Показати схожі тендери

Закупівля Запасні частини до вантажних транспортних засобів від КП Комунгосп ДМР.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-03-012406-a
Id Tender 79b907c61ece4d36ace36e947341775b
План UA-P-2025-09-03-014394-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 03.09.2025 16:51
Остання зміна 16.09.2025 16:24
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
434 700 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.09.2025 16:51 до 11.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 03.09.2025 16:51
до 08.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.09.2025 16:51
до 08.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.09.2025 00:00
до 16.09.2025 16:24
Залишилось 3 днів 19 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.09.2025 16:24
до 22.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 16.09.2025 16:24
-
Період уточнень
з 03.09.2025 16:51 до 08.09.2025 00:00
Період оскарження
з 03.09.2025 16:51 до 08.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.09.2025 00:00 до 16.09.2025 16:24
Період кваліфікації
з 11.09.2025 00:00 до 16.09.2025 16:24
Основні параметри
Запасні частини до вантажних транспортних засобів
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
434 700 грн.
Запасні частини до вантажних транспортних засобів
Назва предмета закупівлі
Запасні частини до вантажних транспортних засобів
Очікувана вартість
434 700 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4347,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Запасні частини до вантажних транспортних засобів (найменування та кількість товару вказано у Додатку 2 до тендерної документації)
Код ДК 021:2015
34330000-9 - Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
Кількість
237
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
77500, Україна, Івано-Франківська область, м. Долина, вул. Заводська,1а
Дата постачання по
31.12.2025 16:45
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ КРАЙОЛ
Пропозиція:
434 400 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.09.2025 16:51
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Іванишин Маріанна Ігорівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Biluschak Vasyl
Електронна пошта
Телефон
+380983996463
Замовник
ЄДРПОУ
34535962
Назва (англійською мовою)
ME ME Komunhosp
Повна назва
КП Комунгосп ДМР
Повна назва (англійською мовою)
ME ME Komunhosp
Поштовий індекс
77504
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
Долина
Адреса
Заводська 1а
Кваліфікація
Лот № 1 Запасні частини до вантажних транспортних засобів
Період вимог/скарг з 16.09.2025 16:24 по 22.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.09.2025 00:00 по 19.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.09.2025 16:24
Довідка НАЗК
16.09.2025 16:24
Повідомлення про рішення
16.09.2025 16:20
-
11.09.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.09.2025 16:40
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.09.2025 16:40
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей відповідно до п.43 Особливостей 1. Просимо виправити невідповідності (надати документи) згідно «пункту 1. Додатку 1. Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», а саме, надати: - копії видаткової/их накладної/их, які підтверджують повне виконання аналогічного договору. 2. Просимо виправити невідповідності (уточнити інформацію) згідно «пункту 3. пп 3.1. Додатку 1. Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», а саме: - в частині установчих документів - копії Статуту (завіреного нотаріально або відповідним органом). 3. Просимо виправити невідповідності (уточнити інформацію) згідно «пункту 3. пп 3.3 Додатку 1. Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», а саме, надати: - Витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, виданий або сформований не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю. Витяг обов’язково має містити дані про реєстраційні дії та дані про кінцевого бенефіціарного власника учасника (якщо такі дані є обов’язковими). 4. Просимо виправити невідповідності (уточнити інформацію) згідно «пункту 8. Додатку 1. Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», а саме: - інформацію (довідку) в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є: громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; та не пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. 5. Просимо виправити невідповідності (уточнити інформацію) згідно «пункту 5. Додатку 1. Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», а саме: - «Тендерну пропозицію» в частині кількості та суми пропозиції. Уповноважена особа (Маріанна Іванишин)
Створено
15.09.2025 15:40
Надати до
16.09.2025 15:40
Договір
UA-2025-09-03-012406-a-c1
Очікує підписання
434 400 грн.
434 400 грн.
З ПДВ
Номенклатура
237 (штуки)
Запасні частини до вантажних транспортних засобів (найменування та кількість товару вказано у Додатку 2 до тендерної документації)
Номенклатура
Запасні частини до вантажних транспортних засобів (найменування та кількість товару вказано у Додатку 2 до тендерної документації)
Кількість
237
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КП Комунгосп ДМР
Повна назва
КП Комунгосп ДМР
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34535962

Постачальник

Статус
Підтверджено
Коротка назва
ТОВ КРАЙОЛ
Повна назва
ТОВ КРАЙОЛ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39085317

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

IBAN
UA543348510000000026003211588
ПІБ підписанта
Ємельянова Мар'яна Романівна
Посада підписанта
Дипектор
Діє на підставі
Статуту
Номер телефону
+380671171704
Електронна пошта
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
434 700 грн.
Період подання пропозицій
до 11.09.2025 00:00
Замовник:
КП Комунгосп ДМР
Контактний телефон:
+380983996463
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
434 700 грн.
Період подання пропозицій
до 11.09.2025 00:00
Замовник:
КП Комунгосп ДМР
Контактний телефон:
+380983996463
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності