Показати схожі тендери
Закупівля Реконструкція існуючих електричних мереж шляхом монтажу альтернативних енергонезалежних джерел живлення СЕС на даху будівлі Підгірцівського ліцею Козинської селищної ради за адресою: Київська область Обухівський район село Підгірці, вулиця Васильківська, 39/1(Код ДК 021:2015: 45261215-4 Встановлення на дахах сонячних панелей) від Відділ освіти, культури, молоді та спорту Козинської селищної ради.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-04-014990-a
Id Tender 7a1735edb912459dbf31e9e39502a79e
План UA-P-2025-09-04-018386-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 04.09.2025 23:35
Остання зміна 26.11.2025 14:24
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 259 428 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.09.2025 23:34 до 19.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 04.09.2025 23:34
до 16.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.09.2025 23:34
до 16.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.09.2025 16:37
до 14.11.2025 20:14
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.09.2025 11:39
до 20.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 14.11.2025 20:14
до 26.11.2025 14:24
Період уточнень
з 04.09.2025 23:34 до 16.09.2025 00:00
Період оскарження
з 04.09.2025 23:34 до 16.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.09.2025 16:37 до 14.11.2025 20:14
Період кваліфікації
з 19.09.2025 16:37 до 14.11.2025 20:14
Основні параметри
Реконструкція існуючих електричних мереж шляхом монтажу альтернативних енергонезалежних джерел живлення СЕС на даху будівлі Підгірцівського ліцею Козинської селищної ради за адресою: Київська область Обухівський район село Підгірці, вулиця Васильківська, 39/1(Код ДК 021:2015: 45261215-4 Встановлення на дахах сонячних панелей)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 259 428 грн.
Реконструкція існуючих електричних мереж шляхом монтажу альтернативних енергонезалежних джерел живлення СЕС на даху будівлі Підгірцівського ліцею Козинської селищної ради за адресою: Київська область Обухівський район село Підгірці, вулиця Васильківська, 39/1(Код ДК 021:2015: 45261215-4 Встановлення на дахах сонячних панелей)
Назва предмета закупівлі
Реконструкція існуючих електричних мереж шляхом монтажу альтернативних енергонезалежних джерел живлення СЕС на даху будівлі Підгірцівського ліцею Козинської селищної ради за адресою: Київська область Обухівський район село Підгірці, вулиця Васильківська, 39/1(Код ДК 021:2015: 45261215-4 Встановлення на дахах сонячних панелей)
Очікувана вартість
2 259 428 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
22594,28
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
19.09.2025 15:56
Закінчення аукціону
19.09.2025 16:37
Позиція
Опис предмета закупівлі
Реконструкція існуючих електричних мереж шляхом монтажу альтернативних енергонезалежних джерел живлення СЕС на даху будівлі Підгірцівського ліцею Козинської селищної ради за адресою: Київська область Обухівський район село Підгірці, вулиця Васильківська, 39/1
Код ДК 021:2015
45261215-4 - Встановлення на дахах сонячних панелей
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
08710, Україна, Київська область, с. Підгірці, вул. Васильківська, 39/1
Дата постачання по
31.10.2025 23:33
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ"
Пропозиція:
1 759 018.55 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТОП ФАЄР"
Пропозиція:
1 986 092.52 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-МОНТАЖНИЙ ЦЕНТР "ТЕПЛОЦІЛЬ""
Пропозиція:
1 714 820 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТЕХ-ІНЖИНІРИНГ"
Пропозиція:
1 729 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМЕЛ-ЕЛЕКТРО"
Пропозиція:
1 730 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 19.09.2025 15:56
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.09.2025 23:35
Оголошення про проведення закупівлі
04.09.2025 23:28
Тендерна документація
04.09.2025 23:28
Тендерна документація
04.09.2025 23:28
Тендерна документація
04.09.2025 23:28
Проект договору
04.09.2025 23:28
Тендерна документація
04.09.2025 23:28
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Білоноженко Наталія Вікторівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380457239494
Замовник
ЄДРПОУ
43949171
Повна назва
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Козинської селищної ради
Поштовий індекс
08711
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Козин
Адреса
вул.Партизанська,2
Кваліфікація
Лот № 1 Реконструкція існуючих електричних мереж шляхом монтажу альтернативних енергонезалежних джерел живлення СЕС на даху будівлі Підгірцівського ліцею Козинської селищної ради за адресою: Київська область Обухівський район село Підгірці, вулиця Васильківська, 39/1(Код ДК 021:2015: 45261215-4 Встановлення на дахах сонячних панелей)
Період вимог/скарг з 23.09.2025 11:39 по 29.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.09.2025 16:37 по 27.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.09.2025 11:39
Довідка НАЗК
23.09.2025 11:39
Повідомлення про рішення
19.09.2025 16:37
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 14.10.2025 14:41 по 20.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.10.2025 14:06 по 22.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Порядок денний: 1. Про скасування рішення, прийнятого під час проведення процедури закупівлі: Реконструкція існуючих електричних мереж шляхом монтажу альтернативних енергонезалежних джерел живлення СЕС на даху будівлі Підгірцівського ліцею Козинської селищної ради за адресою: Київська область Обухівський район село Підгірці, вулиця Васильківська, 39/1(Код ДК 021:2015: 45261215-4 Встановлення на дахах сонячних панелей) (далі – Закупівля), на підставі частини 18 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). 2. Про оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-09-04-014990-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Під час проведення Закупівлі було прийнято рішення від 23.09.2025 № 193 (далі – Рішення), згідно з яким прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-МОНТАЖНИЙ ЦЕНТР "ТЕПЛОЦІЛЬ". Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 07.10.2025 № 15204-р/пк-пз зобов’язано Відділ освіти, культури, молоді та спорту Козинської селищної ради скасувати Рішення. Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Під час розгляду другого питання порядку денного: Згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам, щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунення учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Відповідно до пункту 46 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі / переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Таким чином, необхідно оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника у строки, встановлені зазначеною нормою. ВИРІШИЛА: 1. Скасувати Рішення від 23.09.2025 № 193. 2. Відхилити тендерну пропозицію Учасника. Оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель
Документи кваліфікації
14.10.2025 14:41
Повідомлення про рішення
14.10.2025 14:06
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.09.2025 23:28
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.09.2025 23:28
Період вимог/скарг з 20.10.2025 14:59 по 26.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.10.2025 14:41 по 22.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
20.10.2025 14:59
Довідка НАЗК
20.10.2025 14:59
Повідомлення про рішення
14.10.2025 14:41
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.09.2025 23:28
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.09.2025 23:28
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ "ТЕХ-ІНЖИНІРИНГ" (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі «Реконструкція існуючих електричних мереж шляхом монтажу альтернативних енергонезалежних джерел живлення СЕС на даху будівлі Підгірцівського ліцею Козинської селищної ради за адресою: Київська область Обухівський район село Підгірці, вулиця Васильківська, 39/1(Код ДК 021:2015: 45261215-4 Встановлення на дахах сонячних панелей)» (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-09-04-014990-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), з урахуванням положень пункту 40 цих Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, зокрема, відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 38 Особливостей, на виконання норм пункту 40 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей: ДОДАТКОМ 5 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції”, Учасник повинен надати документи згідно переліку. Учасником у складі тендерної пропозиції надано лист-погодження з проєктом договору про закупівлю, але відсутня інформація про погодження щодо готовності виконати увесь обсяг робіт без попередньої оплати (авансу). Учасником у складі тендерної пропозиції надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, виданий раніше дати оголошення про проведення відкритих торгів. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 40 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями.
Створено
16.10.2025 14:29
Надати до
17.10.2025 14:29
Період вимог/скарг з 10.11.2025 14:03 по 16.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.11.2025 12:56 по 18.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
10.11.2025 14:03
Повідомлення про рішення
10.11.2025 12:57
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.09.2025 23:28
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.09.2025 23:28
Період вимог/скарг з 12.11.2025 16:44 по 18.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.11.2025 14:03 по 18.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Документи кваліфікації
12.11.2025 16:44
Повідомлення про рішення
11.11.2025 09:58
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
10.11.2025 14:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.09.2025 23:28
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.09.2025 23:28
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПРОТОКОЛ уповноваженої особи 10.11.2025 р. № 219 селище Козин уповноваженої особи Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМЕЛ-ЕЛЕКТРО" (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі «Реконструкція існуючих електричних мереж шляхом монтажу альтернативних енергонезалежних джерел живлення СЕС на даху будівлі Підгірцівського ліцею Козинської селищної ради за адресою: Київська область Обухівський район село Підгірці, вулиця Васильківська, 39/1(Код ДК 021:2015: 45261215-4 Встановлення на дахах сонячних панелей)» (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-09-04-014990-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), з урахуванням положень пункту 40 цих Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, зокрема, відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 38 Особливостей, на виконання норм пункту 40 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей: ДОДАТКОМ 5 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції”, Учасник повинен надати документи згідно переліку. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано: - довідку (складену у довільній формі) про систему оподаткування учасника (для юридичних осіб, для фізичних осіб-підприємців); - довідку (складену у довільній формі) яка містить відомості про учасника: реквізити (юридична та фактична адреси, телефон); керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові); форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб); інформація щодо форми оподаткування; інформація про всі реквізити банківських рахунків; - За підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів, учасник процедури закупівлі несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України, тому в складі пропозиції він письмово надає заперечення щодо наявності вище зазначених підстав. - документ у довільній формі про ознайомлення із тендерною документацією та погодженням із викладеними у ній умовами проведення закупівлі. - На підтвердження зазначеної в довідці згідно п. 1.1. інформації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: 1)щодо кожної одиниці власного автотранспорту (транспортних засобів, машин, механізмів) – свідоцтва державної реєстрації (оригінал або засвідчена копія), якщо підлягають державній реєстрації; 2)щодо кожної одиниці власного обладнання (інструментів, устаткування, приладів) надають за підписом керівника документальне підвердження; 3)щодо кожної одиниці орендованого (залученого) автотранспорту, обладнання – документи (договори), що підтверджують право використання щодо кожного обладнання (інструментів, устаткування, приладів) та автотранспорту, які є чинними протягом усього строку виконання робіт; - Інформація (довідка) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені до виконання робіт, що є предметом закупівлі, у довільній формі. Примітки до пп.2.1.: - інформація про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, складена відповідно до вимог пп.2.1. цього додатку, обов’язково повинна містити: інженерно-технічних працівників (сертифікований інженер–проектувальник в частині кошторисної документації) 2.2. На підтвердження інформації зазначеної у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до виконання робіт, що є предметом закупівлі, складеній відповідно до п.2.1. цього додатку, учасник надає: -документи, що підтверджують працевлаштування фахівців учасника, а саме: копія наказу про прийняття на посаду та/або копія трудової книжки (першої сторінки та сторінки з інформацією про працевлаштування), або копія цивільно-правової угоди/трудового договору (контракту), які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 40 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа Наталія БІЛОНОЖЕНКО
Створено
11.11.2025 09:58
Надати до
12.11.2025 09:58
Період вимог/скарг з 13.11.2025 15:47 по 19.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.11.2025 16:44 по 20.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
13.11.2025 15:47
Повідомлення про рішення
12.11.2025 16:44
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.09.2025 23:28
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.09.2025 23:28
Період вимог/скарг з 14.11.2025 20:14 по 20.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.11.2025 15:47 по 21.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.11.2025 20:14
Довідка НАЗК
14.11.2025 20:13
Повідомлення про рішення
13.11.2025 16:43
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
13.11.2025 15:47
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.09.2025 23:28
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.09.2025 23:28
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПРОТОКОЛ уповноваженої особи 13.11.2025 р. № 225 селище Козин уповноваженої особи Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ "ТОП ФАЄР" (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі «Реконструкція існуючих електричних мереж шляхом монтажу альтернативних енергонезалежних джерел живлення СЕС на даху будівлі Підгірцівського ліцею Козинської селищної ради за адресою: Київська область Обухівський район село Підгірці, вулиця Васильківська, 39/1(Код ДК 021:2015: 45261215-4 Встановлення на дахах сонячних панелей)» (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-09-04-014990-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), з урахуванням положень пункту 40 цих Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, зокрема, відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 38 Особливостей, на виконання норм пункту 40 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей: ДОДАТКОМ 5 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції”, Учасник повинен надати документи згідно переліку. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано: 1) лист-згода на можливе відтермінування платежу (на період дії воєнного стану в Україні, а також протягом шести місяців після його припинення або скасування); 2) щодо кожної одиниці власного обладнання (інструментів, устаткування, приладів) надають за підписом керівника документальне підвердження(надано не всі інструменти, зазначені в довідці); 3) документи, що підтверджують працевлаштування фахівців учасника, а саме: копія наказу про прийняття на посаду та/або копія трудової книжки (першої сторінки та сторінки з інформацією про працевлаштування), або копія цивільно-правової угоди/трудового договору (контракту), які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками(наказ на Гришка В. Ю. надано не посаду, зазначену в довідці) Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 40 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа Наталія БІЛОНОЖЕНКО
Створено
13.11.2025 16:42
Надати до
14.11.2025 16:42
Угоди
UA-2025-09-04-014990-a-b3
Підписаний і діє
Номер
341
1 986 092.52 грн.
1 655 077.1 грн.
З ПДВ
Підписано
24.11.2025
Строк дії договору з
24.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Реконструкція існуючих електричних мереж шляхом монтажу альтернативних енергонезалежних джерел живлення СЕС на даху будівлі Підгірцівського ліцею Козинської селищної ради за адресою: Київська область Обухівський район село Підгірці, вулиця Васильківська, 39/1
Номенклатура
Реконструкція існуючих електричних мереж шляхом монтажу альтернативних енергонезалежних джерел живлення СЕС на даху будівлі Підгірцівського ліцею Козинської селищної ради за адресою: Київська область Обухівський район село Підгірці, вулиця Васильківська, 39/1
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
1 986 092.52
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Козинської селищної ради
Повна назва
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Козинської селищної ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43949171

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ТОП ФАЄР"
Повна назва
ТОВ "ТОП ФАЄР"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42082117

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
26.11.2025 14:24
Повідомлення про договір
26.11.2025 14:22
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-12-02-000040
Дата створення проекту
02.12.2025 15:40
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
02.12.2025 16:39
Дата завершення моніторингу
24.12.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 422-82-12
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 93) 548-46-23
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 02.12.2025 № 398 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8 UA-2025-09-04-014990-a 04.09.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
02.12.2025 00:00
Документи рішення
02.12.2025 16:39
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є роботи з реконструкції існуючих електричних мереж шляхом монтажу альтернативних енергонезалежних джерел живлення СЕС на даху будівлі Підгірцівського ліцею Козинської селищної ради за адресою: Київська область Обухівський район село Підгірці, вулиця Васильківська, 39/1 (за кодом ДК 021:2015 - 45261215-4 Встановлення на дахах сонячних панелей) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID:UA-2025-09-04-014990-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів. 1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК. 4. Надати інформацію та/або документальне підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility (у разі передбаченого фінансування). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
03.12.2025 17:34
Орган перевірки
09.12.2025 00:00
Документи повідомлення
03.12.2025 17:35
-
Відповідь
пояснення Замовника
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Реконструкція існуючих електричних мереж шляхом монтажу альтернативних енергонезалежних джерел живлення СЕС на даху будівлі Підгірцівського ліцею Козинської селищної ради за адресою: Київська область Обухівський район село Підгірці, вулиця Васильківська, 39/1(Код ДК 021:2015: 45261215-4 Встановлення на дахах сонячних панелей) ( UA-2025-09-04-014990-a)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-M-2025-12-02-000040) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, Відділ освіти, культури, молоді та спорту Козинської селищної ради(далі-Відділ), надає пояснення(інформацію, документи) з поставлених питань. Стосовно питання першого (1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість), повідомляємо наступне. З метою здійснення безперебійного навчального процесу та харчування учасників навчального процесу, Відділом прийнято рішення про планування закупівлі альтернативних джерел живлення для Підгірцівського ліцею Козинської селищної ради. Розмір витрат визначено після виготовлення проєктно-кошторисної документації та проведення експертного звіту(додається). Стосовно питання другого ( 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.), повідомляємо наступне. Замовником не застосовувалась дана норма, виходячи з наступного. Даною нормою встановлено, зокрема, рекомендацію з урахуванням затверджених цією постановою заходів, а саме: 1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Враховуючи, що Відділ є структурним підрозділом Козинської селищної ради(органу місцевого самоврядування) та не має власного веб-сайту, Відділом не опубліковувалось обґрунтування. Стосовно питання третього( 3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.), повідомляємо наступне. Згідно з рішенням сесії Козинської селищної ради від 14.08.2025 року № 9-70-VIII виділено кошти, зокрема і на Реконструкцію існуючих електричних мереж шляхом монтажу альтернативних енергонезалежних джерел живлення СЕС на даху будівлі Підгірцівського ліцею Козинської селищної ради за адресою: Київська область Обухівський район село Підгірці, вулиця Васильківська, 39/1, за КПКВК 0611300 Будівництво освітніх установ(рішення і довідка додається). Стосовно питання четвертого( 4. Надати інформацію та/або документальне підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility (у разі якщо таке фінансування передбачено), повідомляємо наступне. Дана закупівля фінансується за рахунок коштів місцевого бюджету.
Рішеня
05.12.2025 15:10
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
1. Надати пояснення, яким чином та на підставі яких документів Замовником перевірено та встановлено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ТОП ФАЄР» вимогам зазначеним у пункті 3 Розділу IV тендерної документації в частині надання гарантійного листа щодо спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів. У відповіді зазначити файли та документи в складі тендерної пропозиції ТОВ «ТОП ФАЄР», які підтверджують відповідність учасника умовам тендерної документації в частині надання гарантійного листа щодо спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів. 2. Надати пояснення, яким чином та на підставі яких документів Замовником перевірено та встановлено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ТОП ФАЄР» вимогам зазначеним у підпункті 7 пункту 1 Додатку 1 до ТД щодо чинності протягом усього строку виконання робіт, договору орендованого (залученого) автотранспорту, а саме на Fiat Doblo, який зазначений в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 14.11.2025 № 11/21 в пункті 17. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
10.12.2025 17:54
Орган перевірки
16.12.2025 00:00
Документи повідомлення
10.12.2025 17:55
-
Запит
Запит замовнику на пояснення (повторно)
1. Надати пояснення, яким чином та на підставі яких документів Замовником перевірено та встановлено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ТОП ФАЄР» вимогам зазначеним у пункті 3 Розділу IV тендерної документації в частині надання гарантійного листа щодо спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів. У відповіді зазначити файли та документи в складі тендерної пропозиції ТОВ «ТОП ФАЄР», які підтверджують відповідність учасника умовам тендерної документації в частині надання гарантійного листа щодо спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів. 2. Надати пояснення, яким чином та на підставі яких документів Замовником перевірено та встановлено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ТОП ФАЄР» вимогам зазначеним у підпункті 7 пункту 1 Додатку 1 до ТД щодо чинності протягом усього строку виконання робіт, договору орендованого (залученого) автотранспорту, а саме на Fiat Doblo, який зазначений в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 14.11.2025 № 11/21 в пункті 17. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
16.12.2025 17:03
Орган перевірки
20.12.2025 00:00
Документи повідомлення
16.12.2025 17:04
-
Відповідь
пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Реконструкція існуючих електричних мереж шляхом монтажу альтернативних енергонезалежних джерел живлення СЕС на даху будівлі Підгірцівського ліцею Козинської селищної ради за адресою: Київська область Обухівський район село Підгірці, вулиця Васильківська, 39/1(Код ДК 021:2015: 45261215-4 Встановлення на дахах сонячних панелей) ( UA-2025-09-04-014990-a)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-M-2025-12-02-000040) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, Відділ освіти, культури, молоді та спорту Козинської селищної ради(далі-Відділ), надає пояснення(інформацію, документи) з поставлених питань. ЗАПИТАННЯ 1 «Надати пояснення, яким чином та на підставі яких документів Замовником перевірено та встановлено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ТОП ФАЄР» вимогам зазначеним у пункті 3 Розділу IV тендерної документації в частині надання гарантійного листа щодо спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів. У відповіді зазначити файли та документи в складі тендерної пропозиції ТОВ «ТОП ФАЄР», які підтверджують відповідність учасника умовам тендерної документації в частині надання гарантійного листа щодо спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів.» Відповідь. В складі пропозиції ТОВ «ТОП ФАЄР» містяться такі документи - Гарантійний лист Вих. 09/29 від 17.09.2025 – в пункті 10 даного листа зазначено – «учасник процедури закупівлі є особою, до якої не застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції";» - Довідка Вих. 09/29 від 17.09.2025 в абзаці три якої вказано - До ТОВ «ТОП ФАЄР» не було застосовано санкції у вигляді штрафі та/або відшкодування збитків, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 2 пункту 45 Особливостей. - Довідка згода з усіма умовами ТД Вих. 09/29 від 17.09.2025 - Даною довідкою ТОВ «ТОП ФАЄР» погоджується зі всіма умовами та вимогами тендерної документації закупівлі, у тому числі з умовами та вимогами, що вимагалися у формі довідок, листів, гарантій та додатково підтверджуємо їхню беззаперечність, виконання вимог та згоду з їх змістом і зобов’язаннями. У разі якщо у складі нашої пропозиції буде відсутня будь-яка інформація, яку вимагав замовник у складі тендерної документації, ми даною довідкою декларуємо погодження з такою інформацією та зобов’язуємось її виконувати. Прошу дану довідку взяти до уваги при розгляді нашої пропозиції. Враховуючи наведені вище довідки та гарантійні листи, Замовник вважає, що учасник підтвердив відповідність свої пропозиції вимогам передбаченим у пункті 3 Розділу IV тендерної документації в частині надання гарантійного листа щодо спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, тому у Замовника не було підстав відхиляти тендерну пропозицію ТОВ «ТОП ФАЄР» ЗАПИТАННЯ 2 «Надати пояснення, яким чином та на підставі яких документів Замовником перевірено та встановлено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ТОП ФАЄР» вимогам зазначеним у підпункті 7 пункту 1 Додатку 1 до ТД щодо чинності протягом усього строку виконання робіт, договору орендованого (залученого) автотранспорту, а саме на Fiat Doblo, який зазначений в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 14.11.2025 № 11/21 в пункті 17.» Відповідь. В додатку 5 Тендерної документації була встановлена вимога - Учасник повинен підтвердити щонайменше наявність наступного переліку: - вантажний автомобіль-маніпулятор з висувною стрілою; - електро інструменти для монтажних робіт в асортименті; Тобто учасник повинен підтвердити один вантажний автомобіль-маніпулятор з висувною стрілою та електроінструмент. В складі пропозиції переможця міститься файл Договір оренди будівельних машин, який підтверджує наявність маніпулятора з висувною стрілою котрий зазначений в пункті 21 Довідки про наявність МТБ Також в складі пропозиції міститься файл – Видаткові обладнання який підтверджує наявність електроінструменту. Тобто з наявних документів учасник підтвердив наявність щонайменше одного вантажного автомобіля-маніпуляторя з висувною стрілою та - електро інструменти для монтажних робіт в асортименті. Що стосується Навантажувача фронтальний, марка ZL50G, реєстраційний номер 56035АА що міститься в пункті 17 довідки МТБ то наявність даного автотранспорту підтверджено файлом Договір оренди будівельних машин.pdf (наявність даного транспорту не була обов’язковою згідно умов ТД) Що стосується автомобіля Fiat Doblo зазначеного в пункті 19 довідки МТБ, то повідомляємо що наявність даного транспорту не була обов’язковою згідно умов ТД. Також Замовником було надіслано запит до ТОВ «ТОП ФАЄР» щодо підтвердження права користування автомобілем Fiat Doblo зазначеного в пункті 19 довідки МТБ, та отримали Договір про внесення змін до Договору оренди автомобілей, яким підтверджується що Договір оренди котрий був наданий в складі тендерної пропозиції продовжено до 08.04.2027 року. Уповноважена особа гарантує врахувати усі зауваження Аудиторської служби що будуть міститися в даному висновку, гарантує в подальшому утримуватися від порушення законодавства про публічні закупівлі, та неухильно дотримуватися норм чинного законодавства.
Рішеня
16.12.2025 18:21
Замовник
Відповідь
пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Реконструкція існуючих електричних мереж шляхом монтажу альтернативних енергонезалежних джерел живлення СЕС на даху будівлі Підгірцівського ліцею Козинської селищної ради за адресою: Київська область Обухівський район село Підгірці, вулиця Васильківська, 39/1(Код ДК 021:2015: 45261215-4 Встановлення на дахах сонячних панелей) ( UA-2025-09-04-014990-a)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-M-2025-12-02-000040) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, Відділ освіти, культури, молоді та спорту Козинської селищної ради(далі-Відділ), надає пояснення(інформацію, документи) з поставлених питань. ЗАПИТАННЯ 1 «Надати пояснення, яким чином та на підставі яких документів Замовником перевірено та встановлено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ТОП ФАЄР» вимогам зазначеним у пункті 3 Розділу IV тендерної документації в частині надання гарантійного листа щодо спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів. У відповіді зазначити файли та документи в складі тендерної пропозиції ТОВ «ТОП ФАЄР», які підтверджують відповідність учасника умовам тендерної документації в частині надання гарантійного листа щодо спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів.» Відповідь. В складі пропозиції ТОВ «ТОП ФАЄР» містяться такі документи - Гарантійний лист Вих. 09/29 від 17.09.2025 – в пункті 10 даного листа зазначено – «учасник процедури закупівлі є особою, до якої не застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції";» - Довідка Вих. 09/29 від 17.09.2025 в абзаці три якої вказано - До ТОВ «ТОП ФАЄР» не було застосовано санкції у вигляді штрафі та/або відшкодування збитків, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 2 пункту 45 Особливостей. - Довідка згода з усіма умовами ТД Вих. 09/29 від 17.09.2025 - Даною довідкою ТОВ «ТОП ФАЄР» погоджується зі всіма умовами та вимогами тендерної документації закупівлі, у тому числі з умовами та вимогами, що вимагалися у формі довідок, листів, гарантій та додатково підтверджуємо їхню беззаперечність, виконання вимог та згоду з їх змістом і зобов’язаннями. У разі якщо у складі нашої пропозиції буде відсутня будь-яка інформація, яку вимагав замовник у складі тендерної документації, ми даною довідкою декларуємо погодження з такою інформацією та зобов’язуємось її виконувати. Прошу дану довідку взяти до уваги при розгляді нашої пропозиції. Враховуючи наведені вище довідки та гарантійні листи, Замовник вважає, що учасник підтвердив відповідність свої пропозиції вимогам передбаченим у пункті 3 Розділу IV тендерної документації в частині надання гарантійного листа щодо спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, тому у Замовника не було підстав відхиляти тендерну пропозицію ТОВ «ТОП ФАЄР» ЗАПИТАННЯ 2 «Надати пояснення, яким чином та на підставі яких документів Замовником перевірено та встановлено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ТОП ФАЄР» вимогам зазначеним у підпункті 7 пункту 1 Додатку 1 до ТД щодо чинності протягом усього строку виконання робіт, договору орендованого (залученого) автотранспорту, а саме на Fiat Doblo, який зазначений в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 14.11.2025 № 11/21 в пункті 17.» Відповідь. В додатку 5 Тендерної документації була встановлена вимога - Учасник повинен підтвердити щонайменше наявність наступного переліку: - вантажний автомобіль-маніпулятор з висувною стрілою; - електро інструменти для монтажних робіт в асортименті; Тобто учасник повинен підтвердити один вантажний автомобіль-маніпулятор з висувною стрілою та електроінструмент. В складі пропозиції переможця міститься файл Договір оренди будівельних машин, який підтверджує наявність маніпулятора з висувною стрілою котрий зазначений в пункті 21 Довідки про наявність МТБ Також в складі пропозиції міститься файл – Видаткові обладнання який підтверджує наявність електроінструменту. Тобто з наявних документів учасник підтвердив наявність щонайменше одного вантажного автомобіля-маніпуляторя з висувною стрілою та - електро інструменти для монтажних робіт в асортименті. Що стосується Навантажувача фронтальний, марка ZL50G, реєстраційний номер 56035АА що міститься в пункті 17 довідки МТБ то наявність даного автотранспорту підтверджено файлом Договір оренди будівельних машин.pdf (наявність даного транспорту не була обов’язковою згідно умов ТД) Що стосується автомобіля Fiat Doblo зазначеного в пункті 19 довідки МТБ, то повідомляємо що наявність даного транспорту не була обов’язковою згідно умов ТД. Також Замовником було надіслано запит до ТОВ «ТОП ФАЄР» щодо підтвердження права користування автомобілем Fiat Doblo зазначеного в пункті 19 довідки МТБ, та отримали Договір про внесення змін до Договору оренди автомобілей, яким підтверджується що Договір оренди котрий був наданий в складі тендерної пропозиції продовжено до 08.04.2027 року. Уповноважена особа гарантує врахувати усі зауваження Аудиторської служби що будуть міститися в даному висновку, гарантує в подальшому утримуватися від порушення законодавства про публічні закупівлі, та неухильно дотримуватися норм чинного законодавства.
Рішеня
16.12.2025 18:26
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 259 428 грн.
Період подання пропозицій
до 19.09.2025 00:00
Замовник:
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Козинської селищної ради
Контактний телефон:
+380457239494
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 259 428 грн.
Період подання пропозицій
до 19.09.2025 00:00
Замовник:
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Козинської селищної ради
Контактний телефон:
+380457239494
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності