Показати схожі тендери

Закупівля Набори хімічні лабораторні (Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі) від КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ВИННИКІВСЬКИЙ НАУКОВИЙ ЛІЦЕЙ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-03-013933-a
Id Tender 31b9bb1f4e4d42fd996baa1176875bc1
План UA-P-2025-09-03-016804-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 03.09.2025 21:53
Остання зміна 15.10.2025 09:47
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
488 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.09.2025 21:52 до 12.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 03.09.2025 21:52
до 09.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.09.2025 21:52
до 09.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.09.2025 00:00
до 08.10.2025 20:37
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.10.2025 20:37
до 14.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 08.10.2025 20:37
до 15.10.2025 09:47
Період уточнень
з 03.09.2025 21:52 до 09.09.2025 00:00
Період оскарження
з 03.09.2025 21:52 до 09.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 12.09.2025 00:00 до 08.10.2025 20:37
Період кваліфікації
з 12.09.2025 00:00 до 08.10.2025 20:37
Основні параметри
Набори хімічні лабораторні (Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
488 000 грн.
Набори хімічні лабораторні (Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі)
Назва предмета закупівлі
Набори хімічні лабораторні (Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі)
Очікувана вартість
488 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2440,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 14 (штуки)
Набір хімічний лабораторний тип 1
Опис предмета закупівлі
Набір хімічний лабораторний тип 1
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
14
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79495, Україна, Львівська область, місто Львів, місто Винники, вулиця Галицька, будинок 88 А
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Набір хімічний лабораторний тип 2
Опис предмета закупівлі
Набір хімічний лабораторний тип 2
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79495, Україна, Львівська область, місто Львів, місто Винники, вулиця Галицька, будинок 88 А
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СКУЛ ЛАБ"
Пропозиція:
487 500 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.09.2025 10:39
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
03.09.2025 21:50
Тендерна документація
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Козловський Андрій
Електронна пошта
Телефон
380672161493
Замовник
ЄДРПОУ
04545328
Назва (англійською мовою)
KOMUNALNII ZAKLAD LVIVSKOYi OBLASNOYi RADI "VINNIKIVSKII NAUKOVII LITsEI"
Повна назва
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ВИННИКІВСЬКИЙ НАУКОВИЙ ЛІЦЕЙ"
Повна назва (англійською мовою)
KOMUNALNII ZAKLAD LVIVSKOYi OBLASNOYi RADI "VINNIKIVSKII NAUKOVII LITsEI"
Поштовий індекс
79495
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
місто Львів, місто Винники
Адреса
вулиця Галицька, будинок 88 А
Кваліфікація
Лот № 1 Набори хімічні лабораторні (Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі)
Період вимог/скарг з 08.10.2025 20:37 по 14.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.09.2025 00:00 по 11.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
08.10.2025 20:37
Довідка НАЗК
08.10.2025 20:37
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
18.09.2025 22:07
Електроний протокол про продовження строку
12.09.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.09.2025 21:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.09.2025 21:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
за результатами оцінки учасника закупівлі виникла необхідність аналізу тендерної пропозиції фаховими спеціалістами замовника, необхідність додаткового юридичного аналізу стосовно окремих документів учасника, що подано учасником у складі тендерної пропозиції
Дата продовження строку розгляду
18.09.2025 22:06
Дата кінця розгляду
11.10.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 7 «Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції» Розділу 1 Тендерної документації: «Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою». Відповідно до п. 4.7 Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»: «Документи або копії документів відповідно до пункту 7 розділу 1 тендерної документації (зокрема, тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою)». Учасником в складі пропозиції надано два файли EU Sanctions Map.pdf та EU Sanctions Map 1.pdf. Ці документи викладені англійською мовою. Учасником в порушення вимог ТД не надано їх переклад українською мовою. Просимо виправити цю невідповідність та надати ці документи із їх автентичним перекладом українською мовою.
Створено
07.10.2025 11:30
Надати до
08.10.2025 11:30
Договір
UA-2025-09-03-013933-a-a1
Підписаний і діє
Номер
3
487 500 грн.
406 250 грн.
З ПДВ
Підписано
15.10.2025
Строк дії договору з
15.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
14 (штуки)
Набір хімічний лабораторний тип 1
Номенклатура
Набір хімічний лабораторний тип 1
Кількість
14
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
31 500
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Набір хімічний лабораторний тип 2
Номенклатура
Набір хімічний лабораторний тип 2
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
46 500
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ВИННИКІВСЬКИЙ НАУКОВИЙ ЛІЦЕЙ"
Повна назва
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ВИННИКІВСЬКИЙ НАУКОВИЙ ЛІЦЕЙ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04545328

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "СКУЛ ЛАБ"
Повна назва
ТОВ "СКУЛ ЛАБ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45835457

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
15.10.2025 09:46
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-23-000010
Дата створення проекту
23.09.2025 12:35
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
23.09.2025 14:08
Дата публікації висновку про результати
14.10.2025 15:32
Дата завершення усунення порушень
29.10.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
15.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 23.09.2025 №219 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 23.09.2025 №219. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-09-03-013933-a, 03.09.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Галина ГАВЧАК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
23.09.2025 00:00
Документи рішення
23.09.2025 14:08
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 14 жовтня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178), а також умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21.05.2024 у м. Києві та 22.05.2024 у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06.06.2024 №3786-IX (далі – Рамкова угода); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу Львівської обласної ради «Винниківський науковий ліцей» (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-09-03-016804-a); оголошення про проведення відкритих торгів; оприлюднену інформацію щодо досліджуваної процедури закупівлі на вебсайті Замовника (http://intern-at.com/?page_id=1999); тендерну документацію Замовника та внесені до неї зміни; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; тендерну пропозицію ТОВ «СКУЛ ЛАБ», оприлюднене Замовником повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «СКУЛ ЛАБ» та оприлюднені вказаним учасником документи на усунення таких невідповідностей; наявні у публічному доступі відомості у санкційних списках ЄС (джерело інформації: https://www.sanctionsmap.eu/#/main); повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; оприлюднені ТОВ «СКУЛ ЛАБ» як переможцем тендеру документи, опубліковані Замовником під час моніторингу інформацію та документи на запити органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Одночасно, відповідно до вимог статті 6 Закону якщо міжнародним договором України, згоду на обов’язковість якого надано Верховною Радою України, передбачено інший порядок закупівлі, ніж визначений цим Законом, застосовуються положення міжнародного договору України, з урахуванням принципів, встановлених у частині першій статті 5 цього Закону. Так, з метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема, на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій, між Україною та Європейським Союзом підписана Рамкова угода (ратифікованої Законом України від 06.06.2024 №3786-IX). Для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року №244-р схвалено План України (далі – План України). Відповідно до пункту 20 Порядку управління, моніторингу та контролю за виконанням Плану України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.11.2024 №1318 «Деякі питання реалізації інструменту Ukraine Facility» (далі – Порядок №1318), Держаудитслужба здійснює державний фінансовий контроль видатків, передбачених на виконання кроків Плану України, зокрема для виконання яких необхідно здійснити публічні закупівлі у межах виконання Плану України, шляхом проведення державного фінансового аудиту, інспектування (ревізії), перевірки закупівель та моніторингу закупівель в установленому законодавством порядку. Моніторингом встановлено, що Замовником досліджувана процедура закупівлі здійснюється в рамках реалізації інструменту Ukraine Facility (забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти, крок 7.12 Плану України). Підпунктом 4 пункту 9 Порядку №1318 визначено, що відповідальні органи під час виконання Плану України забезпечують здійснення закупівель для виконання Плану України відповідно до законодавства в частині, що не суперечить положенням статті 5 Рамкової угоди. Одночасно, у пункті 8 Порядку №1318 зазначено, що відповідальні органи визначають структурні підрозділи, відповідальні за організацію виконання Плану України, проведення моніторингу, підготовку звітної документації та здійснення контролю за виконанням Плану України (відповідно до компетенції державного органу), а також забезпечення його безпосереднього виконання; для виконання Плану України відповідальні органи можуть залучати інші державні органи, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації незалежно від форми власності. Крім цього, у статті 16 Рамкової угоди визначено, що Україна повинна забезпечити, шляхом включення таких зобов’язань до договорів з відповідними особами та суб’єктами, щоб реципієнти фінансування Союзу під час виконання заходів Плану України, визнавали походження та забезпечували публічність, що включає, у разі потреби, зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility», зокрема, у ході просування заходів та їх результатів, шляхом надання послідовної, дієвої та пропорційної цільової інформації для різних типів аудиторії, у тому числі для медіа та громадськості. Також, за вимогами статті 16 Рамкової угоди заходи із забезпечення публічності, комунікацій, оприлюднення та поширення інформації повинні здійснюватися в доступному форматі та відповідати Вимогам щодо комунікації та забезпечення публічності зовнішніх дій ЄС, викладених і опублікованих Європейською Комісією, у редакції, чинній на момент виконання заходів. Відповідно до вимог підпункту 9 пункту 9 Порядку №1318 відповідальні органи під час виконання Плану України забезпечують публічність інформування щодо реалізації інструменту Ukraine Facility та виконання Плану України, зокрема тендерної документації та договорів, відповідно до вимог, визначених додатком 4. За вимогами у додатку 4 (Вимоги щодо інформування про реалізацію інструменту Ukraine Facility та виконання Плану України) Порядку №1318, відповідальні органи та реципієнти у всіх публікаціях, інформаційних та комунікаційних матеріалах, розроблених у межах виконання кроків Плану України, під час організації заходів, виконання робіт і надання послуг, на закупленому обладнанні та інших товарах, які стали результатом реалізації інструменту Ukraine Facility та виконання Плану України, повинні використовувати емблему Європейського Союзу, яка розміщена на сайті Європейського Союзу без будь-яких змін, зокрема кольору, чи додавання будьяких елементів до емблеми. Водночас, аналізом оприлюдненої Замовником інформації щодо досліджуваної закупівлі на вебсайті Замовника (за наданим Замовником посиланням: http://intern-at.com/?page_id=1999) встановлено, що при публікації вказаної інформації про закупівлю Замовником не враховано положення додатку 4 та підпункту 9 пункту 9 Порядку №1318, а також положення статті 16 Рамкової угоди, а саме не використано емблеми Європейського Союзу. Відповідно до пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно з нормами пункту 8 частини другої статті Закону тендерна документація повинна містити проєкт договору про закупівлю, а відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону – тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Моніторингом встановлено, що у пунктах 11.3, 11.5 та 11.6 Додатку №3 (Проєкт договору) до тендерної документації Замовника здійснено посилання на Господарський кодекс України. Разом з тим, Господарський кодекс України втратив чинність з 28.08.2025 на підставі Закону України від 09.01.2025 №4196-IX «Про особливості регулювання діяльності юридичних осіб окремих організаційно-правових форм у перехідний період та об’єднань юридичних осіб». Таким чином, Замовником тендерну документацію (Додаток №3) складено з порушенням норм абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та, відповідно, з порушенням пунктів 3 та 28 Особливостей №1178.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено неврахування Замовником положень додатку 4 та підпункту 9 пункту 9 Порядку №1318, а також статті 16 Рамкової угоди стосовно публічності інформування щодо реалізації інструменту Ukraine Facility та виконання Плану України. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення норм абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, а також норм пунктів 3 та 28 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене моніторингом, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо), направлені на недопущення встановлених моніторингом порушень у подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
14.10.2025 00:00
Дата публікації
14.10.2025 15:32
Документи висновку
14.10.2025 15:32
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На виконання вимог встановлених у висновку Західного офісу Держаудитслужби від 14.10. 2025 Замовником проведено роз’яснювальну роботу направлену на недопущення у подальшому встановлених моніторингом порушень.
Дата публікації
19.10.2025 13:55
Документи інформації про усунення порушення
19.10.2025 13:56
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення Замовнику – Комунальному закладу Львівської обласної ради «Винниківський науковий ліцей»
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-09-03-013933-a, яка проводиться Комунальним закладом Львівської обласної ради «Винниківський науковий ліцей» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). 3. Надати інформацію з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) стосовно джерел фінансування закупівлі, у тому числі із зазначенням відповідного КПКВ. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
26.09.2025 14:49
Орган перевірки
02.10.2025 00:00
Документи повідомлення
26.09.2025 14:49
-
Запит
Запит про надання пояснення Замовнику – Комунальному закладу Львівської обласної ради «Винниківський науковий ліцей»
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-09-03-013933-a, яка проводиться Комунальним закладом Львівської обласної ради «Винниківський науковий ліцей» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. За нормою пункту 17 частини другої статті 22 Закону визначено, що у тендерній документації зазначаються прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками. Підпунктом 2.4 (Прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками) пункту 2 (Інформація про замовника торгів) тендерної документації зазначено: З усіх питань, пов’язаних з організацією проведення процедури закупівлі, підготовкою та подачею тендерної пропозиції, отримання інформації щодо предмета закупівлі, його технічних, якісних та кількісних характеристик звертатися до уповноваженої особи, Козловського Андрія Володимировича, ел. ад. [email protected] та [email protected]. Тел.: 0672161493. Слід зазначити, що національним класифікатором України «Класифікатор професій» ДК 003:2010 (затверджений наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 28.07.2010 №327) посади «уповноважена особа» не визначено, натомість зазначений Класифікатор містить посаду «фахівець з публічних закупівель» (код 2419.2, належить до класифікаційного розділу «Професіонали»). Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 1. Надати інформацію щодо посади уповноваженої особи Козловського Андрія Володимировича, якого уповноважено здійснювати зв’язок з учасниками процедури закупівлі. 2. Пояснити причини не зазначення у тендерній документації посади уповноваженої особи. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк. Головний державний аудитор відділу контролю у сфері закупівель Дмитро ВДОВИЧ
Рішеня
30.09.2025 16:22
Орган перевірки
04.10.2025 00:00
Документи повідомлення
30.09.2025 16:24
-
Відповідь
Пояснення
1. Стосовно надання інформації про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Відповідно до пункту 11 частини 1 статті 9 ЗУ «Про публічні закупівлі», основними функціями Уповноваженого органу є розроблення та затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Наказом № 275 від 18.02.2020 Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджено примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Визначення потреби в товарі, що є предметом закупівлі, здійснювалося на підставі аналізу фактичної потреби у таких товарах та на підставі директорів навчальних закладів. Визначення очікуваної вартості відбувалося методом «порівняння ринкових цін», який передбачено пунктом 1 розділом III Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена вищезгаданим Наказом № 275. Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. З метою визначення вартості товару було направлено запити до цінових пропозицій до постачальників аналогічних товарів. За результатами направлених запитів було отримано комерційні пропозиції, що додаються. У свою чергу, технічні характеристики предмета закупівлі та кваліфікаційні критерії до учасників встановлювалися із урахуванням специфіки предмета закупівлі, з урахуванням положень Наказу № 574 від 29.04.2020 Міністерства освіти і науки України. 2. Стосовно надання посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). Посилання на сайт - http://intern-at.com/?page_id=1999 3. Стосовно надання інформації з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) стосовно джерел фінансування закупівлі, у тому числі із зазначенням відповідного КПКВ. На виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility було виділено фінансування згідно постановою Кабінету Міністрів України від 31 грудня 2024 р. № 1554, розпорядження начальника Львівської обласної військової адміністрації від 19.12.2024 № 1400/0/5-24ВА, розпорядження начальника Львівської обласної військової адміністрації від 08.05.2025 № 513/0/5-25ВА по коду 0611184, Виконання заходів, спрямованих на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам.
Рішеня
30.09.2025 16:26
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Відповідь на запит
1. Стосовно надання інформації щодо посади уповноваженої особи Козловського Андрія Володимировича, якого уповноважено здійснювати зв’язок з учасниками процедури закупівлі. Повідомляємо, що Козловського Андрія Володимировича Наказом № 234 від 09.09.2020 призначено уповноваженою особою. Копія наказу додається. Додатково повідомляємо, що в обов’язки уповноваженої особи не входить перевірка найменування посади із Класифікатором професій. 2. Стосовно надання пояснень щодо причин не зазначення у тендерній документації посади уповноваженої особи. У тендерній документації вказана посада згідно наказу № 234 від 09.09.2020.
Рішеня
02.10.2025 08:22
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
488 000 грн.
Період подання пропозицій
до 12.09.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ВИННИКІВСЬКИЙ НАУКОВИЙ ЛІЦЕЙ"
Контактний телефон:
380672161493
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
488 000 грн.
Період подання пропозицій
до 12.09.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ВИННИКІВСЬКИЙ НАУКОВИЙ ЛІЦЕЙ"
Контактний телефон:
380672161493
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності