Показати схожі тендери

Закупівля Екскаватор-навантажувач колісний із об’ємом ковша не менше 0,6 м.куб. від МАЛОТОКМАЧАНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ПОЛОГІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-04-011283-a
Id Tender 7e21c932d9c24b9eb98693a019a2240e
План UA-P-2025-09-04-013750-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 04.09.2025 15:43
Остання зміна 21.10.2025 09:34
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 170 706 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.09.2025 15:41 до 12.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 04.09.2025 15:41
до 09.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.09.2025 15:41
до 09.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.09.2025 12:47
до 14.10.2025 10:24
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.09.2025 10:23
до 20.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 14.10.2025 10:24
до 21.10.2025 09:34
Період уточнень
з 04.09.2025 15:41 до 09.09.2025 00:00
Період оскарження
з 04.09.2025 15:41 до 09.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 12.09.2025 12:47 до 14.10.2025 10:24
Період кваліфікації
з 12.09.2025 12:47 до 14.10.2025 10:24
Основні параметри
Екскаватор-навантажувач колісний із об’ємом ковша не менше 0,6 м.куб.
ДК 021:2015 - 43250000-0 Фронтальні ковшові навантажувачі (Екскаватор-навантажувач колісний із об’ємом ковша не менше 0,6 м.куб.). Деталізований CPV код (у т.ч. для лотів) та його назва ДК 021:2015 - 43250000-0 Фронтальні ковшові навантажувачі. Процедура закупівлі – відкриті торги, з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 з урахуванням змін
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
3 170 706 грн.
Екскаватор-навантажувач колісний із об’ємом ковша не менше 0,6 м.куб.
Назва предмета закупівлі
Екскаватор-навантажувач колісний із об’ємом ковша не менше 0,6 м.куб.
Очікувана вартість
3 170 706 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
15853,53
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
12.09.2025 12:24
Закінчення аукціону
12.09.2025 12:47
Позиція
Опис предмета закупівлі
Екскаватор-навантажувач колісний із об’ємом ковша не менше 0,6 м.куб.
Код ДК 021:2015
43250000-0 - Фронтальні ковшові навантажувачі
Кількість
1
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
69059, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул.. Парамонова, буд. 15
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Здійснення оплати відбувається після фактичного отримання товару у 100 % розмірі на підставі підписаного Сторонами акту приймання-передачі товару або видаткової чи товарно-транспортної накладної, а також рахунку для оплати. Оплата акту приймання-передачі товару або видаткової чи товарно-транспортної накладної, а також рахунку для оплати Постачальника має бути здійснена Замовником у строк, визначений у рахунку, який не може бути меншим 30 (тридцять) календарних днів, а у разі відсутності коштів на рахунках Замовника – з моменту їх надходження. Згідно зі статтею 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 5 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Договірні зобов’язання виникають в межах асигнувань, затверджених у встановленому порядку для Замовника
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Техноторг"
Пропозиція:
3 170 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕО ТЕКС"
Пропозиція:
3 170 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 12.09.2025 12:24
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.09.2025 15:43
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Маслак Юлія Анатоліївна
Електронна пошта
Телефон
380992858643
Замовник
ЄДРПОУ
04352090
Назва (англійською мовою)
MALOTOKMAChANSKA SILSKA RADA POLOGIVSKOGO RAIONU ZAPORIZKOYi OBLASTI
Повна назва
МАЛОТОКМАЧАНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ПОЛОГІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва (англійською мовою)
MALOTOKMAChANSKA SILSKA RADA POLOGIVSKOGO RAIONU ZAPORIZKOYi OBLASTI
Поштовий індекс
70550
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
Оріхівський р-н, село Мала Токмачка
Адреса
вулиця Миру, будинок 297
Кваліфікація
Лот № 1 Екскаватор-навантажувач колісний із об’ємом ковша не менше 0,6 м.куб.
Період вимог/скарг з 16.09.2025 10:23 по 22.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.09.2025 12:47 по 20.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.09.2025 10:23
Довідка НАЗК
16.09.2025 10:22
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
12.09.2025 12:47
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 22.09.2025 12:49 по 28.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.09.2025 12:19 по 30.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей
Зміст
Детально за протоколом
Документи кваліфікації
22.09.2025 12:48
Повідомлення про рішення
22.09.2025 12:19
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.09.2025 15:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.09.2025 15:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 22.09.2025 13:28 по 28.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.09.2025 12:49 по 30.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.09.2025 13:28
Довідка НАЗК
22.09.2025 13:28
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
22.09.2025 12:49
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 14.10.2025 10:24 по 20.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.10.2025 09:37 по 21.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.10.2025 10:24
Довідка НАЗК
14.10.2025 10:24
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
13.10.2025 09:37
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.09.2025 15:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.09.2025 15:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
В тендерній пропозиції учасника ТОВ «ТЕХНОТОРГ», який зараз перебуває на етапі оцінки, Органом оскарження за рішенням №15199-р/пк-пз від 07.10.2025р. та відповідно Замовником виявлено невідповідності його тендерної пропозиції, а саме: 1. У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Документації Пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інфо-рмація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особ-ливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме документи зазначені в Додатку №3 до тендерної документації. Додаток 3 Документації містить перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції 1. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ: Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника проце-дури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: - інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме підписаний Додаток №1 до тендерної документації або лист погодження з Додатком 1 до тендерної документації; 2. Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: 2.1. Гарантійний лист, яким учасник гарантує, що ступінь локалізації товару, визначеного підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, що є предметом закупівлі, дорівнює чи перевищує ступінь локалізації на відповідний рік згідно з підпунктом 1 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, а також містить інформацію про включення такого товару до Переліку (зазначити ID, назву виробника товару, назву товару, марку/ модель товару). Вимога щодо надання гарантійного листа не застосовується до закупівель товарів, якщо країною походження таких товарів є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України "Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі", що підтверджується сертифікатом про походження товару (надається у складі тендерної пропозиції), та про що надається лист-пояснення. 2.2. *Замовником вимагається надання учасником процедури закупівлі сертифіката відпові-дності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акре-дитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. На підтвердження цієї вимоги Учасник процедури закупівлі подає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. *вимога не застосовується до товарів, якщо країною походження таких товарів є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні за-купівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України "Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі" та зазначений документ відповідно не подається учасником у складі тендерної пропозиції. 3. Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників: 3.11. Інформація про походження та виробника товару. Учасники, які не є виробниками за-пропонованого товару, надають копію дилерського договору або сертифікат дистриб’ютора або договору поставки або договору співпраці з усіма додатками, доповненнями, специфікаціями тощо, або лист виробника про представництво його інтересів Учасником, або інший документ, підтверджуючий відповідні правовідносини між учасником та виробником або постачальником товару. У складі Пропозиції Переможця містяться, зокрема: -Технічні характеристики (файл "Технічні характеристики.pdf"), відповідно до якого зазна-чено, зокрема: Екскаватор навантажувач New Holland B80с. -ДЕКЛАРАЦІЯ про відповідність Технічному регламенту безпеки машин від 28.03.2026 №UA.TR.62D. 0038-26 (файл "Технічні характеристики.pdf"), відповідно до якої: "Підприємство: ТОВ "Техноторг", … підтверджує, що продукція: Екскаватор-навантажувач New Holland B80C, рік виготовлення 2024, ідентифікаційний № NKJOB80CVRKH43754 код УК-ТЗЕД 8429 59 00 00 виробництва: CNH Industrial Italia S.p.A., Lungo Stura Lazio 19, 10156 Torino, Італія відповідає вимогам: Технічного регламенту безпеки машин (постанова Кабінету Міністрів України від 30.01.2013 р. № 62)". -СЕРТИФІКАТ (файл "Технічні характеристики.pdf"), відповідно до якого: "TUV SUD South Asia Private Limited засвідчує, що CASE NEW HOLLAND CONSTRUCTION EQUIPMENT (INDIA) PRIVATE LIMITED Ділянка № 157, Промислова зона III, район Пітампур, Дхар (Мадх'я-Прадеш) - 454774, Індія впровадила Систему управління якістю відповідно до ISO 9001:2015 для сфери дія-льності Проектування, розробки та виробництва землерийної та будівельної техніки" -довідка про ступінь локалізації виробництва товару екскаватор навантажувач NEW HOLLAND B80С (файл "Технічні характеристики.pdf"), відповідно до якої: "Даним листом ТОВ "Техноторг" повідомляє про включення запропонованого товару до Переліку товарів з підтвер-дженим ступенем локалізації виробництва, розміщеного в електронній системі закупівель https://prozorro.gov.ua/search/products?local share=10: за посиланням: найменування товару: Екскаватор навантажувач NEW HOLLAND B80C; назва виробника трактора: CNH Industrial Italia S.p.A.; країна походження трактора: Італія; ID товару: 52ecec9206444b5d93771d3f3db8b8f8; Ступінь локалізації: 25.29%". -Довідка про виробника та країну походження товару (файл "Технічні характеристи-ки.pdf"), відповідно до якої: "Даним листом ТОВ "Техноторг" повідомляє, що виробник екска-ватора навантажувача New Holland B80C є CNH Industrial Italia S.р.А., країна походження Італія". -СЕРТИФІКАТ ДИСТРИБ'ЮТОРА дійсний до 31.12.2025 (файл "Сертифікат дистриб'юто-ра.pdf"), відповідно до якого: "Даний сертифікат засвідчує, що ТОВ "Техноторг" є офіційним дистриб'ютором сільськогосподарської техніки та оригінальних запасних частин New Holland в Україні згідно з Дистриб'юторською угодою", який містить відмітки: "CNH", "NEW HOLLAND". Також зазначений сертифікат містить печатку "NEW HOLLAND AGRICULTURE IS A BRAND OF CNH INDUSTRIAL" та підпис директора з бізнесу New Holland в Україні та Молдові Сторожука С. Враховуючи наведене, у тому числі наданий Переможцем сертифікат дистриб'ютора, яким підтверджено відповідні правовідносини між учасником та виробником або постача-льником товару, відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. Слід зазначити, що відповідно до інформації, наведеної у наданих в складі Пропозиції Переможця документів, виробником запропонованого Переможцем товару є CNH Industrial Italia S.p.A. При цьому, наданий в складі Пропозиції сертифікат щодо впровадження системи управління якістю відповідно до ISO 9001:2015 виданий CASE NEW HOLLAND CONSTRUCTION EQUIPMENT (INDIA) PRIVATE LIMITED. За таких умов, в складі Пропозиції Переможця відсутній, зокрема, сертифікат відпові-дності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності щодо виробника, якого зазначено Переможцем в складі Пропозиції (CNH Industrial Italia S.p.A). Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону». Вказаний факт є невідповідністю вимогам за тендерною документацією. Пунктом 43 Постанови про особливості передбачено право Замовнику надати повідомлен-ня з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасни-ком процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що повинно бути виправлено учасником протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА ВИРІШИЛА: 1. З огляду на вказане надаємо право учаснику протягом встановленого строку додати доку-менти, що відсутні та виправити наступні невідповідності, а саме: - Сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності щодо виробника, якого зазначено Переможцем в складі Пропозиції - CNH Industrial Italia S.p.A. У випадку неподання вказаних документів у визначений строк, пропозиція ТОВ «ТЕХНО-ТОРГ» буде відхилена згідно підпункту 1 пункту 44 Постанови про особливості: «не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповід-ностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей»
Створено
13.10.2025 09:45
Надати до
14.10.2025 09:45
Угоди
UA-2025-09-04-011283-a-c3
Підписаний і діє
Номер
№19
3 170 500 грн.
2 642 083.33 грн.
З ПДВ
Підписано
21.10.2025
Строк дії договору з
21.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (Одиниця)
Екскаватор-навантажувач колісний із об’ємом ковша не менше 0,6 м.куб.
Номенклатура
Екскаватор-навантажувач колісний із об’ємом ковша не менше 0,6 м.куб.
Кількість
1
Одиниця виміру
Одиниця
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
МАЛОТОКМАЧАНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ПОЛОГІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
МАЛОТОКМАЧАНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ПОЛОГІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04352090

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Техноторг"
Повна назва
ТОВ "Техноторг"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30976452

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
21.10.2025 09:34
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-27-000011
Дата створення проекту
27.10.2025 11:45
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
27.10.2025 13:50
Дата завершення моніторингу
18.11.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 96) 808-55-11
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127371
Назва
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Запоріжжя
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 98) 210-73-33
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127371
Назва
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Запоріжжя
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
Н А К А З 24.10.2025 № 112-З Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків моніторинг процедури закупівлі UA-2025-09-04-011283-a, яку проводить Малотокмачанська сільська рада Пологівського району Запорізької області. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі. В.о. начальника управління Алла МАМОНОВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
27.10.2025 00:00
Документи рішення
27.10.2025 13:50
-
Повідомлення
Запит
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: «Екскаватор-навантажувач колісний із об’ємом ковша не менше 0,6 м.куб.» (ДК 021:2015: 43250000-0 — Фронтальні ковшові навантажувачі) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-04-011283-a), яку проводить МАЛОТОКМАЧАНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ПОЛОГІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань. 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
28.10.2025 09:40
Орган перевірки
01.11.2025 00:00
Документи повідомлення
28.10.2025 09:42
-
Відповідь
Ґрунтовні пояснення на Запит УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ за результатами моніторингу закупівлі UA-M-2025-10-27-000011 ? 48c287bc6b1c46229c861a733b963929
В системі електронних торгів Prozorro опубліковано Запит замовнику на пояснення (Дата: 2025-10-28 09:40:39) (надалі по тексту – Запит №1), що подано в рамках Моніторингу UA-M-2025-10-27-000011 ? 48c287bc6b1c46229c861a733b963929, затвердженого в.о. начальника управління Аллою МАМОНОВОЮ). Згідно вказаного Запиту №1 вимагається: «У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: «Екскаватор-навантажувач колісний із об’ємом ковша не менше 0,6 м.куб.» (ДК 021:2015: 43250000-0 — Фронтальні ковшові навантажувачі) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-04-011283-a), яку проводить МАЛОТОКМАЧАНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ПОЛОГІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань. 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.». Щодо порядку здійснення Моніторингу закупівлі. Пунктом 23 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Постанова про особливості) визначено: «Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, спрощених закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону України “Про публічні закупівлі”.». Частиною 3 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено: «Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі орган державного фінансового контролю оприлюднює в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів з дня прийняття такого рішення із зазначенням унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель, та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю у разі застосування переговорної процедури закупівлі, а також опису підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі.». Пунктом 14 пункту 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» унормовано: «моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель». Малотокмачанська сільська рада Пологівського району Запорізької області, код за ЄДРПОУ: 04352090 під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів згідно пункту 11 частини 1 статті 1 Закону. Малотокмачанською сільською радою Пологівського району Запорізької області 26.09.2025 року оголошено закупівлю відкриті торги за предметом – «ДК 021:2015 - 43250000-0 Фронтальні ковшові навантажувачі (Екскаватор-навантажувач колісний із об’ємом ковша не менше 0,6 м.куб.) (ідентифікатор оголошення про закупівлю UA-2025-09-04-011283-a)» на 2025 рік. У відповідності до рішення Органу оскарження №15199-р/пк-пз від 07.10.2025р. Замовником торгів виявлено невідповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТЕХНОТОРГ» та оприлюднено Повідомлення про усунення невідповідностей. Учасником ТОВ «ТЕХНОТОРГ» вказані невідповідності були виправлені, і відповідно 14 жовтня 2025 року Замовником прийнято рішення про визначення його переможцем. В подальшому 21 жовтня 2025 року Сторонами укладено Договір про закупівлю №19 від 21.10.2025 року на суму 3 170 500,00 грн з ПДВ. Станом на 28 жовтня 2025 року товар ТОВ «ТЕХНОТОРГ» поставлено відповідно до заявлених технічних, якісних та кількісних характеристик. При цьому Замовником також здійснено повну оплату за поставлений товар. У зв’язку із вказаним 28 жовтня 2025 року Договір є виконаним повністю. Звіт про виконання Договору оприлюднено в системі Prozorro. За таких умов вважаємо про відсутність правових підстав для проведення Моніторингу закупівлі. Враховуючи викладене, Малотокмачанська сільська рада Пологівського району Запорізької області вважає, що рішення про початок моніторингу процедури закупівлі UA-2025-09-04-011283-a є безпідставним та таким, що не відповідає вимогам законодавства України з огляду на наступне. 1. Відсутній об’єкт моніторингу. Відповідно до частини третьої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» моніторинг проводиться під час проведення процедури закупівлі, укладення договору або протягом його дії. На момент початку моніторингу (27.10.2025 р.) Договір про закупівлю №19 від 21.10.2025 р. був виконаний у повному обсязі, що підтверджується відповідними актами приймання-передачі товару, платіжними документами та оприлюдненим звітом про виконання договору в системі Prozorro. Отже, предмет моніторингу фактично вичерпався, а процедура закупівлі завершена у відповідності до норм законодавства. 2. Дотримано всіх вимог Закону та Особливостей. Замовником під час проведення закупівлі дотримано вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 року. Зокрема: o очікувана вартість визначена на підставі комерційних пропозицій та аналізу ринкових цін, o технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були сформовані відповідно до реальних потреб Замовника, o обґрунтування оприлюднене у встановленому порядку, o рішення щодо визначення переможця прийняте після виконання рішення Органу оскарження №15199-р/пк-пз від 07.10.2025 р. Таким чином, Замовником вжито усіх належних заходів для забезпечення законності, прозорості та недискримінаційності закупівлі. 3. Моніторинг не може бути використаний для перевірки завершених правовідносин. Метою моніторингу, визначеною пунктом 14 частини 1 статті 1 Закону, є запобігання порушенням у сфері публічних закупівель. У даному випадку закупівля проведена, договір укладено, виконано, а кошти використано законно та за призначенням. Проведення моніторингу після завершення всіх дій за договором не відповідає завданням органу державного фінансового контролю та виходить за межі повноважень, визначених статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі». 4. Відсутність будь-яких ознак порушень чи ризиків. Аналіз умов проведення закупівлі, хронології її виконання, а також документального підтвердження відповідності поставленого товару вимогам технічного завдання свідчить про повну законність та обґрунтованість дій Замовника. Будь-які порушення або ризики порушень норм законодавства у сфері публічних закупівель відсутні, що унеможливлює застосування до Замовника заходів державного фінансового контролю. Враховуючи, що: • процедура закупівлі завершена належним чином; • договір виконано у повному обсязі; • підстави для здійснення моніторингу, передбачені частиною третьою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», відсутні; • будь-які порушення законодавства Замовником не допущено, Малотокмачанська сільська рада Пологівського району Запорізької області вважає за необхідне прийняти рішення про припинення моніторингу закупівлі UA-M-2025-10-27-000011 як такого, що проведений без наявності правових підстав. 1.2. Щодо питання, а саме: Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 3 170 706,00 грн. з ПДВ. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом потреби в забезпеченні Малотокмачанської сільської ради Пологівського району Запорізької області відповідним товаром для використання в господарських цілях. Вказана потреба визначена на підставі рішення розпоряджень Кабінету Міністрів України №358-р від 15.04.2025 року «Про затвердження розподілу обсягу додаткової дотації з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення повноважень органів місцевого самоврядування на де окупованих, тимчасово окупованих та інших територіях, що зазнали негативного впливу у зв’язку із повномасштабною збройною агресією Російської Федерації»; №562-р від 11.04.2025 року «Про внесення зміни до пункту 2 розпорядженя Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2025 року №358». Технічні вимоги визначено з урахуванням критерію «ціна-якість», які відповідають реальним завданням у виконанні завдань, до яких буде залучено транспортний засіб. Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів / послуг методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, а також моніторингом цін на аналогічну продукцію на офіційних веб-сайтах виробників в Україні або їх офіційних представників (дилерів), зокрема: При цьому розрахунок очікуваної вартості проводився згідно з аналізом цін постачальників комунальної техніки, що оприлюднена ними на власних веб-сайтах: https://cml.ua/, https://aleanda.com/, https://titanmachinery.ua/, https://zeppelin.ua/, https://alfatech.com.ua/, https://ets-group.com.ua/ua/about, https://kievspecteh.com/, https://agriculture.newholland.com/uk-ua/ukraine/produkti/budivelna-tehnika/ekskavatori-navantazhuvachi, https://europa-auto.com/bull та ряду інших на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі. До ціни товару включена вартість товару, закупованого постачальником на ринку, послуги з навантаження/розвантаження товару, доставка власним або орендованим автотранспортом до місць Замовника, торгова націнка постачальника та всі визначені законодавством податки та збори. При цьому розрахунок очікуваної вартості проводився згідно з аналізом цін постачальників на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі, що оприлюднені на веб-сайтах та прейскурантах цін (комерційних пропозицій) у вільному доступі, а також за результатами аукціонів закупівлі в системі Prozorro за посиланням https://prozorro.gov.ua/. До ціни товару включена вартість товару, витрати та тарифи, що сплачується або мають бути сплачені Учасником згідно чинного законодавства України зокрема: сплату ввізного мита (для нерезидентів та імпортерів); податки та інші збори і обов’язкові платежі, витрати на доставку, перевезення до місця визначеного замовником, а також гарантійне та ремонтне обслуговування товару, протягом строку, що визначений Договором., націнка (маржа) постачальника. Отже розрахунок очікуваної вартості здійснювався: 1. Розрахунком очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін; 2. Шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни, до якої відноситься в тому числі: - інформація про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" тощо; 3. Додатково повідомляємо - на виконання принципів здійснення публічних закупівель, які закріплені у ст.5 Закону України «Про публічні закукпівлі», Замовником було отримано комерційні пропозиції від потенційних постачальників, які теж були включені у формулу визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. Визначено очікувану вартість, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, що розраховується за такою формулою: Цод = (Ц1 +… + Цк) / К, де: Цод - очікувана ціна за одиницю; Ц1, Цк - ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов; К - кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації; Водночас, розпоряднику (одержувачу) бюджетних коштів необхідно обов’язково враховувати вимоги частини першої статті 23 БКУ та частини четвертої статті 48 БКУ, які забороняють взяття розпорядниками (одержувачами) бюджетних зобов’язань та здійснення платежів без відповідних бюджетних асигнувань, що в свою чергу надаються відповідно до встановлених бюджетних призначень. Враховуючи все вище описане, виникають підстави для розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі на підставі пункту 3 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 року № 275, а саме: Замовник дотримуючись принципів пропорційності, прозорості та недискримінації вираховував очікувану вартість згідно порядку описаного вище та зазначив в екранних полях при створенні оголошення про початок проведення публічної закупівлі – відкриті торги, відповідно до пункту 4 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі». Розмір бюджетного призначення: 3 170 706,00 грн. з ПДВ згідно з планом кошторисних асигнувань Замовника. Місцевий бюджет. Нормативно-правове регулювання. ДСТУ EN 474-1:2016 «Землерийні машини. Вимоги щодо безпеки. Частина 1. Загальні вимоги»; ДСТУ ISO 7546:2003 «Машини землерийні. Ковші навантажувачів та екскаваторів із завантажуванням спереду. Розраховування місткості»; «ДСТУ EN 474-5:2016 «Землерийні машини. Вимоги щодо безпеки. Частина 5. Вимоги до гідравлічних екскаваторів»; Ці стандарти встановлюють технічні та безпекові вимоги до конструкції, експлуатації та маркування екскаваторів-навантажувачів, а також до їхніх підіймальних пристроїв. Вони є обов’язковими для виробників, постачальників та експлуатантів такої техніки в Україні. Обґрунтування технічних характеристик. Термін постачання — з дати укладання Договору про закупівлю до 31.12.2025 р. включно. Кількісною характеристикою предмета закупівлі є комплект товару. Обсяг, необхідний для забезпечення діяльності та власних потреб замовника становить 1 одиниця. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі такі показники встановлені зокрема: ДСТУ, що визначені вище, технічним умовам виробника, Правилам ЄЕК ООН. Решта технічних та якісних характеристик можливо згаданих за умовами тендерної документації передбачено в перелічених вище нормативних документах. Технічні та якісні показники, що зазначені вище були підібрані Замовником за результатами порівнянь різних транспортних засобів та обладнання до них по критерію «ціна/якість» та максимально повністю враховують функціональну потребу Замовника для виробничих цілей. Усі наведені технічні параметри повністю відповідають класу колісних екскаваторів-навантажувачів (backhoe loaders) провідних виробників: CASE 580 Super N / 695 ST New Holland B110/B115 Hidromek HMK 102B / 102S Caterpillar 432/434 JCB 3CX/4CX Тобто, вимоги замовника є реалістичними та відповідають середньостатистичним технічним характеристикам сучасних екскаваторів-навантажувачів у сегменті 8–9 тонн. Примітка: Якщо у цій специфікації містяться посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. Після кожного такого посилання слід вважати наявний вираз «або еквівалент». Товар, що є предметом закупівлі підпадає під вимоги підтвердження локалізації виробництва за підпунктом 2 пункту 61 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» за винятком обставин, коли виробництво товару здійснюється із країни-виробника, яка країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі». Детально у вимогах тендерної документації. Документи, що підтверджують затвердження обсягу фінансування предмету закупівлі та комерційні пропозиції надаються до даних ґрунтовних пояснень. 2. Щодо питання: Надати посилання на сторінку вебсайту на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Зазначаємо, що виключно Закон України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року, в редакції від 19.04.2020 №114-IX зі змінами (далі - Закон) встановлює вимоги до замовників торгів щодо порядку проведення процедур закупівель. Так Преамбулою Закону передбачено «Цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.». Інші нормативно-правові акти, в тому числі зазначена постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» не встановлює норм права! Пунктом 5 частини 1 статті 1 Закону передбачено: «веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель (далі - веб-портал Уповноваженого органу) - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", до складу якої входять модуль електронного аукціону і база даних, та є частиною електронної системи закупівель. Веб-портал Уповноваженого органу є онлайн-сервісом, що забезпечує створення, зберігання, оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. Забезпечення функціонування веб-порталу Уповноваженого органу здійснюється, у тому числі, за рахунок надання авторизованим електронним майданчикам платного доступу до нього». Таким Уповноваженим органом є веб-портал https://prozorro.gov.ua/, що знаходиться в управлінні ДП «Прозорро». Частиною 4 статті 10 Закону передбачено: «Інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.». Тобто Закон не визначає обов’язку для Замовника здійснювати оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті або в інших місяцях, окрім як на веб-порталі Уповноваженого органу ДП «Прозорро». Єдиний веб-сайт, на якому Законом зобов’язується Замовнику оприлюднювати інформацію про закупівлю є веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", до складу якої входять модуль електронного аукціону і база даних, та є частиною електронної системи закупівель. Веб-портал Уповноваженого органу є онлайн-сервісом, що забезпечує створення, зберігання, оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. Забезпечення функціонування веб-порталу Уповноваженого органу здійснюється, у тому числі, за рахунок надання авторизованим електронним майданчикам платного доступу до нього. Як можемо простежити наочно, інформація на веб-сайті Уповноваженого органу розміщена належним чином за посиланням: https://prozorro.gov.ua/uk/plan/UA-P-2025-09-04-013750-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-09-04-011283-a?oldVersion=true Малотокмачанська сільська рада Пологівського району Запорізької області все ж таки всупереч відсутності прямого обов’язку за положеннями Закону здійснила розміщення на власному веб-сайті за наступним посиланням https://malotokmachanska-gromada.gov.ua/news/1761662196/ Усі матеріали закупівель, передбачені Законом України «Про публічні закупівлі», вчасно та в повному обсязі оприлюднюються Замовником у системі Prozorro, що забезпечує публічність, прозорість та відкритість здійснення закупівель. У зв’язку із вказаним нами повністю дотримано порядку планування закупівлі та інформування про предмет закупівлі, очікувану вартість та технічні характеристики у спосіб, що визначений законодавством. Додатки: 1. Лист-роз’яснення Мінекономіки України «Щодо планування закупівель» № 3304-04/54160-06 від 03.09.2020 року; 2. Наказ Мінекономіки «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 року № 275; 3. ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик закупівлі робіт, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; 4. Комерційні пропозиції учасників для планування закупівлі 5. Розпорядження начальника сільської військової адміністрації №48 від 07.05.2025 року «Про затвердження програми підвищення спроможності Малотокмачанської сільської територіальної громади в умовах воєнного стану через забезпечення технічними засобами для ліквідації наслідків збройної агресії та відновлення об’єктів інфраструктури на 2025 рік» разом із витягом із Кошторису на 2025 рік; 6. Звіт про виконання Договору.
Рішеня
29.10.2025 14:03
Замовник
Запит
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: «Екскаватор-навантажувач колісний із об’ємом ковша не менше 0,6 м.куб.» (ДК 021:2015: 43250000-0 — Фронтальні ковшові навантажувачі) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-04-011283-a), яку проводить МАЛОТОКМАЧАНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ПОЛОГІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань. 1. Надати інформацію та відповідні документи що підтверджують повне виконання договору від 21.10.2025 №19 (копії документів, що підтверджують факт поставки товару в повному обсязі, акти приймання-передачі, видаткові накладні, платіжні доручення тощо). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
30.10.2025 14:53
Орган перевірки
05.11.2025 00:00
Документи повідомлення
30.10.2025 14:54
-
Відповідь
Документи, що підтверджують виконання Договору сторонами до початку моніторингу закупівлі
Нижче в прикріплених файлах розміщено: - Акт приймання передачі товару від 22.10.2025 року до Договору - Видаткова накладна №5890 від 22.10.2025 року; - Платіжна інструкція N 407 (внутрішній номер 457216084) вiд "27" жовтня 2025 року щодо оплати за товар - Звіт про виконання Договору про закупівлю. За таких умов станом на 27 жовтня 2025 року Договір про закупівлю був виконаний в частині поставки товару, а 28 жовтня 2025 року Замовником опубліковано інформацію про виконання Договору про закупівлю
Рішеня
31.10.2025 09:44
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 170 706 грн.
Період подання пропозицій
до 12.09.2025 00:00
Замовник:
МАЛОТОКМАЧАНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ПОЛОГІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380992858643
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 170 706 грн.
Період подання пропозицій
до 12.09.2025 00:00
Замовник:
МАЛОТОКМАЧАНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ПОЛОГІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380992858643
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності