Показати схожі тендери

Закупівля Код ДК 021:2015 - 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з моніторингу та реагування на сигнали тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації на 15 ТП та 26 РП АТ “Запоріжжяобленерго” в м.Запоріжжя) від АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО».

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-04-014232-a
Id Tender 695a27b2b63a43298601d6e949fdd007
План UA-P-2025-09-04-017246-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 04.09.2025 17:58
Остання зміна 13.10.2025 13:51
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
90 200 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.09.2025 17:58 до 15.09.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 04.09.2025 17:58
до 12.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.09.2025 17:58
до 12.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.09.2025 13:37
до 03.10.2025 16:10
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.10.2025 16:10
до 09.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.10.2025 16:10
до 13.10.2025 13:51
Період уточнень
з 04.09.2025 17:58 до 12.09.2025 00:00
Період оскарження
з 04.09.2025 17:58 до 12.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.09.2025 13:37 до 03.10.2025 16:10
Період кваліфікації
з 16.09.2025 13:37 до 03.10.2025 16:10
Основні параметри
Код ДК 021:2015 - 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з моніторингу та реагування на сигнали тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації на 15 ТП та 26 РП АТ “Запоріжжяобленерго” в м.Запоріжжя)
Інформація про прийняття чи неприйняття Замовником до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі: не прийняття до розгляду. Джерело фінансування закупівлі: Кошти підприємства. Мова тендерної пропозиції українська. Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та підготовлені безпосередньо учасником, викладаються українською мовою1. Якщо документи викладені іншими мовами, учасник надає документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. 1Ця вимога не стосується документів, що подаються учасниками на підтвердження відповідності товару технічним і якісним характеристикам, які в оригіналі складені російською мовою (зокрема, але не виключно: ТУ, кресленики, паспорт, інструкція, тощо), а також документів наданих сторонніми підприємствами, організаціями чи установами (зокрема, але не виключно: договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти тощо). 1Ця вимога не стосується документів про освіту, записів в трудових книжках, посвідчень водія, посвідчень про перевірку знань, які можуть бути складені українською та/або російською мовами.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
90 200 грн.
Послуги з моніторингу та реагування на сигнали тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації на 15 ТП та 26 РП АТ “Запоріжжяобленерго” в м.Запоріжжя
Назва предмета закупівлі
Послуги з моніторингу та реагування на сигнали тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації на 15 ТП та 26 РП АТ “Запоріжжяобленерго” в м.Запоріжжя
Очікувана вартість
90 200 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
902,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
16.09.2025 13:14
Закінчення аукціону
16.09.2025 13:37
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з моніторингу та реагування на сигнали тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації на 15 ТП та 26 РП АТ “Запоріжжяобленерго” в м.Запоріжжя
Код ДК 021:2015
79711000-1 - Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації
Кількість
4
Одиниця виміру
місяць
Адреса постачання
69000, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, м. Запоріжжя
Дата постачання по
31.01.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 40 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
*Якщо суб'єкт господарювання є платником ПДВ: Розрахунки за надані послуги проводяться «Замовником» протягом 40 (сорока) календарних днів після підписання сторонами Акту здачі-приймання наданих послуг на підставі отриманого «Замовником» рахунка за умови наявності одночасно таких умов: - підписання Сторонами Акту здачі-приймання наданих послуг; - реєстрації «Виконавцем» в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної, яка складена відповідно до вимог законодавства, діючого на дату її складання, та умов цього Договору. Після укладення Договору за письмовим зверненням «Виконавця» можлива попередня оплата на підставі виставленого рахунку «Виконавця» протягом 15 календарних днів з дати отримання рахунка «Замовником», за умови фінансової можливості «Замовника». Розмір передоплати, що може бути здійснена за Договором, визначається «Замовником» в односторонньому порядку. Незалежно від сплати чи несплати попередньої оплати «Виконавець» зобов’язаний виконати зобов’язання з надання послуг в строк та на умовах, передбачених цим Договором. *Якщо суб'єкт господарювання не є платником ПДВ: Розрахунки за надані послуги поводяться «Замовником» протягом 40 (сорока) календарних днів після підписання сторонами Акту здачі-приймання наданих послуг на підставі отриманого «Замовником» рахунка. Після укладення Договору за письмовим зверненням «Виконавця» можлива попередня оплата на підставі виставленого рахунку «Виконавця» протягом 15 календарних днів з дати отримання рахунка «Замовником», за умови фінансової можливості «Замовника». Розмір передоплати, що може бути здійснена за Договором, визначається «Замовником» в односторонньому порядку. Незалежно від сплати чи несплати попередньої оплати «Виконавець» зобов’язаний виконати зобов’язання з надання послуг в строк та на умовах, передбачених цим Договором.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ"
Пропозиція:
65 600 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Управління поліції охорони в Запорізькій області
Пропозиція:
65 600 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 16.09.2025 13:14
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дятченко Ганна Олександрівна
Електронна пошта
Телефон
380501005404
Замовник
ЄДРПОУ
00130926
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО»
Поштовий індекс
69035
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
ЗАПОРІЖЖЯ
Адреса
ВУЛИЦЯ СТАЛЕВАРІВ, будинок 14
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з моніторингу та реагування на сигнали тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації на 15 ТП та 26 РП АТ “Запоріжжяобленерго” в м.Запоріжжя
Період вимог/скарг з 03.10.2025 16:10 по 09.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.09.2025 13:37 по 15.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ-СЛАВУТИЧ» (ЄДРПОУ - 43317264) визнати переможцем процедури відкритих торгів з особливостями: Код ДК 021:2015 - 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з моніторингу та реагування на сигнали тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації на 15 ТП та 26 РП АТ “Запоріжжяобленерго” в м.Запоріжжя), ідентифікатор оголошення: UA-2025-09-04-014232-a та прийняти рішення про намір укласти договір з переможцем.
Документи кваліфікації
03.10.2025 16:10
Довідка НАЗК
03.10.2025 16:10
Повідомлення про рішення
23.09.2025 14:09
Електроний протокол про продовження строку
16.09.2025 13:38
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.09.2025 17:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.09.2025 17:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Рішення про продовження розгляду тендерної пропозиції: продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ" (Код ЄДРПОУ: 43317264) до 14.10.2025 року (включно), тобто в межах 20 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції (на підставі п. 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 та ч. 10 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі») у зв’язку з необхідністю більш детального та всебічного розгляду документів тендерної пропозиції. Дата прийняття рішення: 23.09.2025 року. Уповноважена особа АТ «Запоріжжяобленерго» Сергій ШАТАЛОВ.
Дата продовження строку розгляду
23.09.2025 14:08
Дата кінця розгляду
15.10.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності та перелік виявлених невідповідностей: 1. Згідно пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» частини II Розділу І Додатку №2 тендерної документації вимагається: «2.2. Довідка, що містить інформацію про наявність не менше 20 працівників «групи швидкого реагування (ГШР)», за формою, наведеною у Додатку №2 тендерної документації. У стовпці 2 та 3 довідки інформація повинна бути зазначена у відповідності до документів, що підтверджують взаємовідносини працівника з Учасником або співвиконавцем (накази про призначення на посаду). 2.4. Підтвердження наявності трудових або інших відносин учасника або співвиконавця (ів) саме з працівниками, наведеними в довідках. Інформація про наявність працівників, зазначених у довідках (наданих учасником на виконання п.п. 2.1., п.п. 2.2. та п.п. 2.3. п. 2 ч. II Розділу I Додатку №2 тендерної документації), може бути підтверджена документами 1: – трудові книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу); або – накази про призначення на посаду / накази про сумісництво (за наявності); або – цивільно-правові угоди з особами, що будуть задіяні учасником процедури закупівлі; або – інші документи, передбачені законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин учасника або співвиконавця (ів) з відповідними працівниками. 1 Документ надається на всіх працівників, які зазначені у довідках наданих учасником на виконання п.п. 2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть здійснювати технічне обслуговування тривожної сигналізації, п.п. 2.2. Довідка про наявність працівників «групи швидкого реагування (ГШР)» та п.п. 2.3. Довідка про наявність працівників «пульту централізованого спостереження (ПЦС)» пункту 2 частини II Розділу I Додатку №2 тендерної документації. » Учасником ТОВ «ОХ-СЛАВУТИЧ» на виконання п.п. 2.4. п. 2 частини II Розділу І Додатку №2 тендерної документації надано: - на працівника 7. Новікова Дмитра: Витяг з Наказу №67 о/с від 30.01.2020 р. про переведення на іншу роботу. В якому зазначено: Новікова Дмитра Павловича з 01.02.2020 із «Групи швидкого реагування відділу спеціалізованої охорони» переведено до «Відділу з охорони ПАТ «Запоріжсталь»» на посаду Охоронець. Посада в Наказі №67 о/с від 30.01.2020 р. «охоронець» не збігається із посадою «охоронник» вказаною в довідці вих. №106 від 11.09.2025 про наявність працівників «групи швидкого реагування (ГШР). - на працівника 11. Пучков Віталій: Витяг з Наказу №67 о/с від 30.01.2020 р. про переведення на іншу роботу. В якому зазначено: Пучкова Віталія Вікторовича з 01.02.2020 із «Групи швидкого реагування відділу спеціалізованої охорони» переведено до «Відділу з охорони ПАТ «Запоріжсталь»» на посаду Охоронець. Посада в Наказі №67 о/с від 30.01.2020 р. «охоронець» не збігається із посадою «охоронник» вказаною в довідці вих. №106 від 11.09.2025 про наявність працівників «групи швидкого реагування (ГШР). - на працівника 19. Шкребтан Станіслав: Витяг з Наказу №124 о/с від 01.02.2023 р. про переведення на іншу роботу. В якому зазначено: Шкребтан Станіслава Олександровича з 01.02.2023 із «Групи швидкого реагування відділу спеціалізованої охорони» переведено до «Відділу з охорони ПАТ «Запоріжсталь»» на посаду Охоронець. Посада в №124 о/с від 01.02.2023 р. «охоронець» не збігається із посадою «охоронник» вказаною в довідці вих. №106 від 11.09.2025 про наявність працівників «групи швидкого реагування (ГШР). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати: довідку про наявність працівників «групи швидкого реагування (ГШР)», в якій буде скориговано стовпець 3 «Посада» у працівників Новіков Дмитро, Пучков Віталій та Шкребтан Станіслав згідно з Витягів з Наказів про переведення на іншу роботу АБО документи, які підтверджують взаємовідносини учасника з працівниками Новіков Дмитро, Пучков Віталій та Шкребтан Станіслав у яких вказана посада «охоронник». 2. Відповідно п.п. 2.5. п. 2 частини II Розділу І Додатку №2 тендерної документації вимагається: «Підтвердження можливості переміщення в умовах комендантської години, працівників наведених в довідках, які будуть задіяні до надання послуг. Надати документ1, який засвідчує можливість переміщення працівників Учасника та/або співвиконавця (ів), які будуть задіяні до надання послуг, в умовах комендантської години. 1 Документ надається на всіх працівників, які зазначені у довідках наданих учасником на виконання п.п. 2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть здійснювати технічне обслуговування тривожної сигналізації, п.п. 2.2. Довідка про наявність працівників «групи швидкого реагування (ГШР)» пункту 2 частини II Розділу I Додатку №2 тендерної документації. Учасником ТОВ «ОХ-СЛАВУТИЧ» на виконання п.п. 2.5. п. 2 частини II Розділу І Додатку №2 тендерної документації надано Перепустки видані Запорізькою обласною військовою адміністрацією працівникам зазначеним в довідках вих. №107 від 11.09.2025 про наявність працівників, відповідної кваліфікації, які будуть здійснювати технічне обслуговування тривожної сигналізації, та довідці вих. №106 від 11.09.2025 про наявність працівників «групи швидкого реагування (ГШР)». В усіх наданих учасником Перепустках на працівників недійсний термін дії, який сплив 09.05.2025 року, відповідно ці Перепустки вже не дійсні і по ним працівники не мають можливості переміщення в умовах комендантської години. З огляду на це, учасником не підтверджена можливість переміщення в умовах комендантської години, працівників наведених в довідках вих. №107 від 11.09.2025 про наявність працівників, відповідної кваліфікації, які будуть здійснювати технічне обслуговування тривожної сигналізації та вих. №106 від 11.09.2025 про наявність працівників «групи швидкого реагування (ГШР)», які будуть задіяні до надання послуг. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати: документ, який засвідчує можливість переміщення працівників Учасника, які будуть задіяні до надання послуг, в умовах комендантської години зазначених в довідках вих. №107 від 11.09.2025 та вих. №106 від 11.09.2025 з дійсним терміном дії. та/або лист-роз’яснення в довільній формі або копію/ії роз'яснення/нь державних органів в якому зазначені законодавчі підстави ненадання відповідних документів (надання Перепусток у такому вигляді) з посиланням на норми чинного законодавства (відповідно Примітці у Додатку №2 тендерної документації). 3. Відповідно п.п. 2.6 п. 2 частини II Розділу І Додатку №2 тендерної документації вимагається: «Підтвердження інформації вказаної у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть здійснювати технічне обслуговування тривожної сигналізації. На підтвердження інформації вказаної у довідці про наявність працівників, які будуть здійснювати технічне обслуговування тривожної сигналізації, надати скановану копію заповнених сторінок оригіналів Посвідчень1 працівників Учасника та/або співвиконавця, які будуть задіяні до надання послуг. 1В Посвідченнях має бути запис про останню перевірку знань з охорони праці (чинний на дату подання тендерної пропозиції), а також підтвердження групи з електробезпеки (не нижче III групи). Посвідчення надаються на всіх працівників, які зазначені у довідці наданої учасником на виконання п.п. 2.1. «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть здійснювати технічне обслуговування тривожної сигналізації» пункту 2 частини II Розділу I Додатку №2 тендерної документації. Учасником ТОВ «ОХ-СЛАВУТИЧ» на виконання п.п. 2.6. п. 2 частини II Розділу І Додатку №2 тендерної документації на працівників Музиканова Микиту надано Посвідчення №233-08-2024 від 26.07.2024 та на Комарова Сергія надано Посвідчення №233-09-2024 від 26.07.2024, видані ТОВ «ОХ-СЛАВУТИЧ», в яких зазначено «Результати перевірки знань з охорони праці (Правила безпеки, інструкції, з охорони праці)» наступна дата перевірки 26.07.2025. Отже, на дату подання тендерної пропозиції (11.09.2025 року) запис про перевірку знань з охорони праці в посвідченнях Музиканова Микити та Комарова Сергія не є чинним, що не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати: Посвідчення на працівників Музиканов Микита та Комаров Сергій із чиним на дату подання тендерної пропозиції, записом про останню перевірку знань з охорони праці. 4. У п.п. 2.8 п. 2 частини II Розділу І Додатку №2 тендерної документації вимагається: Підтвердження інформації зазначеної у довідці про наявність працівників «групи швидкого реагування (ГШР)». На підтвердження інформації зазначеної у довідці про наявність працівників «групи швидкого реагування (ГШР)», надати документ1, який засвідчує наявність дозволу на зберігання, носіння зброї, боєприпасів до неї, основних частин зброї, пристроїв, патронів до них, виданого таким працівникам Учасника та/або співвиконавця (ів). 1Документ надається на всіх працівників, які зазначені у довідці наданої учасником на виконання п.п. 2.2. Довідка про наявність працівників «групи швидкого реагування (ГШР)» пункту 2 частини II Розділу I Додатку №2 тендерної документації. Учасником ТОВ «ОХ-СЛАВУТИЧ» на працівників Азімов Рустам, Новіков Дмитро, Пойда Руслан, Пучков Віталій, Сєрков Дмитро, Хоменко Євген та Шкребтан Станіслав надано дозволи на зберігання, носіння зброї видані УПД ГУНП в Запорізькій обл., у працівників Куцевол Олексій та Сахно Артем дозволи на зберігання, носіння зброї видані Запорізьким РУП ГУНП в Запорізькій обл. у формі “книжечок”, в яких відсутня інформація про (не підтверджене право на) «зберігання, носіння боєприпасів до зброї, основних частин зброї, пристроїв, патронів до них», що не відповідає вимогам п. 2.8 частини II Розділу I Додатку №2 тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати: документ, який засвідчує наявність дозволу на зберігання, носіння зброї, боєприпасів до неї, основних частин зброї, пристроїв, патронів до них, виданого таким працівникам Учасника, зазначених в довідці №106 від 11.09.2025 про наявність працівників «групи швидкого реагування (ГШР)». та/або Лист-роз’яснення в довільній формі або копію/ії роз'яснення/нь державних органів в якому зазначені законодавчі підстави ненадання відповідних документів (надання Дозволів у такому вигляді) з посиланням на норми чинного законодавства (відповідно Примітці у Додатку №2 тендерної документації). 5. Згідно п.п. 3.6. п. 3 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій» частини II Розділу I Додатку №2 тендерної документації вимагається: «Довідка у довільній формі про наявність в Учасника та/або співвиконавця (ів) пункту централізованого спостереження об’єкта, який відповідає вимогам ДСТУ EN 50518:2019». Учасником ТОВ «ОХ-СЛАВУТИЧ» на виконання п.п. 3.6. п. 3 частини II Розділу І Додатку №2 тендерної документації надано довідка № 109 від 11.09.2025р. про наявність пункту централізованого спостереження об'єкта, в якій не вказано, що даний пункт відповідає вимогам ДСТУ EN 50518:2019. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати: Довідка у довільній формі про наявність в Учасника пункту централізованого спостереження об’єкта, який відповідає вимогам ДСТУ EN 50518:2019.
Створено
01.10.2025 10:44
Надати до
02.10.2025 10:44
Договір
UA-2025-09-04-014232-a-a1
Підписаний і діє
Номер
361025
65 600 грн.
54 666.67 грн.
З ПДВ
Підписано
09.10.2025
Строк дії договору з
09.10.2025
по
31.03.2026
Номенклатура
4 (місяць)
Послуги з моніторингу та реагування на сигнали тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації на 15 ТП та 26 РП АТ “Запоріжжяобленерго” в м.Запоріжжя
Номенклатура
Послуги з моніторингу та реагування на сигнали тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації на 15 ТП та 26 РП АТ “Запоріжжяобленерго” в м.Запоріжжя
Кількість
4
Одиниця виміру
місяць
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 31 січня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО»
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00130926

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ"
Повна назва
ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43317264

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
13.10.2025 13:51
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
90 200 грн.
Період подання пропозицій
до 15.09.2025 10:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО»
Контактний телефон:
380501005404
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
90 200 грн.
Період подання пропозицій
до 15.09.2025 10:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО»
Контактний телефон:
380501005404
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності