Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з поточного аварійного ремонту вуличного покриття Полтавського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу № 77 "Джерельце" Полтавської міської ради Полтавської області за адресою: м. Полтава, вул. Героїв України, 26 (ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи) від Департамент освіти Полтавської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-03-010157-a
Id Tender e6b2f75e1916409fa11ad05584f02f68
План UA-P-2025-09-03-012069-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 03.09.2025 15:17
Остання зміна 15.09.2025 08:33
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
617 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.09.2025 15:17 до 11.09.2025 15:19
Завершено
Період уточнень
з 03.09.2025 15:17
до 08.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.09.2025 15:17
до 08.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.09.2025 15:19
до 15.09.2025 08:33
Залишилось 5 днів 7 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.09.2025 08:33
до 21.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 15.09.2025 08:33
-
Період уточнень
з 03.09.2025 15:17 до 08.09.2025 00:00
Період оскарження
з 03.09.2025 15:17 до 08.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.09.2025 15:19 до 15.09.2025 08:33
Період кваліфікації
з 11.09.2025 15:19 до 15.09.2025 08:33
Основні параметри
Послуги з поточного аварійного ремонту вуличного покриття Полтавського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу № 77 "Джерельце" Полтавської міської ради Полтавської області за адресою: м. Полтава, вул. Героїв України, 26 (ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
617 000 грн.
Послуги з поточного аварійного ремонту вуличного покриття Полтавського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу № 77 "Джерельце" Полтавської міської ради Полтавської області за адресою: м. Полтава, вул. Героїв України, 26 (ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)
Назва предмета закупівлі
Послуги з поточного аварійного ремонту вуличного покриття Полтавського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу № 77 "Джерельце" Полтавської міської ради Полтавської області за адресою: м. Полтава, вул. Героїв України, 26 (ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
617 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6170,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з поточного аварійного ремонту вуличного покриття Полтавського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу № 77 "Джерельце" Полтавської міської ради Полтавської області за адресою: м. Полтава, вул. Героїв України, 26 (ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Героїв України, 26
Дата постачання по
03.11.2025 15:19
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата наданих послуг здійснюється після фактичного надання послуг Виконавцем на підставі акта здачі-приймання наданих послуг протягом 90 календарних днів з дня отримання такого Акту Замовником. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання замовником бюджетних коштів на фінансування послуг на свій реєстраційний рахунок
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Юренкова Олена Костянтинівна"
Пропозиція:
606 160.98 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.09.2025 15:17
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Марченко Юлія Вікторівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380532609546
Замовник
ЄДРПОУ
02145725
Назва (англійською мовою)
Department of Education of Poltava City Council
Повна назва
Департамент освіти Полтавської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Department of Education of Poltava City Council
Поштовий індекс
36000
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
Poltava
Адреса
Sobornosti Street, 36
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з поточного аварійного ремонту вуличного покриття Полтавського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу № 77 "Джерельце" Полтавської міської ради Полтавської області за адресою: м. Полтава, вул. Героїв України, 26 (ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)
Період вимог/скарг з 15.09.2025 08:33 по 21.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.09.2025 15:19 по 19.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.09.2025 08:33
Довідка НАЗК
15.09.2025 08:33
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
11.09.2025 15:19
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.09.2025 15:14
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.09.2025 15:14
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду пропозиції Учасника ФОП "Юренкова Олена Костянтинівна" на відповідність вимогам тендерної документації виявлено такі невідповідності: 1) У складі тендерної документації Додаток 2 у п. 14 Дефектного акту Замовник вказує: «Улаштування покриттів з дрібнорозмірних фігурних елементів мощення [ФЕМ] частково матеріал замовника: плитка тротуарна 160м2» Учасник ФОП "Юренкова Олена Костянтинівна" надав документ «кошторис сад 77 покриття.pdf», у Дефектному акті п. 14 зазначено: «Улаштування покриттів з дрібнорозмірних фігурних елементів мощення [ФЕМ]», тобто не враховано, що використовується частково матеріал замовника: плитка тротуарна 160м2. Учасник ФОП "Юренкова Олена Костянтинівна" має виправити невідповідності у своїй тендерній пропозиції. Згідно з пунктом 43 «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Створено
12.09.2025 14:08
Надати до
13.09.2025 14:08
Договір
UA-2025-09-03-010157-a-b1
Очікує підписання
606 160.98 грн.
606 160.98 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з поточного аварійного ремонту вуличного покриття Полтавського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу № 77 "Джерельце" Полтавської міської ради Полтавської області за адресою: м. Полтава, вул. Героїв України, 26 (ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)
Номенклатура
Послуги з поточного аварійного ремонту вуличного покриття Полтавського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу № 77 "Джерельце" Полтавської міської ради Полтавської області за адресою: м. Полтава, вул. Героїв України, 26 (ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 3 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент освіти Полтавської міської ради
Повна назва
Департамент освіти Полтавської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02145725

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "Юренкова Олена Костянтинівна"
Повна назва
ФОП "Юренкова Олена Костянтинівна"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3217002664

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
617 000 грн.
Період подання пропозицій
до 11.09.2025 15:19
Замовник:
Департамент освіти Полтавської міської ради
Контактний телефон:
+380532609546
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
617 000 грн.
Період подання пропозицій
до 11.09.2025 15:19
Замовник:
Департамент освіти Полтавської міської ради
Контактний телефон:
+380532609546
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності