Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 50700000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування будівельних конструкцій (аварійно- відновлювальний поточний ремонт внутрішніх приміщень) ЗДО № 325 бул. М. Міхновського,7-а від Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-04-004776-a
Id Tender 0776ce2f8d8b4eb8b402886cadb29ae8
План UA-P-2025-09-04-005123-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 04.09.2025 11:42
Остання зміна 15.09.2025 09:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
300 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.09.2025 11:39 до 15.09.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 04.09.2025 11:39
до 12.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.09.2025 11:39
до 12.09.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 15.09.2025 09:00
-
Період уточнень
з 04.09.2025 11:39 до 12.09.2025 00:00
Період оскарження
з 04.09.2025 11:39 до 12.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.09.2025 09:00
Основні параметри
ДК 021:2015 50700000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування будівельних конструкцій (аварійно- відновлювальний поточний ремонт внутрішніх приміщень) ЗДО № 325 бул. М. Міхновського,7-а
ДК 021:2015 50700000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування будівельних конструкцій (аварійно- відновлювальний поточний ремонт внутрішніх приміщень) ЗДО № 325 бул. М. Міхновського,7-а згідно документації. При проведенні поточного ремонту учасник/виконавець повинен виконувати заходи, що забезпечують дотримання правил техніки безпеки у відповідності із Законом України «Про охорону праці», інших чинних нормативних документів та актів з охорони праці. Забезпечити обов‘язкове виконання вимог чинного законодавства України по охороні навколишнього середовища, пожежній безпеці та додержуватись вимог державних будівельних норм і державних стандартів України, гігієнічних нормативів, санітарних правил і норм тощо. Будівельні матеріали та вироби, які будуть використані виконавцем під час надання послуг з поточного ремонту мають відповідати основним вимогам, визначеним національним стандартам ДСТУ і будівельним нормам та повинні бути промарковані національним знаком відповідності. Строк виконання робіт: до 27.12.2025 року. Учасник підтверджує відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним, функціональним характеристикам до предмета закупівлі, у тому числі технічній специфікації (у разі потреби — планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) та іншим вимогам до предмета закупівлі, що містяться в тендерній документації та цьому додатку, а також можливість надання послуг відповідно до вимог, визначених згідно з умовами тендерної документації, в порядку, встановленому цією тендерною документацією. У місцях, де технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз «або еквівалент». У місцях, де технічна специфікація містить посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, біля кожного такого посилання вважати вираз «або еквівалент». Таким чином, вважається, що до кожного посилання додається вираз «або еквівалент». Примітка: кошторисну документацію підготувати згідно обсягів робіт та у відповідності з Кошторисними нормами України у будівництві, Державними Стандартами України. У разі, якщо технічна специфікація замовника містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, учасник може надати саме такі матеріали, як вимагається замовником, або еквівалент, не гірший за якістю. * Якість запропонованого еквіваленту товару/послуги тощо має відповідати якості, що заявлена у технічній специфікації Замовника (підтверджується порівняльної таблицею технічних характеристик товару/послуги тощо, заявлених Замовником і запропонованим Учасником їх еквіваленту). Учасник визначає вартість робіт/послуг, які він пропонує виконати за Договором, у відповідності з Кошторисними нормами України у будівництві, Державними Стандартами України та Державними будівельними нормами на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту поточного ремонту (будівля, що експлуатується) згідно умов їх виконання, які він пропонує виконати з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартості матеріалів (приймаються за відповідними обґрунтованими цінами та посиланнями на постачальника), вартості експлуатації будівельних машин та механізмів (визначається згідно Державних Стандартів України), інших витрат підтверджених обґрунтованими розрахунками. Необґрунтована і неврахована Учасником вартість матеріалів, витрат, тощо не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх покриття вважаються врахованими у загальній ціні його пропозиції. На Учасника покладається обов’язок з проведення експертної оцінки/експертизи щодо розгляду кошторисної частини проектної документації із залученням незалежної експертної установи/організації (за погодженням з Замовником). Вартість робіт/послуг, які Учасник пропонує виконати за Договором, включає в себе витрати Учасника на проведення такої оцінки. Розрахункові кошторисні документи (зведений, локальний кошторис, договірну ціну, дефектний акт, відомість ресурсів) необхідно підготувати відповідно до технічного завдання. Кошторисна документація має бути розроблена з врахуванням вимог Настанови з визначення вартості будівництва відповідно до Наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»), у складі: - Договірна ціна; - Зведений кошторисний розрахунок (з пояснювальною запискою); - Дефектний Акт; - Локальні кошториси; - Відомість ресурсів. Розрахунок ціни тендерної пропозиції має бути розроблений у програмному комплексі АВК або іншому програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін, та складений у відповідності до чинної Настанови. Усі кошторисні розрахунки повинні бути надані у пропозиції у форматі .pdf та у форматі imd. Якщо пропозиція закупівлі учасника містить не весь перелік робіт або зміну обсягів та складу робіт (та/або не розцінені всі пункти технічного завдання) згідно з документацією закупівлі або відсутня взагалі, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам документації закупівлі, та відхиляється Замовником. З метою гарантування якісної підготовки цінової пропозиції Учасник може здійснити огляд об'єкту з представником інженерно-господарського відділу Замовника 253-73-75. Огляд об’єкту здійснюється виключно протягом періоду уточнень, за присутності представника Замовника. Дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути умови, з якими він може зіткнутися при виконані робіт (можливості підключення до існуючих мереж, обставини, що обмежують доступ до об’єкту тощо) та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому безпідставного корегування вартості її робіт, що відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
300 000 грн.
ДК 021:2015 50700000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування будівельних конструкцій (аварійно- відновлювальний поточний ремонт внутрішніх приміщень) ЗДО № 325 бул. М. Міхновського,7-а
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 50700000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування будівельних конструкцій (аварійно- відновлювальний поточний ремонт внутрішніх приміщень) ЗДО № 325 бул. М. Міхновського,7-а
Очікувана вартість
300 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з ремонту і технічного обслуговування будівельних конструкцій (аварійно- відновлювальний поточний ремонт внутрішніх приміщень) ЗДО № 325 бул. М. Міхновського,7-а. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету.
Код ДК 021:2015
50700000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування будівельних конструкцій
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
27.12.2025 02:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за надані Послуги здійснюються Замовником у безготівковому порядку у національній грошовій одиниці України за рахунок коштів місцевого бюджету. Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником виконаних робіт після підписання Сторонами акта здачі-прийомки виконаних робіт по формі №КБ-2в, на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3. Авансові платежі за Договором не передбачені. Бюджетні зобов’язання беруться Замовником в межах відповідних бюджетних асигнувань, фінансові зобов’язання беруться Замовником в межах відповідних фактичних надходжень коштів до фонду. Будь-які бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. У разі затримки бюджетного фінансування видатків за цим Договором, розрахунок за фактично надані послуги здійснюється 60 (шістдесяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Сторони при цьому досягли домовленості, що в такому разі будь-які штрафні санкції не застосовуються до Замовника, а строки, передбачені п. 3.1. Договору, вважаються дотриманими та грошове зобов’язання вважається таким, що виконане Замовником своєчасно.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Фізична особа-підприємець Іванець Олександр Володимирович
Пропозиція:
273 764.13 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.09.2025 15:16
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Швець Олег Віталійович
Електронна пошта
Телефон
380442535305
Замовник
ЄДРПОУ
39833860
Назва (англійською мовою)
Department of Education and innovation Pechersk district in Kyiv state administration
Повна назва
Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Повна назва (англійською мовою)
Department of Education and innovation Pechersk district in Kyiv state administration
Поштовий індекс
01021
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Інститутська, буд. 24/7
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015 50700000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування будівельних конструкцій (аварійно- відновлювальний поточний ремонт внутрішніх приміщень) ЗДО № 325 бул. М. Міхновського,7-а
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.09.2025 09:00 по 23.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.09.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
300 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.09.2025 09:00
Замовник:
Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Контактний телефон:
380442535305
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
300 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.09.2025 09:00
Замовник:
Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Контактний телефон:
380442535305
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності