завершено
Період уточнень
з 05.09.2025 12:42
до 10.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.09.2025 12:42
до 10.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.09.2025 15:53
до 19.09.2025 15:25
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.09.2025 14:56
до 25.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 19.09.2025 15:25
до 03.10.2025 10:20
Період уточнень
з 05.09.2025 12:42 до 10.09.2025 00:00
Період оскарження
з 05.09.2025 12:42 до 10.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.09.2025 15:53 до 19.09.2025 15:25
Період кваліфікації
з 15.09.2025 15:53 до 19.09.2025 15:25
Основні параметри
Мобільні кондиціонери
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
118 987 грн.
Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої
Назва предмета закупівлі
Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої
Очікувана вартість
118 987 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1189,87
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
15.09.2025 15:18
Закінчення аукціону
15.09.2025 15:53
Позиція
Опис предмета закупівлі
Мобільний кондиціонер
Код ДК 021:2015
42510000-4 - Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул. Виробнича, 30
Дата постачання по
15.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЛІМАТПРОДЖЕКТ"
Пропозиція:
101 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "КЛІМАБУД"
Пропозиція:
101 577 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "УКРВЕНТКЛІМАТ"
Пропозиція:
101 578 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "Євроклімат"
Пропозиція:
102 767.99 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 15.09.2025 15:18
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.09.2025 17:29
Оголошення про проведення закупівлі
08.09.2025 17:28
Критерії прийнятності
05.09.2025 12:42
Тендерна документація
05.09.2025 12:42
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
05.09.2025 12:42
-
05.09.2025 12:42
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ольга Олександрівна Павлович
Електронна пошта
Телефон
+380502694700
Замовник
ЄДРПОУ
08588576
Повна назва
АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
43016
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
м. Луцьк
Адреса
Вул. Державності, 114а
Кваліфікація
Лот № 1 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої
Період вимог/скарг з 16.09.2025 14:56 по 22.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.09.2025 15:53 по 23.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
16.09.2025 14:56
Повідомлення про рішення
15.09.2025 15:54
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.09.2025 12:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.09.2025 12:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 18.09.2025 11:22 по 24.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.09.2025 14:56 по 24.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
18.09.2025 11:22
Повідомлення про рішення
16.09.2025 14:56
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.09.2025 12:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.09.2025 12:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний учаснику!У додатку 2 до тендерної документації на підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, учасник мав надати паспорт якості або декларацію про відповідність або сертифікат відповідності або інший документ виданий уповноваженим органом, що підтверджує якість товару, проте у переліку документів інформація про якість товару відсутня. Також відсутні установчі документи ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "КЛІМАБУД", а саме: статут та наказ про призначення уповноваженої особи. Завантажте необхідні документи до тендерної пропозиції у встановлений Законом термін.
Створено
16.09.2025 15:19
Надати до
17.09.2025 15:19
Період вимог/скарг з 19.09.2025 15:25 по 25.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.09.2025 11:22 по 26.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
19.09.2025 15:25
Довідка НАЗК
19.09.2025 15:25
Повідомлення про рішення
18.09.2025 11:23
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.09.2025 12:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.09.2025 12:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний учаснику!У додатку 5 до тендерної документації Перелік «Інших документів», які необхідно подати учасникам для участі у відкритих торгах з особливостями необхідно надати відомості про учасника згідно із встановленою формою. Завантажте необхідний документ відповідно до форми у встановлений Законом термін.
Створено
18.09.2025 14:17
Надати до
19.09.2025 14:17
Договір
UA-2025-09-05-006490-a-c1
Підписаний і діє
Номер
259
101 578 грн.
84 648.33 грн.
З ПДВ
Підписано
03.10.2025
Строк дії договору з
03.10.2025
по
15.12.2025
Номенклатура
4 (штуки)
Мобільний кондиціонер
Номенклатура
Мобільний кондиціонер
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 15 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Повна назва
АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
08588576

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "УКРВЕНТКЛІМАТ"
Повна назва
ТОВ "УКРВЕНТКЛІМАТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41988622

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
03.10.2025 10:20
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
118 987 грн.
Період подання пропозицій
до 13.09.2025 12:29
Замовник:
АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380502694700
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
118 987 грн.
Період подання пропозицій
до 13.09.2025 12:29
Замовник:
АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380502694700
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності