Показати схожі тендери

Закупівля Експертиза проєктної документації «Реконструкція котельні № 6 із заміною котлів (інв. № 070455), Одеської філії ДП «АМПУ» за адресою м. Одеса, Митна площа, 1» від Одеська філія ДП "АМПУ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-03-009892-a
Id Tender 271bfb46c0274249afbc467af91a3289
План UA-P-2024-09-19-006689-a link
Статус Очікування пропозицій
Дата публікації оголошення 03.09.2025 15:07
Остання зміна 03.09.2025 15:07
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
29 647.2 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Залишилось 6 днів 23 год. )
з 03.09.2025 15:06 до 23.09.2025 10:00
Залишилось 3 днів 13 год.
Період уточнень
з 03.09.2025 15:06
до 20.09.2025 00:00
Залишилось 3 днів 13 год.
Період оскарження
з 03.09.2025 15:06
до 20.09.2025 00:00
Період уточнень
з 03.09.2025 15:06 до 20.09.2025 00:00
Період оскарження
з 03.09.2025 15:06 до 20.09.2025 00:00
Основні параметри
Експертиза проєктної документації «Реконструкція котельні № 6 із заміною котлів (інв. № 070455), Одеської філії ДП «АМПУ» за адресою м. Одеса, Митна площа, 1»
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5;частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у Додатку 3 до тендерної документації.Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника, за результатами проведеного моніторингу ринку та оптимального співвідношення ціни та якості. Замовник здійснює закупівлю робіт, оскільки є наявна потреба у визначених роботах для безперебійного виробничого процесу замовника (зазначено враховуючи вимоги Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів»).Мова тендерних пропозицій - українська
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
29 647.2 грн.
Експертиза проєктної документації «Реконструкція котельні № 6 із заміною котлів (інв. № 070455), Одеської філії ДП «АМПУ» за адресою м. Одеса, Митна площа, 1» (Будівельні роботи та поточний ремонт за кодом ДК 021:2015 45000000-7)
Назва предмета закупівлі
Експертиза проєктної документації «Реконструкція котельні № 6 із заміною котлів (інв. № 070455), Одеської філії ДП «АМПУ» за адресою м. Одеса, Митна площа, 1» (Будівельні роботи та поточний ремонт за кодом ДК 021:2015 45000000-7)
Очікувана вартість
29 647.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
296,47
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
24.09.2025 13:10
Позиція
Опис предмета закупівлі
Експертиза проєктної документації «Реконструкція котельні № 6 із заміною котлів (інв. № 070455), Одеської філії ДП «АМПУ» за адресою м. Одеса, Митна площа, 1»
Код ДК 021:2015
45000000-7 - Будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату за фактично виконані Роботи шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Замовника у розмірі 100 % (сто відсотків) від вартості фактично виконаних Робіт, після підписання Акта приймання-передачі виконаних робіт, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня отримання Замовником належним чином оформленого оригіналу рахунку Виконавця, та (у разі якщо Виконавець є платником ПДВ), належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.09.2025 15:07
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
03.09.2025 15:06
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Монаку Валерія Валеріївна
Електронна пошта
Телефон
380487102023
Замовник
ЄДРПОУ
38728457
Повна назва
Одеська філія ДП "АМПУ"
Поштовий індекс
65026
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одеса
Адреса
Митна пл. 1
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
29 647.2 грн.
Період подання пропозицій
до 23.09.2025 10:00
Замовник:
Одеська філія ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380487102023
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
29 647.2 грн.
Період подання пропозицій
до 23.09.2025 10:00
Замовник:
Одеська філія ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380487102023
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності