Показати схожі тендери

Закупівля Моноблок від Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Одеській, Миколаївській та Херсонській областях (філія ГСЦ МВС).

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-04-007242-a
Id Tender e4b76390844a40b5b3e00a820fc98c6d
План UA-P-2025-09-03-015687-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 04.09.2025 13:17
Остання зміна 16.09.2025 18:38
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
92 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.09.2025 13:17 до 12.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 04.09.2025 13:17
до 09.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.09.2025 13:17
до 09.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.09.2025 12:30
до 16.09.2025 16:21
Залишилось 3 днів 16 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.09.2025 15:57
до 22.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 16.09.2025 16:21
-
Період уточнень
з 04.09.2025 13:17 до 09.09.2025 00:00
Період оскарження
з 04.09.2025 13:17 до 09.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 12.09.2025 12:30 до 16.09.2025 16:21
Період кваліфікації
з 12.09.2025 12:30 до 16.09.2025 16:21
Основні параметри
Моноблок
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
92 000 грн.
Моноблок
Назва предмета закупівлі
Моноблок
Очікувана вартість
92 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
460,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
12.09.2025 12:07
Закінчення аукціону
12.09.2025 12:30
Позиція
Опис предмета закупівлі
Моноблок
Код ДК 021:2015
30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
65114, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Академіка Корольова, буд. 5
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ"
Пропозиція:
86 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КОМПАКОМ"
Пропозиція:
85 999 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 12.09.2025 12:07
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.09.2025 13:17
Оголошення про проведення закупівлі
04.09.2025 13:15
Тендерна документація
Тендерна документація
04.09.2025 13:15
Тендерна документація
04.09.2025 13:15
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ільїна Нінель Володимирівна
Електронна пошта
Телефон
380487503628
Замовник
ЄДРПОУ
45239068
Повна назва
Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Одеській, Миколаївській та Херсонській областях (філія ГСЦ МВС)
Поштовий індекс
65114
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одеса
Адреса
вул. Академіка Корольова, буд. 5
Кваліфікація
Лот № 1 Моноблок
Період вимог/скарг з 16.09.2025 15:57 по 22.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.09.2025 12:30 по 20.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Документи кваліфікації
16.09.2025 15:57
Повідомлення про рішення
16.09.2025 15:56
Скарги та рішення
12.09.2025 12:31
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.09.2025 13:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.09.2025 13:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1). перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасник процедури закупівлі надав інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору у невідповідності з Додатком 2.3.1 до тендерної документації. 1.2. Учасник процедури закупівлі надав лист-згоду, який підтверджує ознайомлення з проєктом договору у невідповідності з Додатком 2.6 до тендерної документації. 1.3. Учасником процедури закупівлі в складі пропозиції не надано документи та інформацію щодо запропонованого товару для підтвердження відповідності предмету закупівлі технічним вимогам у відповідності до вимог Додатку 2.2. до тендерної документації. 2). посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Додаток 2.3. до тендерної документації, таблиця 2.3.1.: 1.1. Інформаційна довідка про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (за формою згідно з Додатком 2.3.1 до тендерної документації). 2.2. Пункт 8 Додатка № 2 до тендерної документації 2.3. Пункт3 Додатка № 2 до тендерної документації 3). перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Інформаційна довідка про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (за формою згідно з Додатком 2.3.1 до тендерної документації). 3.2. Лист-згода, який підтверджує, що учасник ознайомився з проєктом договору (Додаток № 4 до тендерної документації) та гарантує свої зобов’язання за ним, згідно з Додатком № 2.6. до тендерної документації. 3.3. Документи та інформацію щодо запропонованого товару для підтвердження відповідності предмету закупівлі технічним вимогам у відповідності до вимог Додатку 2.2. до тендерної документації.
Створено
15.09.2025 12:04
Надати до
16.09.2025 12:04
Період вимог/скарг з 16.09.2025 16:21 по 22.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.09.2025 15:57 по 24.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.09.2025 16:21
Довідка НАЗК
16.09.2025 16:21
Повідомлення про рішення
16.09.2025 16:20
Пропозиція, що перемогла
16.09.2025 15:57
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-09-04-007242-a-c1
Очікує підписання
86 000 грн.
86 000 грн.
З ПДВ
Номенклатура
4 (штуки)
Моноблок
Номенклатура
Моноблок
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Одеській, Миколаївській та Херсонській областях (філія ГСЦ МВС)
Повна назва
Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Одеській, Миколаївській та Херсонській областях (філія ГСЦ МВС)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45239068

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40733799

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
92 000 грн.
Період подання пропозицій
до 12.09.2025 00:00
Замовник:
Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Одеській, Миколаївській та Херсонській областях (філія ГСЦ МВС)
Контактний телефон:
380487503628
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
92 000 грн.
Період подання пропозицій
до 12.09.2025 00:00
Замовник:
Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Одеській, Миколаївській та Херсонській областях (філія ГСЦ МВС)
Контактний телефон:
380487503628
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності