Показати схожі тендери
Закупівля «Демонтаж та монтаж системи пожежної сигналізації та системи керування евакуюванням (в частині системи сповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання)» в приміщеннях Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації за адресою: проспект Голосіївський, 42 м. Київ» (код ДК021:2015: 45310000-3 – Електромонтажні роботи) від Голосіївська районна в місті Києві державна адміністрація.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-04-005580-a
Id Tender 393b055187ba4c199a2c2ed2d9f600bb
План UA-P-2025-09-04-006777-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 04.09.2025 12:07
Остання зміна 03.10.2025 12:27
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 050 290 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.09.2025 12:07 до 12.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 04.09.2025 12:07
до 09.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.09.2025 12:07
до 09.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.09.2025 00:00
до 18.09.2025 11:40
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.09.2025 11:40
до 24.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 18.09.2025 11:40
до 03.10.2025 12:27
Період уточнень
з 04.09.2025 12:07 до 09.09.2025 00:00
Період оскарження
з 04.09.2025 12:07 до 09.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 12.09.2025 00:00 до 18.09.2025 11:40
Період кваліфікації
з 12.09.2025 00:00 до 18.09.2025 11:40
Основні параметри
«Демонтаж та монтаж системи пожежної сигналізації та системи керування евакуюванням (в частині системи сповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання)» в приміщеннях Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації за адресою: проспект Голосіївський, 42 м. Київ» (код ДК021:2015: 45310000-3 – Електромонтажні роботи)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
3 050 290 грн.
«Демонтаж та монтаж системи пожежної сигналізації та системи керування евакуюванням (в частині системи сповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання)» в приміщеннях Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації за адресою: проспект Голосіївський, 42 м. Київ» (код ДК021:2015: 45310000-3 – Електромонтажні роботи)
Назва предмета закупівлі
«Демонтаж та монтаж системи пожежної сигналізації та системи керування евакуюванням (в частині системи сповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання)» в приміщеннях Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації за адресою: проспект Голосіївський, 42 м. Київ» (код ДК021:2015: 45310000-3 – Електромонтажні роботи)
Очікувана вартість
3 050 290 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
15251,45
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Демонтаж та монтаж системи пожежної сигналізації та системи керування евакуюванням (в частині системи сповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання)» в приміщеннях Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації за адресою: проспект Голосіївський, 42 м. Київ» (код ДК021:2015: 45310000-3 – Електромонтажні роботи)
Код ДК 021:2015
45310000-3 - Електромонтажні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
лот
Адреса постачання
03039, Україна, Київська область, Київ, проспект Голосіївський, будинок 42
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ВИТЯЗЬ-КБ"
Пропозиція:
3 016 956.96 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.09.2025 12:07
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Петращук Зоя Миколаївна
Електронна пошта
Телефон
380442816668
Замовник
ЄДРПОУ
37308812
Повна назва
Голосіївська районна в місті Києві державна адміністрація
Поштовий індекс
03039
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
проспект Голосіївський, будинок 42
Кваліфікація
Лот № 1 «Демонтаж та монтаж системи пожежної сигналізації та системи керування евакуюванням (в частині системи сповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання)» в приміщеннях Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації за адресою: проспект Голосіївський, 42 м. Київ» (код ДК021:2015: 45310000-3 – Електромонтажні роботи)
Період вимог/скарг з 18.09.2025 11:40 по 24.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.09.2025 00:00 по 20.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
18.09.2025 11:40
Довідка НАЗК
18.09.2025 11:40
Повідомлення про рішення
12.09.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.09.2025 12:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.09.2025 12:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Оприлюднити в електронній системі закупівель наступне Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) перелік виявлених невідповідностей: 1. Надано інформаційну довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій №0909/1 від 09.09.2025: - в довідці рядок 33 зазначено Свинцево-кислотний акумулятор Full Energy FEP-129 - 10 шт. Власне обладнення, з відсутнім підтвердження даного обладнення. 2) посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1. Відповідно до підпункту 1.1.1 «Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі» Інформаційна довідка про наявність обладнання та матеріально – технічної бази відповідно до Постанови КМУ від 23.11.2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, а саме: - наявність приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер). 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати необхідну інформацію та документи, шляхом завантаження до електронної системи закупівель.
Створено
16.09.2025 16:41
Надати до
17.09.2025 16:41
Договір
UA-2025-09-04-005580-a-a1
Підписаний і діє
Номер
70
3 016 956.96 грн.
2 514 130.8 грн.
З ПДВ
Підписано
03.10.2025
Строк дії договору з
03.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (лот)
«Демонтаж та монтаж системи пожежної сигналізації та системи керування евакуюванням (в частині системи сповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання)» в приміщеннях Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації за адресою: проспект Голосіївський, 42 м. Київ» (код ДК021:2015: 45310000-3 – Електромонтажні роботи)
Номенклатура
«Демонтаж та монтаж системи пожежної сигналізації та системи керування евакуюванням (в частині системи сповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання)» в приміщеннях Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації за адресою: проспект Голосіївський, 42 м. Київ» (код ДК021:2015: 45310000-3 – Електромонтажні роботи)
Кількість
1
Одиниця виміру
лот
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 20 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Голосіївська районна в місті Києві державна адміністрація
Повна назва
Голосіївська районна в місті Києві державна адміністрація
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37308812

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ВИТЯЗЬ-КБ"
Повна назва
ТОВ "ВИТЯЗЬ-КБ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36215167

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
03.10.2025 12:27
-
Підписаний договір
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-08-000121
Дата створення проекту
08.10.2025 14:32
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
08.10.2025 14:55
Дата публікації висновку про результати
24.10.2025 11:07
Дата завершення усунення порушень
08.11.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
30.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.10.2025 №66-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 07.10.2025 № 003100-18/12419-2025 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 08.10.2025 №66-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 13 UA-2025-09-04-005580-a 04.09.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
08.10.2025 00:00
Документи рішення
08.10.2025 14:55
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 24 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом та Особливостями. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Голосіївської районної в місті Києві державна адміністрація (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 04.09.2025 №04-09 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ "ВИТЯЗЬ-КБ", вимога про усунення невідповідностей до 17.09.2025, повідомлення про намір укласти договір від 18.09.2025 року, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 15.10.2025 року, укладений договір про надання послуг від 03.10.2025 №70 на загальну вартість 3 016 956,96 грн в тому числі ПДВ (далі – Договір). В ході проведення моніторингу процедури закупівлі Замовнику 09.10.2025 року через електронну систему закупівель було направлено запит про надання пояснення (інформації, документів). Відповідно до частини 5 статті 8 Закону та пункту 23 Особливостей Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Однак, на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 09.10.2025 Замовником надано пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель на четвертий робочий день (15.10.2025), чим не дотримано вимоги частини п’ятої статті 8 Закону, якою визначено, що Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання щодо надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ВИТЯЗЬ-КБ", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень направлені на недопущення у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) виявлених порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
24.10.2025 00:00
Дата публікації
24.10.2025 11:07
Документи висновку
24.10.2025 11:07
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Щодо несвоєчасного оприлюднення відповіді на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області № UA-M-2025-10-08-000121
Дата публікації
28.10.2025 12:12
Документи інформації про усунення порушення
28.10.2025 12:13
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету ««Демонтаж та монтаж системи пожежної сигналізації та системи керування евакуюванням (в частині системи сповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання)» в приміщеннях Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації за адресою: проспект Голосіївський, 42 м. Київ» (код ДК021:2015: 45310000-3 – Електромонтажні роботи)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-09-04-005580-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання: Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: проєктно-кошторисну документацію, дефектні акти, експертні звіти тощо)? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
09.10.2025 09:45
Орган перевірки
15.10.2025 00:00
Документи повідомлення
09.10.2025 09:46
-
Відповідь
Про надання відповіді на запит
У відповідь на ваш запит повідомляємо наступне. Враховуючи відсутність в штаті Замовника спеціалістів зі складання кошторисної документації, заключено договір з розробки проектно-кошторисної документації від 26.06.2025 №59 з ФОП Гамарник Р.І.. Керуючись умовами договору з розробки проектно-кошторисної документації ФОП Гамарник Р.І передано для проведення закупівлі складену кошторисну документацію з очікуваною вартістю робіт, що підтверджується позитивною експертною оцінку від 18.08.2025 №.03652-25. Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Посилання: https://golos.kyivcity.gov.ua/administratsiia/struktura/upravlinnia-budivnytstva/zakupivli https://minio.kyivcity.gov.ua/kyivcity/sites/12/header/main-menu/administratsiia/struktura/upravlinnia-budivnytstva/zakupivli/2025/19-pozhezhnoi-syhnalizatsii-prosp-Holosiivskyi-42.docx.
Рішеня
15.10.2025 18:38
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 050 290 грн.
Період подання пропозицій
до 12.09.2025 00:00
Замовник:
Голосіївська районна в місті Києві державна адміністрація
Контактний телефон:
380442816668
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 050 290 грн.
Період подання пропозицій
до 12.09.2025 00:00
Замовник:
Голосіївська районна в місті Києві державна адміністрація
Контактний телефон:
380442816668
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності