Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015: 39160000-1: Шкільні меблі (Навчальне обладнання для створення навчально-пізнавального середовища елементами STEM- технологій в Новоодеському ліцеї № 1 Новоодеської міської ради Миколаївської області) від Управління освіти Новоодеської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-05-005127-a
Id Tender 606ab4f60da745608a4d2ceffc9bafba
План UA-P-2025-09-05-004089-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 05.09.2025 11:49
Остання зміна 18.09.2025 13:20
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
201 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.09.2025 11:49 до 15.09.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 05.09.2025 11:49
до 12.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.09.2025 11:49
до 12.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.09.2025 10:00
до 18.09.2025 13:20
Залишилось 4 днів 15 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.09.2025 13:20
до 24.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 18.09.2025 13:20
-
Період уточнень
з 05.09.2025 11:49 до 12.09.2025 00:00
Період оскарження
з 05.09.2025 11:49 до 12.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.09.2025 10:00 до 18.09.2025 13:20
Період кваліфікації
з 15.09.2025 10:00 до 18.09.2025 13:20
Основні параметри
ДК 021:2015: 39160000-1: Шкільні меблі (Навчальне обладнання для створення навчально-пізнавального середовища елементами STEM- технологій в Новоодеському ліцеї № 1 Новоодеської міської ради Миколаївської області)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
201 000 грн.
ДК 021:2015: 39160000-1: Шкільні меблі (Навчальне обладнання для створення навчально-пізнавального середовища елементами STEM- технологій в Новоодеському ліцеї № 1 Новоодеської міської ради Миколаївської області)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015: 39160000-1: Шкільні меблі (Навчальне обладнання для створення навчально-пізнавального середовища елементами STEM- технологій в Новоодеському ліцеї № 1 Новоодеської міської ради Миколаївської області)
Очікувана вартість
201 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1005,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 10
Позиція : №1 2 (штуки)
Конструктор Тип 1
Опис предмета закупівлі
Конструктор Тип 1
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
56602, Україна, Миколаївська область, м.Нова Одеса, вул. Центральна, 220
Дата постачання по
24.10.2025 11:51
Позиція : №2 1 (штуки)
Набір Тип 1
Опис предмета закупівлі
Набір Тип 1
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
56602, Україна, Миколаївська область, м.Нова Одеса, вул. Центральна, 220
Дата постачання по
24.10.2025 11:51
Позиція : №3 1 (штуки)
Набір Тип 2
Опис предмета закупівлі
Набір Тип 2
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
56602, Україна, Миколаївська область, м.Нова Одеса, вул. Центральна, 220
Дата постачання по
24.10.2025 11:51
Позиція : №4 1 (штуки)
Набір Тип 3
Опис предмета закупівлі
Набір Тип 3
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
56602, Україна, Миколаївська область, м.Нова Одеса, вул. Центральна, 220
Дата постачання по
24.10.2025 11:51
Позиція : №5 3 (штуки)
Навчальний комплект
Опис предмета закупівлі
Навчальний комплект
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
56602, Україна, Миколаївська область, м.Нова Одеса, вул. Центральна, 220
Дата постачання по
24.10.2025 11:51
Позиція : №6 3 (штуки)
Конструктор Тип 2
Опис предмета закупівлі
Конструктор Тип 2
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
56602, Україна, Миколаївська область, м.Нова Одеса, вул. Центральна, 220
Дата постачання по
24.10.2025 11:51
Позиція : №7 3 (штуки)
Конструктор Тип 3
Опис предмета закупівлі
Конструктор Тип 3
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
56602, Україна, Миколаївська область, м.Нова Одеса, вул. Центральна, 220
Дата постачання по
24.10.2025 11:51
Позиція : №8 3 (штуки)
Набір Тип 4
Опис предмета закупівлі
Набір Тип 4
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
56602, Україна, Миколаївська область, м.Нова Одеса, вул. Центральна, 220
Дата постачання по
24.10.2025 11:51
Позиція : №9 5 (штуки)
Конструктор Тип 4
Опис предмета закупівлі
Конструктор Тип 4
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
56602, Україна, Миколаївська область, м.Нова Одеса, вул. Центральна, 220
Дата постачання по
24.10.2025 11:51
Позиція : №10 5 (штуки)
Конструктор Тип 5
Опис предмета закупівлі
Конструктор Тип 5
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
56602, Україна, Миколаївська область, м.Нова Одеса, вул. Центральна, 220
Дата постачання по
24.10.2025 11:51
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОБІЗНЕСКОНСАЛТИНГ"
Пропозиція:
200 900 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Міщенко Нінель Костянтинівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380672767464
Замовник
ЄДРПОУ
44059865
Повна назва
Управління освіти Новоодеської міської ради
Поштовий індекс
56602
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
Нова Одеса
Адреса
Центральна №202
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015: 39160000-1: Шкільні меблі (Навчальне обладнання для створення навчально-пізнавального середовища елементами STEM- технологій в Новоодеському ліцеї № 1 Новоодеської міської ради Миколаївської області)
Період вимог/скарг з 18.09.2025 13:20 по 24.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.09.2025 10:00 по 23.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
18.09.2025 13:20
Довідка НАЗК
18.09.2025 13:20
Повідомлення про рішення
18.09.2025 13:18
-
15.09.2025 10:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.09.2025 11:46
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.09.2025 11:46
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації «Перелік всіх документів та/або всієї інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» 1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»: 1.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.1. довідку за формою 1 з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Під аналогічним договором у цій Тендерній документації розуміється – договір поставки товару з тотожним (таким самим) предметом закупівлі за класифікатором (4-та цифра Єдиного закупівельного словника за ДК 021-2015 (CPV). Перелік виявлених невідповідностей: На виконання підпункту 1 пункту 1.1.1. Додатка 2 до тендерної документації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” Учасником у складі тендерної пропозиції була надана заповнена довідка за формою 1 (вих. № 1818 від 12.09.2025 року) (файл. Форма 1.pdf) про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, де не вірно вказана назва 5 колонки, а саме: замість назви «Контактні дані осіб (особи) замовника (контрагента) (телефон)» вказано «Контактні дані осіб замовника (контрагента) (телефон)», що не відповідає вимогам форми 1 Додатку 2 до тендерної документації «Перелік всіх документів та/або всієї інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». Перелік інформації, що повинен подати Учасник для усунення невідповідностей: На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник повинен надати: Довідку за формою 1 Додатку 2 до тендерної документації «Перелік всіх документів та/або всієї інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації «Перелік всіх документів та/або всієї інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» пункту 3. Інформація, встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців): Підпункт 4. Довідка, складена в довільній формі, про те учасник процедури закупівлі не є громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/ Республіка Білорусь / Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації / Республіки Білорусь /Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації / Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». На підтвердження інформації зазначеної в довідці в довільній формі Учасник надає Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасник надав довідки (вих. № 1809 від 12.09.2025 року, файл. Довідка не резидент.pdf), яка за своїм змістом не відповідає підпункту 4 пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації. Перелік інформації, що повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: З метою усунення невідповідностей в інформації Учаснику необхідно надати довідку в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/ Республіка Білорусь / Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації / Республіки Білорусь /Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації / Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, відповідно до підпункту 4 пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації. 3) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації «Перелік всіх документів та/або всієї інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» пункту 3. Інформація, встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців): Підпункт 8.6. В складі тендерної документації Учасник надає довідку із зазначенням повної, безумовної і беззаперечної згоди Учасника з усіма умовами проведення процедури закупівлі, визначеними в тендерній документації, умовами договору та технічним завданням (технічною специфікацією). Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасник надав довідку (вих. № 1801 від 12.09.2025 року- частково зазначена інформація), (файл. Лист-згода з проектом договору.pdf ), яка не відповідає підпункту 8.6. пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації. Перелік інформації, що повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: З метою усунення невідповідностей в інформації Учаснику необхідно надати довідку, яка відповідає підпункту 8.6. пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації із зазначенням повної, безумовної і беззаперечної згоди Учасника з усіма умовами проведення процедури закупівлі, визначеними в тендерній документації, умовами договору та технічним завданням (технічною специфікацією).
Створено
17.09.2025 10:36
Надати до
18.09.2025 10:36
Договір
UA-2025-09-05-005127-a-a1
Очікує підписання
200 900 грн.
200 900 грн.
З ПДВ
Номенклатура
2 (штуки)
Конструктор Тип 1
Номенклатура
Конструктор Тип 1
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 24 жовтня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Набір Тип 1
Номенклатура
Набір Тип 1
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 24 жовтня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Набір Тип 2
Номенклатура
Набір Тип 2
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 24 жовтня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Набір Тип 3
Номенклатура
Набір Тип 3
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 24 жовтня 2025 р.
Номенклатура
3 (штуки)
Навчальний комплект
Номенклатура
Навчальний комплект
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 24 жовтня 2025 р.
Номенклатура
3 (штуки)
Конструктор Тип 2
Номенклатура
Конструктор Тип 2
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 24 жовтня 2025 р.
Номенклатура
3 (штуки)
Конструктор Тип 3
Номенклатура
Конструктор Тип 3
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 24 жовтня 2025 р.
Номенклатура
3 (штуки)
Набір Тип 4
Номенклатура
Набір Тип 4
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 24 жовтня 2025 р.
Номенклатура
5 (штуки)
Конструктор Тип 4
Номенклатура
Конструктор Тип 4
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 24 жовтня 2025 р.
Номенклатура
5 (штуки)
Конструктор Тип 5
Номенклатура
Конструктор Тип 5
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 24 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління освіти Новоодеської міської ради
Повна назва
Управління освіти Новоодеської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44059865

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОБІЗНЕСКОНСАЛТИНГ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОБІЗНЕСКОНСАЛТИНГ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36639379

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
201 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.09.2025 10:00
Замовник:
Управління освіти Новоодеської міської ради
Контактний телефон:
+380672767464
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
201 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.09.2025 10:00
Замовник:
Управління освіти Новоодеської міської ради
Контактний телефон:
+380672767464
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності