Показати схожі тендери

Закупівля Код Дк 021:2015: 79990000-0 – (Різні послуги, пов’язані з діловою сферою) (Проведення інвентаризації зелених насаджень загального користування) від Департамент екології та розвитку рекреаційних зон Одеської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-04-005264-a
Id Tender de472befc22b48f597fddf305969113c
План UA-P-2025-09-04-005978-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 04.09.2025 11:47
Остання зміна 26.09.2025 08:55
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
446 272.58 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.09.2025 11:46 до 12.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 04.09.2025 11:46
до 09.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.09.2025 11:46
до 09.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.09.2025 00:00
до 17.09.2025 13:10
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.09.2025 13:10
до 23.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 17.09.2025 13:10
до 26.09.2025 08:55
Період уточнень
з 04.09.2025 11:46 до 09.09.2025 00:00
Період оскарження
з 04.09.2025 11:46 до 09.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 12.09.2025 00:00 до 17.09.2025 13:10
Період кваліфікації
з 12.09.2025 00:00 до 17.09.2025 13:10
Основні параметри
Код Дк 021:2015: 79990000-0 – (Різні послуги, пов’язані з діловою сферою) (Проведення інвентаризації зелених насаджень загального користування)
з урахуванням постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
446 272.58 грн.
Код Дк 021:2015: 79990000-0 – (Різні послуги, пов’язані з діловою сферою) (Проведення інвентаризації зелених насаджень загального користування)
Назва предмета закупівлі
Код Дк 021:2015: 79990000-0 – (Різні послуги, пов’язані з діловою сферою) (Проведення інвентаризації зелених насаджень загального користування)
Примітки
з урахуванням постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178
Очікувана вартість
446 272.58 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2231,36
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Код Дк 021:2015: 79990000-0 – (Різні послуги, пов’язані з діловою сферою) (Проведення інвентаризації зелених насаджень загального користування)
Код ДК 021:2015
79990000-0 - Різні послуги, пов’язані з діловою сферою
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
65000, Україна, Одеська область, м. Одеса, Приморський, Пересипський, Хаджибейський, Київський райони
Дата постачання по
26.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ІВАНОВ ПАВЛО СЕРГІЙОВИЧ
Пропозиція:
444 018.67 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.09.2025 11:47
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ставратій Юлія Юріївна
Електронна пошта
Телефон
+380487243324
Замовник
ЄДРПОУ
25031496
Повна назва
Департамент екології та розвитку рекреаційних зон Одеської міської ради
Поштовий індекс
65022
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
м. Одеса
Адреса
вул. Косовська 2Д
Кваліфікація
Лот № 1 Код Дк 021:2015: 79990000-0 – (Різні послуги, пов’язані з діловою сферою) (Проведення інвентаризації зелених насаджень загального користування)
Період вимог/скарг з 17.09.2025 13:10 по 23.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.09.2025 00:00 по 20.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.09.2025 13:10
Довідка НАЗК
17.09.2025 13:10
Повідомлення про рішення
17.09.2025 13:08
Пропозиція, що перемогла
Пропозиція, що перемогла
12.09.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.09.2025 11:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.09.2025 11:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
За результатами розгляду тендерних пропозицій учасника ФОП ІВАНОВ ПАВЛО СЕРГІЙОВИЧ за предметами закупівель: Код Дк 021:2015: 79990000-0 – (Різні послуги, пов’язані з діловою сферою) (Проведення інвентаризації зелених насаджень загального користування)встановлено невідповідність наступного: Відповідно до Додатку № 2 тендерної документації на предмет закупівлі: Код Дк 021:2015: 79990000-0 – (Різні послуги, пов’язані з діловою сферою) (Проведення інвентаризації зелених насаджень загального користування) в тендерній пропозиції учасника повинна бути наявна інформація про субпідрядника/ співвиконавця. «У разі коли Учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. В такому випадку Учасник підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей згідно умов цієї тендерної документації (крім підпунктів 1 і 7 пункту 47 Особливостей), та щодо залученого субпідрядника/співвиконавця, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Учасник може для підтвердження своєї відповідності таким критеріям як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, та/або працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, надавши у складі тендерної пропозиції документи, що згідно Таблиці 1 Додатку 2.3. Додатку 2 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) підтверджують відповідність таким кваліфікаційним критеріям, та щодо вказаних субпідрядників/співвиконавців (з дотриманням вимог до змісту, форми, обсягу, тощо відповідних документів, визначених цією тендерною документацією). Учасник також у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування, код згідно ЄДРПОУ та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, та шляхом подання у складі тендерної пропозиції довідки у довільній формі. Зазначена в цій частині інформація у будь-якому випадку надається учасником у складі тендерної пропозиції у випадку залучення субпідрядника (субпідрядників/співвиконавців) для підтвердження своєї відповідності таким кваліфікаційним критеріям як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, та/або працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та щодо кожного з таких субпідрядників/співвиконавців, в тому числі додатково із зазначенням найменування послуг та орієнтовного співвідношення їх вартості, до виконання яких залучається субпідрядник/співвиконавець, у відсотках (або в грошовому виразі) від вартості ціни тендерної пропозиції учасника. У випадку залучення до надання послуг субпідрядника/співвиконавця (субпідрядників) Учасник повинен додатково надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист від кожного такого субпідрядника/співвиконавця (-ів), адресований Замовнику цієї процедури закупівлі, згідно якого підтверджується згода останнього (останніх) на надання послуг, що входять до предмету цієї закупівлі, та які долучатимуться до виконання учасником, із зазначенням в такому листі видів таких послуг, номеру оголошення про проведення даних відкритих торгів, найменування предмету закупівлі цієї процедури закупівлі. У випадку якщо Учасник не планує залучати субпідрядників/співвиконавців до надання послуг (в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю) та в повній мірі відповідає встановленим замовником кваліфікаційним критеріям, такий Учасник надає у складі тендерної пропозиції відповідну інформацію у довільній формі (довідка, інформаційний лист, тощо) щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (субпідрядників) до виконання послуг.» Будь які із перелічених документів в тендерній пропозиції ФОП ІВАНОВ ПАВЛО СЕРГІЙОВИЧ – відсутні. Також, в тендерній пропозиції ФОП ІВАНОВ ПАВЛО СЕРГІЙОВИЧ додано документ «24.Свідоцтво платника єдиного податку» у форматі PDF, згідно якого термін дії свідоцтва встановлений – 2009 рік. Від так, дане свідоцтво не підтверджуються будь якими іншими документами у тендерній пропозиції щодо продовження його терміну дії (чинності). На підставі пункту 43 Особливостей (постанова КМУ від 12 .10.2022 № 1178) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. На підставі вищенаведеного, протягом 24 годин з моменту повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, необхідно: 1) Надати підтверджуючу інформацію та документи (листи, довідки тощо) щодо залучення (не залучення) субпідрядника/ співвиконавця до предмету закупівлі з надання послуг. 2) Надати підтверджуючу інформацію та документи (листи, довідки тощо) щодо чинності свідоцтва про сплату єдиного податку.
Створено
15.09.2025 14:32
Надати до
16.09.2025 14:32
Договір
UA-2025-09-04-005264-a-b1
Підписаний і діє
Номер
26
444 018.67 грн.
444 018.67 грн.
З ПДВ
Підписано
25.09.2025
Строк дії договору з
25.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Код Дк 021:2015: 79990000-0 – (Різні послуги, пов’язані з діловою сферою) (Проведення інвентаризації зелених насаджень загального користування)
Номенклатура
Код Дк 021:2015: 79990000-0 – (Різні послуги, пов’язані з діловою сферою) (Проведення інвентаризації зелених насаджень загального користування)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 26 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
Підтверджено
Коротка назва
Департамент екології та розвитку рекреаційних зон Одеської міської ради
Повна назва
Департамент екології та розвитку рекреаційних зон Одеської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25031496

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП ІВАНОВ ПАВЛО СЕРГІЙОВИЧ
Повна назва
ФОП ІВАНОВ ПАВЛО СЕРГІЙОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3132720571

Інформація про підписанта

IBAN
UA908201720344270009000032147
ПІБ підписанта
Савченко Марина Юріївна
Посада підписанта
директор
Діє на підставі
Положення
Номер телефону
+280487243324
Електронна пошта

Інформація про підписанта

Документи договору
26.09.2025 08:54
Підписаний договір
26.09.2025 08:54
Підписаний договір
26.09.2025 08:55
Повідомлення про договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
446 272.58 грн.
Період подання пропозицій
до 12.09.2025 00:00
Замовник:
Департамент екології та розвитку рекреаційних зон Одеської міської ради
Контактний телефон:
+380487243324
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
446 272.58 грн.
Період подання пропозицій
до 12.09.2025 00:00
Замовник:
Департамент екології та розвитку рекреаційних зон Одеської міської ради
Контактний телефон:
+380487243324
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності