Показати схожі тендери

Закупівля Лісозаготівельні послуги Верхньодніпровське лісництво Дніпровського надлісництва від ФІЛІЯ "СХІДНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-03-013531-a
Id Tender a954b9b5025949f18e38a06770130269
План UA-P-2025-09-03-014136-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 03.09.2025 19:12
Остання зміна 18.09.2025 13:07
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
60 120 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.09.2025 19:10 до 12.09.2025 15:00
Завершено
Період уточнень
з 03.09.2025 19:10
до 09.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.09.2025 19:10
до 09.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.09.2025 15:00
до 18.09.2025 13:07
Залишилось 5 днів 7 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.09.2025 13:07
до 24.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 18.09.2025 13:07
-
Період уточнень
з 03.09.2025 19:10 до 09.09.2025 00:00
Період оскарження
з 03.09.2025 19:10 до 09.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 12.09.2025 15:00 до 18.09.2025 13:07
Період кваліфікації
з 12.09.2025 15:00 до 18.09.2025 13:07
Основні параметри
Лісозаготівельні послуги Верхньодніпровське лісництво Дніпровського надлісництва
Код послуги, визначеної згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: код ДК 021:2015: 77210000-5 - Лісозаготівельні послуги. З метою забезпечення рівних умов участі Учасників та оцінки їх пропозицій очікувана вартість закупівлі визначена без урахування ПДВ. Учасник незалежно від його системи оподаткування, в електронній системі закупівель зазначає ціну пропозиції без ПДВ. У разі якщо переможець відбору є платником ПДВ, при укладенні договору з переможцем відбору ПДВ буде нараховуватися відповідно до вимог чинного законодавства України
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
60 120 грн.
Лісозаготівельні послуги Верхньодніпровське лісництво Дніпровського надлісництва
Назва предмета закупівлі
Лісозаготівельні послуги Верхньодніпровське лісництво Дніпровського надлісництва
Очікувана вартість
60 120 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
300,6
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лісозаготівельні послуги Верхньодніпровське лісництво Дніпровського надлісництва
Код ДК 021:2015
77210000-5 - Лісозаготівельні послуги
Кількість
167
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Дніпропетровська область, територія лісового фонду Верхньодніпровського лісництва Дніпровського надлісництва філії «Східний лісовий офіс» ДП «Ліси України»
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник сплачує вартість наданих послуг на підставі Акту(-ів) приймання-передачі наданих послуг та рахунку, що надається Виконавцем на оплату фактично наданих послуг, протягом 25 робочих днів з моменту підписання Сторонами Акту(-ів) приймання-передачі наданих послуг, при наявності коштів на рахунку Замовника.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТОТАЛЛІС"
Пропозиція:
60 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.09.2025 19:12
Оголошення про проведення закупівлі
03.09.2025 19:10
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лінкіна Ірина Віталіївна
Електронна пошта
Телефон
380676829422
Замовник
ЄДРПОУ
45632138
Повна назва
ФІЛІЯ "СХІДНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Поштовий індекс
49100
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Дніпро
Адреса
вул. Космічна (Соборний район), будинок 35
Кваліфікація
Лот № 1 Лісозаготівельні послуги Верхньодніпровське лісництво Дніпровського надлісництва
Період вимог/скарг з 18.09.2025 13:07 по 24.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.09.2025 15:00 по 20.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію Учасника закупівлі Лісозаготівельні послуги Верхньодніпровське лісництво Дніпровського надлісництва (Код ДК 021:2015: 77210000-5 Лісозаготівельні послуги) (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-09-03-013531-a) - ТОВ «ТОТАЛЛІС» (Код ЄДРПОУ 43131531), на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Документи кваліфікації
18.09.2025 13:07
Повідомлення про рішення
18.09.2025 13:07
Пропозиція, що перемогла
12.09.2025 15:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.09.2025 19:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.09.2025 19:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учасником ТОВ «ТОТАЛЛІС» (Код в ЄДРПОУ 43131531) ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ ТА ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Під час безпосереднього розгляду документів тендерної пропозиції Учасника було виявлено наступні невідповідності в інформації/документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції: Додатком № 1 до тендерної документації Замовника (надалі – Додаток № 1) передбачено перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі. Відповідно до вимог п. 1 розділу ІІІ Тендерної документації Учасник процедури закупівлі повинен подати через електронну систему закупівель усі необхідні документи та/або інформацію, передбачені тендерною документацією. Згідно з пунктом 5 розділу ІІІ Тендерної документації, Учасник процедури закупівлі повинен подати документально підтверджену інформацію про відповідність кваліфікаційним критеріям (п.3 Додатку № 1), зокрема, на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасником подається інформаційна довідка про наявність власної та/або залученої техніки (обладнання/ приладдя тощо) необхідної для надання послуг, що є предметом закупівлі, за наведеним зразком. У разі якщо техніка (обладнання), не є власністю учасника, а залученою на інших правових підставах, то учасником подаються: - копії (скан-копії) чинних договорів оренди або суборенди або лізингу тощо зі строком дії не менше ніж строк надання послуг по закупівлі. Якщо орендодавець, лізингодавець, чи інша особа, яка зазначена у відповідному договорі, не є власником майна, додатково надаються копії договорів, укладених з власником такого майна. На виконання вказаних вимог Учасник подав довідку від 12.09.2025 за вих. № 03/09, де зазначив про наявність необхідної кількості бензопил, що перебувають в його користуванні за договором оренди. На підтвердження зазначеного в довідці надав копію договору оренди обладнання № 02/09-01 від 02.09.2025, який укладено Учасником з ФОП Мілаковим Станіславом Володимировичем, який відповідно до наданих Учасником документів, є одноосібним власником ТОВ «ТОТАЛЛІС». Однак, положення наданого договору не підтверджують прийняття Учасником вказаного обладнання в користування та строку оренди. Зі змісту вказаного договору не можливо встановити, чи є ФОП Мілаков С.В. власником майна. Тож, вказаних вимог Замовника стосовно підтвердження наявності обладнання Учасник належним чином не виконав. На підтвердження кваліфікаційного критерію наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник повинен був подати інформаційну довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі, а саме: - лісоруб (вальник лісу) не нижче 6 розряду – не менше 1 особи; - лісоруб (вальник лісу) не нижче 4 розряду – не менше 1 особи. Для підтвердження кваліфікації лісорубів (вальників лісу) - працівників вказаних у довідці, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: копії (скан-копії) документів про присвоєння відповідного розряду. Крім того, Учасник повинен надати довідку в довільній формі стосовно проходження працівниками Учасника, перевірки знань з охорони праці. Учасником на виконання вказаних вимог подано Інформаційну довідку від 12.09.2025 за вих. № 04/09, де зазначено про наявність у нього 2-х лісорубів (вальників лісу) Тищенка Віталія Олександровича (стаж роботи 10 років) та Соляника Анатолія Станіславовича (стаж роботи 5 років), кваліфікаційний розряд працівників у довідці не зазначено. Однак, належних документів про присвоєння працівникам відповідного розряду, Учасником не подано. Надані Учасником довідка від 12.09.2025 за вих. № 05/09, де останній підтверджує, що має підтверджуючі документи стосовно кваліфікації лісорубів (вальників лісу) – працівників, вказаних у довідці, та наказ від 19.08.2025 № 5-Л про призначення розрядів не є належними документами на підтвердження кваліфікації працівників. Копії відповідних документів стосовно присвоєння кваліфікаційних розрядів праівникам Учасника освітнім закладом відсутні (за змістом наданої Учасником інформації підвищення кваліфікації працівники отримали у Харківському центрі професійної освіти). До того ж, слід зазначити, що згідно з наданим Учасником у складі тендерної пропозиції Договором про виконання роботи No01/09-1 від 01.09.2025, Соляник Анатолій Станіславович є підрядником Учасника, з яким укладено договір, предметом якого є виконання робіт лісоруба. Згідно з вимогами п. 2.1 таблиці п.п.3.1. Додатку №1, у разі залучення учасником спроможностей інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців, для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен подати інформацію та документи передбачені пунктом 2.1 від субпідрядників/співвиконавців. Пунктом 4 Додатку № 1, крім іншого, передбачено до надання у складі тендерної прпозиції копії Дозволу на виконання Учасником робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у групі А Переліку видів робіт підвищеної небезпеки (додаток 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 (зі змінами та доповненнями) (далі - Порядку), або на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, що зазначені у групі А Переліку машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2021 № 77, або Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці згідно з Додатком 8 до Порядку, з дотриманням вимог законодавства з охорони праці, промислової, пожежної безпеки, охорони природи та інших нормативно-правових актів України, а саме: лісосічні роботи. У разі закінчення терміну вищевказаних Дозволу або декларації до закінчення строку надання послуг по закупівлі, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист про надання такого дозволу або декларації до закінчення терміну дії діючого. Учасником вказаних вимог замовника не виконано. Відповідного дозволу чи декларації не подано. Зі змісту листа Учасника від 12.09.2025 за вих. № 18/09 вбачається, що відповідного дозволу Учасник не має. Учасник на виконання вказаних вимог повинен був подати саме наявний в Учасника відповідний дозвіл/декларацію, а у разі закінчення терміну вищевказаних Дозволу або декларації до закінчення строку надання послуг по закупівлі (кінцевий строк надання послуг по закупівлі – 31.12.2025), Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист про надання такого дозволу або декларації до закінчення терміну дії діючого. Тож, у даному випадку Учасником не виконано вимог, що містить п. 4 Додатку № 1 стосовно надання відповідних дозволу/декларації та гарантійного листа у разі необхідності. Зважаючи на вимоги пункту 5 Додатку № 1 Учасник повинен подати інформацію про субпідрядника/співвиконавця, згідно з вимогами п. 7 розділу ІІІ Тендерної документації, а саме: Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження, реквізити, ПІБ контактної особи, телефон щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Крім того, в інформації необхідно зазначити орієнтовну вартість послуг, які надаватимуться субпідрядником/співвиконавцем у грн та % відповідно до ціни тендерної пропозиції. У разі, якщо Учасник планує залучати до надання послуг інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі меншому ніж 20 відсотків, такий учасник надає про це довідку в довільній формі з зазначенням орієнтовного %. Учасник, який не планує залучати до виконання робіт чи надання послуг, як субпідрядника/співвиконавця інших суб’єктів господарювання, повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку довільної форми із зазначенням відповідного факту. У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю, для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям, відповідно до частини третьої статті 16 Закону, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції підтвердження відсутності підстав, визначених п. 47 Особливостей від кожного такого суб’єкта господарювання, якого планує залучити у якості субпідрядника/ співвиконавця. На виконання вказаних вимог Учасником подано інформацію від 12.09.2025 за вих. № 09/09, де останній вказує що не планує залучати до виконання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 % відсотків від вартості договору про закупівлю. Зі змісту надавних документів, зокрема зазначеного листа, ібачається, що Учасник все ж таки планує залучати субпідрядника/співвиконавця до надання послуг, але відповідної довідки з заначенням орієнтовного проценту не надав. Згідно з п.п. 8.1 Додатку № 1 Учасник повинен подати документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля ЕСЗ, а саме: 8.1.1 для учасників юридичних осіб: …. 8.1.1.2. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (копія/скан-копія), сформований не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю, який має містити відомості про керівника учасника юридичної особи та про інших осіб (за наявності), які можуть вчиняти дії від імені учасника юридичної особи, у тому числі підписувати договори, тощо: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності); дані про хронологію реєстраційних дій. Витягу з ЄДРПОУ, як то передбачено вищевказаними вимогами Замовника Учасником не подано. Згідно з п.п. 8.3. Додатку № 1 Учасник повинен подати інформацію про відсутність підстав, визначених пунктом 45 Особливостей, а саме: Учасник підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей, шляхом надання у складі тендерної пропозиції довідки в довільній форми про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків або документального підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Вимог п.п. 8.3. Додатку № 1 Учасником не виконано, відповідних документів/інформації не подано. Зважаючи на вищевказане, вимог тендерної документації Замовника (Додатку № 1) Учасником у повному обсязі не виконано. Враховуючи викладене, інформація/документи Учасника містять невідповідності, які можливо виправити та, які не призведуть до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції. Відповідно до вимог частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
16.09.2025 16:29
Надати до
17.09.2025 16:29
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
60 120 грн.
Період подання пропозицій
до 12.09.2025 15:00
Замовник:
ФІЛІЯ "СХІДНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380676829422
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
60 120 грн.
Період подання пропозицій
до 12.09.2025 15:00
Замовник:
ФІЛІЯ "СХІДНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380676829422
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності