Показати схожі тендери

Закупівля Шапка-феска (шапка-підшоломник), тип 1, вид 2 (ДК 021:2015: 18440000-5: Капелюхи та головні убори) від Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» .

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-09-03-013097-a
Id Tender e65060bfb8cb423098b23b4799a870d5
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 03.09.2025 17:43
Остання зміна 17.09.2025 16:23
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 444 200 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.09.2025 19:00 до 12.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 03.09.2025 17:41
до 09.09.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 12.09.2025 00:00
-
Період уточнень
з 03.09.2025 17:41 до 09.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 12.09.2025 00:00
Основні параметри
Шапка-феска (шапка-підшоломник), тип 1, вид 2 (ДК 021:2015: 18440000-5: Капелюхи та головні убори)
Місце поставки – Україна Шапка-феска (шапка-підшоломник), тип 1, вид 2: 20 000 шт
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 444 200 грн.
Шапка-феска (шапка-підшоломник), тип 1, вид 2 (ДК 021:2015: 18440000-5: Капелюхи та головні убори)
Назва предмета закупівлі
Шапка-феска (шапка-підшоломник), тип 1, вид 2 (ДК 021:2015: 18440000-5: Капелюхи та головні убори)
Примітки
1. Шапка-феска (шапка-підшоломник), тип 1, вид 2 - N-02-01-01-000-0004
Очікувана вартість
1 444 200 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7221,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
14 442
Позиція
Опис предмета закупівлі
Шапка-феска (шапка-підшоломник), тип 1, вид 2
Код ДК 021:2015
18440000-5 - Капелюхи та головні убори
Кількість
20 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
10.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
протягом 10 (десяти) робочих днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІСТОК ТРЕЙД"
Пропозиція:
1 438 800 грн.
Відповіді на критерії
Документи закупівлі
03.09.2025 17:43
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Ревенко
Електронна пошта
Телефон
+380635252698
Сайт:
https://dotua.org/
Замовник
ЄДРПОУ
44830311
Повна назва
Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Поштовий індекс
04119
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул.Дегтярівська будинок 13/24
Кваліфікація
Лот № 1 Шапка-феска (шапка-підшоломник), тип 1, вид 2 (ДК 021:2015: 18440000-5: Капелюхи та головні убори)
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.09.2025 00:00 по 20.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Відповідно до п. 3 Додатку № 4 оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник у складі пропозиції повинен надати документи, що підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) протягом останніх трьох років (36 календарних місяців, що передують місяцю оголошення закупівлі) із загальним обсягом (за вартістю договору) не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). У складі пропозиції ВІДСУТНІ документи, що підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) протягом останніх трьох років (36 календарних місяців, що передують місяцю оголошення закупівлі) із загальним обсягом (за вартістю договору) не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Для усунення невідповідностей необхідно: надати документи відповідно до п.3 Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 2. Відповідно до п. 11 Розділу І Додатку №7 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник у складі пропозиції повинен надати документи в частині комплаєнсу. У складі пропозиції Учасником НЕ НАДАНО сканований оригінал/копія документу, виданого уповноваженим органом, про відсутність в Учасника заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, датованого ПІСЛЯ оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі (отриманий за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника» (https://cabinet.tax.gov.ua/login) у формі передбаченій наказом Міністерства фінансів України № 733 від 03.09.2018 «Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи». У разі наявності заборгованості в Учасника необхідно надати документ про розстрочення (відстрочення) такої заборгованості. Для усунення невідповідностей необхідно: НАДАТИ сканований оригінал/копія документу, виданого уповноваженим органом, про відсутність в Учасника заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, датованого після оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі (отриманий за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника» (https://cabinet.tax.gov.ua/login) у формі передбаченій наказом Міністерства фінансів України № 733 від 03.09.2018 «Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи». У разі наявності заборгованості в Учасника необхідно надати документ про розстрочення (відстрочення) такої заборгованості. 3. Відповідно до Додатку 6 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник надає заповнену Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів. У складі пропозиції Учасником надано Анкету в якій, п. 10 НЕ ВІДПОВІДАЄ формі п.10 додатку № 6 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі. Для усунення невідповідностей необхідно: надати Анкету для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів згідно з ДОДАТКОМ № 6 до Оголошення.
Створено
17.09.2025 10:00
Надати до
18.09.2025 10:00
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
1 444 200 грн.
Період подання пропозицій
до 12.09.2025 00:00
Замовник:
Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Контактний телефон:
+380635252698
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
1 444 200 грн.
Період подання пропозицій
до 12.09.2025 00:00
Замовник:
Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Контактний телефон:
+380635252698
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності