Закупівля Електрокардіограф ЮКАРД 100 з пристроєм прийому/передачі даних (або еквівалент) (33121500-9 - Електрокардіографи) (Код НК 024:2023 - 16231 — Професійний багатоканальний електрокардіограф) від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОБЕЛЯЦЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" КОБЕЛЯЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.
39200, Україна, Полтавська область, м. Кобеляки, вул. Шевченка 78/109
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
10
календарні
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Оплата за поставлені товари Постачальником, проводиться за фактом отримання Замовником таких товарів протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту отримання товарів.
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.09.2025 10:56
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Копія аналогічного договору щодо постачання товару аналогічного предмету закупівлі, визначеному даною тендерною документацією. Копія договору надається із усіма додатками, які є невід’ємною частиною такого(их) договору(ів) та змінами, які виконані сторонами в період дії зобов’язань.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.09.2025 10:56
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.09.2025 10:56
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.09.2025 10:56
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.09.2025 10:56
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.09.2025 10:56
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
технічні вимоги встановлені в тендерній документації є дискримінаційними, оскільки в сукупності всім вимогам відповідає тільки Електрокардіограф ЮКАРД 100, що порушує основні принципи здійснення публічних закупівель, таких як недискримінація учасників та рівне ставлення до них, що штучно обмежує конкуренцію та позбавляє Скаржника права на участь у закупівлі
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Встановити наявність порушень під час проведення Процедури закупівлі.
3. Зобов’язати Замовника усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення Законодавства у сфері державних закупівель відповідно до Рішення №13889-р/пк-пз від 10.09.2025 повідомляємо наступне. Керуючись положеннями ЗУ «Про здійснення публічних закупівель» (далі-Закон), положеннями Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості), уповноваженою особою з питань публічних закупівель Замовника, рішенням №8 від 04.09.2025 року було затверджено вимоги до потенційного учасника та до предмету закупівлі та викладено у тендерній документації. Скаржник вважає, що Тендерна документація затверджена рішенням уповноваженої особи Комунального некомерційного підприємства "Кобеляцький Центр первинної медико-санітарної допомоги" Кобеляцької міської ради від 04.09.2025 № 8, містить ряд вимог, які обмежують всіх учасників ринку, та в сукупності яким відповідає тільки один апарат Електрокардіограф ЮКАРД 100 з пристроєм прийому/передачі даних, виробництва ТОВ "КОМПАНІЯ "ЮТАС". 1. Згідно з пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Стаття 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) визначає відомості, які повинна містити тендерна документація. Пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону передбачено, що у тендерній документації, серед іншого, зазначаються такі відомості: 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. В свою чергу, частина 4 статті 23 Закону визначає, що технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент». Виходячи з вищевикладеного та враховуючи те, що наш заклад має багаторічний досвід використання електрокардіографу ЮКАРД 100, як надійного та легкого в використанні обладнання, було вказано бажану торгову марку з позначенням « або еквівалент». Стосовно вимог до предмету закупівлі, а саме п. 13, 14, 15 форми «Таблиця 2» Додатку 6 тендерної документації: 13. Вбудований телеметричний модуль для бездротової передачі ЕКГ по каналах мобільного зв’язку, що не потребує використання зовнішніх периферичних пристроїв (WiFi модеми, GSM модеми, смартфони, аккустичні перетворювачі тощо); 14. Здійснення голосових дзвінків безпосередньо за допомогою аудіо гарнітури під’єднаної до електрокардіографа та без використання сторонніх пристроїв (мобільні телефони, смартфони); 15. Отримання висновку від консультанта-кардіолога на електрокардіограф з подальшою можливістю його перегляду та друку; Інформуємо, що на ринку України представлено як мінімум 3 електрокардіографи, які мають подібні характеристики, та введені в обіг відповідно до вимог технічного регламенту до медичних виробів. На підтвердження надається порівняльна таблиця. [таблиця] Наголошуємо на необхідності вбудованого модуля для передачі даних з можливістю отримання висновку від консультанта-кардіолога, оскільки це запорука ранньої діагностики серцевих порушень на догоспітальному етапі, особливо у випадках коли спеціалісту, що реєструє електрокардіограму необхідна додаткова консультація або підтвердження діагнозу. Крім того, інформуємо, що в Полтавській області на базі Полтавського обласного центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф (36011, м. Полтава, вул. Миколи Дмитрієва, 6, тел. +380532275000) вже функціонує обласний телеметричний кардіологічний центр, в який інтегровані сотні електрокардіографів ЮКАРД. Закупівля апаратів, що не можуть працювати в складі телеметричного центру не є доцільною, оскільки втрачається можливість ранньої віддаленої діагностики серцево-судинних захворювань.
2. Скаржник зазначає: «Окрім того, Замовником пунктом 10 загальних вимог до предмета закупівлі Додатку 6 до тендерної документації, встановлено додаткову умову/вимогу для відхилення тендерних пропозицій, яка не передбачена вимогами законодавства, а саме «10. У разі виявлення Замовником невідповідності запропонованого товару визначеним вимогам в технічному завданні, або запропонований товар не може використовуватись за призначенням, така пропозиція учасника за рішенням Замовника може відхилитись, як така що не відповідає вимогам Замовника визначеним в тендерній документації, зокрема в технічній частині предмета закупівлі.». Слід зазначити, що технічні характеристики не містять вимог щодо призначення, і не зрозуміло яким чином Замовник буде оцінювати неможливість використання товару за призначенням.» Даний пункт (п. 10 Розділу І Додатку 6 тендерної документації) наголошує про те, що у випадку невідповідності запропонованого товару вимогам встановленим у технічному завданні Замовник має підстави для відхилення пропозиції учасника згідно з абзацом другим пп.2 п.44 Особливостей, оскільки згідно з вимогами п. 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Докази: - Посилання на товар, який відповідає встановленим технічним характеристикам - https://www.edan.com/product/n/ECGSE301.html, https://www.edan.com/Uploads/20241018053038_383889.pdf - Посилання на товар, який відповідає встановленим технічним характеристикам - http://www.tredex-company.com/ru/content/transtelephone-digital-12-channel-ecg-complex.