Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з поточного ремонту лівого крила першого поверху спального корпусу КЗО "Ліцей "Синергія" ДОР" за адресою: 49026 м. Дніпро, вул. Прапорна, 25 від КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "ЛІЦЕЙ "СИНЕРГІЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-04-010334-a
Id Tender e2a27b2c2eed426ca510f9e99602501b
План UA-P-2025-09-04-011759-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 04.09.2025 15:09
Остання зміна 22.09.2025 10:22
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
886 281.11 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.09.2025 15:07 до 12.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 04.09.2025 15:07
до 09.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.09.2025 15:07
до 09.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.09.2025 00:00
до 16.09.2025 13:33
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.09.2025 13:33
до 22.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 16.09.2025 13:33
до 22.09.2025 10:22
Період уточнень
з 04.09.2025 15:07 до 09.09.2025 00:00
Період оскарження
з 04.09.2025 15:07 до 09.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 12.09.2025 00:00 до 16.09.2025 13:33
Період кваліфікації
з 12.09.2025 00:00 до 16.09.2025 13:33
Основні параметри
Послуги з поточного ремонту лівого крила першого поверху спального корпусу КЗО "Ліцей "Синергія" ДОР" за адресою: 49026 м. Дніпро, вул. Прапорна, 25
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
886 281.11 грн.
Послуги з поточного ремонту лівого крила першого поверху спального корпусу КЗО "Ліцей "Синергія" ДОР" за адресою: 49026 м. Дніпро, вул. Прапорна, 25
Назва предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту лівого крила першого поверху спального корпусу КЗО "Ліцей "Синергія" ДОР" за адресою: 49026 м. Дніпро, вул. Прапорна, 25
Очікувана вартість
886 281.11 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4431,41
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту лівого крила першого поверху спального корпусу КЗО "Ліцей "Синергія" ДОР" за адресою: 49026 м. Дніпро, вул. Прапорна, 25
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
49026, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Прапорна, 25
Дата постачання по
10.11.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Опалайко Віталій Миколайович"
Пропозиція:
886 281.11 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.09.2025 15:09
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Вікторія Макешина
Електронна пошта
Телефон
+380567222041
Замовник
ЄДРПОУ
26136688
Повна назва
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "ЛІЦЕЙ "СИНЕРГІЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Поштовий індекс
49026
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
місто Дніпро
Адреса
ВУЛИЦЯ ПРАПОРНА, будинок 25
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з поточного ремонту лівого крила першого поверху спального корпусу КЗО "Ліцей "Синергія" ДОР" за адресою: 49026 м. Дніпро, вул. Прапорна, 25
Період вимог/скарг з 16.09.2025 13:33 по 22.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.09.2025 00:00 по 20.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.09.2025 13:33
Довідка НАЗК
16.09.2025 13:33
Повідомлення про рішення
12.09.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.09.2025 15:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.09.2025 15:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
За результатами розгляду тендерної пропозиції ФОП "Опалайко Віталій Миколайович" були виявлені наступні невідповідності: У додатку 3 до тендерної документації «Інформація про відповідність учасників кваліфікаційним критеріям» Замовник вимагав надати: 1. У п. 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» 1.1. На підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1, яка містить інформацію про наявність основних будівельних машин, механізмів, устаткування. Учасник надав інформацію за Формою 1 «Інформаційна довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», але невірно зазначив предмет закупівлі Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: виправити назву предмета закупівлі у Формі 1 «Інформаційна довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». 2. У п. 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»: 2.1. На підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. 2.2. До довідки додати документ на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником (наприклад: трудовий договір/договір про надання послуг/наказ про прийняття на роботу/копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийом на роботу в учасника)/інший документ). Обов’язкова наявність працівників: Виконроб Інженер з охорони праці Не менше 3-х працівників робітничих спеціальностей. Учасник не надав на виконроба документа, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником (наприклад: трудовий договір/договір про надання послуг/наказ про прийняття на роботу/копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийом на роботу в учасника)/інший документ). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати на виконроба документ, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником (наприклад: трудовий договір/договір про надання послуг/наказ про прийняття на роботу/копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийом на роботу в учасника)/інший документ).
Створено
15.09.2025 09:34
Надати до
16.09.2025 09:34
Договір
UA-2025-09-04-010334-a-a1
Підписаний і діє
Номер
100/25
886 281.11 грн.
886 281.11 грн.
Без ПДВ
Підписано
22.09.2025
Строк дії договору з
22.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з поточного ремонту лівого крила першого поверху спального корпусу КЗО "Ліцей "Синергія" ДОР" за адресою: 49026 м. Дніпро, вул. Прапорна, 25
Номенклатура
Послуги з поточного ремонту лівого крила першого поверху спального корпусу КЗО "Ліцей "Синергія" ДОР" за адресою: 49026 м. Дніпро, вул. Прапорна, 25
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 10 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "ЛІЦЕЙ "СИНЕРГІЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Повна назва
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "ЛІЦЕЙ "СИНЕРГІЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26136688

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "Опалайко Віталій Миколайович"
Повна назва
ФОП "Опалайко Віталій Миколайович"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2879020091

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
886 281.11 грн.
Період подання пропозицій
до 12.09.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "ЛІЦЕЙ "СИНЕРГІЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380567222041
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
886 281.11 грн.
Період подання пропозицій
до 12.09.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "ЛІЦЕЙ "СИНЕРГІЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380567222041
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності