Показати схожі тендери

Закупівля Багатофункціональні пристрої Canon i-SENSYS MF463dw Wi-Fi, ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання від УПРАВЛІННЯ АДМІНІСТРУВАННЯ ПОСЛУГ ДЕПАРТАМЕНТУ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-04-012353-a
Id Tender 429717edd011426cb15e12a98ae3f92b
План UA-P-2025-09-04-014905-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 04.09.2025 16:22
Остання зміна 16.09.2025 15:52
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
436 210.4 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.09.2025 16:20 до 12.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 04.09.2025 16:20
до 09.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.09.2025 16:20
до 09.09.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 12.09.2025 14:36
-
Залишилось 4 днів 14 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.09.2025 15:52
до 22.09.2025 00:00
Період уточнень
з 04.09.2025 16:20 до 09.09.2025 00:00
Період оскарження
з 04.09.2025 16:20 до 09.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 12.09.2025 14:36
Основні параметри
Багатофункціональні пристрої Canon i-SENSYS MF463dw Wi-Fi, ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
436 210.4 грн.
не ділиться
Назва предмета закупівлі
не ділиться
Очікувана вартість
436 210.4 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2181,05
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
12.09.2025 14:13
Закінчення аукціону
12.09.2025 14:36
Позиція
Опис предмета закупівлі
Багатофункціональні пристрої Canon i-SENSYS MF463dw Wi-Fi, ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Код ДК 021:2015
30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Кількість
23
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
11.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за поставлений Товар здійснюються шляхом безготівкового перерахунку коштів на рахунок Постачальника, згідно виставлених рахунків та підписання накладних протягом 15 банківських днів з моменту виставлення рахунків та підписання накладних.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ДП "Орт-сервіс" ТОВ "Орт"
Пропозиція:
436 149 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Храпко Іван Володимирович"
Пропозиція:
403 629 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 12.09.2025 14:13
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Хахула Юлія Олександрівна
Електронна пошта
Телефон
380322975720
Замовник
ЄДРПОУ
41041750
Назва (англійською мовою)
UPRAVLINNYa ADMINISTRUVANNYa POSLUG DEPARTAMENTU GUMANITARNOYi POLITIKI LVIVSKOYi MISKOYi RADI
Повна назва
УПРАВЛІННЯ АДМІНІСТРУВАННЯ ПОСЛУГ ДЕПАРТАМЕНТУ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва (англійською мовою)
UPRAVLINNYa ADMINISTRUVANNYa POSLUG DEPARTAMENTU GUMANITARNOYi POLITIKI LVIVSKOYi MISKOYi RADI
Поштовий індекс
79006
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
площа Ринок, 1
Кваліфікація
Лот № 1 не ділиться
Період вимог/скарг з 16.09.2025 15:52 по 22.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.09.2025 14:36 по 20.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі: Відсутній документ, який відповідає вимогам п. 3.1 додатку № 1 до тендерної документації. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні Відповідно до абзацу 1 пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Відповідно до підпункту 1 пункту 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Документи кваліфікації
16.09.2025 15:49
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
12.09.2025 14:36
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.09.2025 16:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.09.2025 16:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Керуючись вимогами статті 11 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням пункту 43 Постанови № 1178 Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Постанова № 1178) Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "Храпко Іван Володимирович" (далі – учасник) процедури закупівлі, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. В межах проведення перевірки Вашої тендерної пропозиції виявлено наступні невідповідності, що підлягають усуненню в строк, передбачений законодавством. Відповідно до вимог додатку 1 до тендерної документації, учаснику необхідно у складі його тендерної пропозиції надати документальне підтвердження того що він є або виробником, або офіційним представником, або дилером, або дистриб’ютором виробника відповідно до предмета закупівлі, зокрема, залежно від статусу надається: — для підприємства-виробника — лист про безпосереднє виробництво запропонованого товару, в якому підтверджуються технічні характеристики за підписом уповноваженої особи виробника, завірений печаткою (у разі її використання); — для офіційних представників / дилерів / дистриб’юторів виробника — копія документа, завірена печаткою (у разі її використання), що підтверджує представницькі повноваження від виробника товару (авторизаційний лист або довіреність від виробника, або дилерська угода, або дистриб’юторський договір, або договір комісії тощо), що підтверджує повноваження та право учасника постачати товар (відповідно до додатка № 2). Наданий Вами лист ТОВ «Кенон Україна» від 07.07.2021 є інформаційним повідомленням про гарантійні умови та перелік сервісних центрів, але не підтверджує Ваш офіційний статус дилера, дистриб'ютора або представника виробника та ін. Прохання надати в електронній системі закупівель документ, який відповідає вимогам п. 3.1 додатку № 1 до тендерної документації.
Створено
15.09.2025 14:59
Надати до
16.09.2025 14:59
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.09.2025 15:52 по 24.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.09.2025 15:52
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
436 210.4 грн.
Період подання пропозицій
до 12.09.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ АДМІНІСТРУВАННЯ ПОСЛУГ ДЕПАРТАМЕНТУ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380322975720
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
436 210.4 грн.
Період подання пропозицій
до 12.09.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ АДМІНІСТРУВАННЯ ПОСЛУГ ДЕПАРТАМЕНТУ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380322975720
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності