Звернення:
За тендером : Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Тема:
Дискримінаційні умови
Зміст:
Встановлення в оголошенні умови «аналоги та еквіваленти не розглядаються» без будь-якого обґрунтування:
суперечить ч.4 ст.23 Закону, яка прямо вимагає обґрунтування та виразу «або еквівалент» при згадці торговельної марки;
порушує принципи ст.5 Закону, оскільки обмежує конкуренцію та створює дискримінаційні умови;
порушує ст.22 Закону (зміст тендерної документації/оголошення), яка вимагає, щоб вимоги були об’єктивними та недискримінаційними.
На підставі наведеного прошу внести зміни до оголошення та передбачити можливість подання еквівалентних товарів. У випадку, якщо закупівля дійсно потребує саме конкретної марки/моделі без можливості використання еквівалентів, замовник зобов’язаний надати належне обґрунтування такої необхідності, відповідно до ч.4 ст.23 Закону.
Дата оприлюднення звернення:
09.09.2025 16:24
Повідомляємо, що закупівля Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності проводиться в рамках спрощеної закупівлі, відповідно до вимог статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Звертаємо Вашу увагу, що вимоги частини 4 статті 23 Закону, на які Ви посилаєтеся, зокрема щодо зазначення «або еквівалент» та обґрунтування конкретної торговельної марки, стосуються відкритих торгів, а не спрощеної закупівлі.
У даному випадку, встановлення вимоги щодо конкретної моделі шин є обґрунтованим, оскільки вона є необхідною для забезпечення сумісності з вже наявним обладнанням Замовника.Відповідно до абзацу 2 частини 4 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та / або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Дана закупівля не передбачає надання учасником у своїй пропозиції еквівалентів та аналогів.
Дата оприлюднення відповіді:
09.09.2025 16:42