Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.09.2025 13:57
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
1. Учасником надається сканована копії аналогічного (аналогічних) договору (договорів)* із додатками, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). При цьому такий договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України “Про захист персональних даних”), які можуть бути належним чином заретушовані;
* Аналогічним договором слід вважати договір на постачання: Детектори та аналізатори та/або алкотестери
2.Учасником надається сканована копія відгуку(-ів)/рекомендації від замовника за договором про належне виконання зобов’язань за аналогічним(и) договором(ами).
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.09.2025 13:57
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.09.2025 13:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.09.2025 13:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.09.2025 13:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.09.2025 13:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28
С_25Т-816_38430000-8 Детектори та аналізатори (Газоаналізатори (Алкотестери)
Тендер:
UA-2025-09-04-008187-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За тендером
UA-2025-09-04-008187-a.a1
Дата:
08.09.2025 16:02
Стан:
Прийнято до розгляду
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скаржник вважає умови відкритих торгів з Особливостями, викладені Замовником в Тендерній документації, такими, що суперечать нормам законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначеними у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 (далі - Закон), у зв’язку з чим, керуючись статтею 18 Закону та у строк, визначений абзацом першим пункту 59 Особливостей (не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій), звертаємось до Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ, Орган оскарження) з цією Скаргою.
Дії Замовника очевидно свідчать про порушення прав та охоронюваних законом інтересів ТОВ «АТЗТ Компанія «Сатурн Дейта Інтернешенл», які перешкоджають можливості Скаржнику взяти участь в тендерній процедурі.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Встановити допущені Акціонерним товариством «Укргазвидобування» (код ЄДРПОУ: 30019775) порушення процедури закупівлі, оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за №UA-2025-09-04-008187-a. Зобов’язати Акціонерне товариство «Укргазвидобування» (код ЄДРПОУ: 30019775) внести зміни до Додатку 3 Тендерної документації – Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі шляхом виключення з нього дискримінаційні умови (вимоги), а саме: Вимоги щодо подання документів, що підтверджують відповідність запропонованого учасником товару встановленим вимогам Замовника
А)1. Скан-копія діючого сертифікату перевірки типу по модулю «В».
2. Скан-копія діючого сертифікату системи управління якістю по модулю «D» або сертифікат відповідності за модулем «F».
3. Скан-копія декларації про відповідність продукції вимогам Технічному регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 січня 2016 р. №94.
Б)• копія діючого сертифікату перевірки типу по модулю «В».
• копія діючого сертифікату системи управління якістю по модулю «D» або сертифікат відповідності за модулем «F».
• копія декларації про відповідність продукції вимогам Технічному регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 січня 2016 р. №94.
Пояснення по суті скарги UA-2025-09-04-008187-a.a1
Замовник, на виконання рішення АМКУ № 13912-р/пк-пз від 10.09.2024 року надає порівняльну таблицю (з посиланням на відповідні пункти підтверджуючих документів) щодо відповідності усім в сукупності вимогам тендерної документації продукції щонайменше двох виробників (Додаток №1). Як свідчать дані наведені в додатку №1, вимогам до предмету закупівлі відповідають прилади щонайменше трьох виробників: АлкоФор iBlow 10 та АлкоФор 205 (Виробник: Sentech Korea Corp. Країна походження: Республіка Корея), АлКонт U8300 (Виробник: KEYUN TECHNOLOGY (SHENZHEN) CO., LTD. Країна походження: Китай), Lіon alcolmeter 700 (Виробник: Lion Lab. Ltd., Країна походження: Великобританія), що, також, свідчить про дотримання Замовником вимог чинного законодавства.
Замовник не погоджується з твердженнями скаржника, оскільки, жодна з вимог до предмета закупівлі не містять дискримінаційних вимог до потенційних учасників процедури закупівлі. Відповідна інформація наведена в таблиці додатку №1, зокрема, щодо відповідності товару Технічному регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки (затвердженого ПКМУ від 13.01.2016 р. №94), тобто вимог частини ІІ Додатку №3 до тендерної документації.
Слід зауважити, що твердження скаржника про те, що він має намір взяти участь в закупівлі замовника і при цьому запропонувати товар, який «не відноситься до законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки згідно до законодавства України», доповнюючи, що його товари «історично були та є медичними виробами» є суперечний, адже замовник не має потреби в закупівлі медичних виробів в рамках цієї закупівлі, що чітко визначено у вимогах до документів частини ІІ Додатку №3 до тендерної документації, які, як описано вище, встановлені згідно вимог чинного законодавства.
Законодавство України чітко розмежовує засоби вимірювальної техніки та медичні вироби, що підтверджується відповідними нормативно-правовими актами. Зокрема, Технічний регламент законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 13.01.2016 № 94 (далі – Технічний регламент № 94) не поширюється на медичні вироби, що прямо зазначено у пункті 2 частини 2 цього регламенту: «Дія цього Технічного регламенту не поширюється на законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки, що є медичними виробами та/або медичними виробами для діагностики in vitro».
Разом з тим, предмет закупівлі – газоаналізатори (алкотестери), є саме засобами вимірювальної техніки «Вимірювачі вмісту алкоголю в крові та повітрі, що видихається» - Технічний регламент № 94. Водночас, алкотестери, як засоби вимірювальної техніки не підлягають регулюванню Технічним регламентом щодо медичних виробів (постанова Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 № 753), оскільки вони не призначені для медичних цілей, а використовуються у сфері законодавчо регульованої метрології, зокрема, для контролю безпеки дорожнього руху. Натомість Відповідно до Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 № 753, медичний виріб — це виріб, призначений виробником для застосування з метою діагностики, лікування, профілактики або компенсації хвороби, травми чи інвалідності, а також моніторингу фізіологічних процесів. Згідно з пунктом 2 Регламенту №753, основною умовою віднесення виробу до медичних є деклароване виробником призначення, пов’язане з медичними цілями. Таким чином, лише продукція, призначена для використання в медицині, підпадає під дію Регламенту №753. Крім того, порядок розгляду тендерних пропозицій визначений Особливостями. Згідно п.п 2 п. 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Отже, учасник «хоче», але не може прийняти участь в закупівлі не через дискримінаційні вимоги тендерної документації, а через те, що не має відповідного товару – ЗВТ (Технічний регламент №94), а має товар іншої категорії – медичні вироби (Технічний регламент №753).
Також, скаржник посилається на позицію 36041 класифікатора медичних виробів НК 024:2023 (затвердженого наказом МОЗ України від 05.06.2023 №1033), яка охоплює аналітичні пристрої для визначення концентрації алкоголю в повітрі, що видихається, точкового діагностування (point-of-care) — тобто медичні вироби, призначені для застосування у закладах охорони здоров’я або місцях надання медичної допомоги. Знову ж таки, алкотестери (предмет закупівлі), як засоби вимірювальної техніки підлягають регулюванню саме Технічним регламентом № 94, а не Технічним регламентом щодо медичних виробів (постанова Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 № 753), оскільки вони не призначені для медичних цілей, а використовуються у сфері законодавчо регульованої метрології, зокрема, для контролю безпеки дорожнього руху.
Стосовно стандарту ДСТУ EN 15964:2018 (EN 15964:2011, IDT), який, як стверджує скаржник «…замовником у тендерній документації умисно та незаконно не зазначено …» повідомляємо, що відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, при цьому не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Отже, право на встановлення чи не встановлення вимог лишається за замовником.
Також, з огляду на обґрунтування скаржника, він має намір запропонувати медичний виріб, який не відповідає встановленим нормативним критеріям та вимогам до законодавчо-регульованих засобів вимірювальної техніки. Тобто, права та законні інтереси скаржника не порушені, а його продукція належить до іншої категорії засобів, що регулюється іншими нормативно-правовими актами. Отже, вимоги до предмета закупівлі, що встановлені у тендерній документації відповідають вимогам чинного законодавства України та потреб Замовника.
С_25Т-816_38430000-8 Детектори та аналізатори (Газоаналізатори (Алкотестери)
Звернення:
За лотом №1 : 38430000-8 Детектори та аналізатори (Газоаналізатори (Алкотестери)
Тема:
ЗВЕРНЕННЯ (адже дана вимога до предмета закупівлі не вказана в додатках до тендерної документації): З МЕТОЮ УНЕМОЖЛИВЛЕННЯ ВВЕДЕННЯ В ОМАНУ КОРИСТУВАЧІВ/ОСІБ ЯКИХ ПЕРЕВІРЯТЬ/ПЕРЕВІРЯЮЧИХ; ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЧЕСНОЇ КОНКУРЕНЦІЇ; МОЖЛИВОСТІ УЧАСТІ В ЗАКУПІВЛІ ДОБРОПОРЯДНИХ УЧАСНИКІВ; УНЕМОЖЛИВЛЕННЯ НЕЗАКОННИХ ВИТРАТ ЗНАЧНИХ КОШТІВ НА ЗАКУПКУ НЕЯКІСНОГО І РЕАЛЬНО НЕ СЕРТИФІКОВАНОГО ТОВАРУ – ПРОСИМО ЗАЗНАЧИТИ У ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ: ВИМОГАМ ЯКИХ ТЕХНІЧНИХ СПЕЦИФІКАЦІЙ ТА/АБО НАЦІОНАЛЬНИХ СТАНДАРТІВ (ДСТУ) ПОВИННІ ВІДПОВІДАТИ ЗАКОНОДАВЧО РЕГУЛЬОВАНІ ЗАСОБИ ВИМІРЮВАЛЬНОЇ ТЕХНІКИ, ЩО Є ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ?
Зміст:
Шановний Замовнику ! Ймовірного заздалегідь визначеного Замовником переможця даної закупівлі – пов`язаних між собою підприємств ПКФВ «СОРБПОЛІМЕР» (код ЄДРПОУ 23856614) або ТОВ «СОРБПОЛІМЕР-АНАЛІТИК» (код ЄДРПОУ 36408462) – одним з предметів закупівлі є ПРИЛАДДЯ «АЛКОФОР IBLOW 10». Але «АЛКОФОР IBLOW 10» - ВИКОРИСТОВУЄТЬСЯ БЕЗ МУНДШТУКА ТА ТОМУ НЕ МОЖЕ НАВІТЬ ТЕОРЕТИЧНО НАДАВАТИ КОРИСТУВАЧУ ДОСТОВІРНІ ТОЧНІ ЗНАЧЕННЯ ТА МАТИ НОРМОВАНУ ПОХИБКУ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ТЕСТУ (ЧЕРЕЗ ЗМІШУВАННЯ ЗРАЗКА ІЗ ЗОВНІШНІМ ПОВІТРЯМ, ТОЩО). Ймовірного заздалегідь визначеного Замовником переможця даної закупівлі – пов`язаних між собою підприємств ПКФВ «СОРБПОЛІМЕР» (код ЄДРПОУ 23856614) або ТОВ «СОРБПОЛІМЕР-АНАЛІТИК» (код ЄДРПОУ 36408462) – ще одним з предметів закупівлі є ПРИЛАДДЯ «АЛКОФОР 205». ОБИДВА ПРЕДМЕТИ ЗАКУПІВЛІ МАЮТЬ ПОХИБКУ, ЩО ПЕРЕВИЩУЄ ПОХИБКИ, ЯКІ ВСТАНОВЛЕНІ державними стандартами ДСТУ ДЛЯ ПРОФЕСІЙНИХ ПРИЛАДІВ. Тому, на даний час у закупівлі можуть прийняти участь тільки особи, які вводять в оману громадськість, осіб, яких будуть перевіряти та контролюючі органи. Адже, відповідно до вимог Тендерної документації предметом закупівлі є ЗАКОНОДАВЧО РЕГУЛЬОВАНІ ЗАСОБИ ВИМІРЮВАЛЬНОЇ ТЕХНІКИ. Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2775 від 28.12.2020 затверджено «ПЕРЕЛІК НАЦІОНАЛЬНИХ СТАНДАРТІВ для цілей застосування Технічного регламенту ЗАКОНОДАВЧО РЕГУЛЬОВАНИХ ЗАСОБІВ ВИМІРЮВАЛЬНОЇ ТЕХНІКИ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.01.2016 №94». ДЛЯ АЛКОТЕСТЕРІВ ІЗ МУНДШТУКОМ В УКРАЇНІ Є ЧИННИМИ НАСТУПНІ НАЦІОНАЛЬНІ СТАНДАРТИ: 1. ДСТУ EN 15964:2018 (EN 15964:2011, IDT) «Прилади неодноразового використання для контролю видихуваного повітря. Вимоги та методи випробувань»; 2. ДСТУ ОIML R 126:2022 (ОIML R 126:2021, IDT) «Доказові аналізатори видихуваного повітря»; 3. ДСТУ EN 16280:2022 (EN 16280:2012, IDT) «Пристрій перевірки дихання на алкоголь загального застосування. Вимоги та методи випробувань»; 4. ДСТУ EN 50436-1:2016 (EN 50436-1:2014, IDT) «Блокіратори алкогольні. Методи випробування та технічні вимоги. Частина 1. Прилади, які застосовують у рамках програм для порушників правил щодо заборони керування транспортним засобом у стані алкогольного сп’яніння»; 5. ДСТУ EN 50436-2:2016 (EN 50436-2:2014, IDT) «Блокіратори алкогольні. Методи випробування та технічні вимоги. Частина 2. Прилади, які мають мундштук та вимірюють вміст алкоголю у видихуваному повітрі із загальною метою запобігання порушенням». ДЛЯ ДЕТЕКТОРІВ ТА АНАЛІЗАТОРІВ (АЛКОТЕСТЕРІВ) БЕЗ МУНДШТУКА В УКРАЇНІ НЕ ІСНУЄ НАЦІОНАЛЬНИХ СТАНДАРТІВ. Зазначена вимога щодо відповідності предмету державним стандартам ДСТУ до предмета закупівлі суттєво впливає на його технічні характеристики, на законність застосування для перевірок, на можливість участі в закупівлі добропорядним учасникам. ЗВЕРНЕННЯ (адже дана вимога до предмета закупівлі не вказана в додатках до тендерної документації): З МЕТОЮ УНЕМОЖЛИВЛЕННЯ ВВЕДЕННЯ В ОМАНУ КОРИСТУВАЧІВ/ОСІБ ЯКИХ ПЕРЕВІРЯТЬ/ПЕРЕВІРЯЮЧИХ; ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЧЕСНОЇ КОНКУРЕНЦІЇ; МОЖЛИВОСТІ УЧАСТІ В ЗАКУПІВЛІ ДОБРОПОРЯДНИХ УЧАСНИКІВ; УНЕМОЖЛИВЛЕННЯ НЕЗАКОННИХ ВИТРАТ ЗНАЧНИХ КОШТІВ НА ЗАКУПКУ НЕЯКІСНОГО І РЕАЛЬНО НЕ СЕРТИФІКОВАНОГО ТОВАРУ – ПРОСИМО ЗАЗНАЧИТИ У ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ: ВИМОГАМ ЯКИХ ТЕХНІЧНИХ СПЕЦИФІКАЦІЙ ТА/АБО НАЦІОНАЛЬНИХ СТАНДАРТІВ (ДСТУ) ПОВИННІ ВІДПОВІДАТИ ЗАКОНОДАВЧО РЕГУЛЬОВАНІ ЗАСОБИ ВИМІРЮВАЛЬНОЇ ТЕХНІКИ, ЩО Є ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ?
Дата оприлюднення звернення:
05.09.2025 15:05
Добрий день, шановний учаснику! У відповідь на Ваше звернення зазначаємо наступне: Законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки, що є предметом закупівлі, повинні відповідати вимогам Технічного регламенту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.01.2016 № 94, зокрема, це передбачено частиною ІІ Додатку 3 до тендерної документації
Дата оприлюднення відповіді:
08.09.2025 14:39
Звернення:
За лотом №1 : 38430000-8 Детектори та аналізатори (Газоаналізатори (Алкотестери)
Тема:
ЗВЕРНЕННЯ (адже дана вимога до предмета закупівлі не вказана в додатках до тендерної документації): З МЕТОЮ УНЕМОЖЛИВЛЕННЯ ВВЕДЕННЯ В ОМАНУ КОРИСТУВАЧІВ/ОСІБ ЯКИХ ПЕРЕВІРЯТЬ/ПЕРЕВІРЯЮЧИХ; ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЧЕСНОЇ КОНКУРЕНЦІЇ; МОЖЛИВОСТІ УЧАСТІ В ЗАКУПІВЛІ ДОБРОПОРЯДНИХ УЧАСНИКІВ; УНЕМОЖЛИВЛЕННЯ НЕЗАКОННИХ ВИТРАТ ЗНАЧНИХ КОШТІВ НА ЗАКУПКУ НЕЯКІСНОГО І РЕАЛЬНО НЕ СЕРТИФІКОВАНОГО ТОВАРУ – ПРОСИМО ЗАЗНАЧИТИ У ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ: ЯКИМИ Є ВИМОГИ ЩОДО ГРАНИЧНИХ ЗНАЧЕНЬ ПОХИБКИ ВИМІРЮВАННЯ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ?
Зміст:
Шановний Замовнику ! Відповідно ТД одним з предметів закупівлі є ПРИЛАДДЯ «АЛКОФОР IBLOW 10» Ймовірного заздалегідь визначеного Замовником переможця даної закупівлі – пов`язаних між собою підприємств ПКФВ «СОРБПОЛІМЕР» (код ЄДРПОУ 23856614) або ТОВ «СОРБПОЛІМЕР-АНАЛІТИК» (код ЄДРПОУ 36408462). Але «АЛКОФОР IBLOW 10» - ВИКОРИСТОВУЄТЬСЯ БЕЗ МУНДШТУКА ТА ТОМУ НЕ МОЖЕ НАВІТЬ ТЕОРЕТИЧНО НАДАВАТИ КОРИСТУВАЧУ ДОСТОВІРНІ ТОЧНІ ЗНАЧЕННЯ ТА МАТИ НОРМОВАНУ ПОХИБКУ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ТЕСТУ (ЧЕРЕЗ ЗМІШУВАННЯ ЗРАЗКА ІЗ ЗОВНІШНІМ ПОВІТРЯМ, ТОЩО). Ще одним з предметів закупівлі є ПРИЛАДДЯ «АЛКОФОР 205» ймовірного заздалегідь визначеного Замовником переможця даної закупівлі – пов`язаних між собою підприємств ПКФВ «СОРБПОЛІМЕР» (код ЄДРПОУ 23856614) або ТОВ «СОРБПОЛІМЕР-АНАЛІТИК» (код ЄДРПОУ 36408462). ОБИДВА ПРЕДМЕТИ ЗАКУПІВЛІ МАЮТЬ ПОХИБКУ, ЩО ПЕРЕВИЩУЄ ГРАНИЧНІ ЗНАЧЕННЯ ПОХИБКИ ВИМІРЮВАННЯ, ЯКІ ВСТАНОВЛЕНІ державними стандартами ДСТУ ДЛЯ ПРОФЕСІЙНИХ ПРИЛАДІВ. Тому, на даний час у закупівлі можуть прийняти участь тільки особи, які вводять в оману громадськість, осіб, яких будуть перевіряти та контролюючі органи. Адже, відповідно до вимог Тендерної документації предметом закупівлі є ЗАКОНОДАВЧО РЕГУЛЬОВАНІ ЗАСОБИ ВИМІРЮВАЛЬНОЇ ТЕХНІКИ. Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2775 від 28.12.2020 затверджено «ПЕРЕЛІК НАЦІОНАЛЬНИХ СТАНДАРТІВ для цілей застосування Технічного регламенту ЗАКОНОДАВЧО РЕГУЛЬОВАНИХ ЗАСОБІВ ВИМІРЮВАЛЬНОЇ ТЕХНІКИ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.01.2016 №94». ДЛЯ АЛКОТЕСТЕРІВ ІЗ МУНДШТУКОМ В УКРАЇНІ Є ЧИННИМИ НАСТУПНІ НАЦІОНАЛЬНІ СТАНДАРТИ, ЯКІ У ТОМУ ЧИСЛІ НОРМУЮТЬ ГРАНИЧНІ ЗНАЧЕННЯ ПОХИБКИ ВИМІРЮВАННЯ: 1. ДСТУ EN 15964:2018 (EN 15964:2011, IDT) «Прилади неодноразового використання для контролю видихуваного повітря. Вимоги та методи випробувань»; 2. ДСТУ ОIML R 126:2022 (ОIML R 126:2021, IDT) «Доказові аналізатори видихуваного повітря»; 3. ДСТУ EN 16280:2022 (EN 16280:2012, IDT) «Пристрій перевірки дихання на алкоголь загального застосування. Вимоги та методи випробувань»; 4. ДСТУ EN 50436-1:2016 (EN 50436-1:2014, IDT) «Блокіратори алкогольні. Методи випробування та технічні вимоги. Частина 1. Прилади, які застосовують у рамках програм для порушників правил щодо заборони керування транспортним засобом у стані алкогольного сп’яніння»; 5. ДСТУ EN 50436-2:2016 (EN 50436-2:2014, IDT) «Блокіратори алкогольні. Методи випробування та технічні вимоги. Частина 2. Прилади, які мають мундштук та вимірюють вміст алкоголю у видихуваному повітрі із загальною метою запобігання порушенням». ДЛЯ ДЕТЕКТОРІВ ТА АНАЛІЗАТОРІВ (АЛКОТЕСТЕРІВ) БЕЗ МУНДШТУКА В УКРАЇНІ НЕ ІСНУЄ НАЦІОНАЛЬНИХ СТАНДАРТІВ. Зазначена вимога щодо ГРАНІЧНИХ ЗНАЧЕНЬ ПОХИБКИ ВИМІРЮВАННЯ предмета закупівлі суттєво впливає на його технічні характеристики, на законність застосування для перевірок, на можливість участі в закупівлі добропорядним учасникам. ЗВЕРНЕННЯ (адже дана вимога до предмета закупівлі не вказана в додатках до тендерної документації): З МЕТОЮ УНЕМОЖЛИВЛЕННЯ ВВЕДЕННЯ В ОМАНУ КОРИСТУВАЧІВ/ОСІБ ЯКИХ ПЕРЕВІРЯТЬ/ПЕРЕВІРЯЮЧИХ; ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЧЕСНОЇ КОНКУРЕНЦІЇ; МОЖЛИВОСТІ УЧАСТІ В ЗАКУПІВЛІ ДОБРОПОРЯДНИХ УЧАСНИКІВ; УНЕМОЖЛИВЛЕННЯ НЕЗАКОННИХ ВИТРАТ ЗНАЧНИХ КОШТІВ НА ЗАКУПКУ НЕЯКІСНОГО І РЕАЛЬНО НЕ СЕРТИФІКОВАНОГО ТОВАРУ – ПРОСИМО ЗАЗНАЧИТИ У ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ: ЯКИМИ Є ВИМОГИ ЩОДО ГРАНИЧНИХ ЗНАЧЕНЬ ПОХИБКИ ВИМІРЮВАННЯ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ?
Дата оприлюднення звернення:
05.09.2025 15:16
Добрий день, шановний учаснику! У відповідь на Ваше звернення зазначаємо наступне: всі вимоги до предмета закупівлі визначені у тендерній документації, яка складена відповідно до чинного законодавства України та потреб Замовника. Законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки, що є предметом закупівлі, повинні відповідати вимогам Технічного регламенту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.01.2016 № 94. Усі технічні вимоги до продукції, що закуповується, містяться у тендерній документації, зокрема, в Додатку №3. Зазначені вимоги є такими, що не порушують принципи відкритості, добросовісної конкуренції та недискримінації учасників.
Дата оприлюднення відповіді:
08.09.2025 14:40
Звернення:
За лотом №1 : 38430000-8 Детектори та аналізатори (Газоаналізатори (Алкотестери)
Тема:
ЗВЕРНЕННЯ (адже дана вимога до предмета закупівлі не вказана в додатках до тендерної документації): З МЕТОЮ УНЕМОЖЛИВЛЕННЯ ВВЕДЕННЯ В ОМАНУ КОРИСТУВАЧІВ/ОСІБ ЯКИХ ПЕРЕВІРЯТЬ/КОНТРОЛЮЮЧІ ОРГАНИ ТА ВИТРАТ ДЕРЖАВНИХ КОШТІВ НА ЗАКУПКУ НЕЯКІСНОГО ТОВАРУ - ЗАЗНАЧИТИ У ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ: ЯКИЙ МІЖПОВІРОЧНИЙ ІНТЕРВАЛ ПОВИНЕН БУТИ У ЗАКОНОДАВЧО РЕГУЛЬОВАНОГО ЗАСОБУ ВИМІРЮВАЛЬНОЇ ТЕХНІКИ, ЩО Є ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ (3 /ТРИ/ МІСЯЦІ, 6 /ШІСТЬ/ МІСЯЦІВ, 12 /ДВАНАДЦЯТЬ/ МІСЯЦІВ, 24 /ДВАДЦЯТЬ ЧОТИРИ/ МІСЯЦІ, СКІЛЬКИ)? АБО, ЯКЩО ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ НЕ БУДЕ ПОВІРЯТИСЯ ВЗАГАЛІ, ТО НАВІЩО ТОДІ ВСТАНОВЛЮВАТИ ВИМОГУ, ЩО ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ Є ЗАКОНОДАВЧО РЕГУЛЬОВАНОГО ЗАСОБУ ВИМІРЮВАЛЬНОЇ ТЕХНІКИ ? ДЛЯ ДОВІДКИ, ПРОФЕСІЙНИЙ ПРИЛАД DRAGER АLCOTEST 5000 ПОТРЕБУЄ ЗДІЙСНЕННЯ РЕГУЛЮВАННЯ (ГРАДУЮВАННЯ) 1 РАЗ НА 24 / ДВАДЦЯТЬ ЧОТИРИ/ МІСЯЦІ ЗГІДНО ДОКУМЕНТАЦІЇ ВИРОБНИКА.
Зміст:
Шановний Замовнику ! Відповідно до вимог Тендерної документації предметом закупівлі є законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки. Згідно з пунктом 17 статті 1 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про метрологію та метрологічну діяльність» №1314-VII від 05.06.2014 законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, ПІДЛЯГАЮТЬ ПЕРІОДИЧНІЙ ПОВІРЦІ ТА ПОВІРЦІ ПІСЛЯ РЕМОНТУ. НАКАЗОМ МІНІСТЕРСТВА економічного розвитку і торгівлі України №1747 від 13.10.2016 (далі – Наказ №1747) затверджено міжповірочні інтервали законодавчо регульованих засоби вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, за категоріями. Для категорій законодавчо регульованих засоби вимірювальної техніки «Вимірювачі вмісту алкоголю в крові та повітрі, що видихається» Наказом №1747 ВСТАНОВЛЕНО МІЖПОВІРОЧНИЙ ІНТЕРВАЛ В 1 РІК. Відповідно до пункту 18 статті 1 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про метрологію та метрологічну діяльність» №1314-VII від 05.06.2014 «Повірка» засобів вимірювальної техніки - це сукупність операцій, що включає перевірку та маркування та/або ВИДАЧУ ДОКУМЕНТА ПРО ПОВІРКУ ЗАСОБУ ВИМІРЮВАЛЬНОЇ ТЕХНІКИ, ЯКІ ВСТАНОВЛЮЮТЬ І ПІДТВЕРДЖУЮТЬ, ЩО ЗАЗНАЧЕНИЙ ЗАСІБ ВІДПОВІДАЄ ВСТАНОВЛЕНИМ ВИМОГАМ. Зазначена вимога до предмета закупівлі суттєво впливає на його технічні характеристики та на законність застосування для перевірок. ЗВЕРНЕННЯ (адже дана вимога до предмета закупівлі не вказана в додатках до тендерної документації): З МЕТОЮ УНЕМОЖЛИВЛЕННЯ ВВЕДЕННЯ В ОМАНУ КОРИСТУВАЧІВ/ОСІБ ЯКИХ ПЕРЕВІРЯТЬ/КОНТРОЛЮЮЧІ ОРГАНИ ТА ВИТРАТ ДЕРЖАВНИХ КОШТІВ НА ЗАКУПКУ НЕЯКІСНОГО ТОВАРУ - ЗАЗНАЧИТИ У ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ: ЯКИЙ МІЖПОВІРОЧНИЙ ІНТЕРВАЛ ПОВИНЕН БУТИ У ЗАКОНОДАВЧО РЕГУЛЬОВАНОГО ЗАСОБУ ВИМІРЮВАЛЬНОЇ ТЕХНІКИ, ЩО Є ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ (3 /ТРИ/ МІСЯЦІ, 6 /ШІСТЬ/ МІСЯЦІВ, 12 /ДВАНАДЦЯТЬ/ МІСЯЦІВ, 24 /ДВАДЦЯТЬ ЧОТИРИ/ МІСЯЦІ, СКІЛЬКИ)? АБО, ЯКЩО ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ НЕ БУДЕ ПОВІРЯТИСЯ ВЗАГАЛІ, ТО НАВІЩО ТОДІ ВСТАНОВЛЮВАТИ ВИМОГУ, ЩО ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ Є ЗАКОНОДАВЧО РЕГУЛЬОВАНОГО ЗАСОБУ ВИМІРЮВАЛЬНОЇ ТЕХНІКИ ? ДЛЯ ДОВІДКИ, ПРОФЕСІЙНИЙ ПРИЛАД DRAGER АLCOTEST 5000 ПОТРЕБУЄ ЗДІЙСНЕННЯ РЕГУЛЮВАННЯ (ГРАДУЮВАННЯ) 1 РАЗ НА 24 / ДВАДЦЯТЬ ЧОТИРИ/ МІСЯЦІ ЗГІДНО ДОКУМЕНТАЦІЇ ВИРОБНИКА.
Дата оприлюднення звернення:
05.09.2025 15:19
Добрий день, шановний учаснику! У відповідь на Ваше звернення зазначаємо наступне: Згідно зі статтею 17 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» сферою законодавчо регульованої метрології є визначені цим Законом законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, підлягають періодичній повірці та повірці після ремонту. Перелік категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 04.06.2015 року №374. Відповідно законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки, що є предметом закупівлі, підлягають періодичній повірці відповідно до чинного законодавства України. Міжповірочний інтервал встановлений Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 1747 від 13.10.2016 і становить 1 рік для вимірювачів вмісту алкоголю в крові та повітрі, що видихається. Всі вимоги до предмета закупівлі визначені у тендерній документації, яка складена відповідно до законодавства та потреб Замовника
Дата оприлюднення відповіді:
08.09.2025 14:40
Звернення:
За тендером : С_25Т-816_38430000-8 Детектори та аналізатори (Газоаналізатори (Алкотестери)
Тема:
З МЕТОЮ УНЕМОЖЛИВЛЕННЯ ВВЕДЕННЯ В ОМАНУ КОРИСТУВАЧІВ/ОСІБ ЯКИХ ПЕРЕВІРЯТЬ/ПЕРЕВІРЯЮЧИХ; ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЧЕСНОЇ КОНКУРЕНЦІЇ; МОЖЛИВОСТІ УЧАСТІ В ЗАКУПІВЛІ ДОБРОПОРЯДНИХ УЧАСНИКІВ З РІЗНИМИ ПРОПОЗИЦІЯМИ У РІЗНИХ ЛОТАХ; УНЕМОЖЛИВЛЕННЯ НЕЗАКОННИХ ВИТРАТ ЗНАЧНИХ КОШТІВ НА ЗАКУПКУ НЕЯКІСНОГО ТОВАРУ, ЯКИЙ МОЖУТЬ ПРОПОНУВАТИ – ПРОСИМО РОЗДІЛИТИ ЗАКУПІВЛЮ НА ДВА ЛОТИ ВІДПОВІДНО ДО КІЛЬКОСТІ ПРЕДМЕТІВ ЗАКУПІВЛІ.
Зміст:
З МЕТОЮ УНЕМОЖЛИВЛЕННЯ ВВЕДЕННЯ В ОМАНУ КОРИСТУВАЧІВ/ОСІБ ЯКИХ ПЕРЕВІРЯТЬ/ПЕРЕВІРЯЮЧИХ; ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЧЕСНОЇ КОНКУРЕНЦІЇ; МОЖЛИВОСТІ УЧАСТІ В ЗАКУПІВЛІ ДОБРОПОРЯДНИХ УЧАСНИКІВ З РІЗНИМИ ПРОПОЗИЦІЯМИ У РІЗНИХ ЛОТАХ; УНЕМОЖЛИВЛЕННЯ НЕЗАКОННИХ ВИТРАТ ЗНАЧНИХ КОШТІВ НА ЗАКУПКУ НЕЯКІСНОГО ТОВАРУ, ЯКИЙ МОЖУТЬ ПРОПОНУВАТИ – ПРОСИМО РОЗДІЛИТИ ЗАКУПІВЛЮ НА ДВА ЛОТИ ВІДПОВІДНО ДО КІЛЬКОСТІ ПРЕДМЕТІВ ЗАКУПІВЛІ.
Дата оприлюднення звернення:
08.09.2025 10:09
Добрий день, шановний учаснику! У відповідь на Ваше звернення зазначаємо наступне: Замовник не має права вносити зміни у тендерну документацію, якщо така інформація суперечить інформації, яка наявна в річному плані, внесення відповідних змін в тендерну документацію призведе до невідповідності назви предмета закупівлі річного плану та тендерної документації. Згідно п. 39 статі 1 Закону: «частина предмета закупівлі (лот) - визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.» Важливо зауважити, що згідно вимог чинного законодавства чітко встановлено, що поділ закупівлі на лоти є виключно правом Замовника (можливість визначення).
Дата оприлюднення відповіді:
08.09.2025 13:28
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.