Зміст
Шановний Учаснику!
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Під час розгляду тендерної пропозиції виявлено наступні невідповідності:
1) Відповідно до вимог пп.1.1 п.1 частини 1 Додатку 1 та п.3 Додатку 6 до тендерної документації Учасник повинен надати довідку про досвід виконання аналогічного договору, форма якої наведена в пп.1 п.1 частини 1 Додатку 1 – Таблиця №1. Надання довідки про досвід виконання аналогічного договору в довільній формі тендерною документацією не передбачено.
В тендерній пропозиції Учасником надано «Довідку про документальне підтвердження виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» вих. №2 від 10.09.2025 року за формою, що відрізняється від форми, передбаченої Замовником та наведеною в додатку 1 до тендерної документації.
На виправлення виявленої невідповідності Учасник має надати довідку про досвід виконання аналогічного договору, що повністю відповідає формі, що наведена в додатку 1 до тендерної документації
2) Відповідно до вимог пп.1.2. п.1 частини 1 Додатку 1 та п.5 Додатку 6 до тендерної документації Учасник, в якості документального підтвердження повного виконання аналогічного договору, зазначеного в довідці, повинен надати скановану копію одного з наведених документів:
- Або акт (акти) прийому-передачі товарів за аналогічним договором, якщо такий (такі) передбачено умовами договору;
- Або видаткова накладна (видаткові накладні) за аналогічним договором, якщо така (такі) передбачено умовами договору;
- Або інший аналогічний документ (інші аналогічні документи), що підтверджує виконання договору.
В тендерній пропозиції Учасником в якості документального підтвердження повного виконання аналогічного договору, зазначеного в довідці, надано скановану копію видаткової накладної №17 від 23.12.2023 року на суму 1200000,00 грн. Однак, видаткова накладна, як первинний документ обліку, містить не всі реквізити, передбачені ч. 2 ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» і п. 2.4 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку № 88, а саме: посади та прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції (щодо постачальника - не зазначено посаду особи, відповідальної за здійснення господарської операції, щодо отримувача (замовника) на зазначено посаду і прізвище особи, відповідальної за здійснення господарської операції).
На виправлення виявленої невідповідності Учасник має подати скановану копію видаткової накладної, оформлену відповідно вимогам ч. 2 ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» і п. 2.4 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку № 88.
3) Відповідно до вимог пп.5 п.1 частини 3 Додатку 1 та п.12 Додатку 6 до тендерної документації Якщо Учасник є товариством з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, і якщо вартість предмета договору (вартість тендерної пропозиції учасника) перевищує 50% вартості чистих активів ТОВ/ТДВ відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності Учасник повинен додатково надати протокол загальних зборів учасників або рішення власника, згідно зі змістом якого уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надають згоду на вчинення значних правочинів, зокрема, укладення договору за результатами закупівлі.
Дана вимога відповідає п.2. ст.44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю»: Рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства.
В тендерній пропозиції Учасником надано «Інформаційну довідку щодо не перевищення вартості активів», що не вимагалася тендерною документацією. Протокол загальних зборів учасників або рішення власника, згідно зі змістом якого уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надають згоду на вчинення значних правочинів, зокрема, укладення договору за результатами закупівлі Учасником в тендерній пропозиції не надано. Однак, в тендерній пропозиції Учасника, відповідно до вимог тендерної документації, надано чинний Статут ТОВ «СЛАВУТА ШИК МОДЕРН», п.7.13. якого надає директору ТОВ «СЛАВУТА ШИК МОДЕРН» повноваження підписувати значні правочини, вартість яких перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства та не потребує окремого рішення Загальних зборів товариства про надання згоди на вчинення таких правочинів.
Відповідно до п.1. розділу 3 тендерної документації документи та інформація, які вимагаються Замовником відповідно до вимог тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для Учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий Учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу з посиланням на відповідні нормативно-правові акти або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації.
В тендерній пропозиції Учасника відсутня пояснювальна записка з інформацією, що протокол загальних зборів учасників або рішення власника, згідно зі змістом якого директору Учасника надають згоду на вчинення значних правочинів, зокрема, укладення договору за результатами закупівлі не подається, оскільки повноваження директора на укладання значних правочинів вартістю понад 50 відсотків чистих активів товариства передбачені п. 7.13 Статуту Товариства, що відповідає вимогам п.2 ст.44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю».
На виправлення виявленої невідповідності Учасник має надати пояснювальну записку з інформацією, що протокол загальних зборів учасників або рішення власника, згідно зі змістом якого директору Учасника надають згоду на вчинення значних правочинів, зокрема, укладення договору за результатами закупівлі не подається, оскільки повноваження директора на укладання значних правочинів вартістю понад 50 відсотків чистих активів товариства передбачені п. 7.13 Статуту Товариства, що відповідає вимогам п.2 ст.44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю»
4) Відповідно до вимог п.4 частини 2 Додатку 2 та п.30 Додатку 6 до тендерної документації Учасник з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості та якості, яких вимагає тендерна документація, Учасник повинен надати гарантійний лист від виробника із зазначенням Замовника і № оголошення закупівлі (якщо Учасник не є виробником), або його офіційного представника (дилера / дистриб’ютора / представництва / філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) в Україні (таке представництво повинно підтверджуватись копією відповідного листа, доручення, авторизації, тощо від виробника), яким підтверджується можливість постачання Учасником запропонованих товарів необхідної якості, в необхідній кількості, та в потрібні терміни, визначені замовником, а також гарантії щодо терміну гарантійного обслуговування.
В тендерній пропозиції Учасником надано скановану копію «Гарантійного листа» від 10.09.2025 року на фірмовому бланку CUREosity GmbH з інформацією та гарантіями, що повністю відповідають вимогам Замовника. Однак, гарантійний лист не містить ані відбитку печатки виробника, ані інформації , що дозволяє ідентифікувати особу, що підписала документ – відсутні зазначення посади, імені та прізвища підписанта.
Вимога щодо обов'язкового зазначення посади та прізвища особи, яка написала лист, передбачена національним стандартом ДСТУ 4163:2020 «Організація діловодства та архівного зберігання. Вимоги до оформлення документів». Цей стандарт регулює оформлення документів, включаючи їхній підпис, п.5.22. передбачено, що ПІДПИС має містити назву посади, особистий підпис та власне ім'я і прізвище особи, що підписала документ .
На виправлення виявленої невідповідності, оскільки, Учасник має надати скановану копію «Гарантійного листа» яким підтверджується можливість постачання Учасником запропонованих товарів необхідної якості, в необхідній кількості, та в потрібні терміни, визначені замовником, а також гарантії щодо терміну гарантійного обслуговування, з підписом документа, що відповідає вимогам ДСТУ 4163:2020 «Організація діловодства та архівного зберігання. Вимоги до оформлення документів»
На виправлення виявлених невідповідностей Учаснику надається 24 години.