Показати схожі тендери

Закупівля Обладнання автоматизованого зберігання ключів з монтажем та пусконалагоджуванням: сейфи зберігання ключів - 31730000-2 від Національний Банк України.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-03-008110-a
Id Tender 45bc046eb57145b38faec9ec2935b8f4
План UA-P-2025-08-20-014179-a link
Статус Очікування пропозицій
Дата публікації оголошення 03.09.2025 14:12
Остання зміна 03.09.2025 14:12
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 483 100 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Залишилось 2 днів 17 год. )
з 03.09.2025 14:10 до 11.09.2025 11:00
Завершено
Період уточнень
з 03.09.2025 14:10
до 08.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.09.2025 14:10
до 08.09.2025 00:00
Період уточнень
з 03.09.2025 14:10 до 08.09.2025 00:00
Період оскарження
з 03.09.2025 14:10 до 08.09.2025 00:00
Основні параметри
Обладнання автоматизованого зберігання ключів з монтажем та пусконалагоджуванням: сейфи зберігання ключів - 31730000-2
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: З технічних питань: Поліщук Володимир Володимирович, менеджер відділу супроводження та впровадження інженерних систем безпеки управління організації охорони Департаменту безпеки, телефон: (067) 786-60-85; електронна адреса: [email protected]; Дубровський Андрій Миколайович, старший фахівець відділу організації матеріально-технічного забезпечення охоронної діяльності управління організації охорони Департаменту безпеки, адреса: Україна, 01601, Київ, вул. Інститутська, 9, телефон: (067) 137-03-96; електронна адреса: [email protected]; З організаційних питань: Лис Ніна Іванівна, менеджер управління публічних закупівель Департаменту закупівель; тел. 067 652- 69- 76; електронна адреса: [email protected]. Джерело фінансування закупівлі: Кошти Національного банку України. Єдиний критерій оцінки – ціна. Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою. У разі надання учасником документів, що вимагаються цією тендерною документацією, складених учасником іноземною мовою в минулих періодах, та/або наданих сторонніми підприємствами чи установами, таких як: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи-відгуки, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо, та/або скріншоти сторінок з офіційних іноземних сайтів, та/або сканкопії публікацій іноземних друкованих видань або письмових підтверджень, вони повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Учасники-нерезиденти України, які беруть участь у процедурі закупівлі, можуть додатково подати свою тендерну пропозицію, викладену англійською мовою. Переклад повинен бути засвідчений підписом учасника (якщо учасником є фізична особа – підписами перекладача та учасника-фізичної особи). Визначальним є текст, викладений українською мовою.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 2 Статус - активний лот закупівлі
3 483 100 грн.
Обладнання автоматизованого зберігання ключів з монтажем та пусконалагоджуванням: сейфи зберігання ключів - 31730000-2
Назва предмета закупівлі
Обладнання автоматизованого зберігання ключів з монтажем та пусконалагоджуванням: сейфи зберігання ключів - 31730000-2
Примітки
Кількість: сейф зберігання ключів – 4 шт., монтаж та пусконалагоджування. Детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (обсяги предмета закупівлі) наведено в додатку 2 “Технічна специфікація”. Місце поставки товару: 02232, м. Київ, вул. Пухівська, 7. Місце здійснення монтажу, пусконалагоджування та проведення інструктажу для працівників Національного банку: м. Київ, об’єкт № 11 (далі – об’єкт Національного банку). Детальна адреса повідомляється контрагенту на електронну пошту. Строк поставки товару та надання послуг в повному обсязі – протягом 90 (дев’яноста) календарних днів з дати підписання договору уповноваженими особами обох сторін.
Очікувана вартість
3 483 100 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
20000,0
0,57 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
12.09.2025 13:53
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 4 (штуки)
Сейф зберігання ключів MORSE WATCHMANS KeyWatcher Illuminated (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Сейф зберігання ключів MORSE WATCHMANS KeyWatcher Illuminated (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
31730000-2 - Електротехнічне обладнання
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02232, Україна, м. Київ, вул. Пухівська, 7
Дата постачання по
29.12.2025 00:00
Позиція : №2 4 (послуга)
Монтаж та пусконалагоджування
Опис предмета закупівлі
Монтаж та пусконалагоджування
Код ДК 021:2015
31730000-2 - Електротехнічне обладнання
Кількість
4
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
29.12.2025 00:00
Умови оплати
Підписання договору
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 49,59 %
Опис:
Національний банк протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання цього Договору уповноваженими особами обох Сторін здійснює попередню оплату (аванс) у сумі _____ грн (цифрами та словами), у тому числі ПДВ (__%) – грн (цифрами)/без ПДВ, що становить 50% від загальної вартості товару за Договором, визначеної підпунктом 3.1.1 пункту 3.1 Договору.
Порядковий номер: 1
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 49,58 %
Опис:
Наступний платіж здійснюється за фактично отриманий товар з урахуванням сплаченої попередньої оплати (авансу), протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної, що підтверджує факт поставки товару.
Порядковий номер: 2
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 0,83 %
Опис:
Оплата за надані послуги здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання уповноваженими особами Сторін акту про приймання-передавання наданих послуг.
Порядковий номер: 3
Критерії лоту
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.09.2025 14:12
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ольга Скічко
Електронна пошта
Телефон
+380442540108, +380677908565
Сайт:
http://bank.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
00032106
Повна назва
Національний Банк України
Поштовий індекс
01601
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Інститутська, 9
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
3 483 100 грн.
Період подання пропозицій
до 11.09.2025 11:00
Замовник:
Національний Банк України
Контактний телефон:
+380442540108, +380677908565
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
3 483 100 грн.
Період подання пропозицій
до 11.09.2025 11:00
Замовник:
Національний Банк України
Контактний телефон:
+380442540108, +380677908565
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності