Показати схожі тендери

Закупівля Ворота промислові з монтажем та налагодженням роботи від 2 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Миколаївській області .

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-04-011692-a
Id Tender bdcc155fc82d438fafff1d6d03485f66
План UA-P-2025-09-04-013960-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 04.09.2025 15:47
Остання зміна 16.09.2025 18:40
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 101 341.9 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.09.2025 15:47 до 12.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 04.09.2025 15:47
до 09.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.09.2025 15:47
до 09.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.09.2025 16:02
до 16.09.2025 18:39
Залишилось 4 днів 22 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.09.2025 09:16
до 22.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 16.09.2025 18:39
-
Період уточнень
з 04.09.2025 15:47 до 09.09.2025 00:00
Період оскарження
з 04.09.2025 15:47 до 09.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 12.09.2025 16:02 до 16.09.2025 18:39
Період кваліфікації
з 12.09.2025 16:02 до 16.09.2025 18:39
Основні параметри
Ворота промислові з монтажем та налагодженням роботи
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 101 341.9 грн.
Ворота промислові з монтажем та налагодженням роботи
Назва предмета закупівлі
Ворота промислові з монтажем та налагодженням роботи
Очікувана вартість
1 101 341.9 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5506,71
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
12.09.2025 15:39
Закінчення аукціону
12.09.2025 16:02
Позиції закупівлі 5
Позиція : №1 1 (штуки)
Ворота промислові секційні
Опис предмета закупівлі
Ворота промислові секційні
Код ДК 021:2015
44220000-8 - Столярні вироби
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Миколаївська область, с-ще Березнегувате, вул. Ілька Борщака, 109
Дата постачання по
20.11.2025 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Ворота промислові секційні
Опис предмета закупівлі
Ворота промислові секційні
Код ДК 021:2015
44220000-8 - Столярні вироби
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Миколаївська область, с-ще Березнегувате, вул. Ілька Борщака, 109
Дата постачання по
20.11.2025 00:00
Позиція : №3 1 (штуки)
Ворота промислові секційні
Опис предмета закупівлі
Ворота промислові секційні
Код ДК 021:2015
44220000-8 - Столярні вироби
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Миколаївська область, с-ще Березнегувате, вул. Ілька Борщака, 109
Дата постачання по
20.11.2025 00:00
Позиція : №4 1 (штуки)
Ворота промислові розпашні з хвірткою
Опис предмета закупівлі
Ворота промислові розпашні з хвірткою
Код ДК 021:2015
44220000-8 - Столярні вироби
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Миколаївська область, м. Снігурівка, вул. Братня, 1
Дата постачання по
20.11.2025 00:00
Позиція : №5 1 (штуки)
Ворота промислові розпашні
Опис предмета закупівлі
Ворота промислові розпашні
Код ДК 021:2015
44220000-8 - Столярні вироби
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Миколаївська область, м. Снігурівка, вул. Братня, 1
Дата постачання по
20.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за фактично поставлений товар здійснюється Замовником протягом 10 календарних днів після його поставки, монтажу, наладки роботи та надання Постачальником належним чином оформлених документів: рахунку (рахунку-фактури), видаткової накладної.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "БУДВІКСІМ"
Пропозиція:
950 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "РУДЕНКО ВІКТОРІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА"
Пропозиція:
987 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 12.09.2025 15:39
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.09.2025 15:47
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
04.09.2025 15:47
-
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олексій Васильєв
Електронна пошта
Телефон
+380930689928
Замовник
ЄДРПОУ
38312856
Повна назва
2 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Миколаївській області
Поштовий індекс
54046
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
місто Миколаїв
Адреса
ВУЛИЦЯ АРХІТЕКТОРА СТАРОВА, будинок 1/1
Кваліфікація
Лот № 1 Ворота промислові з монтажем та налагодженням роботи
Період вимог/скарг з 15.09.2025 09:16 по 21.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.09.2025 16:02 по 20.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
15.09.2025 09:16
Повідомлення про рішення
15.09.2025 09:16
-
12.09.2025 16:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.09.2025 15:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.09.2025 15:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. перелік виявлених невідповідностей: - відсутня декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам з охорони праці для виконання робіт на висоті понад 1,3 м, яка передбачена Додатком №2 тендерної документації. 2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Відповідно до п. 7 додатку №1 та п.1 додатку №2 тендерної документації: “Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: копію Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме – робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 м (відповідно до Постанови КМУ №1107 від 26.10.2011 р. та НПАОП 0.00-1.15-07). Надання такої декларації є обов’язковою умовою для підтвердження спроможності учасника здійснювати монтаж промислових воріт у відповідності до вимог законодавства України з охорони праці.”. 3. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Надати через електронну систему закупівель декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам з охорони праці для робіт на висоті понад 1,3 м
Створено
13.09.2025 16:56
Надати до
14.09.2025 16:56
Період вимог/скарг з 16.09.2025 18:39 по 22.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.09.2025 09:16 по 23.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.09.2025 18:40
Довідка НАЗК
16.09.2025 18:39
Повідомлення про рішення
15.09.2025 09:16
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.09.2025 15:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.09.2025 15:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. перелік виявлених невідповідностей: - відсутня декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам з охорони праці для виконання робіт на висоті понад 1,3 м, яка передбачена Додатком №2 тендерної документації. 2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Відповідно до п. 7 додатку №1 та п.1 додатку №2 тендерної документації: “Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: копію Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме – робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 м (відповідно до Постанови КМУ №1107 від 26.10.2011 р. та НПАОП 0.00-1.15-07). Надання такої декларації є обов’язковою умовою для підтвердження спроможності учасника здійснювати монтаж промислових воріт у відповідності до вимог законодавства України з охорони праці.”. 3. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Надати через електронну систему закупівель декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам з охорони праці для робіт на висоті понад 1,3 м
Створено
15.09.2025 09:59
Надати до
16.09.2025 09:59
Договір
UA-2025-09-04-011692-a-c1
Очікує підписання
987 000 грн.
987 000 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (штуки)
Ворота промислові секційні
Номенклатура
Ворота промислові секційні
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 20 листопада 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Ворота промислові секційні
Номенклатура
Ворота промислові секційні
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 20 листопада 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Ворота промислові секційні
Номенклатура
Ворота промислові секційні
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 20 листопада 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Ворота промислові розпашні з хвірткою
Номенклатура
Ворота промислові розпашні з хвірткою
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 20 листопада 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Ворота промислові розпашні
Номенклатура
Ворота промислові розпашні
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 20 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
2 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Миколаївській області
Повна назва
2 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Миколаївській області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38312856

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "РУДЕНКО ВІКТОРІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА"
Повна назва
ФОП "РУДЕНКО ВІКТОРІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3236606386

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 101 341.9 грн.
Період подання пропозицій
до 12.09.2025 00:00
Замовник:
2 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Миколаївській області
Контактний телефон:
+380930689928
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 101 341.9 грн.
Період подання пропозицій
до 12.09.2025 00:00
Замовник:
2 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Миколаївській області
Контактний телефон:
+380930689928
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності