Показати схожі тендери

Закупівля Автомобілі вантажні бортові з краном-маніпулятором від Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-03-013454-a
Id Tender 012244d6871f4a4f8d0477d5b3104cdc
План UA-P-2025-09-03-016043-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 03.09.2025 18:43
Остання зміна 03.10.2025 12:20
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
75 769 600 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.09.2025 18:43 до 14.09.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 03.09.2025 18:43
до 11.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.09.2025 18:43
до 11.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.09.2025 09:00
до 22.09.2025 18:51
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.09.2025 18:51
до 28.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 22.09.2025 18:51
до 03.10.2025 12:20
Період уточнень
з 03.09.2025 18:43 до 11.09.2025 00:00
Період оскарження
з 03.09.2025 18:43 до 11.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.09.2025 09:00 до 22.09.2025 18:51
Період кваліфікації
з 14.09.2025 09:00 до 22.09.2025 18:51
Основні параметри
Автомобілі вантажні бортові з краном-маніпулятором
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
75 769 600 грн.
Автомобілі вантажні бортові з краном-маніпулятором
Назва предмета закупівлі
Автомобілі вантажні бортові з краном-маніпулятором
Очікувана вартість
75 769 600 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
378848,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
2 273 088
Позиція
Опис предмета закупівлі
Автомобілі вантажні бортові з краном-маніпулятором
Код ДК 021:2015
34144750-0 - Вантажоперевізні транспортні засоби
Кількість
8
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
04202, Україна, м. Київ, вул. Вишгородська, 150
Дата постачання по
30.06.2026 00:00
1. Створення передумов для сталого розвитку та модернізації вітчизняної промисловості
Має надати підтвердження по критерію Учасник
Чого стосується критерій Номенклатура
Група вимог
За наявності складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, підтверджується, що
Вимога
Ступінь локалізації виробництва товару, що є предметом закупівлі, перевищує або дорівнює ступеню локалізації виробництва, встановленому на відповідний рік
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
03.09.2025 18:43
Значення, яке очікується
мін. 25,0
Група вимог
За відсутності складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, підтверджується, що
Вимога
Товар походить з однієї з країн, що підписала Угоду про державні закупівлі Світової Організації торгівлі (GPA) або іншої країни з якою Україна має міжнародні договори про державні закупівлі
Тип даних
Текст
Cтатус
Активна
Дата створення
03.09.2025 18:43
Значення, яке очікується

Республіка Вірменія

Австралія

Канада

Австрійська Республіка

Королівство Бельгія

Республіка Болгарія

Республіка Хорватія

Республіка Кіпр

Республіка Естонія

Чеська Республіка

Королівство Данія

Республіка Фінляндія

Французька Республіка

Грецька Республіка

Королівство Іспанія

Королівство Нідерландів

Ірландія

Литовська Республіка

Велике Герцогство Люксембург

Латвійська Республіка

Республіка Мальта

Федеративна Республіка Німеччина

Республіка Польща

Португальська Республіка

Румунія

Словацька Республіка

Республіка Словенія

Королівство Швеція

Угорщина

Італійська Республіка

Держава Ізраїль

Республіка Молдова

Чорногорія

Особливий адміністративний район Китаю Гонконг

Республіка Ісландія

Японія

Республіка Корея

Князівство Ліхтенштейн

Аруба

Нова Зеландія

Республіка Македонія (колишня Югославська республіка)

Королівство Норвегія

Республіка Сингапур

Швейцарська Конфедерація

Тайвань, провінція Китайської Республіки

Сполучене Королівство Великої Британії та Північної Ірландії

Сполучені Штати Америки

Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Порядковий номер: 1
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 70,0 %
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Київський Республіканський Автоцентр"
Пропозиція:
75 390 750 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.09.2025 17:50
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Герман Полішко
Електронна пошта
Телефон
+380969389161
Сайт:
https://uz.dsns.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
33945469
Повна назва
Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій
Поштовий індекс
04082
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Бережанська, 7
Кваліфікація
Лот № 1 Автомобілі вантажні бортові з краном-маніпулятором
Період вимог/скарг з 22.09.2025 18:51 по 28.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.09.2025 09:00 по 11.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.09.2025 18:51
Довідка НАЗК
22.09.2025 18:51
Повідомлення про рішення
19.09.2025 15:52
Електроний протокол про продовження строку
14.09.2025 10:07
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.09.2025 18:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.09.2025 18:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
03.09.2025 на електронному майданчику zakupivli.pro було оголошено процедуру закупівлі відкритих торгів з особливостями UA-2025-09-03-013454-a на закупівлю автомобілів вантажних бортових з краном-маніпулятором згідно ДК 021:2015 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби. 14.09.2025 о 09:00 закінчився період прийому пропозицій. Відповідно пункту 36 Особливостей в електронній системі закупівель автоматично визначаються показники інших критеріїв оцінки та приведена ціна, після чого розкривається інформація про приведену ціну. Згідно з пунктом 37 Особливостей (відповідно до вимог статті 29 Закону) строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п?яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Зважаючи на складність та специфіку закупівлі, значний обсяг документів, що надані Учасником у складі тендерної пропозиції, необхідність, детального аналізу технічних характеристик предмета закупівлі фаховими спеціалістами за напрямом спеціалізованих транспортних засобів та отримання юридичного висновку стосовно окремих документів Учасника, є необхідність в продовженні розгляду тендерної пропозиції учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
19.09.2025 15:52
Дата кінця розгляду
11.10.2025 00:00
Договір
UA-2025-09-03-013454-a-c1
Підписаний і діє
Номер
298
75 390 750 грн.
62 825 625 грн.
З ПДВ
Підписано
02.10.2025
Строк дії договору з
02.10.2025
по
01.08.2028
Номенклатура
8 (Одиниця)
Автомобілі вантажні бортові з краном-маніпулятором
Номенклатура
Автомобілі вантажні бортові з краном-маніпулятором
Кількість
8
Одиниця виміру
Одиниця
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 червня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій
Повна назва
Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33945469

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Київський Республіканський Автоцентр"
Повна назва
ТОВ "Київський Республіканський Автоцентр"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
21457519

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
03.10.2025 12:20
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-11-24-000114
Дата створення проекту
24.11.2025 16:13
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
24.11.2025 16:48
Дата публікації висновку про результати
15.12.2025 17:02
Дата завершення усунення порушень
19.12.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
16.12.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 24.11.2025 Київ № 310 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 25 UA-2025-09-03-013454-a 03.09.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
24.11.2025 00:00
Документи рішення
24.11.2025 16:48
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 12 грудня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 08 вересня 2025 року № 289 із змінами, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 14 вересня 2025 року, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю ТОВ «Київський Республіканський Автоцентр» (далі – ТОВ «Київський Республіканський Автоцентр»), протокол щодо продовження розгляду тендерної пропозиції від 19 вересня 2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника щодо переможця торгів від 22 вересня 2025 року № 311, повідомлення про намір укласти договір по закупівлю від 22 вересня 2025 року, договір від 03 жовтня 2025 року № 298 на суму 75 390 750,00 грн у т.ч. ПДВ, пояснення та документи надані Замовником 01 грудня 2025 року на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Київський Республіканський Автоцентр», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
___
Дата висновку
12.12.2025 00:00
Дата публікації
15.12.2025 17:02
Документи висновку
15.12.2025 17:02
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Автомобілі вантажні бортові з краном-маніпулятором» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-09-03-013454-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та документів), а саме: 1. Інформації та відповідних розрахунків з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3. Документальне підтвердження виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «Київський Республіканський Автоцентр» вимог пункту 6 розділу VІ та пункту 2 додатку 2 до тендерної документації в частині забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді безумовної та безвідкличної банківської гарантії у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
27.11.2025 10:37
Орган перевірки
03.12.2025 00:00
Документи повідомлення
27.11.2025 10:37
-
Відповідь
Стосовно поставлених питань запиту Державної аудиторської служби України від 27.11.2025 року щодо закупівлі “Автомобілі вантажні бортові з краном-маніпулятором” (UA-2025-09-03-013454-a) повідомляємо наступне.
Алгоритмом (методикою) формування пріоритетної потреби для планування централізованих закупівель/закупівель у системі ДСНС відповідно до вимог наказу ДСНС від 13.06.2023 № 477 «Про проведення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти в Державній службі України з надзвичайних ситуацій» (у редакції наказу ДСНС 30.01.2025 № 125) визначено: - “Операція 3. Узагальнення пріоритетних потреб (структурні підрозділи апарату ДСНС за напрямами) У разі прийняття рішення про проведення централізованої закупівлі готується наказ, яким затверджується перелік, обсяги та отримувачі майна централізованих закупівель та визначається орган, який буде здійснювати таку закупівлю.” - “Операція 5. Визначення технічних вимог до предметів централізованих закупівель (робоча група) Технічні вимоги до Майна розробляються Робочою групою з визначення технічних вимог до майна (далі – Робоча група). Склад робочої групи затверджується наказом ДСНС. Робоча група у своїй діяльності керується нормативно-правовими актами з питань закупівель, керівними документами МВС, ДСНС, Технічними регламентами, національними стандартами України чи інших держав, вимогами безпеки для життя і здоров’я людини та охорони навколишнього середовища, Положенням про Робочу групу тощо. Визначені Робочою групою технічні вимоги до Майна затверджуються наказом ДСНС та оприлюднюються на офіційному сайті ДСНС для використання підпорядкованими підрозділами ДСНС. Підрозділи апарату ДСНС за напрямами доводять наказ про затвердження технічних вимог до Майна органу, який здійснює централізовану закупівлю, для здійснення закупівель відповідно до вимог чинного законодавства. Орган, який здійснює централізовану закупівлю товарів, робіт та послуг,розробляє технічні та якісні характеристики до предмета закупівлі на підставі оприлюднених на офіційному сайті ДСНС технічних вимог до майна, затверджених наказом ДСНС. У разі надходження під час здійснення централізованих закупівель звернень (скарг, вимог тощо) про необхідність внесення обґрунтованих змін до технічних вимог, оприлюднених на офіційному сайті ДСНС, орган, який здійснює централізовану закупівлю, протягом одного робочого дня з дня оприлюднення звернення (скарги, вимоги тощо) має право звернутися до Робочої групи через структурний підрозділ апарату ДСНС за напрямом з клопотанням щодо необхідності внесення змін до відповідних технічних вимог, затверджених наказом ДСНС. Голова Робочої групи на підставі відповідного звернення ініціює збір Робочої групи для розгляду питання доцільності внесення змін до технічних вимог, затверджених наказом ДСНС. Робоча група у разі необхідності ініціює внесення відповідних змін до наказу ДСНС, яким затверджені технічні вимоги. У разі відсутності підстав для перегляду технічних вимог відповідний структурний підрозділ апарату ДСНС протягом одного робочого дня ознайомлює з ухваленим рішенням орган, який здійснює централізовану закупівлю.” Наказом ДСНС від 29.08.2025 № НГ-460 “Про здійснення централізованих закупівель та внесення змін у наказ ДСНС від 03.02.2025 № 54” було визначено додаткову потребу в закупівлі Автомобілі вантажні бортові з краном-маніпулятором у кількості 8 одиниць для забезпечення органів і підрозділів служби цивільного захисту. Технічні вимоги до предмету закупівлі були розроблені робочою групою з визначення технічних вимог до майна, затверджені наказом ДСНС України від 21.10.2025 № НС-1320 "Про затвердження технічних вимог до автомобіля вантажного бортового з краном-маніпулятором" та оприлюднені на офіційному сайті ДСНС: https://dsns.gov.ua/. На виконання вимог наказу ДСНС від 29.08.2025 № НГ-460 сектором маркетингових досліджень Управління визначено очікувану вартість відповідно до пункту 2 розділу ІІІ примірної методики розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 275 від 18.02.2020 на підставі закупівельних цін власних попередніх закупівель (висновок від 03.09.2025 № 1448-ДЗ/76 додається). Згідно висновку очікувана вартість автомобіля вантажного бортового з краном-маніпулятором у кількості 8 одиниць складає 75 769 600,00 грн., ціна за 1 одиницю 9 471 200,00 грн. 03.09.2025 Управлінням забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту ДСНС України оголошено процедуру відкритих торгів з особливостями на закупівлю автомобіля вантажного бортового з краном-маніпулятором у кількості 8 одиниць (UA-2025-09-03-013454-a). На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 “Про ефективне використання державних коштів” обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі розміщені на офіційному сайті Управління (https://uz.dsns.gov.ua/derzhavni-zakupivli/derzhavni-zakupivli-2025). Відповідно до вимог статті 27 “Забезпечення виконання договору про закупівлю” Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Відповідно до вимог пункту 6 “Забезпечення виконання договору про закупівлю” розділу «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації передбачено, що переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% від вартості договору про закупівлю. На виконання вимог зазначеного пункту ТОВ “Київський республіканський АВТОЦЕНТР” перед підписанням договору про закупівлю надано необхідні документи (документи додаються).
Рішеня
01.12.2025 14:53
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
75 769 600 грн.
Період подання пропозицій
до 14.09.2025 09:00
Замовник:
Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій
Контактний телефон:
+380969389161
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
75 769 600 грн.
Період подання пропозицій
до 14.09.2025 09:00
Замовник:
Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій
Контактний телефон:
+380969389161
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності