Показати схожі тендери
Закупівля ЦОЗ-25П_217_ВО: Код ДК 021:2015 -71320000-7 – Послуги з інженерного проектування послуги з розробки проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщення сховища будівлі терапевтичного корпусу (літера В) Київської клінічної лікарні на залізничному транспорті №2 філії «Центр охорони здоров’я» АТ «Укрзалізниця» за адресою: м. Київ від ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ?Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ".
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-03-008355-a
Id Tender bf7c413ef9fe40c4ae1439981e0a73cb
План UA-P-2025-09-03-009648-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 03.09.2025 14:20
Остання зміна 13.11.2025 11:16
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
575 832.5 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.09.2025 14:20 до 18.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 03.09.2025 14:20
до 15.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.09.2025 14:20
до 15.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.09.2025 13:07
до 31.10.2025 08:44
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.10.2025 14:19
до 06.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 31.10.2025 08:44
до 13.11.2025 11:16
Період уточнень
з 03.09.2025 14:20 до 15.09.2025 00:00
Період оскарження
з 03.09.2025 14:20 до 15.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.09.2025 13:07 до 31.10.2025 08:44
Період кваліфікації
з 18.09.2025 13:07 до 31.10.2025 08:44
Основні параметри
ЦОЗ-25П_217_ВО: Код ДК 021:2015 -71320000-7 – Послуги з інженерного проектування послуги з розробки проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщення сховища будівлі терапевтичного корпусу (літера В) Київської клінічної лікарні на залізничному транспорті №2 філії «Центр охорони здоров’я» АТ «Укрзалізниця» за адресою: м. Київ
З особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.22 (зі змінами).
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
575 832.5 грн.
Код ДК 021:2015 -71320000-7 – Послуги з інженерного проектування послуги з розробки проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщення сховища будівлі терапевтичного корпусу (літера В) Київської клінічної лікарні на залізничному транспорті №2 філії «Центр охорони здоров’я» АТ «Укрзалізниця» за адресою: м. Київ
Назва предмета закупівлі
Код ДК 021:2015 -71320000-7 – Послуги з інженерного проектування послуги з розробки проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщення сховища будівлі терапевтичного корпусу (літера В) Київської клінічної лікарні на залізничному транспорті №2 філії «Центр охорони здоров’я» АТ «Укрзалізниця» за адресою: м. Київ
Очікувана вартість
575 832.5 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2879,16
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
18.09.2025 12:26
Закінчення аукціону
18.09.2025 13:07
Позиція
Опис предмета закупівлі
Код ДК 021:2015 -71320000-7 – Послуги з інженерного проектування послуги з розробки проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщення сховища будівлі терапевтичного корпусу (літера В) Київської клінічної лікарні на залізничному транспорті №2 філії «Центр охорони здоров’я» АТ «Укрзалізниця» за адресою: м. Київ
Код ДК 021:2015
71320000-7 - Послуги з інженерного проектування
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за виконані Роботи за цим Договором проводиться Замовником: - на 30 (тридцятий) календарний день з дати підписання Сторонами Акта, за умови реєстрації Підрядником податкової накладної, оформленої згідно з вимогами законодавства України, не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, та відповідно до рахунку-фактури на виконані Роботи. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Сироквашина Оксана Миколаївна
Пропозиція:
506 233.35 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "САБІ"
Пропозиція:
539 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП ІНЖГРУП
Пропозиція:
340 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КБ АРХПРОСТІР"
Пропозиція:
506 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Щедра Л.І.
Пропозиція:
339 500 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 18.09.2025 12:26
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олійник Вадим Дмитрович
Електронна пошта
Телефон
380444069178
Замовник
ЄДРПОУ
40081352
Повна назва
ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ?Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Код ДК 021:2015 -71320000-7 – Послуги з інженерного проектування послуги з розробки проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщення сховища будівлі терапевтичного корпусу (літера В) Київської клінічної лікарні на залізничному транспорті №2 філії «Центр охорони здоров’я» АТ «Укрзалізниця» за адресою: м. Київ
Період вимог/скарг з 13.10.2025 14:19 по 19.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.09.2025 13:07 по 17.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі – Особливості) та статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі. Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми. Відповідно до пункту 46 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі / переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Таким чином, необхідно оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника у строки, встановлені зазначеною нормою.
Документи кваліфікації
13.10.2025 14:19
Повідомлення про рішення
documentType.award.eligibilityDocuments
26.09.2025 14:20
Електроний протокол про продовження строку
18.09.2025 13:07
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.09.2025 14:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.09.2025 14:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку з детальним розглядом поданих документів в тендерній пропозиції Учасника, необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції для дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій.
Дата продовження строку розгляду
26.09.2025 14:20
Дата кінця розгляду
17.10.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.1.Перелік виявлених невідповідностей: в поданій довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації не зазначено номер та дата видачі кваліфікаційного сертифікату Маркіна Сергія Анатолійовича. 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 2.1. Документів, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям Додатку 2 до тендерної документації. 1.3. Для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати довідку з зазначеними номером та датою видачі кваліфікаційних сертифікатів. 2.1. Перелік виявлених невідповідностей: не надано скан-копія(ії) кваліфікаційного(их) сертифікату(ів) експерта у частині забезпечення механічного опору та стійкості (МС). 2.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 2.3. Документів, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям Додатку 2 до тендерної документації. 2.3. Для усунення виявлених невідповідностей: надати скан-копію(ії) кваліфікаційного(их) сертифікату(ів) експерта у частині забезпечення механічного опору та стійкості (МС). 3.1. Перелік виявлених невідповідностей: не надано копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного). Не надано документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(їх) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів). Не надано скан-копiя (ії) позитивного (их) експертного (их) звіту (ів) щодо розгляду проектної документації по договору(ах). У поданій Учасником скан-копії експертного звіту (позитивного) зазначено клас наслідків (відповідальності) об’єктів СС1. Надані Учасником документи не підтверджують досвід виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору. 3.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пунктом 12 Технічної специфікації Додатку 1 до тендерної документації передбачено клас наслідків (відповідальності) СС3. 3.3. Для усунення виявлених невідповідностей: надати копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного), документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(їх) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів), скан-копiя (ії) позитивного (их) експертного (их) звіту (ів) щодо розгляду проектної документації по договору(ах) з класом наслідків (відповідальності) СС3.
Створено
30.09.2025 16:51
Надати до
01.10.2025 16:51
Період вимог/скарг з 22.10.2025 13:45 по 28.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.10.2025 14:19 по 11.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі. Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
22.10.2025 13:45
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
20.10.2025 14:08
Електроний протокол про продовження строку
13.10.2025 14:19
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.09.2025 14:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.09.2025 14:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
13.10.2025 14:19
Надати до
15.10.2025 00:00
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку з детальним розглядом поданих документів в тендерній пропозиції Учасника, необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції для дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій
Дата продовження строку розгляду
20.10.2025 14:07
Дата кінця розгляду
11.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.1. Перелік виявлених невідповідностей: не надано скан-копія(ії) кваліфікаційного(их) сертифікату(ів) інженер-проектувальник з категорією «провідний інженер-проектувальник», за напрямком інженерно-будівельного проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3. 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 2.3. Документів, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям Додатку 2 до тендерної документації. 1.3. Для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати скан-копію(ії) кваліфікаційного(их) сертифікату(ів) інженера-проектувальника з категорією «провідний інженер-проектувальник», за напрямком інженерно-будівельного проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3. 2.1. Перелік виявлених невідповідностей: не надано скан-копія(ії) кваліфікаційного(их) сертифікату(ів) експерта у частині забезпечення механічного опору та стійкості (МС). 2.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 2.3. Документів, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям Додатку 2 до тендерної документації. 2.3. Для усунення виявлених невідповідностей: надати скан-копію(ії) кваліфікаційного(их) сертифікату(ів) експерта у частині забезпечення механічного опору та стійкості (МС). 3.1. Перелік виявлених невідповідностей: не надано копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного). Не надано документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(їх) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів). Не надано скан-копiя (ії) позитивного (их) експертного (их) звіту (ів) щодо розгляду проектної документації по договору(ах). У поданій Учасником скан-копії експертного звіту (позитивного) зазначено клас наслідків (відповідальності) об’єктів СС2. Надані Учасником документи не підтверджують досвід виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору. 3.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пунктом 12 Технічної специфікації Додатку 1 до тендерної документації передбачено клас наслідків (відповідальності) СС3. 3.3. Для усунення виявлених невідповідностей: надати копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного), документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(їх) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів), скан-копiя (ії) позитивного (их) експертного (их) звіту (ів) щодо розгляду проектної документації по договору(ах) з класом наслідків (відповідальності) СС3. 4.1. Перелік виявлених невідповідностей: наданий витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань не відповідає вимогам тендерної документації. 4.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пунктом 6.1. Додатку 2 до тендерної документації. 4.3. Для усунення виявлених невідповідностей: надати витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань сформований не раніше 30 (тридцяти) календарних днів відносно дати його подання.
Створено
20.10.2025 16:25
Надати до
21.10.2025 16:25
Період вимог/скарг з 31.10.2025 08:44 по 06.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.10.2025 13:45 по 20.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відповідно до абзацу 1 частини 15 статті 29 Закону за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до пункту 49 Особливостей рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту. Відповідно до частини 1 статті 33 Закону рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення учасника переможцем процедури закупівлі. На виконання норм пункту 49 Особливостей, статті 33 Закону та задля виконання функцій, покладених на уповноважену особу Замовника, необхідно прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю із переможцем Закупівлі, а саме з Учасником. Жодних підстав для неприйняття такого рішення немає. Відповідно до пункту 49 Особливостей повідомлення про намір укласти договір про закупівлю автоматично формується електронною системою закупівель протягом одного дня з дати оприлюднення замовником рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель.
Документи кваліфікації
03.11.2025 17:31
Довідка НАЗК
31.10.2025 08:44
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
29.10.2025 11:07
Електроний протокол про продовження строку
22.10.2025 13:45
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.09.2025 14:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.09.2025 14:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку з детальним розглядом поданих документів в тендерній пропозиції Учасника, необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції для дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій.
Дата продовження строку розгляду
29.10.2025 11:07
Дата кінця розгляду
20.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.1. Перелік виявлених невідповідностей: не надано копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного). Не надано документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(їх) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів). Не надано скан-копiя (ії) позитивного (их) експертного (их) звіту (ів) щодо розгляду проектної документації по договору(ах). У поданій Учасником скан-копії експертного звіту (позитивного) зазначено клас наслідків (відповідальності) об’єктів СС2. Надані Учасником документи не підтверджують досвід виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору. 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пунктом 12 Технічної специфікації Додатку 1 до тендерної документації передбачено клас наслідків (відповідальності) СС3. 1.3. Для усунення виявлених невідповідностей: надати копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного), документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(їх) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів), скан-копiя (ії) позитивного (их) експертного (их) звіту (ів) щодо розгляду проектної документації по договору(ах) з класом наслідків (відповідальності) СС3.
Створено
29.10.2025 14:08
Надати до
30.10.2025 14:08
Договір
UA-2025-09-03-008355-a-c1
Підписаний і діє
Номер
ЦОЗ/ТН-2336
607 200 грн.
506 000 грн.
З ПДВ
Підписано
13.11.2025
Строк дії договору з
13.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Код ДК 021:2015 -71320000-7 – Послуги з інженерного проектування послуги з розробки проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщення сховища будівлі терапевтичного корпусу (літера В) Київської клінічної лікарні на залізничному транспорті №2 філії «Центр охорони здоров’я» АТ «Укрзалізниця» за адресою: м. Київ
Номенклатура
Код ДК 021:2015 -71320000-7 – Послуги з інженерного проектування послуги з розробки проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщення сховища будівлі терапевтичного корпусу (літера В) Київської клінічної лікарні на залізничному транспорті №2 філії «Центр охорони здоров’я» АТ «Укрзалізниця» за адресою: м. Київ
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ?Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Повна назва
ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ?Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40081352

Постачальник

Статус
Підтверджено
Коротка назва
ТОВ "КБ АРХПРОСТІР"
Повна назва
ТОВ "КБ АРХПРОСТІР"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37023065

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

IBAN
UA643052990000026005010710689
ПІБ підписанта
Дорош Олександр Миколайович
Посада підписанта
директор
Діє на підставі
статуту
Номер телефону
+380675063893
Електронна пошта
Документи договору
13.11.2025 11:16
-
Підписаний договір
13.11.2025 11:14
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
575 832.5 грн.
Період подання пропозицій
до 18.09.2025 00:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ?Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
380444069178
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
575 832.5 грн.
Період подання пропозицій
до 18.09.2025 00:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ?Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
380444069178
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності