Показати схожі тендери
Закупівля Лісозаготівельні послуги (Хустське надлісництво) у т.ч. Лот 1 – об’єм заготівлі 2632 м3 (з трелюванням), Лот 2 – об’єм заготівлі 3600 м3 (з трелювання), Лот 3 – об’єм заготівлі 1856 м3 (з трелюванням), Лот 4 – об’єм заготівлі 4339 м3 (з трелюванням), Лот 5 – об’єм заготівлі 688 м3 (з трелювання), Лот 6 – об’єм заготівлі 2358 м3 (з трелюванням), Лот 7 – об’єм заготівлі 2565 м3 (з трелюванням), Лот 8 – об’єм заготівлі 4306 м3 (з трелювання). від ФІЛІЯ "КАРПАТСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ".
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-03-010043-a
Id Tender 58af21b25be24650bdb2b3b7852274ee
План UA-P-2025-09-02-001194-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 03.09.2025 15:11
Остання зміна 05.10.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
15 626 052 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
14 892 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.09.2025 15:11 до 11.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 03.09.2025 15:11
до 08.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.09.2025 15:11
до 08.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.09.2025 13:48
до 29.09.2025 09:54
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.09.2025 10:43
до 05.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 29.09.2025 09:54
до 05.10.2025 00:00
Період уточнень
з 03.09.2025 15:11 до 08.09.2025 00:00
Період оскарження
з 03.09.2025 15:11 до 08.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.09.2025 13:48 до 29.09.2025 09:54
Період кваліфікації
з 11.09.2025 13:48 до 29.09.2025 09:54
Основні параметри
Лісозаготівельні послуги (Хустське надлісництво) у т.ч. Лот 1 – об’єм заготівлі 2632 м3 (з трелюванням), Лот 2 – об’єм заготівлі 3600 м3 (з трелювання), Лот 3 – об’єм заготівлі 1856 м3 (з трелюванням), Лот 4 – об’єм заготівлі 4339 м3 (з трелюванням), Лот 5 – об’єм заготівлі 688 м3 (з трелювання), Лот 6 – об’єм заготівлі 2358 м3 (з трелюванням), Лот 7 – об’єм заготівлі 2565 м3 (з трелюванням), Лот 8 – об’єм заготівлі 4306 м3 (з трелювання).
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 917 970 грн.
Лот 1 – об’єм заготівлі 2632 м3 (з трелюванням)
Назва предмета закупівлі
Лот 1 – об’єм заготівлі 2632 м3 (з трелюванням)
Очікувана вартість
1 917 970 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
9589,85
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
11.09.2025 13:24
Закінчення аукціону
11.09.2025 13:48
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лісозаготівельні послуги (Хустське надлісництво) у т.ч. Лот 1 – об’єм заготівлі 2632 м3 (з трелюванням), Лот 2 – об’єм заготівлі 3600 м3 (з трелювання), Лот 3 – об’єм заготівлі 1856 м3 (з трелюванням), Лот 4 – об’єм заготівлі 4339 м3 (з трелюванням), Лот 5 – об’єм заготівлі 688 м3 (з трелювання), Лот 6 – об’єм заготівлі 2358 м3 (з трелюванням), Лот 7 – об’єм заготівлі 2565 м3 (з трелюванням), Лот 8 – об’єм заготівлі 4306 м3 (з трелювання).
Код ДК 021:2015
77210000-5 - Лісозаготівельні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
88017, Україна, Закарпатська область, Ужгород, Хустське надлісництво філії «Карпатський лісовий офіс» ДП «Ліси України»
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 робочі днів
Розмір оплати: 90,0 %
Опис:
Замовник сплачує 90% вартості послуг у строк до 25 робочих днів з моменту отримання рахунку-фактури
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 10,0 %
Опис:
Замовник сплачує 10% вартості послуг у строк до 15 робочих днів з моменту отримання акту огляду місць використання лісових ресурсів.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Худа Іван Юрійович
Пропозиція:
1 908 380.15 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Свалявчук Василь Іванович
Пропозиція:
1 820 500 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 11.09.2025 13:24
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
2 399 505 грн.
Лот 2 – об’єм заготівлі 3600 м3 (з трелювання)
Назва предмета закупівлі
Лот 2 – об’єм заготівлі 3600 м3 (з трелювання)
Очікувана вартість
2 399 505 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
11997,53
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот 2 – об’єм заготівлі 3600 м3 (з трелювання)
Код ДК 021:2015
77210000-5 - Лісозаготівельні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
88017, Україна, Закарпатська область, Ужгород, Хустське надлісництво філії «Карпатський лісовий офіс» ДП «Ліси України»
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 робочі днів
Розмір оплати: 90,0 %
Опис:
Замовник сплачує 90% вартості послуг у строк до 25 робочих днів з моменту отримання рахунку-фактури
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 10,0 %
Опис:
Замовник сплачує 10% вартості послуг у строк до 15 робочих днів з моменту отримання акту огляду місць використання лісових ресурсів.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Олексик Михайло Михайлович
Пропозиція:
2 399 505 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 3 Статус - завершено лот закупівлі
1 178 560 грн.
Лот 3 – об’єм заготівлі 1856 м3 (з трелюванням)
Назва предмета закупівлі
Лот 3 – об’єм заготівлі 1856 м3 (з трелюванням)
Очікувана вартість
1 178 560 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5892,8
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот 3 – об’єм заготівлі 1856 м3 (з трелюванням)
Код ДК 021:2015
77210000-5 - Лісозаготівельні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
88017, Україна, Закарпатська область, Ужгород, Хустське надлісництво філії «Карпатський лісовий офіс» ДП «Ліси України»
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 робочі днів
Розмір оплати: 90,0 %
Опис:
Замовник сплачує 90% вартості послуг у строк до 25 робочих днів з моменту отримання рахунку-фактури
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 10,0 %
Опис:
Замовник сплачує 10% вартості послуг у строк до 15 робочих днів з моменту отримання акту огляду місць використання лісових ресурсів.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Шопа Юрій Юрійович
Пропозиція:
1 178 560 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 4 Статус - неуспішний лот закупівлі
3 231 925 грн.
Лот 4 – об’єм заготівлі 4339 м3 (з трелюванням)
Назва предмета закупівлі
Лот 4 – об’єм заготівлі 4339 м3 (з трелюванням)
Очікувана вартість
3 231 925 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
16159,63
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот 4 – об’єм заготівлі 4339 м3 (з трелюванням)
Код ДК 021:2015
77210000-5 - Лісозаготівельні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
88017, Україна, Закарпатська область, Ужгород, Хустське надлісництво філії «Карпатський лісовий офіс» ДП «Ліси України»
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 робочі днів
Розмір оплати: 90,0 %
Опис:
Замовник сплачує 90% вартості послуг у строк до 25 робочих днів з моменту отримання рахунку-фактури
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 10,0 %
Опис:
Замовник сплачує 10% вартості послуг у строк до 15 робочих днів з моменту отримання акту огляду місць використання лісових ресурсів.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Білей Юрій Юрійович
Пропозиція:
3 231 925 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 5 Статус - завершено лот закупівлі
484 620 грн.
Лот 5 – об’єм заготівлі 688 м3 (з трелювання)
Назва предмета закупівлі
Лот 5 – об’єм заготівлі 688 м3 (з трелювання)
Очікувана вартість
484 620 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2423,1
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот 5 – об’єм заготівлі 688 м3 (з трелювання)
Код ДК 021:2015
77210000-5 - Лісозаготівельні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
88017, Україна, Закарпатська область, Ужгород, Хустське надлісництво філії «Карпатський лісовий офіс» ДП «Ліси України»
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 робочі днів
Розмір оплати: 90,0 %
Опис:
Замовник сплачує 90% вартості послуг у строк до 25 робочих днів з моменту отримання рахунку-фактури
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 10,0 %
Опис:
Замовник сплачує 10% вартості послуг у строк до 15 робочих днів з моменту отримання акту огляду місць використання лісових ресурсів.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "БУНДЗЯК ІВАН ВАСИЛЬОВИЧ"
Пропозиція:
484 620 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 6 Статус - завершено лот закупівлі
1 644 870 грн.
Лот 6 – об’єм заготівлі 2358 м3 (з трелюванням)
Назва предмета закупівлі
Лот 6 – об’єм заготівлі 2358 м3 (з трелюванням)
Очікувана вартість
1 644 870 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
8224,35
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот 6 – об’єм заготівлі 2358 м3 (з трелюванням)
Код ДК 021:2015
77210000-5 - Лісозаготівельні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
88017, Україна, Закарпатська область, Ужгород, Хустське надлісництво філії «Карпатський лісовий офіс» ДП «Ліси України»
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 робочі днів
Розмір оплати: 90,0 %
Опис:
Замовник сплачує 90% вартості послуг у строк до 25 робочих днів з моменту отримання рахунку-фактури
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 10,0 %
Опис:
Замовник сплачує 10% вартості послуг у строк до 15 робочих днів з моменту отримання акту огляду місць використання лісових ресурсів.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП НЕМЕШ ІВАН ВАСИЛЬОВИЧ
Пропозиція:
1 644 870 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 7 Статус - завершено лот закупівлі
1 782 150 грн.
Лот 7 – об’єм заготівлі 2565 м3 (з трелюванням)
Назва предмета закупівлі
Лот 7 – об’єм заготівлі 2565 м3 (з трелюванням)
Очікувана вартість
1 782 150 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
8910,75
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот 7 – об’єм заготівлі 2565 м3 (з трелюванням)
Код ДК 021:2015
77210000-5 - Лісозаготівельні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
88017, Україна, Закарпатська область, Ужгород, Хустське надлісництво філії «Карпатський лісовий офіс» ДП «Ліси України»
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 робочі днів
Розмір оплати: 90,0 %
Опис:
Замовник сплачує 90% вартості послуг у строк до 25 робочих днів з моменту отримання рахунку-фактури
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 10,0 %
Опис:
Замовник сплачує 10% вартості послуг у строк до 15 робочих днів з моменту отримання акту огляду місць використання лісових ресурсів.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ НВК "ЛАН"
Пропозиція:
1 782 150 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 8 Статус - завершено лот закупівлі
2 986 452 грн.
Лот 8 – об’єм заготівлі 4306 м3 (з трелювання)
Назва предмета закупівлі
Лот 8 – об’єм заготівлі 4306 м3 (з трелювання)
Очікувана вартість
2 986 452 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
14932,26
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот 8 – об’єм заготівлі 4306 м3 (з трелювання)
Код ДК 021:2015
77210000-5 - Лісозаготівельні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
88017, Україна, Закарпатська область, Ужгород, Хустське надлісництво філії «Карпатський лісовий офіс» ДП «Ліси України»
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 робочі днів
Розмір оплати: 90,0 %
Опис:
Замовник сплачує 90% вартості послуг у строк до 25 робочих днів з моменту отримання рахунку-фактури
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 10,0 %
Опис:
Замовник сплачує 10% вартості послуг у строк до 15 робочих днів з моменту отримання акту огляду місць використання лісових ресурсів.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ЛАБОШ ІВАН МИХАЙЛОВИЧ
Пропозиція:
2 986 452 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.09.2025 11:31
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гладиш Дмитро Ігорович
Електронна пошта
Телефон
380637814629
Замовник
ЄДРПОУ
45554542
Повна назва
ФІЛІЯ "КАРПАТСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Поштовий індекс
88017
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
Ужгород
Адреса
м. Ужгород, вул. Собранецька, 156
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1 – об’єм заготівлі 2632 м3 (з трелюванням)
Період вимог/скарг з 16.09.2025 14:19 по 22.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.09.2025 13:48 по 19.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Визнати переможцем
Документи кваліфікації
16.09.2025 14:19
Довідка НАЗК
16.09.2025 14:19
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
11.09.2025 13:54
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.09.2025 15:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.09.2025 15:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПІД ЧАС РОЗГЛЯДУ ЗАМОВНИКОМ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ Фізична особа-підприємець СВАЛЯВЧУК ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ (код ЄДРПОУ: 3013506954 ) виявлено наступні невідповідності у документах та/або інформації, поданих у складі тендерної пропозиції: Перелік виявлених невідповідностей: • Пункт 2.1 — Не подано копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки або копію декларації відповідності матеріально-технічної бази учасника вимогам законодавства з питань охорони праці, якою підтверджується відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства під час виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: лісосічні роботи. Посилання на вимоги тендерної документації: • Пункт 2.1 — Додаток №7 до тендерної документації. Документи та інформація, які потрібно надати для усунення невідповідностей: • Надати копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки або копію декларації відповідності матеріально-технічної бази учасника вимогам законодавства з питань охорони праці (лісосічні роботи).
Створено
15.09.2025 14:08
Надати до
16.09.2025 14:08
Лот № 2 Лот 2 – об’єм заготівлі 3600 м3 (з трелювання)
Період вимог/скарг з 12.09.2025 10:43 по 18.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.09.2025 13:48 по 19.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Визнати переможцем
Документи кваліфікації
12.09.2025 10:44
Довідка НАЗК
12.09.2025 10:43
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
11.09.2025 14:52
Витяг з ЄДР
11.09.2025 14:52
Витяг з ЄДР
11.09.2025 14:05
Витяг з ЄДР
11.09.2025 14:05
Витяг з ЄДР
Лот № 3 Лот 3 – об’єм заготівлі 1856 м3 (з трелюванням)
Період вимог/скарг з 22.09.2025 08:44 по 28.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.09.2025 13:48 по 19.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Визнати переможцем
Документи кваліфікації
22.09.2025 08:44
Довідка НАЗК
22.09.2025 08:44
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
11.09.2025 13:54
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.09.2025 15:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.09.2025 15:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПІД ЧАС РОЗГЛЯДУ ЗАМОВНИКОМ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ Фізична особа-підприємець ШОПА ЮРІЙ ЮРІЙОВИЧ (код ЄДРПОУ: 2939121491 ) виявлено наступні невідповідності у документах та/або інформації, поданих у складі тендерної пропозиції: Перелік виявлених невідповідностей: • Пункт 1.3.3.1 — Не подано квитанції №2 до повідомлення про прийняття на роботу Гандера Юрія Івановича. • Пункт 1.3.3.5 — Відсутня медична довідка про проходження попереднього/періодичного медичного огляду Гандера Михайла Івановича. • Пункт 1.3.3.6 — Відсутнє посвідчення Гандери Михайла Івановича з охорони праці (НПАОП 02.0-7.01-23), а також копія протоколів/витягів з протоколів про перевірку знань. • Пункт 3.7 — Не подано жодного з документів, передбачених вимогами: o Свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з Реєстру платників ПДВ (для платника ПДВ); o Свідоцтва платника єдиного податку або витягу з Реєстру платників єдиного податку (для платника єдиного податку); o або довідки у довільній формі з відповідними поясненнями, якщо учасник не є платником ПДВ чи єдиного податку. Посилання на вимоги тендерної документації: • Пункти 1.3.3.1, 1.3.3.5, 1.3.3.6 — Додаток №7 до тендерної документації. • Пункт 3.7 — Тендерна документація (відповідний розділ). Документи та інформація, які потрібно надати для усунення невідповідностей: 1. Надати квитанцію №2 до повідомлення про прийняття на роботу Гандера Юрія Івановича. 2. Подати копію чинної медичної довідки Гандера Михайла Івановича. 3. Надати копію посвідчення Гандери Михайла Івановича та копію протоколів/витягів з протоколів про перевірку знань з охорони праці (НПАОП 02.0-7.01-23). 4. Подати відповідний документ щодо системи оподаткування: свідоцтво/витяг платника ПДВ або єдиного податку, або довідку у довільній формі з поясненнями (якщо учасник не є платником).
Створено
19.09.2025 10:45
Надати до
20.09.2025 10:45
Лот № 4 Лот 4 – об’єм заготівлі 4339 м3 (з трелюванням)
Період вимог/скарг з 22.09.2025 08:45 по 28.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.09.2025 13:48 по 19.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Визнати переможцем
Документи кваліфікації
22.09.2025 08:45
Довідка НАЗК
22.09.2025 08:45
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
11.09.2025 13:57
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.09.2025 15:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.09.2025 15:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПІД ЧАС РОЗГЛЯДУ ЗАМОВНИКОМ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ Фізична особа-підприємець БІЛЕЙ ЮРІЙ ЮРІЙОВИЧ (код ЄДРПОУ: 3040507034 ) виявлено наступні невідповідності у документах та/або інформації, поданих у складі тендерної пропозиції: Перелік виявлених невідповідностей: • Пункт 1.3.1 — У довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації номери посвідчень Пупена І.М. та Метеньканича В.М. не співпадають з поданими копіями посвідчень. Необхідно внести зміни до довідки. • Пункт 1.3.3.1 — Для Поринець Михайло Михайлович подано повідомлення про прийняття на роботу без квитанції №2. • Пункт 1.3.3.2 — Посвідчення Поринець М.М. про присвоєння розряду викладено російською мовою. Необхідно подати переклад українською мовою або нове посвідчення українською. • Пункт 1.3.3.3 — Подано два посвідчення тракториста Метеньканич В.М., одне з яких викладено російською мовою. Потрібно або перекласти його українською мовою, або надати лист пояснення, яке посвідчення брати до уваги. • Пункт 1.3.3.5 — Для Метеньканич В.М. не подано копію чинної медичної довідки про проходження попереднього/періодичного медичного огляду. Посилання на вимоги тендерної документації: • Пункти 1.3.1, 1.3.3.1, 1.3.3.2, 1.3.3.3, 1.3.3.5 — Додаток №7 до тендерної документації. Документи та інформація, які потрібно надати для усунення невідповідностей: 1. Внести зміни до довідки про наявність працівників із правильними номерами посвідчень Пупена І.М. та Метеньканича В.М. 2. Надати квитанцію №2 до повідомлення про прийняття на роботу Поринця М.М. 3. Подати переклад українською мовою посвідчення Поринця М.М. або нове посвідчення українською. 4. Подати переклад українською посвідчення тракториста Метеньканича В.М. або лист пояснення, яке посвідчення брати до уваги. 5. Надати копію чинної медичної довідки Метеньканича В.М.
Створено
19.09.2025 10:46
Надати до
20.09.2025 10:46
Період вимог/скарг з 29.09.2025 09:54 по 05.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.09.2025 09:54 по 07.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей
Зміст
Відхилити пропозицію
Документи кваліфікації
29.09.2025 10:12
Витяг з ЄДР
29.09.2025 09:54
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.09.2025 15:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.09.2025 15:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Лот № 5 Лот 5 – об’єм заготівлі 688 м3 (з трелювання)
Період вимог/скарг з 12.09.2025 10:44 по 18.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.09.2025 13:48 по 19.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Визнати переможцем
Документи кваліфікації
12.09.2025 10:44
Довідка НАЗК
12.09.2025 10:44
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
11.09.2025 13:56
Витяг з ЄДР
Лот № 6 Лот 6 – об’єм заготівлі 2358 м3 (з трелюванням)
Період вимог/скарг з 22.09.2025 08:46 по 28.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.09.2025 13:48 по 19.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Визнати переможцем
Документи кваліфікації
22.09.2025 08:46
Довідка НАЗК
22.09.2025 08:46
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
11.09.2025 13:56
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.09.2025 15:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.09.2025 15:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПІД ЧАС РОЗГЛЯДУ ЗАМОВНИКОМ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ Фізична особа-підприємець НЕМЕШ ІВАН ВАСИЛЬОВИЧ (код ЄДРПОУ: 2486221395 ) виявлено наступні невідповідності у документах та/або інформації, поданих у складі тендерної пропозиції: Перелік виявлених невідповідностей: • Пункт 1.3.3.1 — Трудова книжка Рішко М.М. викладена російською мовою. Необхідно надати переклад українською мовою, завірений нотаріально, або повідомлення про прийняття на роботу з квитанцією №2, або трудову книжку українською мовою. • Пункт 1.3.3.3 — Для Немеш І.В. не подано копію посвідчення тракториста-машиніста. • Пункт 1.3.3.4 — Не подано копії особистих карток обліку спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту. • Пункт 1.3.3.5 — У всіх медичних довідках працівників вказано місце роботи ДП «Ліси України», а не ФОП Немеш І.В. Необхідно виправити місце роботи. • Пункт 2.1 — Не подано копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки або копію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (лісосічні роботи). • Пункт 3.4.2.2 — Відсутня копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду. • Пункт 3.4.2.3 — Відсутній витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, виданий або сформований не раніше дати оприлюднення оголошення про закупівлю. Посилання на вимоги тендерної документації: • Пункти 1.3.3.1, 1.3.3.3, 1.3.3.4, 1.3.3.5 — Додаток №7 до тендерної документації. • Пункт 2.1 — Додаток №8 до тендерної документації. • Пункти 3.4.2.2, 3.4.2.3 — Розділ ІІІ тендерної документації. Документи та інформація, які потрібно надати для усунення невідповідностей: 1. Переклад українською, завірений нотаріально, трудової книжки Рішко М.М. або повідомлення про прийняття на роботу з квитанцією №2, або трудову книжку українською мовою. 2. Копію посвідчення тракториста-машиніста Немеш І.В. 3. Копії особистих карток обліку спецодягу, спецвзуття та інших ЗІЗ. 4. Виправлені медичні довідки із зазначенням місця роботи — ФОП Немеш І.В. 5. Копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки або копію декларації відповідності МТБ (лісосічні роботи). 6. Копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду. 7. Актуальний витяг з ЄДР.
Створено
19.09.2025 10:46
Надати до
20.09.2025 10:46
Лот № 7 Лот 7 – об’єм заготівлі 2565 м3 (з трелюванням)
Період вимог/скарг з 12.09.2025 10:46 по 18.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.09.2025 13:48 по 19.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Визнати переможцем
Документи кваліфікації
12.09.2025 10:46
Довідка НАЗК
12.09.2025 10:46
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
11.09.2025 13:55
Витяг з ЄДР
Лот № 8 Лот 8 – об’єм заготівлі 4306 м3 (з трелювання)
Період вимог/скарг з 12.09.2025 10:46 по 18.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.09.2025 13:48 по 19.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Визнати переможцем
Документи кваліфікації
12.09.2025 10:47
Довідка НАЗК
12.09.2025 10:46
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
11.09.2025 13:57
Витяг з ЄДР
11.09.2025 13:57
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2025-09-03-010043-a-c1
Підписаний і діє
Номер
№151-05-20250929-01-з
2 399 505 грн.
2 399 505 грн.
Без ПДВ
Підписано
29.09.2025
Строк дії договору з
29.10.2025
по
31.10.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Лот 2 – об’єм заготівлі 3600 м3 (з трелювання)
Номенклатура
Лот 2 – об’єм заготівлі 3600 м3 (з трелювання)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЛІЯ "КАРПАТСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Повна назва
ФІЛІЯ "КАРПАТСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45554542

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Олексик Михайло Михайлович
Повна назва
Фізична особа-підприємець ОЛЕКСИК МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3157826831

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
01.10.2025 16:45
-
UA-2025-09-03-010043-a-b2
Підписаний і діє
Номер
№151-05-20250929-04-з
484 620 грн.
484 620 грн.
Без ПДВ
Підписано
29.09.2025
Строк дії договору з
29.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Лот 5 – об’єм заготівлі 688 м3 (з трелювання)
Номенклатура
Лот 5 – об’єм заготівлі 688 м3 (з трелювання)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЛІЯ "КАРПАТСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Повна назва
ФІЛІЯ "КАРПАТСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45554542

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "БУНДЗЯК ІВАН ВАСИЛЬОВИЧ"
Повна назва
ФОП "БУНДЗЯК ІВАН ВАСИЛЬОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2599617897

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
01.10.2025 16:49
-
UA-2025-09-03-010043-a-b4
Підписаний і діє
Номер
№151-05-20250929-02-з
2 986 452 грн.
2 986 452 грн.
Без ПДВ
Підписано
29.09.2025
Строк дії договору з
29.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Лот 8 – об’єм заготівлі 4306 м3 (з трелювання)
Номенклатура
Лот 8 – об’єм заготівлі 4306 м3 (з трелювання)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЛІЯ "КАРПАТСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Повна назва
ФІЛІЯ "КАРПАТСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45554542

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП ЛАБОШ ІВАН МИХАЙЛОВИЧ
Повна назва
ФОП ЛАБОШ ІВАН МИХАЙЛОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2763507174

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
01.10.2025 16:55
-
UA-2025-09-03-010043-a-c3
Підписаний і діє
Номер
№151-05-20250929-03-з
1 782 150 грн.
1 782 150 грн.
Без ПДВ
Підписано
29.09.2025
Строк дії договору з
29.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Лот 7 – об’єм заготівлі 2565 м3 (з трелюванням)
Номенклатура
Лот 7 – об’єм заготівлі 2565 м3 (з трелюванням)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЛІЯ "КАРПАТСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Повна назва
ФІЛІЯ "КАРПАТСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45554542

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ НВК "ЛАН"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС "ЛАН"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38378676

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
01.10.2025 16:53
-
UA-2025-09-03-010043-a-a6
Підписаний і діє
Номер
№151-05-20250929-06-з
1 178 560 грн.
1 178 560 грн.
Без ПДВ
Підписано
29.09.2025
Строк дії договору з
29.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Лот 3 – об’єм заготівлі 1856 м3 (з трелюванням)
Номенклатура
Лот 3 – об’єм заготівлі 1856 м3 (з трелюванням)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЛІЯ "КАРПАТСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Повна назва
ФІЛІЯ "КАРПАТСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45554542

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Шопа Юрій Юрійович
Повна назва
Фізична особа-підприємець ШОПА ЮРІЙ ЮРІЙОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2939121491

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
01.10.2025 16:47
-
UA-2025-09-03-010043-a-b8
Підписаний і діє
Номер
№151-05-20250929-05-з
1 644 870 грн.
1 644 870 грн.
Без ПДВ
Підписано
29.09.2025
Строк дії договору з
29.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Лот 6 – об’єм заготівлі 2358 м3 (з трелюванням)
Номенклатура
Лот 6 – об’єм заготівлі 2358 м3 (з трелюванням)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЛІЯ "КАРПАТСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Повна назва
ФІЛІЯ "КАРПАТСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45554542

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП НЕМЕШ ІВАН ВАСИЛЬОВИЧ
Повна назва
ФОП НЕМЕШ ІВАН ВАСИЛЬОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2486221395

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
01.10.2025 16:50
-
UA-2025-09-03-010043-a-b5
Підписаний і діє
Номер
Договір № 151-05-20251002-01-з
1 820 500 грн.
1 820 500 грн.
Без ПДВ
Підписано
02.10.2025
Строк дії договору з
02.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Лісозаготівельні послуги (Хустське надлісництво) у т.ч. Лот 1 – об’єм заготівлі 2632 м3 (з трелюванням), Лот 2 – об’єм заготівлі 3600 м3 (з трелювання), Лот 3 – об’єм заготівлі 1856 м3 (з трелюванням), Лот 4 – об’єм заготівлі 4339 м3 (з трелюванням), Лот 5 – об’єм заготівлі 688 м3 (з трелювання), Лот 6 – об’єм заготівлі 2358 м3 (з трелюванням), Лот 7 – об’єм заготівлі 2565 м3 (з трелюванням), Лот 8 – об’єм заготівлі 4306 м3 (з трелювання).
Номенклатура
Лісозаготівельні послуги (Хустське надлісництво) у т.ч. Лот 1 – об’єм заготівлі 2632 м3 (з трелюванням), Лот 2 – об’єм заготівлі 3600 м3 (з трелювання), Лот 3 – об’єм заготівлі 1856 м3 (з трелюванням), Лот 4 – об’єм заготівлі 4339 м3 (з трелюванням), Лот 5 – об’єм заготівлі 688 м3 (з трелювання), Лот 6 – об’єм заготівлі 2358 м3 (з трелюванням), Лот 7 – об’єм заготівлі 2565 м3 (з трелюванням), Лот 8 – об’єм заготівлі 4306 м3 (з трелювання).
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЛІЯ "КАРПАТСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Повна назва
ФІЛІЯ "КАРПАТСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45554542

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Свалявчук Василь Іванович
Повна назва
Фізична особа-підприємець СВАЛЯВЧУК ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3013506954

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
Підписаний договір
02.10.2025 14:32
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
15 626 052 грн.
Період подання пропозицій
до 11.09.2025 00:00
Замовник:
ФІЛІЯ "КАРПАТСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380637814629
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
15 626 052 грн.
Період подання пропозицій
до 11.09.2025 00:00
Замовник:
ФІЛІЯ "КАРПАТСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380637814629
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності