Показати схожі тендери

Закупівля Послуги повірки засобів вимірювальної техніки від КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ДНІПРОВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ (НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ)" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-04-003917-a
Id Tender 88319aaeb2744fe8a9442495589c6e76
План UA-P-2025-09-04-004740-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 04.09.2025 11:06
Остання зміна 15.09.2025 15:48
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
140 310 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.09.2025 11:05 до 12.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 04.09.2025 11:05
до 09.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.09.2025 11:05
до 09.09.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 12.09.2025 00:00
-
Період уточнень
з 04.09.2025 11:05 до 09.09.2025 00:00
Період оскарження
з 04.09.2025 11:05 до 09.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 12.09.2025 00:00
Основні параметри
Послуги повірки засобів вимірювальної техніки
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
140 310 грн.
Послуги повірки засобів вимірювальної техніки
Назва предмета закупівлі
Послуги повірки засобів вимірювальної техніки
Очікувана вартість
140 310 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1403,1
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги повірки засобів вимірювальної техніки
Код ДК 021:2015
71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань
Кількість
150
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
04.09.2025 11:05
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ДП "Дніпропетровський регіональний державний науково-технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації"
Пропозиція:
140 306.4 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.09.2025 11:06
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
04.09.2025 11:05
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тетяна Агєєва
Електронна пошта
Телефон
+380503242661
Сайт:
https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalna-ustanova-dniprovskij-miskij-teritorialnij-centr-socialnogo-obslugovuvannya-nadannya-socialnih-poslug-dniprovskoi-miskoi-radi
Замовник
ЄДРПОУ
42920331
Повна назва
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ДНІПРОВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ (НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ)" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
49041
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
вул. Панікахи, буд. 95
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги повірки засобів вимірювальної техніки
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.09.2025 00:00 по 20.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.09.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.09.2025 11:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.09.2025 11:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Усунення невідповідності в інформації та/або документах: 1. Пунктом 6. Додатку 5 до Тендерної Документації встановлена наступна вимога: «Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, учасник у складі тендерної пропозиції надає заповнену та підписану форму "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" ДОДАТОК 2 до тендерної документації..». 1.1. Пунктом 6. Додатку 2 до Тендерної Документації встановлена наступна вимога: «6. Повірка засобів вимірювальної техніки повинна виконуватись на території Замовника, а саме: м. Дніпро (за адресами структурних підрозділів Замовника у місті Дніпро). Якщо повірка на території Замовника неможлива, необхідно обґрунтувати цю неможливість та вказати адресу повірочної лабораторії, в якій Учасник, в такому випадку планує проводити повірку (Учасник заповнює стовбець таблиці «Місце проведення метрологічної послуги»). Учасником не заповнено стовбець таблиці «Місце проведення метрологічної послуги» Додатку 2 до Тендерної Документації . Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно заповнено стовбець таблиці «Місце проведення метрологічної послуги» Додатку 2 до Тендерної Документації. 2. Пунктом 8 Додатку 5 до Тендерної Документації встановлена наступна вимога: «Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати гарантійний лист, , що прибуття працівників для надання послуг за адресою Замовника Учасник організовує за власні кошти.». Учасником не надано гарантійний лист, що прибуття працівників для надання послуг за адресою Замовника Учасник організовує за власні кошти. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями гарантійний лист, що прибуття працівників для надання послуг за адресою Замовника Учасник організовує за власні кошти. 3. Пунктом 9 Додатку 5 до Тендерної Документації встановлена наступна вимога: «Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати гарантійний лист, що Учасник бере на себе відповідальність за збереження ЗВТ під час транспортування від Замовника та в зворотному напрямку та під час знаходження ЗВТ Замовника у Учасника. Учасник здійснює перевезення, завантаження та розвантаження ЗВТ за власний рахунок.». Учасником не надано гарантійний лист, що Учасник бере на себе відповідальність за збереження ЗВТ під час транспортування від Замовника та в зворотному напрямку та під час знаходження ЗВТ Замовника у Учасника. Учасник здійснює перевезення, завантаження та розвантаження ЗВТ за власний рахунок. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями гарантійний лист, що Учасник бере на себе відповідальність за збереження ЗВТ під час транспортування від Замовника та в зворотному напрямку та під час знаходження ЗВТ Замовника у Учасника. Учасник здійснює перевезення, завантаження та розвантаження ЗВТ за власний рахунок. 4. Пунктом 10 Додатку 5 до Тендерної Документації встановлена наступна вимога: «Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати гарантійний лист, що у випадку пошкодження (знищення) під час транспортування та під час знаходження ЗВТ Замовника у Учасника, останній сплачує Замовнику вартість ЗВТ згідно інвентаризаційних документів Замовника.». Учасником не надано гарантійний лист, що у випадку пошкодження (знищення) під час транспортування та під час знаходження ЗВТ Замовника у Учасника, останній сплачує Замовнику вартість ЗВТ згідно інвентаризаційних документів Замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями гарантійний лист, що у випадку пошкодження (знищення) під час транспортування та під час знаходження ЗВТ Замовника у Учасника, останній сплачує Замовнику вартість ЗВТ згідно інвентаризаційних документів Замовника. 5. Пунктом 11 Додатку 5 до Тендерної Документації встановлена наступна вимога: «Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати приклад заповненого свідоцтва про повірку, яке він планує видавати Замовнику.». Учасником не надано приклад заповненого свідоцтва про повірку, яке він планує видавати Замовнику. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями приклад заповненого свідоцтва про повірку, яке він планує видавати Замовнику. Пунктом 12 Додатку 5 до Тендерної Документації встановлена наступна вимога: «Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати гарантійний лист, що усі витрати при наданні послуг з повірки засобів вимірювальної техніки (транспортні витрати, витрати на відрядження) покладаються на Учасника та повинні бути враховані в ціновій пропозиції.». Учасником не надано гарантійний лист, що усі витрати при наданні послуг з повірки засобів вимірювальної техніки (транспортні витрати, витрати на відрядження) покладаються на Учасника та повинні бути враховані в ціновій пропозиції. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями гарантійний лист, що усі витрати при наданні послуг з повірки засобів вимірювальної техніки (транспортні витрати, витрати на відрядження) покладаються на Учасника та повинні бути враховані в ціновій пропозиції. 6. Пунктом 19 Додатку 5 до Тендерної Документації встановлена наступна вимога: «Учасник повинен надати достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.» Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. *У разі, якщо отримання ліцензії, дозволів (або інших документів, які посвідчують їх видачу) не передбачено законодавством, Учасник надає лист-пояснення з посиланням на нормативні акти або копію/ії роз’яснення/нь державних органів.». Учасником не надано достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом або чинну ліцензію або документ дозвільного характеру або якщо отримання ліцензії, дозволів (або інших документів, які посвідчують їх видачу) не передбачено законодавством, Учасник надає лист-пояснення з посиланням на нормативні акти або копію/ії роз’яснення/нь державних органів. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом або чинну ліцензію або документ дозвільного характеру або якщо отримання ліцензії, дозволів (або інших документів, які посвідчують їх видачу) не передбачено законодавством, Учасник надає лист-пояснення з посиланням на нормативні акти або копію/ії роз’яснення/нь державних органів. 7. Пунктом 26 Додатку 5 до Тендерної Документації встановлена наступна вимога: «Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати інформацію, щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей, відповідно до пункту 5 розділу 3 тендерної документації.». Учасником не надано інформацію, щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей, відповідно до пункту 5 розділу 3 тендерної документаці. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, інформацію, щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей, відповідно до пункту 5 розділу 3 тендерної документаці. 8. Пунктом 10 Додатку 2 до Тендерної Документації встановлена наступна вимога: «Учасник повинен надати гарантійний лист, що у випадку пошкодження (знищення) під час транспортування та під час знаходження ЗВТ Замовника у Учасника, останній сплачує Замовнику вартість ЗВТ згідно інвентаризаційних документів Замовника. Пересилка (перевезення) ЗВТ перевізниками, поштою, кур’єрськими службами та інше не допускається.». Учасником не надано гарантійний лист, що у випадку пошкодження (знищення) під час транспортування та під час знаходження ЗВТ Замовника у Учасника, останній сплачує Замовнику вартість ЗВТ згідно інвентаризаційних документів Замовника. Пересилка (перевезення) ЗВТ перевізниками, поштою, кур’єрськими службами та інше не допускається. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями гарантійний лист, що у випадку пошкодження (знищення) під час транспортування та під час знаходження ЗВТ Замовника у Учасника, останній сплачує Замовнику вартість ЗВТ згідно інвентаризаційних документів Замовника. Пересилка (перевезення) ЗВТ перевізниками, поштою, кур’єрськими службами та інше не допускається.
Створено
15.09.2025 15:48
Надати до
16.09.2025 15:48
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
140 310 грн.
Період подання пропозицій
до 12.09.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ДНІПРОВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ (НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ)" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380503242661
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
140 310 грн.
Період подання пропозицій
до 12.09.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ДНІПРОВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ (НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ)" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380503242661
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності