Показати схожі тендери

Закупівля Мікроскопи від Дніпровський політехнічний фаховий коледж.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-04-014175-a
Id Tender 107be365aa854367bf7dae62137490cd
План UA-P-2025-09-04-017378-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 04.09.2025 17:53
Остання зміна 16.10.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
310 500 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.09.2025 17:51 до 12.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 04.09.2025 17:51
до 09.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.09.2025 17:51
до 09.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.09.2025 15:57
до 18.09.2025 15:12
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.09.2025 13:31
до 24.09.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 18.09.2025 15:12
-
Період уточнень
з 04.09.2025 17:51 до 09.09.2025 00:00
Період оскарження
з 04.09.2025 17:51 до 09.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 12.09.2025 15:57 до 18.09.2025 15:12
Період кваліфікації
з 12.09.2025 15:57 до 18.09.2025 15:12
Основні параметри
Мікроскопи
Закупівля здійснюється на дотримання Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX. Всі умови та вимоги закупівлі, а також відповідні фінансові механізми, регулюються положеннями цієї угоди, яка спрямована на підтримку України
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
310 500 грн.
Мікроскопи
Назва предмета закупівлі
Мікроскопи
Очікувана вартість
310 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1552,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
12.09.2025 15:34
Закінчення аукціону
12.09.2025 15:57
Позиція
Опис предмета закупівлі
Мікроскопи
Код ДК 021:2015
38516000-5 - Монокулярні та/або бінокулярні світлові біологічні мікроскопи
Кількість
9
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49064, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр.Івана Мазепи,38
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ВЕНТА ЛАБ"
Пропозиція:
233 300 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОГІКЛАБГРУПА"
Пропозиція:
234 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 12.09.2025 15:34
Критерії закупівлі
Скасування
16.10.2025 00:00
неможливість у встановлений строк поставити товар, відмовляється від підписання договору
05.10.2025 12:53
-
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Любов Кравченко
Електронна пошта
Телефон
+380954112779
Сайт:
https://dpc.edu.ua
Замовник
ЄДРПОУ
00208746
Повна назва
Дніпровський політехнічний фаховий коледж
Поштовий індекс
49064
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
проспект Мазепи Івана, будинок 38
Кваліфікація
Лот № 1 Мікроскопи
Період вимог/скарг з 17.09.2025 13:31 по 23.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.09.2025 15:57 по 20.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
17.09.2025 13:31
Повідомлення про рішення
12.09.2025 15:57
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.09.2025 17:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.09.2025 17:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 18.09.2025 15:12 по 24.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.09.2025 13:31 по 25.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
18.09.2025 15:12
Довідка НАЗК
18.09.2025 15:12
Повідомлення про рішення
17.09.2025 13:32
Витяг з ЄДР
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-24-000025
Дата створення проекту
24.09.2025 19:37
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
30.09.2025 15:32
Дата публікації висновку про результати
24.10.2025 14:29
Дата завершення усунення порушень
30.10.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
22.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 288-26-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Дніпро
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 957-91-05
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Дніпро
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 29.09.2025 № 268 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о.начальника Вікторія САМОЙЛЕНКО Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від № Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 7 UA-2025-09-04-014175-a 04.09.2025 Дніпровський політехнічний фаховий коледж Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга КОВАЛЬОВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
30.09.2025 00:00
Документи рішення
30.09.2025 15:32
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 21 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), надання пояснень (інформації про закупівлю) у випадку передбаченому Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Дніпровський політехнічний фаховий коледж (далі - Замовник) на 2025 рік UA-P-2025-09-04-017378-a, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника №04/09/25 від 04.09.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ "ВЕНТА ЛАБ", тендерну пропозицію ТОВ "ЛОГІКЛАБГРУПА", протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол на відхилення пропозиції ТОВ "ВЕНТА ЛАБ" №17/09/25 від 17.09.2025, повідомлення про намір укласти договір з ТОВ "ЛОГІКЛАБГРУПА", повідомлення про відмову від підписання договору №3111 від 01.10.2025, протокольне рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЛОГІКЛАБГРУПА" №17/09/25 від 17.09.2025, пояснення та документи Замовника надані 20.10.2025 на запит Східного офісу Держаудитслужби від 16.10.2025 через електронну систему закупівель. Під час проведення моніторингу закупівлі встановлено, що Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель інформацію про відміну торгів від 05.10.2025.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, надання пояснень (інформації про закупівлю), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, Рамкова угода, надання пояснень (інформації про закупівлю) у випадку передбаченому Законом - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
21.10.2025 00:00
Дата публікації
24.10.2025 14:29
Документи висновку
24.10.2025 14:29
-
Повідомлення
Запит
Питання до пояснення
Питання у доданому файлі
Рішеня
16.10.2025 15:17
Орган перевірки
22.10.2025 00:00
Документи повідомлення
Відповідь
Обгрунтування на очікувану вартість, посилання на обгрунтування
Пояснення 1. Метод порівняння ринкових цін – це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. З метою визначення вартості товару було направлено запити цінових пропозицій до постачальників аналогічних товарів. За результатами направлених запитів було отримано комерційні пропозиції (додаються) та визначено очікувану вартість предмета закупівлі. 2. На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» забезпечено оприлюднення обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі за посиланням: http://dpc.edu.ua/wp-content/uploads/2025/10/Обгрунтування-на-мікроскопи-9-шт.pdf
Рішеня
20.10.2025 15:43
Замовник
Документи повідомлення
20.10.2025 15:44
-
Торги відмінено
Очікувана вартість
310 500 грн.
Період подання пропозицій
до 12.09.2025 00:00
Замовник:
Дніпровський політехнічний фаховий коледж
Контактний телефон:
+380954112779
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
310 500 грн.
Період подання пропозицій
до 12.09.2025 00:00
Замовник:
Дніпровський політехнічний фаховий коледж
Контактний телефон:
+380954112779
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності