Показати схожі тендери

Закупівля Послуги, пов’язані з друком (Заходи з підготовки, друку та розповсюдження книжкової продукції) від ДЕПАРТАМЕНТ СУСПІЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ).

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-04-008106-a
Id Tender c85fa9513ff04f8cb6172893af30f34d
План UA-P-2025-08-20-013787-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 04.09.2025 14:02
Остання зміна 16.09.2025 16:24
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 328 800 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.09.2025 14:01 до 12.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 04.09.2025 14:01
до 09.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.09.2025 14:01
до 09.09.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 12.09.2025 13:41
-
Період уточнень
з 04.09.2025 14:01 до 09.09.2025 00:00
Період оскарження
з 04.09.2025 14:01 до 09.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 12.09.2025 13:41
Основні параметри
Послуги, пов’язані з друком (Заходи з підготовки, друку та розповсюдження книжкової продукції)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 328 800 грн.
Послуги, пов’язані з друком (Заходи з підготовки, друку та розповсюдження книжкової продукції)
Назва предмета закупівлі
Послуги, пов’язані з друком (Заходи з підготовки, друку та розповсюдження книжкової продукції)
Очікувана вартість
1 328 800 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6644,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
12.09.2025 13:18
Закінчення аукціону
12.09.2025 13:41
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги, пов’язані з друком (Заходи з підготовки, друку та розповсюдження книжкової продукції)
Код ДК 021:2015
79820000-8 - Послуги, пов’язані з друком
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕАТИВНА АГЕНЦІЯ "АРТІЛЬ"
Пропозиція:
1 320 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Бук-Друк"
Пропозиція:
1 010 200 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 12.09.2025 13:18
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.09.2025 14:02
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лесенко Наталія
Електронна пошта
Телефон
380442350787
Замовник
ЄДРПОУ
25695762
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ СУСПІЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Поштовий індекс
01001
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Адреса
вулиця Хрещатик, будинок 50-Б
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги, пов’язані з друком (Заходи з підготовки, друку та розповсюдження книжкової продукції)
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.09.2025 13:41 по 20.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.09.2025 13:41
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.09.2025 14:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.09.2025 14:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Перелік виявлених невідповідностей виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУК-ДРУК» (код ЄДРПОУ 37671869), ідентифікатор закупівлі UA-2025-09-04-008106-a: ? на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію зазначеному у пункті 2 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації Учасник процедури закупівлі мав надати довідку в довільній формі з інформацією про виконання не менше двох аналогічних за предметом закупівлі договорів укладених та виконаних в період 2023-2024 років. Аналогічними вважаються договори на виготовлення/видання книжкової продукції. На підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом договорів зазначених в довідці Учасник мав надати копії договорів, зазначених у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), копії актів виконаних робіт, платіжних інструкцій та/або банківських виписок на підтвердження виконання договорів зазначених в наданій Учасником довідці, позитивні відгуки про Учасника від контрагентів по наданим договорам. Учасником надана довідка від 11.09.2025 № 2 з інформацією щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів. Проте, за Договором № 31/10-Д від 31.10.2024 року Учасник не надав акт (акти) виконаних робіт на загальну суму договору, також за цим Договором надані платіжні інструкції на суму, що не відповідає загальній сумі Договору. Договір № 269-17В від 08.07.2024, інформація та/або документи надані до нього, не можуть бути прийняті до розгляду, оскільки договір не відповідає визначенню аналогічного договору встановленому тендерною документацією. Договором № 269-17В від 08.07.2024 не передбачені послуги з друку книжкової продукції, передбачено лише підготовку до друку, а саме: редагування, макетування, верстка та дизайн; ? Учасник надав Довідку від 11.09.2025 № 6 про ліцензування, в якій зазначений предмет закупівлі, що не відповідає тендерній документації; ? Учасник надав заповнену форму «Тендерна пропозиція» за формою, наведеною в Додатку 5 до тендерної документації (вих. № 12 від 11.09.2025). Проте в довідці зазначена юридична адреса, що не відповідає інформації наявній в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та відомостям про підприємство (вих. № 9 від 11.09.2025), що були надані Учасником у складі своєї тендерної пропозиції. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: відповідно до пункту 1 розділу 3 Тендерної документації (до вимог Додатку 2 до тендерної документації). 3) Для усунення зазначених невідповідностей учасник повинен надати: ? оновлену довідку в довільній формі, з інформацією про виконання не менше двох аналогічних за предметом закупівлі договорів, укладених та виконаних в період 2023-2024 років, а саме: на заміну Договору № 269-17В від 08.07.2024 (позиція № 2 в довідці), надати інформацію про виконання іншого (другого) аналогічного договору, що відповідає визначенню аналогічного договору, встановленого тендерною документації, а також на підтвердження досвіду його виконання надати копію договору у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), копії актів виконаних робіт, платіжних інструкцій та/або банківських виписок на загальну суму за договором, позитивний відгук про Учасника від контрагента. На підтвердження виконання Договору № 31/10-Д від 31.10.2024 року надати акти виконаних робіт на загальну суму договору, а також платіжні інструкції на різницю між загальною сумою договору та сумою за вже наданими платіжними інструкціями. Загальна сума за актами виконаних робіт та загальна сума оплат (платіжних інструкцій за договором) мають відповідати загальній сумі договору, що є підтвердженням його виконання. Або надати нову довідку в довільній формі з інформацією про виконання не менше двох (інших) аналогічних за предметом закупівлі договорів укладених та виконаних в період 2023-2024 років. Аналогічними вважаються договори на виготовлення/видання книжкової продукції. На підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом договорів, зазначених в довідці, надати копії договорів, зазначених у довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), копії актів виконаних робіт, платіжних інструкцій та/або банківських виписок на підтвердження виконання договорів зазначених в наданій Учасником довідці, позитивні відгуки про Учасника від контрагентів по наданим договорам; ? надати Достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми (із зазначенням правильного предмету закупівлі), в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження господарської діяльності (виконання послуг вказаних в тендерній документації), якщо отримання дозволу або ліцензії передбачено законом. Якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності не передбачено законом, надати довідку/лист-роз’яснення в довільній формі (із зазначенням правильного предмету закупівлі), щодо відсутності Законодавчих підстав мати відповідну ліцензію та/або документа дозвільного характеру; ? надати заповнену форму «Тендерна пропозиція» за формою, наведеною в Додатку 5 до тендерної документації із зазначенням юридичної адреси, що відповідає реєстраційним даним.
Створено
16.09.2025 11:12
Надати до
17.09.2025 11:12
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
1 328 800 грн.
Період подання пропозицій
до 12.09.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ СУСПІЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Контактний телефон:
380442350787
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
1 328 800 грн.
Період подання пропозицій
до 12.09.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ СУСПІЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Контактний телефон:
380442350787
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності