Показати схожі тендери

Закупівля Заправка та відновлення картриджів по системі «вічний картридж» від ДЕРЖАВНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-03-013213-a
Id Tender 10f44e2427494387bafaf9af617e4cb7
План UA-P-2025-09-03-005822-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 03.09.2025 17:55
Остання зміна 24.09.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 737 440.7 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.09.2025 17:54 до 11.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 03.09.2025 17:54
до 08.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.09.2025 17:54
до 08.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.09.2025 00:00
до 18.09.2025 19:46
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.09.2025 19:46
до 24.09.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 18.09.2025 19:46
-
Період уточнень
з 03.09.2025 17:54 до 08.09.2025 00:00
Період оскарження
з 03.09.2025 17:54 до 08.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.09.2025 00:00 до 18.09.2025 19:46
Період кваліфікації
з 11.09.2025 00:00 до 18.09.2025 19:46
Основні параметри
Заправка та відновлення картриджів по системі «вічний картридж»
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
1 737 440.7 грн.
Заправка та відновлення картриджів по системі «вічний картридж»
Назва предмета закупівлі
Заправка та відновлення картриджів по системі «вічний картридж»
Очікувана вартість
1 737 440.7 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
8687,2
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
52 123.22
Позиція
Опис предмета закупівлі
Заправка та відновлення картриджів по системі «вічний картридж»
Код ДК 021:2015
50313200-4 - Послуги з технічного обслуговування фотокопіювальних пристроїв
Кількість
6 778
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, 21001, м. Вінниця, вул. Стрілецька, 3-а 21001, м. Вінниця, вул. Стрілецька, 3-а 23700, м. Гайсин, пл. Миру, 2 21300, м. Жмеринка, вул. Михайла Грушевського, 19 24000, м. Могилів-Подільський, просп. Незалежності, 11 23600, м. Тульчин, вул. Леонтовича, 102 22000, м. Хмільник, вул. В.Чорновола, 87-а 43025, м. Луцьк, вул. Богдана Хмельницького, 3-а 43025, м. Луцьк, вул. Сергія Тимошенка, 2 44701, м. Володимир, вул. Коперніка, 5 44501, м. Камінь-Каширський, пл. Незалежності, 8 45001, м. Ковель, вул. Сагайдачного, 6-а 49006, м. Дніпро, просп. Лесі Українки, 4 49064, м. Дніпро, вул. Авіаційна, 41 51931, м. Кам'янське, вул. Медична, 6 50071, м. Кривий Ріг, вул. Космонавтів, 1 53210, м. Нікополь, вул. Пилипа Орлика, 54 51400, м. Павлоград, вул. Ганни Світличної, 55 51206, м. Самар, пл. Соборна, 8 52500, м. Синельникове, вул. Центральна, 76 84331, м. Краматорськ, бул. Краматорський, 41 84333, м. Краматорськ, вул. Рум’янцева, 4 85004, м. Добропілля, вул. Банкова, 39 10001, м. Житомир, вул. Київська, 83 10025, м. Житомир, пл. Польова, 6-а 13312, м. Бердичів, вул. М.Грушевського, 26 11700, м. Звягель, вул. Замкова, 7 11500, м. Коростень, вул. Ольгинська, 3 88018, м. Ужгород, вул. Новака, 45 88018, м. Ужгород, вул. Новака, 45 90600, м. Рахів, вул. Б. Хмельницького, 69 90202, м. Берегово, вул. Мукачівська, 32 90401, м. Хуст, вул. 900-річчя Хуста, 25 90500, м. Тячів, вул. Залічнична, 2 89600, м. Мукачево вул. Миру, 73 69126, м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 56-а 69019, м. Запоріжжя, вул. Рекордна, 16-б 69126, м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 56-а 69126, м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 56-а 70002, м. Вільнянск, вул. Зачиняєва, 26 70101, смт Новомиколаївка, вул. Українська, 42 69126, м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 56-а 69126, м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 56-а 76002, м. Івано-Франківськ, вул. Деповська, 89-а 76010, м. Івано-Франківськ, вул. Набережна ім. В.Стефаника, 34-б 78701, смт Верховина, вул. Жаб'євська, 10 77304, м. Калуш, бульвар Незалежності, 1 78200, м. Коломия, вул. Симона Петлюри, 74 78601, м. Косів, вул. Шевченка, 44-а 78405, м. Надвірна, майдан Шевченка, 1 01033, м. Київ, вул. Жилянська, 47-б 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 19 02100, м. Київ, пров. Будівельників, 5-а 09117, м. Біла Церква, вул. Ярослава Мудрого, 36 08300, м. Бориспіль, вул. Глибоцька, 4 07401, м. Бровари, вул. Ярослава Мудрого, 92 08131, с. Софіївська Борщагівка, вул. Київська, 26 07302, м. Вишгород, вул. Шолуденка, 6-а 08700, м. Обухів, вул. Володимира Чаплінського, 3-б 08500, м. Фастів, вул. Соборна, 20-а 25015, м. Кропивницький, вул. Леоніда Куценка, 12 25015, м. Кропивницький, вул. Є.Маланюка, 15 26500, с. Голованівськ, вул. Покровська, 2 27100, м. Новоукраїнка, вул. Соборна, буд. 32-а 28000, м. Олександрія, просп. Соборний, 126-а 03038, м. Київ, вул. Нововокзальна, 17 07401, м. Бровари, вул. Ярослава Мудрого, 92 79033, м. Львів, вул. Бортнянського, 11-а 79060, м. Львів, вул. Княгині Ольги, 122 82100, м. Дрогобич, вул. Пилипа Орлика, 3-а 80700, м. Золочів, вул. Небесної Сотні, 7 81400, м. Самбір, вул. Шевченка, 55/3 82400, м. Стрий, вул. 1-го Листопада, 12 80100, м. Червоноград, вул. Паркова, 4-а 81000, м. Яворів, вул. Шашкевича, 1-а 54000, м. Миколаїв, вул. Вадима Благовісного, 68 54000, м. Миколаїів, вул. 6 Поперечна, 32 56101, м. Баштанка, пров. Перемоги, 2 56500, м. Вознесенськ, вул. Київська, 97 55213, м. Первомайськ, вул. Шевченка, 18 65007, м. Одеса, вул. Михайла Болтенка, 10 65078, м. Одеса, вул. Євгенія Танцюри 22-в 67701, м. Білгород-Дністровський, вул. Миколаївська, 12 68702, м. Болград, вул. Болгарських ополченців, 34 67300, м. Березівка, пл. Шевченка, 1-а, 68609, м. Ізмаїл, просп. Незалежності,32, 66304, м. Подільськ, вул. Соборна, 239, 67400, м. Роздільна, вул. Незалежності, 4-а, 36039, м. Полтава, вул. Сінна, 45 36039, м. Полтава, вул. Сінна, 45 39601, м. Кременчук, проїзд Арсенальний, 1 37500, м. Лубни, вул. Старотроїцька, 5 37602, м. Миргород, вул. Гоголя, 94 33013, м. Рівне, вул. Кавказька, 9-а 33013, м. Рівне, вул. Кавказька, 4 34400, м. Вараш, мкрн. Будівельників, 23 35600, м. Дубно, вул. Д.Галицького, 26 34500, м. Сарни, вул. Демократична, 29 40000, м. Суми, майдан Незалежності, 3-1 40009, м. Суми, вул. Степана Бандери, 45 41607, м. Конотоп, вул. Михайла Сусла, 20 42700, м. Охтирка, вул. Батюка, 24-а 42000, м. Ромни, вул. Аптекарська, 2 41100, м. Шостка, вул. Січнева, 7 46007, м. Тернопіль, вул. Текстильна, 1-б 46007, м. Тернопіль, вул. Текстильна, 1-б 47004, м. Кременець, вул. С.Петлюри, 7 48501, м. Чортків, вул. Хичія, 1 61068, м. Харків, вул. Громадського Олега, 1-а 61013, м. Харків, вул. Шевченка, 137-а 62103, м. Богодухів, вул. Моргунова, 7 64309, м. Ізюм, вул. Покровська, 32 63304, м. Берестин, вул. Соборна, 81-а 64602, м. Лозова, бульв. Севастопольський, 14-а 63503, м. Чугуїв, вул. Героїв Чорнобильців, 11 73027, м. Херсон, вул. Стрітенська, 7-а 29001, м. Хмельницький, пров. Шевченка, 10 29001, м. Хмельницький, вул. Пилипчука, 17/1 32302, м. Кам’янець-Подільський, вул. Гунська, 9 30405, м. Шепетівка, вул. Героїв Небесної Сотні, 63 18008, м. Черкаси, вул. Володимира Ложешнікова, 56 18010, м. Черкаси, вул. Гоголя, 330 20200, м. Звенигородка, вул. Кримського, 46-а 19700, м. Золотоноша, вул. Обухова, 52 20300, м. Умань, вул. Горького, 35 28002, м. Чернівці, вул. Університетська, 31 58000, м. Чернівці, вул. Воробкевича, 37 59200, м. Вижниця, вул. Українська, 94-а 60100, с. Кельменці, вул. Головачука, 6 14000, м. Чернігів, вул. Коцюбинського, 40 14017, м. Чернігів, вул. О.Мацієвського, 14 15300, м. Корюківка, вул. Слов'янська, 13 16600, м. Ніжин, вул. Поштова, 2 16000, м. Новгород-Сіверський, вул. Захисників України, 51 17500, м. Прилуки, вул. Вокзальна, 46 01601, м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Дата постачання по
23.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за фактично надані Послуги здійснюються у національній валюті України гривні шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця, зазначений у розділі 16 Договору (з урахуванням фінансових можливостей Замовника) протягом l0 (десяти) робочих днів з дня підписання відповідних Актів.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
03.09.2025 17:54
Критерії оцінки
Проект договору
03.09.2025 17:54
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
Пропозиція:
1 729 296.24 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.09.2025 17:55
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Віталій Фурик
Електронна пошта
Телефон
+380442449464
Сайт:
https://www.dcz.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
03491079
Повна назва
ДЕРЖАВНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
Поштовий індекс
01601
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Еспланадна, 8/10
Кваліфікація
Лот № 1 Заправка та відновлення картриджів по системі «вічний картридж»
Період вимог/скарг з 18.09.2025 19:46 по 24.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.09.2025 00:00 по 19.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
18.09.2025 19:46
Повідомлення про рішення
11.09.2025 00:01
Витяг з ЄДР
11.09.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.09.2025 17:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.09.2025 17:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Учасник в складі тендерної пропозиції надав сканкопії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 17.07.2020 № 12.2-18-3/16035, від 20.07.2020 № 12.2-18-3/16107, від 17.07.2020 № 12.2-18-3/16011, від 20.07.2020 № 12.2-18-3/16108 (файл: Висновки СЕС.pdf), термін дії яких 5 років, тобто станом на дату подання тендерних пропозицій зазначені висновки не є чинними. Також Учасником наданий висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 22.01.2020 № 12.2-18-1/837, в якому зазначено, що висновок дійсний на термін дії ТУ У 25283275.001-2000 «Проявники електрофотографічні (тонери фасовані). Технічні умови», дійсність яких Учасником не підтверджена. Разом з тим, Учасник надав сканкопію листа Держпродспоживслужби № 12.2-10/4722 від 03.05.2025, в якому зазначено, що відповідно до підпункту 5 пункту 1 Постанови КМУ від 18 березня 2022 р. № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» (далі – ПКМУ № 314) строки дії діючих строкових ліцензій та документів дозвільного характеру автоматично продовжуються на період воєнного стану. Необхідно зазначити, що підпункт 5 пункту 1 ПКМУ № 314 був виключений відповідно до Постанови КМУ від 14 березня 2025 р. № 288 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 р. № 314», тобто термін дії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи (термін дії яких 5 років) сплив. Підпунктом 4.2. пункту 4 «Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації, встановлено, що підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Учасник має надати сканкопію висновку/ів державної санітарно-епідеміологічної експертизи, яким підтверджується відповідність витратних матеріалів вимогам чинного санітарного законодавства України та допущення до використання за призначенням в визначеній сфері (із зазначенням реквізитів, зареєстрованих та затверджених відповідно законодавства, технічних умов та/або реквізитів іншої технічної документації для їх виробництва), чинний на дату подання тендерних пропозицій. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, сканкопію висновку/ів державної санітарно-епідеміологічної експертизи, яким підтверджується відповідність витратних матеріалів вимогам чинного санітарного законодавства України та допущення до використання за призначенням в визначеній сфері (із зазначенням реквізитів, зареєстрованих та затверджених відповідно законодавства, технічних умов та/або реквізитів іншої технічної документації для їх виробництва), чинних на дату подання тендерних пропозицій, чинність яких має бути підтверджена належним чином.
Створено
16.09.2025 17:24
Надати до
17.09.2025 17:24
Торги не відбулися
Очікувана вартість
1 737 440.7 грн.
Період подання пропозицій
до 11.09.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
Контактний телефон:
+380442449464
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
1 737 440.7 грн.
Період подання пропозицій
до 11.09.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
Контактний телефон:
+380442449464
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності