Показати схожі тендери

Закупівля ЦОЗ-25П_224_ВО: Код ДК 021:2015-45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «Послуги з поточного ремонту будівлі гаражу одноповерхового цегляного ( літера «Г») Київської клінічної лікарні на залізничному транспорті №1 філії «Центр охорони здоров’я» АТ «Укрзалізниця» за адресою: м. Київ» від ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ?Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-04-003289-a
Id Tender 22cb1dbbba31407094ffb6a415f3e11e
План UA-P-2025-09-04-003892-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 04.09.2025 10:44
Остання зміна 10.11.2025 14:20
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
435 949.38 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.09.2025 10:43 до 12.09.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 04.09.2025 10:43
до 09.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.09.2025 10:43
до 09.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.09.2025 09:00
до 16.09.2025 14:04
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.09.2025 14:04
до 22.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 16.09.2025 14:04
до 10.11.2025 14:20
Період уточнень
з 04.09.2025 10:43 до 09.09.2025 00:00
Період оскарження
з 04.09.2025 10:43 до 09.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 12.09.2025 09:00 до 16.09.2025 14:04
Період кваліфікації
з 12.09.2025 09:00 до 16.09.2025 14:04
Основні параметри
ЦОЗ-25П_224_ВО: Код ДК 021:2015-45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «Послуги з поточного ремонту будівлі гаражу одноповерхового цегляного ( літера «Г») Київської клінічної лікарні на залізничному транспорті №1 філії «Центр охорони здоров’я» АТ «Укрзалізниця» за адресою: м. Київ»
З особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.22 (зі змінами).
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
435 949.38 грн.
Код ДК 021:2015-45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «Послуги з поточного ремонту будівлі гаражу одноповерхового цегляного ( літера «Г») Київської клінічної лікарні на залізничному транспорті №1 філії «Центр охорони здоров’я» АТ «Укрзалізниця» за адресою: м. Київ»
Назва предмета закупівлі
Код ДК 021:2015-45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «Послуги з поточного ремонту будівлі гаражу одноповерхового цегляного ( літера «Г») Київської клінічної лікарні на залізничному транспорті №1 філії «Центр охорони здоров’я» АТ «Укрзалізниця» за адресою: м. Київ»
Очікувана вартість
435 949.38 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2179,75
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Код ДК 021:2015-45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «Послуги з поточного ремонту будівлі гаражу одноповерхового цегляного ( літера «Г») Київської клінічної лікарні на залізничному транспорті №1 філії «Центр охорони здоров’я» АТ «Укрзалізниця» за адресою: м. Київ»
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за виконані Роботи за цим Договором проводиться Замовником: - на 30 (тридцятий) календарний день з дати підписання Сторонами Акта, за умови реєстрації Підрядником податкової накладної, оформленої згідно з вимогами законодавства України, не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, та відповідно до рахунку-фактури на виконані Роботи. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТФМ -БУД"
Пропозиція:
435 949.27 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.09.2025 10:44
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олійник Вадим Дмитрович
Електронна пошта
Телефон
380444069178
Замовник
ЄДРПОУ
40081352
Повна назва
ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ?Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Код ДК 021:2015-45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «Послуги з поточного ремонту будівлі гаражу одноповерхового цегляного ( літера «Г») Київської клінічної лікарні на залізничному транспорті №1 філії «Центр охорони здоров’я» АТ «Укрзалізниця» за адресою: м. Київ»
Період вимог/скарг з 16.09.2025 14:04 по 22.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.09.2025 09:00 по 20.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 36 Особливостей. Відповідно до пункту 28 Особливостей замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обіну інформацією з іншими державними системами та реєстрами. Згідно з пунктом 47 Особливостей Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених у цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7, цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей. Замовник самостійно за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджує відсутність в учасника процедури закупівлі підстав, визначених підпунктами 1 і 7 пункту 47 Особливостей. Учасником в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджено відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель. Щодо Учасника було перевірено інформацію, яка є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами, а також дані стосовно наявності / відсутності інформації про антиконкурентні узгоджені дії, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів). За результатами перевірки не було виявлено підстав для відмови Учаснику у випадках, визначених пунктом 47 Особливостей. Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на відповідність її вимогам тендерної документації у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника. Під час розгляду другого питання порядку денного: Враховуючи інформацію щодо розгляду тендерної пропозиції Учасника, на підставі статті 33 Закону та пункту 49 Особливостей наявні підстави для визнання Учасника переможцем Закупівлі. Під час розгляду третього питання порядку денного: Відповідно до абзацу 1 частини 15 статті 29 Закону за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до пункту 49 Особливостей рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту. Відповідно до частини 1 статті 33 Закону рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення учасника переможцем процедури закупівлі. На виконання норм пункту 49 Особливостей, статті 33 Закону та задля виконання функцій, покладених на уповноважену особу Замовника, необхідно прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю із переможцем Закупівлі, а саме з Учасником. Жодних підстав для неприйняття такого рішення немає. Відповідно до пункту 49 Особливостей повідомлення про намір укласти договір про закупівлю автоматично формується електронною системою закупівель протягом одного дня з дати оприлюднення замовником рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель. ВИРІШИВ: 1. Визначити Учасника ТОВ "ТФМ -БУД" переможцем Закупівлі. 2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем Закупівлі, а саме Учасником. 3. Оприлюднити рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем Закупівлі, а саме Учасником, в електронній системі закупівель.
Документи кваліфікації
16.09.2025 14:04
Довідка НАЗК
16.09.2025 14:04
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
12.09.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.09.2025 10:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.09.2025 10:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення або надання таких невідповідностей: - Привести або надати у відповідність, Довідка з відомостями про учасника надається за формою, яка наведена нижче. Ця довідка надається окремим файлом у форматі Word з накладеним КЕП/УЕП. - Привести або надати у відповідність: На підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати: 1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір поставки Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору. У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо надання послуг / виконання робіт. 2. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(їх) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів).
Створено
12.09.2025 14:03
Надати до
13.09.2025 14:03
Договір
UA-2025-09-04-003289-a-c1
Підписаний і діє
Номер
ЦОЗ/ТН-2328
521 128.02 грн.
434 273.35 грн.
З ПДВ
Підписано
07.11.2025
Строк дії договору з
07.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Код ДК 021:2015-45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «Послуги з поточного ремонту будівлі гаражу одноповерхового цегляного ( літера «Г») Київської клінічної лікарні на залізничному транспорті №1 філії «Центр охорони здоров’я» АТ «Укрзалізниця» за адресою: м. Київ»
Номенклатура
Код ДК 021:2015-45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «Послуги з поточного ремонту будівлі гаражу одноповерхового цегляного ( літера «Г») Київської клінічної лікарні на залізничному транспорті №1 філії «Центр охорони здоров’я» АТ «Укрзалізниця» за адресою: м. Київ»
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ?Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Повна назва
ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ?Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40081352

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТФМ -БУД"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТФМ -БУД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39481283

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
10.11.2025 14:20
-
Підписаний договір
Підписаний договір
10.11.2025 14:19
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
435 949.38 грн.
Період подання пропозицій
до 12.09.2025 09:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ?Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
380444069178
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
435 949.38 грн.
Період подання пропозицій
до 12.09.2025 09:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ?Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
380444069178
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності