Показати схожі тендери
Закупівля Система для реабілітації віртуальною реальністю (код ДК 021:2015: 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії, код НК 024:2023: 60925 Система реабілітації віртуальна без фіксування клінічна, код НК 031:2024: Z12069099 Медичне обладнання і супутні аксесуари, програмне забезпечення і витратні матеріали: Різні інструменти для фізіотерапії і реабілітації – інше) від Комунальне некомерційне підприємство «Поліклінічне об’єднання» Кропивницької міської ради».
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-03-013396-a
Id Tender a072f834fbe642c687e9c8ad569b79f9
План UA-P-2025-09-03-016209-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 03.09.2025 18:30
Остання зміна 17.09.2025 18:04
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 500 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.09.2025 18:30 до 11.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 03.09.2025 18:30
до 08.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.09.2025 18:30
до 08.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.09.2025 00:00
до 17.09.2025 18:04
Залишилось 4 днів 19 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.09.2025 18:04
до 23.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 17.09.2025 18:04
-
Період уточнень
з 03.09.2025 18:30 до 08.09.2025 00:00
Період оскарження
з 03.09.2025 18:30 до 08.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.09.2025 00:00 до 17.09.2025 18:04
Період кваліфікації
з 11.09.2025 00:00 до 17.09.2025 18:04
Основні параметри
Система для реабілітації віртуальною реальністю (код ДК 021:2015: 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії, код НК 024:2023: 60925 Система реабілітації віртуальна без фіксування клінічна, код НК 031:2024: Z12069099 Медичне обладнання і супутні аксесуари, програмне забезпечення і витратні матеріали: Різні інструменти для фізіотерапії і реабілітації – інше)
Закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені у Додатку №2 до тендерної документації. Всі документи, що готуються учасниками, викладаються українською мовою. Місце поставки товару: 25009, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Габдрахманова, 5.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
4 500 000 грн.
Система для реабілітації віртуальною реальністю (код ДК 021:2015: 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії, код НК 024:2023: 60925 Система реабілітації віртуальна без фіксування клінічна, код НК 031:2024: Z12069099 Медичне обладнання і супутні аксесуари, програмне забезпечення і витратні матеріали: Різні інструменти для фізіотерапії і реабілітації – інше)
Назва предмета закупівлі
Система для реабілітації віртуальною реальністю (код ДК 021:2015: 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії, код НК 024:2023: 60925 Система реабілітації віртуальна без фіксування клінічна, код НК 031:2024: Z12069099 Медичне обладнання і супутні аксесуари, програмне забезпечення і витратні матеріали: Різні інструменти для фізіотерапії і реабілітації – інше)
Очікувана вартість
4 500 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
45000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Система для реабілітації віртуальною реальністю
Код ДК 021:2015
33150000-6 - Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії
Код НК 024:2023
60925 Система реабілітації віртуальна без фіксування клінічна
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
25009, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Габдрахманова, 5
Дата постачання по
31.12.2025 18:33
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата товару здійснюється шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок постачальника, зазначений у договорі про закупівлю, за фактично поставлений товар згідно накладної, протягом 30 календарних днів з дня отримання товару, у разі отримання замовником фінансування
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ «СЛАВУТА ШИК МОДЕРН»
Пропозиція:
4 500 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.09.2025 18:30
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Чабан Олена Борисівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Hrozna Tetiana
Електронна пошта
Телефон
+380522332050
Факс
+380522332050
Замовник
ЄДРПОУ
36421504
Назва (англійською мовою)
Municipal non-commercial enterprise «Policlinic Association» of Kropyvnytskyi City Council»
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство «Поліклінічне об’єднання» Кропивницької міської ради»
Повна назва (англійською мовою)
Municipal non-commercial enterprise «Policlinic Association» of Kropyvnytskyi City Council»
Поштовий індекс
25009
Країна
Україна
Область або регіон
Кіровоградська область
Населений пункт
Кропивницький
Адреса
вул.Габдрахманова, буд.5
Кваліфікація
Лот № 1 Система для реабілітації віртуальною реальністю (код ДК 021:2015: 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії, код НК 024:2023: 60925 Система реабілітації віртуальна без фіксування клінічна, код НК 031:2024: Z12069099 Медичне обладнання і супутні аксесуари, програмне забезпечення і витратні матеріали: Різні інструменти для фізіотерапії і реабілітації – інше)
Період вимог/скарг з 17.09.2025 18:04 по 23.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.09.2025 00:00 по 19.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
Учасник не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Документи кваліфікації
17.09.2025 18:04
Повідомлення про рішення
17.09.2025 18:02
-
11.09.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.09.2025 18:28
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.09.2025 18:28
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний Учаснику! Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду тендерної пропозиції виявлено наступні невідповідності: 1) Відповідно до вимог пп.1.1 п.1 частини 1 Додатку 1 та п.3 Додатку 6 до тендерної документації Учасник повинен надати довідку про досвід виконання аналогічного договору, форма якої наведена в пп.1 п.1 частини 1 Додатку 1 – Таблиця №1. Надання довідки про досвід виконання аналогічного договору в довільній формі тендерною документацією не передбачено. В тендерній пропозиції Учасником надано «Довідку про документальне підтвердження виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» вих. №2 від 10.09.2025 року за формою, що відрізняється від форми, передбаченої Замовником та наведеною в додатку 1 до тендерної документації. На виправлення виявленої невідповідності Учасник має надати довідку про досвід виконання аналогічного договору, що повністю відповідає формі, що наведена в додатку 1 до тендерної документації 2) Відповідно до вимог пп.1.2. п.1 частини 1 Додатку 1 та п.5 Додатку 6 до тендерної документації Учасник, в якості документального підтвердження повного виконання аналогічного договору, зазначеного в довідці, повинен надати скановану копію одного з наведених документів: - Або акт (акти) прийому-передачі товарів за аналогічним договором, якщо такий (такі) передбачено умовами договору; - Або видаткова накладна (видаткові накладні) за аналогічним договором, якщо така (такі) передбачено умовами договору; - Або інший аналогічний документ (інші аналогічні документи), що підтверджує виконання договору. В тендерній пропозиції Учасником в якості документального підтвердження повного виконання аналогічного договору, зазначеного в довідці, надано скановану копію видаткової накладної №17 від 23.12.2023 року на суму 1200000,00 грн. Однак, видаткова накладна, як первинний документ обліку, містить не всі реквізити, передбачені ч. 2 ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» і п. 2.4 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку № 88, а саме: посади та прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції (щодо постачальника - не зазначено посаду особи, відповідальної за здійснення господарської операції, щодо отримувача (замовника) на зазначено посаду і прізвище особи, відповідальної за здійснення господарської операції). На виправлення виявленої невідповідності Учасник має подати скановану копію видаткової накладної, оформлену відповідно вимогам ч. 2 ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» і п. 2.4 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку № 88. 3) Відповідно до вимог пп.5 п.1 частини 3 Додатку 1 та п.12 Додатку 6 до тендерної документації Якщо Учасник є товариством з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, і якщо вартість предмета договору (вартість тендерної пропозиції учасника) перевищує 50% вартості чистих активів ТОВ/ТДВ відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності Учасник повинен додатково надати протокол загальних зборів учасників або рішення власника, згідно зі змістом якого уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надають згоду на вчинення значних правочинів, зокрема, укладення договору за результатами закупівлі. Дана вимога відповідає п.2. ст.44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю»: Рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства. В тендерній пропозиції Учасником надано «Інформаційну довідку щодо не перевищення вартості активів», що не вимагалася тендерною документацією. Протокол загальних зборів учасників або рішення власника, згідно зі змістом якого уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надають згоду на вчинення значних правочинів, зокрема, укладення договору за результатами закупівлі Учасником в тендерній пропозиції не надано. Однак, в тендерній пропозиції Учасника, відповідно до вимог тендерної документації, надано чинний Статут ТОВ «СЛАВУТА ШИК МОДЕРН», п.7.13. якого надає директору ТОВ «СЛАВУТА ШИК МОДЕРН» повноваження підписувати значні правочини, вартість яких перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства та не потребує окремого рішення Загальних зборів товариства про надання згоди на вчинення таких правочинів. Відповідно до п.1. розділу 3 тендерної документації документи та інформація, які вимагаються Замовником відповідно до вимог тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для Учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий Учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу з посиланням на відповідні нормативно-правові акти або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації. В тендерній пропозиції Учасника відсутня пояснювальна записка з інформацією, що протокол загальних зборів учасників або рішення власника, згідно зі змістом якого директору Учасника надають згоду на вчинення значних правочинів, зокрема, укладення договору за результатами закупівлі не подається, оскільки повноваження директора на укладання значних правочинів вартістю понад 50 відсотків чистих активів товариства передбачені п. 7.13 Статуту Товариства, що відповідає вимогам п.2 ст.44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю». На виправлення виявленої невідповідності Учасник має надати пояснювальну записку з інформацією, що протокол загальних зборів учасників або рішення власника, згідно зі змістом якого директору Учасника надають згоду на вчинення значних правочинів, зокрема, укладення договору за результатами закупівлі не подається, оскільки повноваження директора на укладання значних правочинів вартістю понад 50 відсотків чистих активів товариства передбачені п. 7.13 Статуту Товариства, що відповідає вимогам п.2 ст.44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» 4) Відповідно до вимог п.4 частини 2 Додатку 2 та п.30 Додатку 6 до тендерної документації Учасник з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості та якості, яких вимагає тендерна документація, Учасник повинен надати гарантійний лист від виробника із зазначенням Замовника і № оголошення закупівлі (якщо Учасник не є виробником), або його офіційного представника (дилера / дистриб’ютора / представництва / філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) в Україні (таке представництво повинно підтверджуватись копією відповідного листа, доручення, авторизації, тощо від виробника), яким підтверджується можливість постачання Учасником запропонованих товарів необхідної якості, в необхідній кількості, та в потрібні терміни, визначені замовником, а також гарантії щодо терміну гарантійного обслуговування. В тендерній пропозиції Учасником надано скановану копію «Гарантійного листа» від 10.09.2025 року на фірмовому бланку CUREosity GmbH з інформацією та гарантіями, що повністю відповідають вимогам Замовника. Однак, гарантійний лист не містить ані відбитку печатки виробника, ані інформації , що дозволяє ідентифікувати особу, що підписала документ – відсутні зазначення посади, імені та прізвища підписанта. Вимога щодо обов'язкового зазначення посади та прізвища особи, яка написала лист, передбачена національним стандартом ДСТУ 4163:2020 «Організація діловодства та архівного зберігання. Вимоги до оформлення документів». Цей стандарт регулює оформлення документів, включаючи їхній підпис, п.5.22. передбачено, що ПІДПИС має містити назву посади, особистий підпис та власне ім'я і прізвище особи, що підписала документ . На виправлення виявленої невідповідності, оскільки, Учасник має надати скановану копію «Гарантійного листа» яким підтверджується можливість постачання Учасником запропонованих товарів необхідної якості, в необхідній кількості, та в потрібні терміни, визначені замовником, а також гарантії щодо терміну гарантійного обслуговування, з підписом документа, що відповідає вимогам ДСТУ 4163:2020 «Організація діловодства та архівного зберігання. Вимоги до оформлення документів» На виправлення виявлених невідповідностей Учаснику надається 24 години.
Створено
15.09.2025 16:38
Надати до
16.09.2025 16:38
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
4 500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 11.09.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Поліклінічне об’єднання» Кропивницької міської ради»
Контактний телефон:
+380522332050
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
4 500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 11.09.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Поліклінічне об’єднання» Кропивницької міської ради»
Контактний телефон:
+380522332050
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності